Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 22:38
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 23:36 :
Mohammed B is al 2x in 3 jaar tijd voor de rechter verschenen.
1. voor het meedoen in een knokpartij waarbij hij een agent verwondde
2. Voor het aanzetten tot haat en geweld (ik dacht dat hij met radicale immams en groepen toen contact had)

Het lijkt me dat Mohammed B zijn kansen verspilt heeft
Zeg nou maar gewoon dat je hem dood wilt hebben omdat hij moslim en stout is
Advertentie
Oud 12-02-2005, 22:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 12-02-2005 @ 23:38 :
Zeg nou maar gewoon dat je hem dood wilt hebben omdat hij moslim en stout is
Beroep je nou niet op de straw man-tactiek, daarmee gooi je alleen maar olie op zijn vuur.
Oud 12-02-2005, 22:40
Donny must die
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 23:38 :
Als jouw voorstel wordt uitgevoerd, stijgen mijn kansen bij een bepaald meisje aanzienlijk!
we worden echte players
Oud 12-02-2005, 22:41
Donny must die
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-02-2005 @ 23:39 :
Beroep je nou niet op de straw man-tactiek, daarmee gooi je alleen maar olie op zijn vuur.
ik snap niet waarom dit topic nog open is
Oud 12-02-2005, 22:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 12-02-2005 @ 23:41 :
ik snap niet waarom dit topic nog open is
Omdat Rollo en Waaromniet? een winterslaap houden en McCaine alleen reageert als iemand weer iets roept over z'n ava.

Misschien moeten we dat laatste dan maar doen.
Oud 12-02-2005, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 23:36 :
Mohammed B is al 2x in 3 jaar tijd voor de rechter verschenen.
1. voor het meedoen in een knokpartij waarbij hij een agent verwondde
2. Voor het aanzetten tot haat en geweld (ik dacht dat hij met radicale immams en groepen toen contact had)

Het lijkt me dat Mohammed B zijn kansen verspilt heeft
Twee keer in drie jaar tijd vind ik niet veel..

Aanzetten tot haat?! Ben jij daar, als Wilders-voorstander, geen grote voorbeeld van?

Als dat alles is, pas ik mijn mening aan en vind ik dat hij geen levenslang moet krijgen maar 8 á 10 jaar. That's it.
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 23:44 :
Omdat Rollo en Waaromniet? een winterslaap houden en McCaine alleen reageert als iemand weer iets roept over z'n ava.

Dan nog bant hij niemand. Of gooit hij een topic op slot.
Donny must die
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 23:44 :

waar ?
Oud 12-02-2005, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 23:46 :
Aanzetten tot haat?! Ben jij daar, als Wilders-voorstander, geen grote voorbeeld van?
Hahahahahaha! Game, set, match Sandra!
Oud 12-02-2005, 22:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 23:46 :

Dan nog bant hij niemand. Of gooit hij een topic op slot.
Bannen gaat wat ver, vind je niet? Hij trollt of vuureert verder niet, hij verkondigt alleen zijn mening. Dat die mening door niemand wordt gewaardeerd doet niet ter zake. Tenminste, zo zie ik het.
Oud 12-02-2005, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 12-02-2005 @ 23:46 :
waar ?
Gewoon, hier. Eventjes roepen dat we het extreem goor vinden om naar een plaatje van twee zoenende relnichten te moeten kijken. GATVERDAMME!
Oud 12-02-2005, 22:50
Verwijderd
Jullie zouden natuurlijk wel willen dat ik zeg, maar helaas is dat niet zo. Lees meer van mijn vorige geposte berichten.

Dat geld ook voor volstrekt autistische mensen zoals Sylph. die alleen maar mijn uitspraken proberen te verdraaien

Kortzichtige mensen (rechtlijnig denken is voor mij een beter passend woord) zijn nodig in een democratie. Ik zorg natuurlijk dat er wat te discussieren valt op dit forum. Ik houdt de democratie meer dan alleen in stand. Ik denk na over bepaalde onderwerpen en durf met gewaagde stellingen te komen. Dat kunnen sommige mensen hier niet zeggen.

