Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 00:28
masterdj
masterdj is offline
Heel vertrouwd & heel speciaal

omg. volop verliefd!!
2005 gaat een jaar worden
jezus vrolijk!
Oud 06-01-2005, 01:12
el manuel
el manuel is offline
3 remain...
Oud 06-01-2005, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 20:44 :
maar ik luister principieel niet naar dingen die ik al weet
Misschien dat eens gaan veranderen? Wie weet luistert je onderbewuste wel naar anderen maar niet naar jezelf ofzo.

Verder: Net wakker, nog moe en pijn, maar verder gaat 't wel. Morgen laatste vakantiedag, dan alleen nog weekend...en die klasgenoten hebben nog niks gemaild...of doet mijn mail het niet oid? Hopelijk hebben ze er dinsdag een goede verklaring voor...
Oud 06-01-2005, 09:13
WolterB
WolterB is offline
Ik ben zenuwachtig terwijl ik weet dat ik dat helemaal niet hoef te zijn
Hopelijk trekt t snel weg
Oud 06-01-2005, 11:58
Fruitcake
Fruitcake is offline
waarom maakt mijn eindwerk zichzelf niet
altijd als ik eraan wil beginnen komt er iets tussen
vandaag dan nog maar een poging
Oud 06-01-2005, 12:09
rare kwast
rare kwast is offline
weer lekker veel uren geslapen vannacht..
ik maak mezelf echt gek met alle gedachtes die door mn hoofd gaan..
ik krijg geen hoogte meer van mn vriendinnen en zal wel weer aan mij liggen
ik kan ook niets
Oud 06-01-2005, 12:54
zus
zus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-01-2005 @ 13:09 :
ik kan ook niets
Je kan zat, alleen heb je dat nu even niet door..

OT: Whoeee, heb een broek aan van 2 jaar geleden, die me daarna altijd te strak zat. Hij past weer! Ik voel me echt Verder schiet het op met m'n musical, eigenlijk is hij af, maar ik wil hem nog wat langer. En heb een brief van het ziekenhuis gehad, ik kan daarna 2-5 dagen niet lopen, ik hoop dus 2 of 3, dan kan ik nog 1 dagje naar school, voor de toetsweek.
Oud 06-01-2005, 13:23
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-01-2005 @ 09:32 :
Misschien dat eens gaan veranderen? Wie weet luistert je onderbewuste wel naar anderen maar niet naar jezelf ofzo.
whaha
Oud 06-01-2005, 13:55
marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-01-2005 @ 23:58 :
Het doet zo'n pijn! Ik vraag er toch ook niet om? Naja, misschien wel.. Ik weet t ook niet meer.. Ik zal wel alle jongens mijden voortaan, want op deze manier weet ik t niet meer. Ik wil geen pijn doen, maar ik doe het toch...
*knuffelt* volg je hart meid en vooral niet alle jongens meiden

