Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 19:16
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:13 :
En nu ik nog eens overlees wat Mujahideen zwetst: lulverhaal. Ik denk dat je bedoeld: lullig verhaal? Of kun je ook nauwelijks geloven hoe DOM die gasten zijn?
Vind je de Palestijnen dom of alleen de opstandelingen?
Advertentie
Oud 07-01-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:11 :
jij hebt gewoon weinig inhoudelijks
Jij valt altijd over mijn misplaatste opmerkingen inplaats van inhoudelijk te lezen.

Je bent echt geen haar beter dan al die andere rechtse het recht van de sterkste figuren en en wij geven lekker geen fuck om mensenrechten ookal zijn wij toch ooh zo pro democratische rechtsstaat.

Als ik dit hele topic doorlees ben ik zo goed als de enige die erop hamert dat een staat zich dient te gedragen en niet als een goedkope inhumane bananenrepubliek moet gedragen. Dat is toch echt te triest voor woorden.
Oud 07-01-2005, 19:21
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 20:15 :
Ok, jij was dus in Rammalah terwijl er gasten waren die in de lucht schoten en daarna ging je nog even lngs het ziekenhuis om te kijken om het vrouwtje het maakte.

IK ben niet van die kant.
1e opmerking: het voorval was idd in Ramallah, gisteren dus. In verband met mijn studie bezocht ik er ziekenhuizen, en probeerde me op de hoogte te stellen van de situatie ter plaatse.

2e opmerking: nee jij bent duidelijk van links
Oud 07-01-2005, 19:22
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 20:16 :
Ik heb het over de terroristen. Opstandelingen is veel te lief. Het palestijnse volk is OK, al wordt het al op jonge leeftijd behandeld met propaganda, waardoor er een haat tegen israel wordt ingeslepen. En de terroristen zijn op dit punt niet dom: ze weten exact dat ze jonge mensen moeten hersenspoelen.
Oud 07-01-2005, 19:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:22 :
Ik heb het over de terroristen. Opstandelingen is veel te lief. Het palestijnse volk is OK, al wordt het al op jonge leeftijd behandeld met propaganda, waardoor er een haat tegen israel wordt ingeslepen. En de terroristen zijn op dit punt niet dom: ze weten exact dat ze jonge mensen moeten hersenspoelen.
Zeg er ook even bij dat israel zich keurig gedraagt.
Oud 07-01-2005, 19:24
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
al is de benaming ' het palestijnse volk' eigenlijk niet juist. De verzameling arabieren die voornamelijk geconcentreerd zijn in de Gaza, en in Judea en Samaria.
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 20:16 :
de terroristen, plus alles dat daar achteraan loopt.

en tja, helaas praat je dan vaak over aanzienlijke delen van de bevolking.

(en voordat iemand gaat huilen, dat geld idem voor ultra-orthodoxen aan de andere kant van het hek)
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 20:23 :
Zeg er ook even bij dat israel zich keurig gedraagt.
Dat doe jij nu voor mij.
Oud 07-01-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Vraag je ook eens af hoe het komt dat die mensen daar zo vatbaar voor zijn. Want dat is de andere kant van de medaille.
Oud 07-01-2005, 19:28
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:25 :
Vraag je ook eens af hoe het komt dat die mensen daar zo vatbaar voor zijn. Want dat is de andere kant van de medaille.
Heb ik vaak aan ze gevraagd Inderdaad, het leven is moeilijk en zwaar voor de arabieren de genoemde gebieden, ze zijn vaak arm, al is de rijkdom erg onevenredig verdeeld, maar daar moeten we de PA voor aankijken, en daar kun je Israel de schuld niet voor geven. Als ik zo op de verhalen van die mensen afga dan wass Arafat niet echt welkom in het vluchtelingenkamp Jabilya
Maar vooral ook de indoctrinatie van jongs af aan doet 'wonderen'
Oud 07-01-2005, 19:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:16 :

Als ik dit hele topic doorlees ben ik zo goed als de enige die erop hamert dat een staat zich dient te gedragen en niet als een goedkope inhumane bananenrepubliek moet gedragen. Dat is toch echt te triest voor woorden.
Er zijn misstanden in Israel door de Israelische overheid die plaatsvinden, ja. Ik heb in het verleden deze ook vaker aangegeven.

maar dit topic gaat over de Palestijnse autoriteit.
en die is nog steeds fucked up en zowat alle palestijnse machthebbers zijn fucked up.

Ik heb wat hoop voor Abbas en hoop dat t na zondag wat beter zal zijn. Toen ik voor t laatst in Israel was en Arafat dood was, waren de geluiden van de Israeliers vrij positief over een mogelijk toekomstige vrede met de Palestijnen.

Nou, Palestijnen. Profiteer ervan. Zorg dat die verkiezingen gladjes verlopen. Smoor die terroristen in de kiem en laat de weldenkenden, vredelievende, democratische Palestijnen de boel leiden. Dan kan meneer Ahmed Mahmoud Hadi ook van zijn oude leven in vrede genieten.
Oud 07-01-2005, 19:29
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:28 :
Er zijn misstanden in Israel door de Israelische overheid die plaatsvinden, ja. Ik heb in het verleden deze ook vaker aangegeven.

maar dit topic gaat over de Palestijnse autoriteit.
en die is nog steeds fucked up en zowat alle palestijnse machthebbers zijn fucked up.

Ik heb wat hoop voor Abbas en hoop dat t na zondag wat beter zal zijn. Toen ik voor t laatst in Israel was en Arafat dood was, waren de geluiden van de Israeliers vrij positief over een mogelijk toekomstige vrede met de Palestijnen.

Nou, Palestijnen. Profiteer ervan. Zorg dat die verkiezingen gladjes verlopen. Smoor die terroristen in de kiem en laat de weldenkenden, vredelievende, democratische Palestijnen de boel leiden. Dan kan meneer Ahmed Mahmoud Hadi ook van zijn oude leven in vrede genieten.
Amen
Oud 07-01-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:28 :
Hoe wil jij terroristen in de kiem smoren als die lui machtiger zijn dan jij, dat is toch gewoon belachelijk. Je stelt een eis waarbij het voor iedereen duidelijk is dat die nooit en te nimmer waargemaakt kan worden. Dat is toch niet serieus te nemen.
Oud 07-01-2005, 19:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:31 :
Hoe wil jij terroristen in de kiem smoren als die lui machtiger zijn dan jij, dat is toch gewoon belachelijk. Je stelt een eis waarbij het voor iedereen duidelijk is dat die nooit en te nimmer waargemaakt kan worden. Dat is toch niet serieus te nemen.
*fluit*
Servie, Georgie, Oekraine....
Oud 07-01-2005, 19:34
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:31 :
Bescherm ze niet, geef ze geen onderdak. Dat helpt in ieder geval al wat. Hang niet hun martelarenposters op. Scheur ze op stille momenten van de nacht van de muren af. Er is zat te bedenken.
Oud 07-01-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:32 :
*fluit*
Servie, Georgie, Oekraine....
Hee, precies wat ik zeg. Zonder buitenlandse hulp en bemoeienis zou dat ook nooit wat geworden zijn. En precies die taak zou Israel eens moeten vervullen, ipv ze juist tegen te werken.
Dus je bent het gewoon met mee eens, waarom wil je dan niet toegeven dat Israel dus faalt doordat ze precies het tegenovergestelde doen.
Oud 07-01-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:34 :
Bescherm ze niet, geef ze geen onderdak. Dat helpt in ieder geval al wat. Hang niet hun martelarenposters op. Scheur ze op stille momenten van de nacht van de muren af. Er is zat te bedenken.
Zo hee, ik ga ook even ruzie schoppen met mannen met zwarte maskers en grote zware wapens in hun handjes.
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:35 :
Hee, precies wat ik zeg. Zonder buitenlandse hulp en bemoeienis zou dat ook nooit wat geworden zijn. En precies die taak zou Israel eens moeten vervullen, ipv ze juist tegen te werken.
Dus je bent het gewoon met mee eens, waarom wil je dan niet toegeven dat Israel dus faalt doordat ze precies het tegenovergestelde doen.
Kun je me eens uitleggen waarin Israel precies tekort schiet tegen de PA? Wat de fouten van Israel zijn? Kijk dat ze een steuntje in de rug moeten geven, is een beetje een loos argument, hebben ze overigens wel gedaan. Denk eens aan de wapens die ze de PA gaven om de orde te handhaven. Nu lopen er terroristen mee rond.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:35 :
Er

Die oppositiebewegingen in Servie, Georgie en Oekraine waren niet continue raketten aan t afvuren op t westen, noch waren ze anti-westerse shit aan t roepen, noch hadden ze militanten die t westen met de grond gelijk wilden maken
Oud 07-01-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:36 :
Er

Die oppositiebewegingen in Servie, Georgie en Oekraine waren niet continue raketten aan t afvuren op t westen, noch waren ze anti-westerse shit aan t roepen, noch hadden ze militanten die t westen met de grond gelijk wilden maken
Dus jij kunt geen verschil maken tussen de PA en de terreurgroepen?
Oud 07-01-2005, 19:38
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:36 :
Zo hee, ik ga ook even ruzie schoppen met mannen met zwarte maskers en grote zware wapens in hun handjes.
Das mooi. Kzou zeggen, ga naar Nablus, er is nog zat te doen!

ps je hoeft natuurlijk niet met een t-shirt daar rond te gaan lpoen, met de tekst fuck Hamas of iets dergelijks. maar ik ben van mening dat de arabieren in Nablus, Jenin en Gaza city het wel best vinden.
Oud 07-01-2005, 19:39
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:37 :
pa is gelieerd eraan
en hebben dus een verantwoordlijkheid over een gedeelte ervan
Oud 07-01-2005, 19:39
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:37 :
Nee

de onderlinge relaties zijn mij te ingewikkeld
Oud 07-01-2005, 19:43
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:36 :
Kun je me eens uitleggen waarin Israel precies tekort schiet tegen de PA? Wat de fouten van Israel zijn? Kijk dat ze een steuntje in de rug moeten geven, is een beetje een loos argument, hebben ze overigens wel gedaan. Denk eens aan de wapens die ze de PA gaven om de orde te handhaven. Nu lopen er terroristen mee rond.
please?
Oud 07-01-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:38 :
Das mooi. Kzou zeggen, ga naar Nablus, er is nog zat te doen!

ps je hoeft natuurlijk niet met een t-shirt daar rond te gaan lpoen, met de tekst fuck Hamas of iets dergelijks. maar ik ben van mening dat de arabieren in Nablus, Jenin en Gaza city het wel best vinden.
Geloof je het zelf dat iemand in die armoedige ellende wil leven. De hamas is slim die springt daar lekker op in door voorzieningen te creeren, geen wonder dat de mensen daardoor niet zo'n slecht beeld hebben van die lui. Tegelijertijd wijst dit duidelijk op het falen van de andere partijen.
Oud 07-01-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:39 :
pa is gelieerd eraan
en hebben dus een verantwoordlijkheid over een gedeelte ervan
De PA is gewoon afhankelijk van ze willen ze nog een beetje macht overhouden.
Oud 07-01-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:39 :
Nee