Natuurlijk wil ik niet over de strafzaak Mohammed B beslissen, ik zou veel te partijdig zijn. Sterker nog: ik zou er niet eens over durven beslissen. Dat laat ik ook over aan de rechters in dit land. Ik ben niet opgeleid tot rechter en daarom wil ik er niet eens over beslissen. Ik vind alleen dat Mohammed B als vergelding op de moord van Theo van Gogh de doodstraf verdient. Daar is toch niks mis mee?
Oud 12-02-2005, 22:50
Donny must die
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-02-2005 @ 23:49 :
Bannen gaat wat ver, vind je niet? Hij trollt of vuureert verder niet, hij verkondigt alleen zijn mening. Dat die mening door niemand wordt gewaardeerd doet niet ter zake. Tenminste, zo zie ik het.
Oud 12-02-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-02-2005 @ 23:49 :
Ja, ik vind ook niet dat hij gebant moet worden hoor, tenminste..nog niet.

Wat ik bedoelde is dat McCaine sowieso niemand bant, als het hem te veel wordt, vraagt hij een andere forumbaas.
Oud 12-02-2005, 22:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 23:51 :
Ja, ik vind ook niet dat hij gebant moet worden hoor, tenminste..nog niet.

Wat ik bedoelde is dat McCaine sowieso niemand bant, als het hem te veel wordt, vraagt hij een andere forumbaas.
Ah okay, dan begreep ik je verkeerd.
Oud 12-02-2005, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 23:50 :
Jullie zouden natuurlijk wel willen dat ik zeg, maar helaas is dat niet zo. Lees meer van mijn vorige geposte berichten.

Dat geld ook voor volstrekt autistische mensen zoals Sylph. die alleen maar mijn uitspraken proberen te verdraaien

Kortzichtige mensen (rechtlijnig denken is voor mij een beter passend woord) zijn nodig in een democratie. Ik zorg natuurlijk dat er wat te discussieren valt op dit forum. Ik houdt de democratie meer dan alleen in stand. Ik denk na over bepaalde onderwerpen en durf met gewaagde stellingen te komen. Dat kunnen sommige mensen hier niet zeggen.

Natuurlijk wil ik niet over de strafzaak Mohammed B beslissen, ik zou veel te partijdig zijn. Sterker nog: ik zou er niet eens over durven beslissen. Dat laat ik ook over aan de rechters in dit land. Ik ben niet opgeleid tot rechter en daarom wil ik er niet eens over beslissen. Ik vind alleen dat Mohammed B als vergelding op de moord van Theo van Gogh de doodstraf verdient. Daar is toch niks mis mee?
Zou je op willen houden met autistische mensen als imbecielen te behandelen?! Kortzichtige mensen zijn helemaal niet 'nodig' in eend emocratie, we krijgen ze er helaas gratis bij.
Oud 12-02-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

val dood
Oud 12-02-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind alleen dat Mohammed B als vergelding op de moord van Theo van Gogh de doodstraf verdient. Daar is toch niks mis mee?
En al die andere moordenaars in Nederland? Verdienen die ook de doodstraf, volgens jou?
Oud 12-02-2005, 22:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-02-2005 @ 23:52 :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

val dood
Vooral dat laatste deed 't hem!
Oud 12-02-2005, 22:54
Verwijderd
Nee, want dat zijn geen moslims eh!
Oud 12-02-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 12-02-2005 @ 23:54 :
Nee, want dat zijn geen moslims eh!
Ik verwacht een wat voorzichtiger antwoord
Oud 12-02-2005, 22:56
Verwijderd
Maar dan telt het voor hem niet.

Zeg Commando, wanneer gaan we samen in de Naam van Wilders moslims bashen?
Oud 12-02-2005, 22:58
Verwijderd
@ Commando
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 23:53 :
En al die andere moordenaars in Nederland? Verdienen die ook de doodstraf, volgens jou?
Oud 12-02-2005, 23:02
Verwijderd
Het lijkt erop of jullie met de geposte bericht gekker worden?

"Moslims bashen?"

Ik wil helemaal niet dat Mohammed B de doodstraf krijgt alleen omdat hij een moslim is. Ik ben geen moslim of buitenlanderhater, integendeel! Ik vind ook dat Volkert van der Graaf de doodstraf opgelegd zou moeten krijgen gezien de aard van het misdrijf.
Oud 12-02-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 00:02 :

"Moslims bashen?"

