Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:14 :
Hij wil wel graag afvallen, maar dan wel met lekker eten. Ja kijk, dat gaat natuurlijk niet.
Die mening deel ik niet. Je kunt heel goed lekker eten en toch afvallen, alleen moet je wel kijken wat je eet. Gezonde dingen kunnen ook heel lekker zijn.
Oud 09-03-2005, 19:17
cerys
cerys is offline
Citaat:
Hij wil wel graag afvallen, maar dan wel met lekker eten. Ja kijk, dat gaat natuurlijk niet.
nee hij wil graag met ongezond eten afvallen, gezond eten kan namelijk ook gigantisch lekker zijn

*edit* beetje wat leonoor zegt aight
Oud 09-03-2005, 19:17
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2005 @ 19:40 :
Jullie hebben het constant maar over dat bier
Namens mij ook 3 maal sorry , maar volgens mij gaat het hier over je ongezonde eten in 't algemeen, en niet constant over bier. Bovendien is 't woord bier hier al een tijdje niet meer gevallen.
Oud 09-03-2005, 19:18
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Tuurlijk wel. Gezond eten kan ook lekker zijn.
Oud 09-03-2005, 19:19
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2005 @ 19:44 :
Ik zeg niet dat het allemaal zo goed lukt op mijn manier, maar ik heb de tweede dag van m'n dieet gewoon meteen een slechte dag gehad en ik word er op aangevallen. Denken jullie soms dat ik er zelf niet mee zit dat het moeilijk gaat?
Okee, we zijn benieuwd naar morgen. Heb je al een eetschema gemaakt?
Oud 09-03-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:19 :
Pff, dat hoeft toch niet per se?
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 09-03-2005 @ 20:13 :
Happyyy jij was gister misselijk, is het niet? Ik had vandaag een 'refeed' dag, en vanavond pannenkoeken gegeten, en ik zit nu zo'n beetje kokhalzend achter de computer Beetje jammer, ik ga maar naar bed
Ja klopt, maar dat kwam doordat ik me volledig had volgepropt op een verjaardag Het was geen refeeddag, daar doe ik niet aan (zit op m'n streefgewicht). Maar zo'n 1x per maand (bv met een verjaardag) neem ik 't er gewoon van, en dan voel ik me altijd misselijk 's nachts. Tja, eigen schuld.
Maar 't was wel erg lekker allemaal, gisteren
blurred
blurred is offline
Citaat:
Mijn zin moet je eigenlijk lezen als:

"Volgens mij wil hij niet graag genoeg afvallen".

Kleine woordjes, groot verschil.... Snap je wat ik bedoel?

of ben ik nou aan het muggeziften...
Oud 09-03-2005, 19:27
-(L)-
Citaat:
Leonoor schreef op 09-03-2005 @ 20:16 :
Die mening deel ik niet. Je kunt heel goed lekker eten en toch afvallen, alleen moet je wel kijken wat je eet. Gezonde dingen kunnen ook heel lekker zijn.
Ja, zo denk ik er ook over. Maar ik heb een beetje de indruk dat DS ongezonde dingen alleen als lekker ziet, dus vandaar deze formulering.
Oud 09-03-2005, 19:28
-(L)-
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 20:17 :
nee hij wil graag met ongezond eten afvallen, gezond eten kan namelijk ook gigantisch lekker zijn

*edit* beetje wat leonoor zegt aight
Ja precies, 't woord lekker kan beter als ongezond worden gelezen. Maar goed, jullie begrijpen wat ik bedoel.
Oud 09-03-2005, 19:31
-(L)-
Citaat:
Moenbloem schreef op 09-03-2005 @ 20:26 :
Pff, dat hoeft toch niet per se?
Nee klopt, maar hij leek me wel iemand voor een eetschema te maken. Hij weet tenslotte overal alles van

Maar ff serieus; als hij vandaag een eetschema zou maken voor morgen, en dan meteen zou kijken hoeveel ckal overal inzitten, dan zou 'm dat al een heel stuk helpen. Zo weet hij morgen ook precies wat hij kan eten, en wat beter niet.
Oud 09-03-2005, 19:32
-(L)-
Citaat:
blurred schreef op 09-03-2005 @ 20:26 :
Mijn zin moet je eigenlijk lezen als:

"Volgens mij wil hij niet graag genoeg afvallen".

Kleine woordjes, groot verschil.... Snap je wat ik bedoel?

of ben ik nou aan het muggeziften...
Ja zo is hij beter
Oud 09-03-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:26 :

Maar 't was wel erg lekker allemaal, gisteren
Ik vind dat dat één keer in de maand wel kan hoor.

Vandaag heb ik me heel netjes gedragen qua eten, alleen had mijn vriend chocolademousse-bekertjes als toetje gekocht, maar ik dacht: what the hell.
Verder: vanochtend vier boterhammen met sandwichspread, als 11-uurtje nog twee van die boterhammen (allemaal bruin trouwens), en als lunch ook twee.
Om drie uur twee bruine boterhammen ham-sla, toen gesport, en als avondeten ribkarbonade, aardappels en koolraap ofzo? Van die gele slierten? Ja, en dat chocoladespul dus.
De hele dag water gedronken (twee spaflesjes denk ik) en twee glazen jus d'orange en een beker melk.
Zometeen mandarijnen eten.