ben blij vandaag eindelijk en nu hard aan het werk, profielwerkstuk MOET af
Oud 06-01-2005, 14:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik haat winkelen!! Argh, en alles is lelijk en hetgeen wat minder lelijk is, hebben ze alleen vanaf maat 40 of zo, nergens valt een 34 te bekennen. Zo frustrerend, en het is vermoeiend en alles gaat pijn doen en dan heb je zo'n moeder en zusje die je van winkel naar winkel naar winkel slepen, totdat je de hele stad hebt gehad Om dan naar de eerste winkel terug te gaan en het enige jurkje te kopen dat nog wel leuk was. (maar die bleek wel maar 21,50 te zijn, hoera)
Oud 06-01-2005, 14:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-01-2005 @ 15:33 :
Ik haat winkelen!! Argh, en alles is lelijk en hetgeen wat minder lelijk is, hebben ze alleen vanaf maat 40 of zo, nergens valt een 34 te bekennen. Zo frustrerend, en het is vermoeiend en alles gaat pijn doen en dan heb je zo'n moeder en zusje die je van winkel naar winkel naar winkel slepen, totdat je de hele stad hebt gehad Om dan naar de eerste winkel terug te gaan en het enige jurkje te kopen dat nog wel leuk was. (maar die bleek wel maar 21,50 te zijn, hoera)
misschien een tip: Bij de esprit hebben ze broeken in kleine maten en de truitjes zijn redelijk klein. De collectie heet edc by esprit en ze hebben m niet in elke esprit-winkel, maar wel in veel. Succes! Oh ja: kinderkleding!
Oud 06-01-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 06-01-2005 @ 15:40 :
misschien een tip: Bij de esprit hebben ze broeken in kleine maten en de truitjes zijn redelijk klein. De collectie heet edc by esprit en ze hebben m niet in elke esprit-winkel, maar wel in veel. Succes! Oh ja: kinderkleding!
Pimkie heeft ook behoorlijke kleine maten... Ik kom zo wat niet in hun grootste maat en zo heel groot ben ik toch niet (hun maat 3 staat volgens mij gelijk aan maat 38/40 oid), dus voor mensen met kleinere maten zullen ze vast wel dingen hebben. En bij de meeste H&M's waar ik kom hebben ze ook wel regelmatig kleinere maten. En idd kinderkleding. (En er is tegenwoordig genoeg 'volwassen' kinderkleding te vinden. )

Verder om ontopic te blijven: 't is hier echt heerlijk weer...net op zolder even het raam open gezet en het was in de zon gewoon bijna warm en het rook ook nog eens lekker. En voor het eerst weet ik ver van te voren wat ik in de zomervakantie ga doen. En in maart of april hopelijk ook nog een weekendje weg.
Oud 06-01-2005, 14:57
zus
zus is offline
Pfff, me vader net hartstikke boos op me, omdat ik nog niet wist wat m'n vriend en ik deden met vakantie. Hij zat te schreeuwen: je verpest alles blabla, terwijl ik gewoon nog niet wist wat ik ging doen Nouja, het leek me heel leuk om met m'n vriends ouders mee te gaan naar Portugal, kan ik weer in vliegtuig enzo, maar ja. Ik wil echt niet zwemmen bij hun en eten zal ook een probleem vormen. Net dus besloten dat mijn vriend met ons meegaat. Heb het nog niet gezegd hier, maar doe ik zo wel..

Pff, ik raak nog eens leeg. Gisteravond hele avond gehuild, vanmiddag weer..
Oud 06-01-2005, 14:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-01-2005 @ 15:40 :
Bedankt voor jullie tips, hoor (jij dus ook Leonoor), maar ik was op zoek naar een galajurk, dus dat maakt het nog wel wat lastiger Voor broeken kijk ik meestal bij kinderkleding en ik kijk inderdaad vaak ook bij Esprit en zo
Pimkie ken ik trouwens niet...
Oud 06-01-2005, 15:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-01-2005 @ 15:59 :
Bedankt voor jullie tips, hoor (jij dus ook Leonoor), maar ik was op zoek naar een galajurk, dus dat maakt het nog wel wat lastiger Voor broeken kijk ik meestal bij kinderkleding en ik kijk inderdaad vaak ook bij Esprit en zo
ik heb een galajurk in een kleine maat voor je

al geloof ik dat je al wat hebt, he?
Oud 06-01-2005, 15:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-01-2005 @ 16:08 :

Mja, maar dat is niet echt een galajurk, eerder coctailjurkje of zo Nou ja, ik moet voorlopig niet meer aan kleding denken... Ik snap echt niet dat de meeste vrouwen winkelen leuk vinden

Verder heb ik niet eens iets te luchten, voel me wel oké
Oud 06-01-2005, 16:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-01-2005 @ 15:59 :
Pimkie heeft inderdaad kleine dingen
zit er bijvoorbeeld 1 in breda volgens mij tegenover een winkelcentrum naast een grote weg waar ook de mac zit en aan de andere kant van de weg zit mango ofzo
wou ik even zeggen geen idee of het klopt, ben er ook maar 1 keer geweest

trouwens ik kom genoeg kleine maten tegen hoor
bij de h&M enzo hebbne ze toch ook gewoon altijd maat 34

mijn dag ging best goed
nieuwe broek
mensen op straat leken me allemaal aan te kijken
Oud 06-01-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
*knuffelt* volg je hart meid en vooral niet alle jongens meiden

ben blij vandaag eindelijk en nu hard aan het werk, profielwerkstuk MOET af
ik denk ook niet dat ik dat kan
maar t is wel kut.. waarom verpest iemand waar je nog niet overheen bent het altijd weer?
Oud 06-01-2005, 16:37
marrel
marrel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-01-2005 @ 16:27 :
Mja, maar dat is niet echt een galajurk, eerder coctailjurkje of zo Nou ja, ik moet voorlopig niet meer aan kleding denken... Ik snap echt niet dat de meeste vrouwen winkelen leuk vinden

Verder heb ik niet eens iets te luchten, voel me wel oké
pff ik heb vaak hetzelfde probleem, vooral met broeken. Voor een gala jurk heb ik iets van 2,5 jaar gezocht... Bij de backstage hebben ze dit jaar hele leuke voor weinig geld en ze vallen wel redelijk klein (iig vooral in breedte en in de lengte ook wel redelijk )

Ik heb zin in vanaaf naar t theater voor CKV met een groep vriendinnen. T is caberet dus dat word hopenlijk wel lachen
Oud 06-01-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 06-01-2005 @ 17:17 :
Pimkie heeft inderdaad kleine dingen
zit er bijvoorbeeld 1 in breda volgens mij tegenover een winkelcentrum naast een grote weg waar ook de mac zit en aan de andere kant van de weg zit mango ofzo
wou ik even zeggen geen idee of het klopt, ben er ook maar 1 keer geweest
Yup, klopt. Vlaknaast de nieuwe Blokker

OT: ben echt doodmoe. vandaag en gistereen gewerkt. Morgen zwemmen met een vriend van de vriend van mijn beste vriendin (lastig..) Maar ben benieuwd hoe t gaat.. *btje kriebels heeft*
Oud 06-01-2005, 17:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-01-2005 @ 16:08 :

ik heb ongeveer dezelfde, een maat 36 die ingenomen is (kleine boezem )... zwarte lange jurk met 1 blote schouder...
Oud 06-01-2005, 17:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-01-2005 @ 17:25 :
maar t is wel kut.. waarom verpest iemand waar je nog niet overheen bent het altijd weer?
omdat je hem de kans en de macht geeft... je leert mensen hoe ze je moeten behandelen. Als jij dat keer op keer goedkeurt, beloon je het verkeerde gedrag ...
Oud 06-01-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-01-2005 @ 18:31 :
omdat je hem de kans en de macht geeft... je leert mensen hoe ze je moeten behandelen. Als jij dat keer op keer goedkeurt, beloon je het verkeerde gedrag ...
Klinkt alsof je het over een hond hebt (wat kunnen mensen dan toch misbruik maken van je goede kanten hee.... )

OT: eet me misselijk aan Skittles, maar ze zijn zo lekker...
Oud 06-01-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-01-2005 @ 18:31 :
Naja, ik heb er natuurlijk ook wel over nagedacht..

Ik denk dat t misschien wel deels ook is dat ik t wel veilig vind zo.. Nu hoef ik m ook niet los te laten enzo.. Maar ik wil ook wel verder.. Maar aan de andere kant wil ik ook geen ander!