Ik wil helemaal niet dat Mohammed B de doodstraf krijgt alleen omdat hij een moslim is. Ik ben geen moslim of buitenlanderhater, integendeel! Ik vind ook dat Volkert van der Graaf de doodstraf opgelegd zou moeten krijgen gezien de aard van het misdrijf.
Ja, maar, hij heeft Pim Fortuyn vermoord, en dat was hetzelfde soort type als Geert Wilders.
Oud 12-02-2005, 23:11
Verwijderd
S.: Lees mijn inleiding op de eerste pagina en de daarop volgende geposte berichten van de eerste pagina. Daaruit zal blijken waarom ik vind dat Mohammed B veroordeeld moet worden tot de doodstraf!
Oud 12-02-2005, 23:12
Verwijderd
Hetzelfde soort type Sylph? verklaar dat eens nader?
Oud 12-02-2005, 23:17
Verwijderd
Nou, beiden hebben er geen doekjes om gewonden dat ze allochtonen liever zouden zien gaan dan dat ze zouden blijven.
Oud 12-02-2005, 23:18
Verwijderd
Beiden mannen van het lager opgeleide volk, een zeker charisma.
Oud 12-02-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 11-02-2005 @ 23:00 :
Dingen die Mohammmed B heeft gedaan doe je gewoon niet in een democratische rechtsstaat.
Over welke "dingen" heb je het hier precies btw? Het gaat toch over die ene moord? Of zijn in dit geval die knokpartij en "aanzet tot haat" ook relevant? + wat Meph. al eerder postte:
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-02-2005 @ 23:03 :
In een democratische rechtsstaat heb je de vrijheid om anderen om te leggen als je de daartegenoverstaande straf wil accepteren.
En verder zie ik geen argumentatie van jouw kant.
Oud 12-02-2005, 23:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-02-2005 @ 00:17 :
Nou, beiden hebben er geen doekjes om gewonden dat ze allochtonen liever zouden zien gaan dan dat ze zouden blijven.
Dat is in ieder geval van Fortuyn niet waar.
Oud 12-02-2005, 23:25
Verwijderd
Ligt eraan hoe je zijn boodschappen interpreteert.
Oud 12-02-2005, 23:29
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-02-2005 @ 00:25 :
Ligt eraan hoe je zijn boodschappen interpreteert.
Ja zeg, zo lust ik er nog wel een paar.
Oud 12-02-2005, 23:39
Verwijderd
Met "dingen" bedoel ik:

Iemand op gruwelijke en laffe wijze afslachten, op de politie schieten tijdens verzet. Aanzetten tot geweld. Iemand vermoorden omdat je het niet met hem eens bent. (daar heb ik nog niet de knokpartij en de verschijning voor de rechter voor het waarschijnlijk onderhouden van contacten me radicale groepen en immams.)

Laten we de argumentatie van meph maar cahterwege laten, want het argument dat jij hebt geciteerd slaat natuurlijk nergens op.

Nogmaals: Ik heb geen hekel aan buitenlanders en ben zeker geen skinhead. (De gedachte van skinheads vind ik niet deugen. Je gelooft toch zelf niet dat er een ras een superieur ras is?)
Oud 12-02-2005, 23:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 00:02 :

"Moslims bashen?"

Dus als ik een provocerende columnist doodschiet, krijg ik de doodstraf en als ik mijn buurman neerschiet niet?
Oud 12-02-2005, 23:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 00:39 :
Iemand op gruwelijke en laffe wijze afslachten
Hart-van-Nederland-retoriek.
Oud 12-02-2005, 23:40
Verwijderd
Sylph: Over domme mensen gesproken:

Volkert van der G was zeer hoog opgeleid en zeer succelvol milieu-activist/terrorist
Oud 12-02-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 00:39 :
Met "dingen" bedoel ik:

Iemand op gruwelijke en laffe wijze afslachten, op de politie schieten tijdens verzet. Aanzetten tot geweld. Iemand vermoorden omdat je het niet met hem eens bent. (daar heb ik nog niet de knokpartij en de verschijning voor de rechter voor het waarschijnlijk onderhouden van contacten me radicale groepen en immams.)

Laten we de argumentatie van meph maar cahterwege laten, want het argument dat jij hebt geciteerd slaat natuurlijk nergens op.