Beetje goed zo? Niet te weinig? (Ik heb twee boterhammen meer gegeten omdat ik ging sporten.)
Oud 09-03-2005, 19:33
marla
marla is offline
Wat ik vandaag heb gegeten:
9:00 2 boterhammen, 1 met sandwichspread en 1 met pindakaas.
12:00 chocolademelk(warm)
13:00 2 boterhammen, 1 met sandwichspread en 1 met pate.
15:00 2 boterhammen, 1 met pate en 1 met jam.
17:00 2 rijstwafels.
17:30 1 appel
18:15 bloemkool, aardappelen, hamburger.

Caloriën: 1408.
Best goed vind ik zelf.
Oud 09-03-2005, 19:36
-(L)-
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2005 @ 20:32 :
Ik vind dat dat één keer in de maand wel kan hoor.

Vandaag heb ik me heel netjes gedragen qua eten, alleen had mijn vriend chocolademousse-bekertjes als toetje gekocht, maar ik dacht: what the hell.
Verder: vanochtend vier boterhammen met sandwichspread, als 11-uurtje nog twee van die boterhammen (allemaal bruin trouwens), en als lunch ook twee.
Om drie uur twee bruine boterhammen ham-sla, toen gesport, en als avondeten ribkarbonade, aardappels en koolraap ofzo? Van die gele slierten? Ja, en dat chocoladespul dus.
De hele dag water gedronken (twee spaflesjes denk ik) en twee glazen jus d'orange en een beker melk.
Zometeen mandarijnen eten.

Beetje goed zo? Niet te weinig? (Ik heb twee boterhammen meer gegeten omdat ik ging sporten.)
Ik vind ook dat 't 1x in de maand wel kan. Daarom sta ik het mezelf ook gewoon toe (meestal prik ik een datum, als ik al niet een verjaardag heb die maand), en ik voel me dan ook niet schuldig erna
Wat betreft jouw schema vandaag; die chocolademouse is natuurlijk niet zo goed, maar de rest vind ik wel goed uitzien. Aan hoeveel ckal zit je? Ik kan 't moeilijk inschatten (of 't te weinig is), aangezien ik zelf geen ckal tel.
Wel genoeg boterhammen in ieder geval .
Oud 09-03-2005, 19:37
Verwijderd
Ik ben opgehouden met kcal tellen... dus ik zou het niet weten. Ik eet gewoon genoeg tot ik geen honger meer heb en ik eet op de tijdstippen dat ik moet eten... 's ochtends en 's avonds en 's middags en om elf uur en om drie uur, zelfs al heb ik dan geen honger.
Oud 09-03-2005, 19:42
-(L)-
Kan iemand me trouwens vertellen wat sandwichspread is? Sorry, ik ben helemaal niet thuis in dat soort dingen
Oud 09-03-2005, 19:45
Bloem
Bloem is offline
Krummeltje, beetje weinig drinken, als ik het goed zag nog niet eens 1,5 liter, 2 liter is beter En nu ga ik écht naar bed
Oud 09-03-2005, 19:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:42 :
Kan iemand me trouwens vertellen wat sandwichspread is? Sorry, ik ben helemaal niet thuis in dat soort dingen
Soort mayonaisse achtig beleg wat je op je brood doet.
Oud 09-03-2005, 19:52
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 09-03-2005 @ 20:48 :
Soort mayonaisse achtig beleg wat je op je brood doet.
Is 't iets met vlees in?
Oud 09-03-2005, 20:08
Blackeyed
Blackeyed is offline
Pfff ik kan niet en van suiker afkicken en m'n vriend zoveel missen tegelijk. Ik wil zoooo graag eten nu,maar heb vandaag al te veel calorieen op.
Ik wil zo graag die extra kilo's ervanaf...
Oud 09-03-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 09-03-2005 @ 20:45 :
Krummeltje, beetje weinig drinken, als ik het goed zag nog niet eens 1,5 liter, 2 liter is beter En nu ga ik écht naar bed
Goed punt. Ik ga het nu inhalen
Oud 09-03-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:52 :
Is 't iets met vlees in?
Niet dat ik weet. Maar ken je het niet? Het heet Heinz Sandwich Spread en het ligt wel in de supermarkt enzo. In de komkommer versie zitten bijvoorbeeld stukjes komkommer enzo... en verder is het een soort sausje. Het is niet extreem vet ofzo en vooral erg lekker op bruin brood.
Oud 09-03-2005, 20:21
-(L)-
Citaat:
Blackeyed schreef op 09-03-2005 @ 21:08 :
Pfff ik kan niet en van suiker afkicken en m'n vriend zoveel missen tegelijk. Ik wil zoooo graag eten nu,maar heb vandaag al te veel calorieen op.
Ik wil zo graag die extra kilo's ervanaf...
Hoeveel wilde je ook alweer afvallen? (En wat weeg je nu, je lengte etc.)
Oud 09-03-2005, 20:23
-(L)-
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2005 @ 21:12 :
Niet dat ik weet. Maar ken je het niet? Het heet Heinz Sandwich Spread en het ligt wel in de supermarkt enzo. In de komkommer versie zitten bijvoorbeeld stukjes komkommer enzo... en verder is het een soort sausje. Het is niet extreem vet ofzo en vooral erg lekker op bruin brood.
Nee het zegt me helemaal niks Misschien ook iets om eens uit te proberen dan. Is het een fles of pot? (Ik weet echt niet wat ik me erbij moet voorstellen). Nou ja, anders vraag ik er wel ff heen in de supermarkt
Oud 09-03-2005, 20:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 09-03-2005 @ 17:35 :
Hmm..bij ons heb je in de grote cardio afdeling zo'n 20 crosstrainers, 20 fietsen, 10 treadmills, en nog 4 roeimachines ofzo... 6 tvs boven en je kunt met je koptelefoon luisteren. Best fijn.
D'r zijn bij ons ook wel meer cardio dingen hoor, alleen ik noemde enkel de dingen met koptelefoon op
De rest zijn dus dingen waarbij je niet naar de tv kan luisteren (sowieso verstond je de tv slecht want als je hem op Max zette, dan hoorde je er nog de keiharde muziek die men er draaide doorheen )
Oud 09-03-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 21:23 :
Nee het zegt me helemaal niks Misschien ook iets om eens uit te proberen dan. Is het een fles of pot? (Ik weet echt niet wat ik me erbij moet voorstellen). Nou ja, anders vraag ik er wel ff heen in de supermarkt
Tis een pot met een schroefdop, het is niet in het koelvak ofzo, en het ziet er zo uit:

