![]() |
||
Citaat:
Maar jij bent gewoon.. goed ! |
![]() |
||
Citaat:
![]() geen modetrend, een schoonheidsideaal...onzekere mensen worden onzekerder van perfecte mensen op tv.. nog nooit van gehoord? pffff |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ja, dat bedoel ik, schoonheidsideaal. En ik weet hoe dat is, ja, want dat ervaar ik zelf ook wel. Ik ben niet blohond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat Sarah zei gebeurt, en in de omgekeerde zin is het toch algemener bekend? dat stevigere mensen gaan lijnen om meer op het schoonheidideaal te lijken. Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 18:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
www.overgewicht.nl of je googled ff |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eigenlijk kan je niet op een paar kg rekenen vind ik zoveel verstorende factoren, voor zover gewicht al iets gzegt
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
mijn BMI is (ff spieken) 21.63 en dat was goed!! HUREE!! Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar lijkt me ook weinig
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoor, maar ik zou je bloed, schildklier, en andere zaken laten controleren. Dan mag je nog heel je leven ze dun geweest zijn echt gezond is het niet, aangezien ondergewicht zelfs gevaarlijker is dan overgewicht.
|
![]() |
Als eerst heb ik niet de hele topic gelezen, alleen blz 1 en 6
Ik zelf ben op ogenblik onder behandeling voor anorexia. Je groeit tot je 21 daarna kan je pas echt goed uitrekenen wat je bmi is. Ik ben wel geschokken van alle lage gewichten hier en alleen negatief zelfbeelden. ik weet dat meest mensen hier nog in hun pub tijd zitten....juist dan is belangrijk dat je en gezond gewicht hebt. Als je onder je setpoint zit . Dan breek je eigen lichaam langzaam af. Nou wat ik eigelijk wou zeggen was. Als je heel erg in zit over je gewicht en zelfbeeld praat er eens met iemand over. Zorg ervoor dat je niet te veel gaat hechten aan die getal op de weegschaal want daardoor word leven niet lekker. Mensen die hier denken dat ze met een eetprobleem zitten, neem eens een kijkeje op www.sabn.nl Hug luna_p |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was 14 jaar, 1m60 en 30 kilo, toen ik in de puberteit kwam ben ik mij beginnen overeten en zo ben ik in een jaar 20 kilo aangekomen. Mijn moeder woog ook 10 kilo te weinig maar zij kreeg ze er niet aan zoals mij, en heeft superproteïnen genomen waardoor die kilos er wel aankwamen en is sindsdien stabiel, misschien een idee? Of wil je niet verdikken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op het voorstel om eens een dieet te volgen om aan te komen, dat zie ik niet zitten, want ik lust niet veel en ik ben vlug vol als ik maar een paar aardappelen en een stukje vlees gegeten hebt. Bij mij moet (warm) eten ongeveer 24 tot 36 uur verteren voordat ik weer een hongergevoel begin te krijgen, bovendien ben ik iemand die erg onrustig is en veel beweeg. zo kan ik niet urenlang op de bank zitten TV kijken oid. Omdat mijn moeder voor 3 maanden in Portugal is, heb ik gelukkig een lieve buurvrouw die een paar keer per week voor mij kookt. Maar snachts heb ik vaak honger en sla ik gerust een paar zakken Lays chips en een fles Coca cola achterover (zonder aan te komen). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Cornel: Bij mij was het ook eerst zo, niets lusten, een muizenmaaltijden enz maar op de een of de andere manier was ik zo vastberaden om te verdikken dat ik me heb geforceerd ![]() Voor de rest weet ik niet wat mijn formule was ![]() Maar ik wou het waarschijnlijk ook veel liever dan jij nu. Als jij je wel goed in je vel voelt zo hebben wij niets te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: Ik vond op een verloren server nog twee foto's van mezelf met een fles cola en zak chips in mijn handen, maar durf deze toch niet te plaatsen hier. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel eten jullie per dag? Armoed | 19 | 01-08-2010 17:37 | |
De Kantine |
Wat zijn jullie complexen? Muchacha | 34 | 14-04-2005 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel weeg jij? levi's | 163 | 22-05-2004 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
1.65-1.70m=> gewicht? Kill me Ce soir | 206 | 14-02-2004 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie 15-angel-15 | 15 | 06-05-2002 15:06 |