![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
De blauwe plek: Margot, het is op mijn scheen en voor zover ik weet heeft niemand aan mijn schenen gezeten ^^. Waarschijnlijk heeft cHa0s gelijk en is dat met dat gedoe van die draaischijf gebeurd. Mijn jas heeft ook vervaarlijk gekraakt op dat moment. Citaat:
Die alsemthee, in een uitgebreide smartshop kun je die kopen, maar écht ik raad je aan, koop voor 2 of 3 euro zo'n plant in een tuincentrum, gooi hem ergens in je tuin en laat maar gaan. Na 2 maanden heb je een gigaplant, zonder dat je water hebt hoeven te geven of kijken. Dat wat ik had, was ook gewoon eigen kweek en zo heb ik nog een pot vol + ik heb takken weg moeten gooien omdat ik ze niet verwerkt kreeg. (ik had wel 2 planten, maar dan nog). En katten verharen, maar die van jou laat kopieën van haarzelf (hemzelf) ![]() Ik krijg trouwens ook nooit rooie ogen van blowen, wel kleine of pretoogjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() met allemaal geklieder van anderen erin ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een simpel plat reclame-schetsboek waar cHa0s en Lepra in hebben getekend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh.. en ik heb uitslag van die fuck-stift. Het jeukt als een malle. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja, ik lees t strax wel ik moet dingen doen ... maar chaos, post ns alle leuke dingen uit dat boek dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik heb nix tegen je kat Wammus, ik was me alleen 's avonds aan het bedenken dat dat een flink probleem zou hebben opgeleverd ^^ Waar ik me mee bezig kan houden... Dinges... ik vond het ook jammer dat er zoveel mensen pas laat kwamen, de helft heb ik niet eens een fatsoenlijk gesprek mee kunnen houden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en volgende keer ben ik wel wat vroeger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg je, doe je lenzen maar eens in als alles waaraan je de katteharen aan je handen wil afvegen de toestand alleen maar verdubbelt ![]() Maar ik denk stiekem toch dat het aan het stofzuiggehalte van Wim moet hebben gelegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het zaterdag mischien doen, maar toen ik klaar was met ontbijten kwam Mutant aanzetten. Dus tja, toen had ik ook geen tijd meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() binnenkort ook ff inslaan.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ivm ouders kom ik iig niet ![]() En @Vixen: wat leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar.. Ze vinden t niet zo geinig als ik in Zwolle wil blijven bij iemand die ik eigenlijk maar 5 minuten heb gesproken. Voorbeeld: ik mocht zodoende ook niet bij Wammus blijven slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie Lepra al bij mn ouders.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb om half acht 's ochtends (ik heb echt de hele nacht niet geslapen) nog een joint met hem gerookt en een programma over cheetahs gekeken. En hij vond dat ik niet bij Ruben in bed mocht gaan liggen omdat ik met Sjek aan het "aanpappen" was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar.. niet echt het type waaraan mijn ouders me blindelings toevertrouwen. No offence natuurlijk, waarde Lepra. |
![]() |
||
Citaat:
[edit] (Wim valt al af volgens oudere reacties)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben dan ook 19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Games |
Metal Gear Solid 3 "Snake Eater" -> enkele details SS2Gohan | 15 | 13-05-2005 14:56 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |