Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder: Net wakker, nog moe en pijn, maar verder gaat 't wel. Morgen laatste vakantiedag, dan alleen nog weekend...en die klasgenoten hebben nog niks gemaild...of doet mijn mail het niet oid? Hopelijk hebben ze er dinsdag een goede verklaring voor... |
![]() |
||
Citaat:
OT: Whoeee, heb een broek aan van 2 jaar geleden, die me daarna altijd te strak zat. Hij past weer! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Verder om ontopic te blijven: 't is hier echt heerlijk weer...net op zolder even het raam open gezet en het was in de zon gewoon bijna warm en het rook ook nog eens lekker. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Pimkie ken ik trouwens niet...
||
Citaat:
![]() al geloof ik dat je al wat hebt, he?
||
Citaat:
![]() ![]() Verder heb ik niet eens iets te luchten, voel me wel oké ![]()
||
![]() |
Citaat:
zit er bijvoorbeeld 1 in breda volgens mij tegenover een winkelcentrum naast een grote weg waar ook de mac zit en aan de andere kant van de weg zit mango ofzo ![]() ![]() ![]() trouwens ik kom genoeg kleine maten tegen hoor bij de h&M enzo hebbne ze toch ook gewoon altijd maat 34 mijn dag ging best goed nieuwe broek ![]() mensen op straat leken me allemaal aan te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar t is wel kut.. waarom verpest iemand waar je nog niet overheen bent het altijd weer? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb zin in vanaaf ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ben echt doodmoe. vandaag en gistereen gewerkt. Morgen zwemmen met een vriend van de vriend van mijn beste vriendin (lastig..) Maar ben benieuwd hoe t gaat.. *btje kriebels heeft* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: eet me misselijk aan Skittles, maar ze zijn zo lekker... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat t misschien wel deels ook is dat ik t wel veilig vind zo.. Nu hoef ik m ook niet los te laten enzo.. Maar ik wil ook wel verder.. Maar aan de andere kant wil ik ook geen ander! Het is dus zeg maar een strijd van verder willen, er een streep onder willen zetten, maar hem ook niet los willen (kunnen?) laten omdat ik zoveel van hem hou.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik was net de hond aan het uitlaten, zie ik ineens zo'n andere hond, zonder baasje. Dus ik trok de hond alweer mee de andere kant op, maar hij bleef natuurlijk staan en die andere hond kwam op ons afrennen... En ik begon me toch te gillen ![]() ![]() Maar ze begonnen dus half te vechten en ik was echt doodsbang, maar mijn gegil had gelukkig wel effect want het vrouwtje van die hond kwam aanrennen en trok haar hond weg. En toen zei ze tegen me wat ik moest doen als honden vechten ("pak ze gewoon bij hun achterste poten, zie je?") Dus ik stamelde zo kei bibberig ja en dat ik dacht dat het misschien een zwerfhond was en toen ging ze weg en blegh ![]() Het is al zolang geleden dat ik zulke angst had en het is zo ontzettend vermoeiend. Ik wil in mijn bed kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit zijn opmerkingen die me even weer kunnen laten lachen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Beleidszaken |
als je hulp nodig hebt Jootje2097 | 3 | 24-04-2012 12:30 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Verschil tussen naar psycholoog en psychiater??? Bertram | 17 | 24-03-2004 14:53 |