Nogmaals: Ik heb geen hekel aan buitenlanders en ben zeker geen skinhead. (De gedachte van skinheads vind ik niet deugen. Je gelooft toch zelf niet dat er een ras een superieur ras is?)
Afslachtuhdiehappuhe.
Oud 12-02-2005, 23:46
Verwijderd
Zeg mark wil jij dan niet zeggen dat het een gruwelijke en laffe daad is als je eerst een heel magazijn met kogels op iemand leegschiet en daarna/tegelijkertijd met een mes op hem inhakt?
Het mag dan wel Hart-van-Nederland-retoriek wezen, maar het is wel gruwelijk en laf. Dat moet je toch wel met mij eens zijn?
Oud 12-02-2005, 23:47
Verwijderd
Er zijn zoveel gruwelijke en laffe moorden. Moet daar ook altijd de doodstraf opstaan?
Oud 12-02-2005, 23:47
Zaina
Zaina is offline
Niemand die hem zou missen.
Oud 12-02-2005, 23:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 00:46 :
Zeg mark wil jij dan niet zeggen dat het een gruwelijke en laffe daad is als je eerst een heel magazijn met kogels op iemand leegschiet en daarna/tegelijkertijd met een mes op hem inhakt?
Het mag dan wel Hart-van-Nederland-retoriek wezen, maar het is wel gruwelijk en laf. Dat moet je toch wel met mij eens zijn?
Ik vind het gruwelijk. Maar daarom hoef je dat niet zo te benadrukken om onze opinies te proberen te beïnvloeden. Je kunt je ook gewoon bij de feiten houden. Daarbij, als iemand mijn buurman 'gewoon' doodschiet, vind ik dat ook gruwelijk. Maar dan wordt er niet zoveel ophef over gemaakt. Nee, ik vind het niet laf. Je moet het maar durven: op klaarlichte dag, in een winkelstraat vol getuigen iemand omleggen, met als enige ontsnappingsmiddel een gammele fiets.
Oud 13-02-2005, 00:01
Verwijderd
Je verheerlijkt Mohammed. B's daad (de moord op Theo van Gogh) Je vindt het dus eigenlijk wel vet, stoer en moedig dat Mohammed B Theo van Gogh op klaarlichte dag met vele getuigen vermoord heeft.

Kun je nagaan dat Mohammed al ver heen is met zijn gedachten en dat TBS geen voldoende straf is om de maatschappij voor dit soort gevaarlijke gekken te beschermen.

Het is wel een laffe daad om een weerloos iemand zonder wapens zo af te slachten. Het erge vind ik nog dat Mohammed B best wel wist dat Theo na een paar schoten dood was. Maar om dan nog door te schieten?
Oud 13-02-2005, 00:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 01:01 :
Je verheerlijkt Mohammed. B's daad (de moord op Theo van Gogh) Je vindt het dus eigenlijk wel vet, stoer en moedig dat Mohammed B Theo van Gogh op klaarlichte dag met vele getuigen vermoord heeft.
Heerlijk, dit. Ga door!
Oud 13-02-2005, 00:02
Verwijderd
Commando, we hebben je volledig in onze armen gesloten!
Oud 13-02-2005, 00:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 01:01 :

STRAW MAN ALERT!! !

(Alhoewel ik soms ook wel eens afvraag hoe ze er nou echt over denken)
Oud 13-02-2005, 00:11
Verwijderd
Kun je nagaan dat je zelf het beste een TBS-behandeling kan ondergaan als je zulke zieke gedachten hebt dat je de manier waarop Mohammed B de plaats, tijd, het ontsnappingsvoertuig en de moed die Mohammed B vertoonde tijdens zijn daad steunt.
Oud 13-02-2005, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 13-02-2005 @ 01:11 :
Kun je nagaan dat je zelf het beste een TBS-behandeling kan ondergaan als je zulke zieke gedachten hebt dat je de manier waarop Mohammed B de plaats, tijd, het ontsnappingsvoertuig en de moed die Mohammed B vertoonde tijdens zijn daad steunt.
Wat is het verschil tussen mohammed en andere zieke moordenaars?
Oud 13-02-2005, 00:20
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 01:13 :
Wat is het verschil tussen mohammed en andere zieke moordenaars?
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die na een belediging moorden.
Oud 13-02-2005, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-02-2005 @ 01:20 :
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die na een belediging moorden.
Er zijn genoeg gevallen van zinloos geweld bekend
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten