Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2005, 09:20
geen punt.
geen punt. is offline
Er is niet veel gebeurd, ik kan me iig weinig herinneren dat buiten het bal afspeelde...
Oud 09-01-2005, 15:18
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 07-01-2005 @ 21:55 :
Hij leek net Hans Teeuwen.
Wel voorspelbaar hoor dat dat zou gebeuren, en volgens mij is het gewoon vanwege zijn ziekte.
Nu zal er wel weer een wekenlange saga volgen over 'nee ik word opvolger'.
hahaha
Ik dacht ookal
"Daar staat ie met z'n trommeltje!"
Leek echt veel op Hans Teeuwen

Hij zal nog wel niet dood zijn, en in het ziekenhuis nog aan Isabele vertellen dat ze moeder is. Dan komt daar weer een nieuwe verhaallijn uit voort.

En natuurlijk benoemt hij alsnog Ludo als zijn opvolger
Dan kan Martine afgeslacht worden
Hupla... weer een nieuwe verhaallijn

Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 15:27.
Oud 09-01-2005, 17:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 09-01-2005 @ 10:20 :
Er is niet veel gebeurd, ik kan me iig weinig herinneren dat buiten het bal afspeelde...
maar hoe reageerden ludo en janine dan op hun zoen?
Oud 09-01-2005, 18:35
Kabouter
Kabouter is offline
Valerie en Janine kwamen erlkaar tegen waar ludo bij was, en toen vroeg ludo aan Janine of ze er al lang was, hij vermoedde iets. (hij had het tot dan toe niet in de gaten....) En toen zei janine dat ze er net was. Dus Ludo weet nog steeds van niets.
Oud 09-01-2005, 19:56
geen punt.
geen punt. is offline
Jawel hij weet het wel volgens mij, door de ongelukkige sfeer toen hij met Janine en Val stond te praten en doordat Valerie zeker wist dat ze elkaar nog niet tegen waren gekomen.

Janine voelde zich er niet lekker bij iig... (en terecht)
Oud 09-01-2005, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-01-2005 @ 19:04 :
Nu krijg je natuurlijk zo'n gemekker om Amy... alleen dat secretaresse vrouwtje weet er van en binnenkort Ludo ook door die hoge kosten natuurlijk, maar 't zal nog wel ff duren voordat Isa het weet
Ik vraag me trouwens af wie in de godsganse tijd dat kind verzorgt als Carel en Suzanne daar geen tijd voor hebben???
Oud 09-01-2005, 21:42
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2005 @ 22:07 :
Ik vraag me trouwens af wie in de godsganse tijd dat kind verzorgt als Carel en Suzanne daar geen tijd voor hebben???
A nanny .
Oud 10-01-2005, 17:35
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2005 @ 22:07 :
Suzanne.... toch?
Oud 10-01-2005, 17:39
Stephan1234
Stephan1234 is offline
vanavond weer lekker GTST,wat zou er gebeuren
Oud 10-01-2005, 17:50
alu_aapi
alu_aapi is offline
Geen idee wat er gaat gebeuren.
De tv-gids is weg
Janine en Ludo zijn in het echt toch getrouwd?
Mijn zusje heeft ze wel eens gezien in het winkelcentrum in onze woonplaats, ik nog nooit
Oud 10-01-2005, 18:17
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 10-01-2005 @ 18:50 :

Janine en Ludo zijn in het echt toch getrouwd?
IRL zijn Ludo & Janine inderdaad getrouwd, ze hebben ook kids.
Oud 10-01-2005, 22:23
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 10-01-2005 @ 19:17 :
volgens mij zijn ze niet getrouwd, maar wonen ze samen. En voor zover ik weet hebben ze 1 dochtertje van een jaar of 5.

vandaag: die echtscheidingspapieren zagen er echt heel origineel uit
heb t einde gemist, kijk ik morgen wel even
Oud 11-01-2005, 10:47
M@rco
M@rco is offline
Nee, ze zijn idd niet getrouwd... ze werden laatst nog geïnterviewd bij RTL Boulevard, daar vertelden ze dat
Oud 11-01-2005, 10:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wat was er nou eigeilijk met dat geld enzo wat verdween? Is Suzanne met de boekhouding aan het sjoemelen?
Oud 11-01-2005, 11:32
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 11-01-2005 @ 11:53 :
Wat was er nou eigeilijk met dat geld enzo wat verdween? Is Suzanne met de boekhouding aan het sjoemelen?
misschien heeft het wel met dat kind te maken, geen idee waarom ik dat denk
Oud 11-01-2005, 11:34
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Dat geld is inderdaad voor de verzorging van Amy...
Oud 11-01-2005, 11:36
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 11-01-2005 @ 12:32 :
misschien heeft het wel met dat kind te maken, geen idee waarom ik dat denk
dat weet ik wel zeker jah, Carel betaald toch voor Amy, nou wat raar als er dan iedere maand een vast bedrag verdwijnt naar een onbekende bestemming.... voor wie zou dat nou zijn?
Oud 11-01-2005, 15:23
alu_aapi
alu_aapi is offline
Als ik Carel was zou ik tegen Isabella zeggen nu dat ze wel iets heeft om voor thuis te blijven, namelijk Amy
Oud 11-01-2005, 15:27
Kabouter
Kabouter is offline
Ja, precies! Dat zat ik ook al te denken dat ik het keek.
Ze is nu toch ook goed bij haar verstand? Waarom zou hij het niet vertellen... en de reden dat ze de laatste tijd zo gek deed, was Amy, dus ik denk dat het heel goed voor dr is om Amy te gaan verzorgen enz.
Oud 11-01-2005, 16:16
Bell
Bell is offline
Citaat:
Bèta-babe schreef op 11-01-2005 @ 12:34 :
Dat geld is inderdaad voor de verzorging van Amy...
maar waar is dat kind dan... ik kan me echt niet herinneren dat ze dat kind ooit heeft gekregen... ik dacht dat het kind was dood gegaan ofzo
Oud 11-01-2005, 17:46
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Bell schreef op 11-01-2005 @ 17:16 :
maar waar is dat kind dan... ik kan me echt niet herinneren dat ze dat kind ooit heeft gekregen... ik dacht dat het kind was dood gegaan ofzo
ja dat hadden ze isabella wijsgemaakt, maar het leeft nog en wordt verzorgd door een nanny van Carel. (ik weet niet waar). maar Carel moet dus vertellen dat Amy nog leeft voordat hij dood gaat.
Oud 11-01-2005, 19:09
Balance
Balance is offline
Voor alle Sjors-fans:
Citaat:
10-01-2005 :: Foto's Inge Schrama gestolen
Inge Schrama is slachtoffer geworden van diefstal van foto's waarop ze in 'niet al te flatteuze' poses te zien is. De GTST-actrice heeft deze foto's ter ontwikkeling afgeleverd bij een fotozaak, alwaar een slimme medewerker heel aardig dubbele afdrukken heeft gemaakt. Deze afdrukken zijn echter niet voor Inge gemaakt en hebben nu via via hun weg naar het web gevonden.

Vrijdagochtend 7 januari postte een nieuw forumlid een drietal foto's op het mokkelforum en heeft ze kort daarop verwijderd. Weblog VKMAG kreeg hier vandaag lucht van en zo kwam het balletje weer aan het rollen. Twee foto's zijn weer boven water en Inge zit met de gebakken peren. Mokkels.nl heeft middels een e-mail om opheldering gevraagd bij de publicist, die zich sindsdien angstvallig heeft stilgehouden.

UPDATE 21:15 uur: Na 3,5 dag online te hebben gestaan zijn de foto's van de server van HetNet verwijderd.

UPDATE 11 januari: De reden dat Inge haar billen toonde op de foto was om de blauwe plekken vast te leggen na een valpartij van de trap. De jacht op de fotodieven is in volle gang.
Oud 11-01-2005, 20:38
Delicate
Delicate is offline
Oooh.. nu gaat ludo natuurlijk denken dat Suzanne geld jat etc..
Oud 12-01-2005, 15:24
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 11-01-2005 @ 18:46 :
ja dat hadden ze isabella wijsgemaakt, maar het leeft nog en wordt verzorgd door een nanny van Carel. (ik weet niet waar). maar Carel moet dus vertellen dat Amy nog leeft voordat hij dood gaat.
Nee, dat gaat ie dus niet doen.
Oud 12-01-2005, 16:31
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
Ik denk echt dat Nick en Charlie weer bij elkaar komen. Het zal wel goed tussen ze gaan totdat het kind er is en ze ruzie gaan maken a la laura en dennis.
Oud 12-01-2005, 17:02
Solid
Solid is offline
nou ik vind het sinds tijden weer een btje leuk

alleen moet ludo bij valerie weg alhoewel het al een betere combi is dan met barbaraa

en die Carel is echt stom, echt vaag hij doet er zo luchtjes over

en nick en charlie moeten weer bij elkaar komen verdorie

die bing is gaarr
Oud 12-01-2005, 17:09
Blurry
Blurry is offline
Ik heb het vroeger heel lang gevolgd, maar het werd een beetje saai Begint allemaal een beetje cliché te worden.
Oud 12-01-2005, 18:36
alu_aapi
alu_aapi is offline
Echt eng, Carel: "Ik ben de laatste fase in gegaan" maar dat ie dat zo luchtig zegt, die tekst is echt eng
Oud 12-01-2005, 18:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blurry schreef op 12-01-2005 @ 18:09 :
Ik heb het vroeger heel lang gevolgd, maar het werd een beetje saai Begint allemaal een beetje cliché te worden.
'begint'?

Ik vind het btw niet leuk als Charlie en Nick weer bij elkaar gaan komen. Krijgen we dat gezeik (nick is slecht blabla) weer van voor af aan
Maar het zit er wel in ja... Zeker als je het voorstukje zag voor vandaag.
Oud 12-01-2005, 20:49
Bell
Bell is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 11-01-2005 @ 18:46 :
ow ja, nu weet ik het weer...ineens herinner ik me het..maareh, dank
Oud 13-01-2005, 17:28
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 19:52 :
'begint'?

Ik vind het btw niet leuk als Charlie en Nick weer bij elkaar gaan komen. Krijgen we dat gezeik (nick is slecht blabla) weer van voor af aan
Ja maar dat heeft ze gedroomd
Ze gaat uit de serie omdat ze naar Amerika wil???
Oud 13-01-2005, 17:41
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Someboy schreef op 13-01-2005 @ 18:28 :
Ja maar dat heeft ze gedroomd
Ze gaat uit de serie omdat ze naar Amerika wil???
Wat zou Charlie gaan doen in Amerika? Wat kan ze?
Heeft ze ooit gewerkt??? Heeft ze een opleiding??? Is ze zelfstandig??? Kan ze het psychisch aan???

Oud 13-01-2005, 18:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 10-01-2005 @ 19:17 :
Yep inderdaad, weet niet zeker of ze getrouwd zijn, maar in ieder geval zijn ze IRL ook een stel. Mijn zusje hoorde trouwens ergens of heeft ergens iets gelezen over nep en echt zoenen in een serie. Ludo en Janine zouden in GTST dus ook gewoon "echt" met elkaar zoenen (in tegenstelling tot andere koppeltjes)... tja als je IRL iets met elkaar hebt, kan dat in een serie uiteraard ook he.

Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 19:52 :
Tja, maar het was wel weer zeer voorspelbaar dat iemand dit zou dromen. Ook omdat dat beeld zo vaag was. Maar ik denk dat het er ook ooit in zit dat Charlie en Nick nog bij elkaar komen.

Citaat:
~Hadiya~ schreef op 13-01-2005 @ 18:41 :
Wat zou Charlie gaan doen in Amerika? Wat kan ze?
Heeft ze ooit gewerkt??? Heeft ze een opleiding??? Is ze zelfstandig??? Kan ze het psychisch aan???
Inderdaad, de laatste jaren is Charlie in de serie GTST nogal een verwend wicht. Ze werkt ontzettend weinig en heeft vooral de laatste tijd kunnen profiteren van het geld van haar vriend. En dan nog iedereen uitkafferen. Oke, door haar rolstoel kan ze misschien bijna nergens gaan werken, maar dat verwende gedrag kwam me echt de strot uit. Wat dat betreft was het wel lekker dat ze weg is bij Nick, hoef ik me daar al niet meer aan te ergeren.
Tja, en weglopen naar Amerika van zo'n probleem is natuurlijk een oplossing. Maja, iemand zal dat wel uit haar lullen ...en ja, Charlie heeft wel een tijdje als kapster gewerkt, dus waarschijnlijk heeft ze een kappersdiploma??

Citaat:
Balance schreef op 11-01-2005 @ 20:09 :
Voor alle Sjors-fans:

blablabla
Hehe, ja, ik zag het van de week toevallig bij RTL Boulevard. Oke, een paar foto's op internet zetten door iemand die zelf de foto's ontwikkelt is strafbaar, maar dat ze er nog echt een juridische procedure van maakt is een beetje overdreven. Ach ja, sterren he. Bij RTL Boulevard lieten ze trouwens die foto's zien, mja je zag alleen een deel van haar kont, zo extreem waren die ook weer niet hoor (anders lieten ze ze misschien niet eens op TV zien! ).

Trouwens, weinig Sjors deze week in GTST, een saaie week dus.

Oh ja, ik heb trouwens slecht nieuws voor Mark Almighty (al zie ik hem niet meer zo veel posten hier in dit topic ). Ik hoorde dat Victoria Koblenko een vriend heeft. Namelijk Yevgeni Levtsjenko, dat is een voetballer van Sparta.
Oud 13-01-2005, 19:25
Someboy
Someboy is offline
Leuk zit je gtst te kijken krijg je sneeuwbeeld
Oud 13-01-2005, 19:33
zus en zo
zus en zo is offline
jaaaaa ze moeten trouwen <3<3

verder; ja charlie, ga maar lekker weg, weer een zeurpiet minder

isabella heeft vage oogschaduw, is dat mode

en: waar is meneer harmsen gebleven???
Oud 13-01-2005, 19:38
br4m
br4m is offline
hallo , ik heb nix gezien vandaag van gtst net pas terug van werk... wat is er allemaal gebeurt?
Oud 13-01-2005, 19:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Someboy schreef op 13-01-2005 @ 20:25 :
Leuk zit je gtst te kijken krijg je sneeuwbeeld
Was dat lang dan?

*heeft het opgenomen*
Oud 13-01-2005, 20:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-01-2005 @ 20:49 :
Was dat lang dan?

*heeft het opgenomen*
dat was waarschijnlijk alleen bij hem. Ik heb het helemaal gezien namelijk.

En dat van Sjors had ik ook op RTL Boulevard gezien. Grappig dat ze het júist lieten zien om te laten zien dat ze niet zo moest zeuren .

En toen ik die opmerking over Charlie en Nick maakte was die scene nog niet geweest. Toen die scene eenmaal kwam had ik ook vrijwel gelijk door dat het een droom was.

En Charlie is idd kapster geweest en heeft volgens mij ook in Scala gewerkt.
Oud 13-01-2005, 20:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
br4m schreef op 13-01-2005 @ 20:38 :
hallo , ik heb nix gezien vandaag van gtst net pas terug van werk... wat is er allemaal gebeurt?
- charlie kondigt aan te gaan emigreren. Barbara en valerie vinden het maar niks. Nick vangt het op maar denk dat dit is omdat charlie door hem geconfronteerd wordt met d'r ongewenste abortus. Na nog een confrontatie met Nick weet charlie zeker dat ze weggaat en ze boekt een vlucht naar New York.
- yasmin doet d'r fotoshoot met verbrande rug. Na afloopt dankt ze stefano voor wat ie allemaal voor d'r gedaan heeft enzo en ze vraagt hem ten huwelijk. Hij zegt ja.
- jef belt de moeder van Bing op dat Bing z'n portemonnee heeft gestolen en dat ie naar de politie gaat als ie die niet terug krijgt. moeders wordt boos op bing en bing loopt weg. Dan vindt robert jef's portemonnee op het toilet. Jef gaat z'n excuses aanbieden en moeders is boos. Jef moet z'n excuses aanbieden aan bing en bing zegt niet meer bij A&A te willen werken.
Oud 13-01-2005, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-01-2005 @ 21:02 :
En toen ik die opmerking over Charlie en Nick maakte was die scene nog niet geweest. Toen die scene eenmaal kwam had ik ook vrijwel gelijk door dat het een droom was.
Ja, maar toen ik dat voorstukje zag, had ik al zo'n sterk vermoeden dat dit gewoon gedroomd werd door iemand. Vooral omdat het beeld zo vaag was.
Oud 14-01-2005, 10:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 29-12-2004 @ 17:54 :
was het niet de begrafenis van benjamin?
Sorry voor de late reactie en sorry als het al eens gezegd is: maar volgens mij is het toch echt de begrafenis van Pascale. Toen Benjamin er namelijk nog inzat, werd dit stukje ook al op de begintitel bebruikt ter vervanging van het plaatje van Pascale. Op de begrafenis van Pascale droegen de vier mannen van GTST (Ray, Benjamin, Stefano en Dennis) ook haar kist.
Oud 14-01-2005, 11:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hé bah, hebben ze die foto's van Inge alweer van het Net gehaald..
Of weet iemand nog een maniertje om er aan te komen?

Ik vind het nou wel tijd worden dat Dorothea en Bing oprotten uit de serie, niet normaal hoe irritant die gasten zijn! Carel mag Isabella wel een nieuwe schok geven door te vertellen dat Amy nog leeft en dat hij stervende is. Ray en Dennis dienen eenmalig uit de serie verwijderd te worden en ook Yasmin mag van mij wel heel lang d'r mondje dichthouden.

Trouwens, het lijkt me wel leuk als Carel op één of andere wonderlijke wijze nog genezen kan worden en dat-ie dan in de serie blijft!

Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 13:58.
Oud 14-01-2005, 11:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2005 @ 12:11 :
Hé bah, hebben ze die foto's van Inge alweer van het Net gehaald..
Of weet iemand nog een maniertje om er aan te komen?
http://jaggle.nl/log/item.php?id=10085

en dan op 'nummer 1' en 'nummer 2' drukken.
Maar erg charmant staat ze d'r overigens niet op.
Oud 14-01-2005, 11:29
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Offline.
Oud 14-01-2005, 11:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 14-01-2005 @ 12:29 :
Offline.
Doet het bij mij gewoon.
Oud 14-01-2005, 12:37
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2005 @ 12:11 :
Ik vind het nou wel tijd worden dat Dorothea en Bing oprotten uit de serie, niet normaal hoe irritant die gasten zijn! Carel mag Isabella wel een noieuwe schok geven door te vertellen dat Amy nog leeft en dat hij stervende is. Ray en Dennis dienen eenmalig uit de serie verwijderd te worden en ook Yasmin mag van mij wel heel lang d'r mondje dichthouden.
Ik vind Dorothea juist super gaaf Weer eens wat anders dan die uitgekauwde personages als Charlie en Laura om maar eens twee voorbeelden te noemen. Bing (waarom heet ie in godsnaam zo??) is een beetje wazig, maar opzich wel een leuke rol die vast nog uitgewerkt gaat worden.
Oud 14-01-2005, 12:53
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2005 @ 12:27 :

Leuke onderbroek.
Oud 14-01-2005, 13:44
Kabouter
Kabouter is offline
zat ook al naar die onderbroek te kijken ja!
Oud 14-01-2005, 14:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2005 @ 12:27 :

Precies! Sorry hoor, maar wat lijkt ze le-lijk op die foto's! Als je haar niet zou kennen, zou je niet geloven dat dit een bekend soap-actrice is waar menige jongen op geilt.
Oud 14-01-2005, 14:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-01-2005 @ 13:53 :
Leuke onderbroek.
beetje groot..

Regels voor berichten