de onderlinge relaties zijn mij te ingewikkeld
Maar wel van essentieel belang. Lees mijn post over de driedeling van machthebbende partijen een paar paginas terug.
Oud 07-01-2005, 19:47
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:45 :
Maar wel van essentieel belang. Lees mijn post over de driedeling van machthebbende partijen een paar paginas terug.
Heb hem gelezen, maar tis wel bijzonder kort door de bocht.
Oud 07-01-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:47 :
Heb hem gelezen, maar tis wel bijzonder kort door de bocht.
We moeten het niet te moeilijk maken , waar ik op doel in dat de palastijnse gebieden met een intern machtsprobleem te maken hebben. De officiele machthebbers hebben geen opzich staande macht, maar de terroristen wel. Eigenlijk is de hele PA overbodig omdat die niet zonder de terroristen kan, tenzij iemand de plaats van die terroristen overneemt, en dat zou Israel moeten doen. Daarmee zouden ze een machthebbende PA kunnen opbouwen die de gebieden ook daadwerkelijk zou kunnen controleren.
Oud 07-01-2005, 19:51
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:36 :
*zwaai*
Oud 07-01-2005, 19:53
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:51 :
We moeten het niet te moeilijk maken , waar ik op doel in dat de palastijnse gebieden met een intern machtsprobleem te maken hebben. De officiele machthebbers hebben geen opzich staande macht, maar de terroristen wel. Eigenlijk is de hele PA overbodig omdat die niet zonder de terroristen kan, tenzij iemand de plaats van die terroristen overneemt, en dat zou Israel moeten doen. Daarmee zouden ze een machthebbende PA kunnen opbouwen die de gebieden ook daadwerkelijk zou kunnen controleren.
Ben ik het niet mee eens. De PA krijgt veel geld, is erg rijk, maar doet er niets mee. Wat ik hier zie en hoor: de PA wil helemaal niets doen aan het terrorisme, maar sponsort het juist. Arafat als hoofd van de PA = terrorist. Die driedeling gaat dus helemaal niet op.

Ps mijn tijd is op, kga kappuh. zie morgen wel weer lailah tov
Oud 07-01-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:51 :
*zwaai*
Sorry, die had ik over het hoofd gezien

Israel schiet erin tekort dat zij de PA voor alles verantwoordelijk maken wat er gebeurd en eisen van de PA dat die de terroristen gaan bevechten, en zolang willen ze de PA niet steunen en niet echt met ze onderhandelen. Het zijn wel leuke eisen, alleen kan die PA ze nooit en te nimmer nakomen omdat hun macht afhankelijk is van die terroristen. Ze stelt dus eisen waaraan niet voldaan kan worden.
Ik vind dus dat ze de positie van de PA zouden moeten versterken door zoveel mogelijk met hen samen te werken en proberen positieve successen te boeken waardoor de positie van de PA is de palastijnse gebieden verbeterd en die van de terreurorganisaties verslechterd. De mensen moeten niet het gevoel hebben dat de terreurorganisaties degenen zijn die iets voor ze doet, maar de PA.

Die terreurorganisaties krijgen rijkelijk geld van sponsors uit andere landen en smokkelen daarmee stapels wapens de gebieden in.
Oud 07-01-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:53 :
Ben ik het niet mee eens. De PA krijgt veel geld, is erg rijk, maar doet er niets mee. Wat ik hier zie en hoor: de PA wil helemaal niets doen aan het terrorisme, maar sponsort het juist. Arafat als hoofd van de PA = terrorist. Die driedeling gaat dus helemaal niet op.

Ps mijn tijd is op, kga kappuh. zie morgen wel weer lailah tov
Dat is dus wat ik zeg, de PA is afhankelijk van het terrorisme en dat moet worden beeindigt.
Oud 07-01-2005, 21:26
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-01-2005 @ 23:50 :
ook altijd leuk te lezen dat mensen over een bepaald iets een mening hebben zonder te weten hoe en waarom een dergelijke theorie tot stand is gekomen.

Ik weet wel wat je bedoelt en kan je daarin volgen ook, maar enigszins begrip voor hoe en waarom achter het zionisme zou
niet overbodig zijn.

Itt. Ik denk dat wederzijds begrip in dit conflict iets is - voor elkaars ideologie; elkaars ideeen; elkaars gewoonten en gebruiken - een begin is voor vrede.
kben een boek aan het lezen van hoe het tot stand kwam al dit gedoe. En tot nu toe blijf ik bij mijn opinie waarop jij reageerde.
---> De Palestijnse staat, de geboorte van een eeuwenoud land. Van Mark Ooms.
Goed boek trouwens. Dus niet alle mensen hebben over een bepaald iets een mening zonder te weten hoe en waarom een dergelijk theorie tot stand is gekomen.
Oud 07-01-2005, 22:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
imène schreef op 07-01-2005 @ 22:26 :
kben een boek aan het lezen van hoe het tot stand kwam al dit gedoe. En tot nu toe blijf ik bij mijn opinie waarop jij reageerde.
Goed boek trouwens. Dus niet alle mensen hebben over een bepaald iets een mening zonder te weten hoe en waarom een dergelijk theorie tot stand is gekomen.
ok tof
Oud 07-01-2005, 23:04
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
imène schreef op 07-01-2005 @ 22:26 :
Abou Jahjah schijnt er een goed gedocumenteerd boek over geschreven te hebben.
Oud 08-01-2005, 02:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Madfet schreef op 08-01-2005 @ 00:04 :
lol
Oud 08-01-2005, 06:45
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Madfet schreef op 08-01-2005 @ 00:04 :
Ik ben hem nu toevallig aan het lezen, en 1 ding, het is een zeer goed boek. Het is zeker geen propaganda ofzo, hij bekritiseert iedereen.
Die Naftaniel van het CIDI zei dat het vol zit van de antisemitische teksten enzo, maar dat is echt niet zo.
Oud 08-01-2005, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Je zou toch moeten weten dat media vaak subjectief zijn. En dat bepaalde feiten wel worden gegeven en andere niet. Zoals wel vermeldt werd dat een israelische luitenant een weerloos meisje doorzeefd zou hebben, maar er werd niet vermeldt dat dit een paar dagen later bullshit bleek te zijn.
Ach ja het is allemaal een boze complot van de verwerpelijke anti semitistische media hey?

Citaat:
En ja, ik had ook een iets ander beeld van het palestijnse volk en het conflict, op grond van de nederlandse media, viel dat even tegen toen ik de realiteit te zien kreeg!
Je bedoelt dat je de vijandigheid aan den lijve ondervond en toen maar een kant koos.
De joden tegen de boze palestijnen is het niet?

Citaat:
Maar ik merk het al: je lult media na, en hebt totaal geen idee van de realiteit. Geeft niet lieverd, komt hopelijk nog wel. Goed lezen wat mensen als Gatara en Machiavelli opschrijven.
Je merkt dat ik nadenk over de informatie die krijg via de media en andere kanalen. De meldingen die amnesty binnenkrijgt over mensenrechtenschendingen zijn geen grapje jongen.De beelden die we zien zijn geen plakwerk jochie. Het negeren van resuloties is geen grapje.De dagelijkse vernederingen en martelingen van palestijnen gebeurt echt.Doe die oogkleppen van je af en ontken er niet wat er gaande is.

De onzin die je verkondigt doet me denken aan sommigen duitsers die na het tweede wereldoorlog terwijl de lijken opeengestapeld werden durvden te beweerden dat de holocaust een boosaardig verzinseltje was, het trieste is dat sommigen mensen daar nog steeds in geloven. Of denk jij ook dat het maar een media verzinseltje was?

Wou je ons soms doen geloven dat er helemaal geen misdaden door het Israelische leger word begaan? Word maar wakker uit je droom wereldje waarin alles zo simpel is. In dat land waar je vertoefd vinden verwerpelijke partijken plaats waar je ogen niet voor moet sluiten omdat die boze palestijntjes er zogenaamd om vragen. Ik vraag me af waarom je hier machiavelli en gatara bij sleept zij houden er een andere mening erop na en ik discussier er dan ook met hen over.

Maar anders dan jou onderbouw ik mijn mening met argumenten. Die onzin die je uitkraamt is werkelijk tenenkrommend en doet mijn beeld over Israeliers niet bepaald goed.

En aan jou ervaringen hecht ik geen waarde en wel om deze simpele reden jij bent geen instatentie die gedegen onderzoek doet jou mening zal geheel gevoelsmatig worden ingegeven en daarom zwak zijn. Dat jij denkt dat je er geen misstanden zijn omdat jij ze niet waargenomen hebt is gewoonweg te triest voor woorden.

Ik wil je er tevens op wijzen dat je toon me niet aanstaat ik wil best met je discussieren maar spreek me dan niet aan met lieverd en andere denigerende aanduidingen.
Oud 08-01-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk worden jonge israelische kindertjes niet gevoed met propaganda tegen palestijnen

Dat mensen er zo vatbaar voor zijn komt omdat zij ook niet blind voor de ellende en uitzichtloze situatie zijn waarin ze verkeren.

Jou drukt je wel nogal eenzijdig uit zeg
Oud 08-01-2005, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:06 :
hij doet t behoorlijk goed
Hij zet zich zelf wel lekker voor schut
Oud 08-01-2005, 09:04
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:15 :
Beide. Op het moment vooral op s.com
Blijft erg grappig waarmee ze komen, de reinste propaganda. Veel komt me bekend voor van gisteren, ik was toen in Rammallah bij Al Haq ofzo, die met een campagne bezig zijn tegen de israelische staat. Veel ja geknikt, posters en boekjes ontvangen. Die posters zou je moeten zien, vakkundig in scene gezet. alleen de schaduwen kloppen niet helemaal
Je bent al lekker gehersenspoeld alle zogenaamde wandaden zijn pure propagenda he

Tres triste
Oud 08-01-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:03 :
Yep. En leren doe je door veel lezen en veel praten met mensen die het aan de lijve ondervinden. Uit ervaring praten werkt daarbij ook nog een stukje beter.

Ik heb namelijk al een hele tijd dit soort topics gezien, waarbij ik me enorm op zat te winden, maar heb niet gereageerd omdat ik van menig ben dat je beslagen ten ijs moet komen. Ik denk dat die tijd nu rijp is

En ja, ik kom mega arrogant over, maar een andere manier om jullie wat bij te brengen is er niet
Ik raad je aan om nog meer te lezen en na te denken over dingen.

Ik denk dat je te vroeg gepiekt hebt

Je komt niet arrogant over maar heerlijk onwetend op sommigen punten is dat best vermakelijk maar over het algemeen wek je slechts mijn medeleven op.
Oud 08-01-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:16 :
We zijn aan het reorganiseren.
Ik ging slechts mijn tijd nutttiger besteden
Oud 08-01-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:47 :
Die je er nu in hebt staan is eigenlijk idd wel toffer. Maar ik heb zo het idee dat je je totaal geen zorgen hoeft te maken
Zal ik er ook een leuke anokdate over joden inzetten?
Oud 08-01-2005, 09:17
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:11 :
toch leuk dat je je in mijn profiel verdiept

1e opmerking: is wel om te lachen. Die gasten zijn zo DOM. je snapt toch wel dat als je kogels omhoog schiet, dat die ook weer naar beneden komen? was wel lullig voor t vrouwtje, die uit een dorp kwam en er niets mee te maken had, maar t leukste was nog wat ze acuut waren gaan gillen (werd begeleidt door een verpleegkundige uit nederland die prima arabisch sprak): een israelische attack!

Tweede opmerking: prima constatering. Staat voor elk nieuwsberichtje, lieverd.
Hahaha wat een lol
Oud 08-01-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 20:11 :
jij hebt gewoon weinig inhoudelijks
Dat denk ik nou altijd van jou in Israel/palestina topics, ik kan me herinneren dat jij met grenzen gelden niet gezeur kwam
Oud 08-01-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:13 :
En nu ik nog eens overlees wat Mujahideen zwetst: lulverhaal. Ik denk dat je bedoeld: lullig verhaal? Of kun je ook nauwelijks geloven hoe DOM die gasten zijn?
Leer begrijpend lezen

Ik kan nauwelijks geloven dat jij je voor zo iets achterlijks en twijfelachtigs interreseert
Oud 08-01-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:28 :
Heb ik vaak aan ze gevraagd Inderdaad, het leven is moeilijk en zwaar voor de arabieren de genoemde gebieden, ze zijn vaak arm, al is de rijkdom erg onevenredig verdeeld, maar daar moeten we de PA voor aankijken, en daar kun je Israel de schuld niet voor geven. Als ik zo op de verhalen van die mensen afga dan wass Arafat niet echt welkom in het vluchtelingenkamp Jabilya
Maar vooral ook de indoctrinatie van jongs af aan doet 'wonderen'
Je hebt het zo te horen allemaal al uitgedokterd
Oud 08-01-2005, 10:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 08-01-2005 @ 10:30 :
Je hebt het zo te horen allemaal al uitgedokterd
is dat t enige wederwoord dat je kan zeggen?

Regels voor berichten