Het is dus zeg maar een strijd van verder willen, er een streep onder willen zetten, maar hem ook niet los willen (kunnen?) laten omdat ik zoveel van hem hou..
Oud 06-01-2005, 18:33
Ruudje
Ruudje is offline

auw...
Oud 06-01-2005, 19:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Even terugkomend op dat uitlachen....Dat had dus hier mee te maken

Scheuren maaaarrr mwuhaha Veel bekijks

broembroem
Oud 06-01-2005, 19:27
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 20:09 :
Even terugkomend op dat uitlachen....Dat had dus hier mee te maken

[afbeelding]

Scheuren maaaarrr mwuhaha Veel bekijks

broembroem
[afbeelding]
Oud 06-01-2005, 20:45
WolterB
WolterB is offline
Heerlijke dag gehad vandaag
Oud 06-01-2005, 21:04
Nijn*
Nijn* is offline
Het begon zo goed, waarom sluit ik een goede dag dan altijd zo negatief af?
Oud 06-01-2005, 21:54
Verwijderd
Pas toen ik een nacht wakker lag,
zag ik pas echt de zon opgaan.
Ik snapte pas wat licht was,
toen het door jou werd uitgedaan.
Pas toen ik zingen nodig had,
kwam muziek voor mij tot leven.
Ik snapte pas wat vrijheid was,
toen ik bij jou ben weggegaan.
Pas toen ik je vergeefs ging haten,
schreeuwde ik ik hou van jou.
Pas buiten merkte ik te laat,
dat je kunt sterven van de kou.
Ik was op jacht naar altijd meer,
de wereld rond gevlogen.
En ik snapte was wat onweer was,
toen ik nergens meer kon schuilen.
En echte tranen zag ik pas,
toen ik jou voor het eerst zag huilen..
Oud 06-01-2005, 22:22
Verwijderd
...Ik wou dat het allemaal anders ging...
Oud 06-01-2005, 22:24
J3s
J3s is offline
Ik f*cking verveel me!!
Oud 06-01-2005, 22:52
Verwijderd
Dit is stom.. heel stom.
Oud 06-01-2005, 23:13
Freestyler*
Freestyler* is offline
zo vandaag was goed voor mijn ego
ik heb aardige vrienden
Oud 06-01-2005, 23:32
cyntha
cyntha is offline
Dit gaat niet goed.. Weet alleen niet wat ik er tegen kan doen.
Oud 06-01-2005, 23:34
shibby almighty
shibby almighty is offline
ze gaat op vakantie
ik zal haar missen, en weet dat ze (waarschijnlijk) niet trouw zal blijven. Ook al hebbe we niets met elkaar omdat we weten dat het niet werkt, toch loopt het elke keer uit op kussen en meer als we elkaar zien.
Ook vandaag weer, toen ik haar gedag kwam zeggen.
Oud 07-01-2005, 00:01
bradio8
bradio8 is offline
ik heb het al zovaak gezegd, in de zomer is ze vergeten
en dat gaat gewoon uitkomen. ruzie en onenigheid alom. en waarover? niks. waarom? dr. phil had het antwoord vandaag maar het was te saai en we zijn al uit elkaar dus het slaat niet op ons. what to do?
Oud 07-01-2005, 08:29
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-01-2005 @ 18:55 :
Naja, ik heb er natuurlijk ook wel over nagedacht..

Ik denk dat t misschien wel deels ook is dat ik t wel veilig vind zo.. Nu hoef ik m ook niet los te laten enzo.. Maar ik wil ook wel verder.. Maar aan de andere kant wil ik ook geen ander!

Het is dus zeg maar een strijd van verder willen, er een streep onder willen zetten, maar hem ook niet los willen (kunnen?) laten omdat ik zoveel van hem hou..
maak je eens niet zo druk je moet niet alles bij jezelf zoeken hoor !!! en uhmmm ik wil weekend (zo hart gelucht)
Oud 07-01-2005, 09:29
marrel
marrel is offline
*blij is*
Oud 07-01-2005, 09:30
Dolores
Dolores is offline
Oorpijn, hoofdpijn, keelpijn.. Vooral die oorpijn is . Gisteren leuke dag gehad, maar vandaag wordt stom. Ik wil m'n boek uitlezen, maar dat betekent wel dat ik een paar uur moet lezen.. Bah.. Ik vind lezen best leuk, maar niet als ik de hele tijd het idee heb dat ik daarna het boek nog duizend keer door mag spitten op zoek naar de juiste citaten.
Oud 07-01-2005, 09:38
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Pff, vandaag gaat alles weer goed komen vind ik, tenzij mijn familie vanavond op de verjaardag van mijn tante weer gaat zeuren dat ik zo dik ben geworden, een andere keer was ik nog te mager.. het is ook nooit goed.
Oud 07-01-2005, 10:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, ik ben in ieder geval over het winkelen van gisteren heen (bedankt voor de tips iedereen, hoor, maar voorlopig waag ik me er toch niet meer aan), maar heb nu ineens overal spierpijn en het is koud en ik heb geen zin.

Laatste echte vakantiedag
Oud 07-01-2005, 11:46
zus
zus is offline
Ik heb besloten even niet te forummen. Eigenlijk wil ik het helemaal niet, maar goed..

Het gaat helemaal niet goed, ik ben weer terug in een oude gewoonte gevallen, en ga zo maar door. Ik wil dus even afstand nemen van het forum, omdat ik hier ook nogal wat leer zeg maar.

Dus, wel kom ik elke keer Eend's verhaal op letteren lezen, want die ben ik nu al van begin af aan aan het volgen.

Blegh, dit wil ik helemaal niet
Oud 07-01-2005, 11:58
Verwijderd
Fijn, type je een hele pm wil je verzenden ben je niet meer ingelogd en is ie weg... Kan je weer fijn op nieuw beginnen...

Naja, nou maar hard gaa nleren wat dat schiet ook weer niet op.
Oud 07-01-2005, 12:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
zus schreef op 07-01-2005 @ 12:46 :
Ik heb besloten even niet te forummen. Eigenlijk wil ik het helemaal niet, maar goed..

Het gaat helemaal niet goed, ik ben weer terug in een oude gewoonte gevallen, en ga zo maar door. Ik wil dus even afstand nemen van het forum, omdat ik hier ook nogal wat leer zeg maar.

Dus, wel kom ik elke keer Eend's verhaal op letteren lezen, want die ben ik nu al van begin af aan aan het volgen.

Blegh, dit wil ik helemaal niet
Ik vind het in ieder geval echt rot voor je dat het nu weer niet goed gaat.. Sterkte meiske!

Ik was net de hond aan het uitlaten, zie ik ineens zo'n andere hond, zonder baasje. Dus ik trok de hond alweer mee de andere kant op, maar hij bleef natuurlijk staan en die andere hond kwam op ons afrennen...
En ik begon me toch te gillen Serieus, volgens mij konden ze me aan de andere kant van het dorp horen. Ik heb er nog keelpijn van
Maar ze begonnen dus half te vechten en ik was echt doodsbang, maar mijn gegil had gelukkig wel effect want het vrouwtje van die hond kwam aanrennen en trok haar hond weg. En toen zei ze tegen me wat ik moest doen als honden vechten ("pak ze gewoon bij hun achterste poten, zie je?") Dus ik stamelde zo kei bibberig ja en dat ik dacht dat het misschien een zwerfhond was en toen ging ze weg en blegh
Het is al zolang geleden dat ik zulke angst had en het is zo ontzettend vermoeiend. Ik wil in mijn bed kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen
Oud 07-01-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 07-01-2005 @ 09:29 :
maak je eens niet zo druk je moet niet alles bij jezelf zoeken hoor !!! en uhmmm ik wil weekend (zo hart gelucht)
Dank je..
Dit zijn opmerkingen die me even weer kunnen laten lachen..
Oud 07-01-2005, 12:33
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-01-2005 @ 13:29 :
Dank je..
Dit zijn opmerkingen die me even weer kunnen laten lachen..
gelukkig
Oud 07-01-2005, 15:03
marrel
marrel is offline
hoofdpijn, moeheid en ongemotiveerd en dadelijk ook nog werken
Oud 07-01-2005, 15:49
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
altijd zeuren die meiden hierzo

WEEKEEEND !!!!
Oud 07-01-2005, 16:47
Fade of Light