Oud 09-03-2005, 20:28
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ben 1m70,weeg 70kg en zou toch graag 10kg ervanaf. BMI van 24
Oud 09-03-2005, 20:33
-(L)-
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2005 @ 21:27 :
Tis een pot met een schroefdop, het is niet in het koelvak ofzo, en het ziet er zo uit:

[afbeelding]
Oh haha, bedankt! Wel een goed idee om er een plaatje van te zoeken! 't ziet er best wel lekker uit trouwens, ik denk dat ik een pot meeneem als ik in de supermarkt ben. Bedankt!
Oud 09-03-2005, 20:35
-(L)-
Citaat:
Blackeyed schreef op 09-03-2005 @ 21:28 :
Ben 1m70,weeg 70kg en zou toch graag 10kg ervanaf. BMI van 24
Okee, dat kan idd wel, maar nog meer afvallen dan dat zou ik niet doen.
Hoelang ben je al bezig?
1 tip; neem er de tijd voor, niet teveel in 1x willen. Zelf ben ik ook 10 kg afgevallen, maar dan over een langere periode (ongeveer een half jaar of zelfs iets langer). Op deze manier is 't ook veel makkelijker om op gewicht te blijven.
In ieder geval succes!
Oud 09-03-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 21:33 :
Oh haha, bedankt! Wel een goed idee om er een plaatje van te zoeken! 't ziet er best wel lekker uit trouwens, ik denk dat ik een pot meeneem als ik in de supermarkt ben. Bedankt!
Je hebt een heleboel smaken, in die komkommer (dat potje is wel kleiner) zit minder vet geloof ik, en die vind ik gelukkig ook het lekkerst. Die proeft lekker fris enzo. En het is echt extreem makkelijk, je doet het zo ff op je brood
Oud 09-03-2005, 21:24
Mara
Mara is offline
Laat DarkSide toch gaarkoken in z'n eigen sop.

Meneer weet 't allemaal beter, wil geen adviezen aannemen. Ik kan wel zeggen hoe hij het had kunnen brengen zodat we niet zo pissig zouden worden, maar dat heeft toch geen nut.

Collectief negeren lijkt me de beste optie
Oud 09-03-2005, 21:36
cerys
cerys is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-03-2005 @ 22:24 :
Laat DarkSide toch gaarkoken in z'n eigen sop.

Meneer weet 't allemaal beter, wil geen adviezen aannemen. Ik kan wel zeggen hoe hij het had kunnen brengen zodat we niet zo pissig zouden worden, maar dat heeft toch geen nut.

Collectief negeren lijkt me de beste optie
daar ben ik ook voor!

ik ben misselijk van alle theeee
Oud 09-03-2005, 21:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 22:36 :
daar ben ik ook voor!

ik ben misselijk van alle theeee
Als je wat meer eet, krijg je ook geen honger die je moet wegdrinken met thee...
Oud 09-03-2005, 21:40
cerys
cerys is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-03-2005 @ 22:37 :
Als je wat meer eet, krijg je ook geen honger die je moet wegdrinken met thee...
Neee, begrijp me niet verkeerd!
Ik heb vandaag super mijn best gedaan en ik heb helemaal geen honger gehad
Gister ging voor mijn begrippen ontzettend goed: bijna 1200. nog steeds te weinig, i know, maar toch.. het is al een hele vooruitgang hoor.. voor mij.
Oud 09-03-2005, 21:55
blurred
blurred is offline
Hierbij steun ik Meelfriek in het collectief negeren van Darkside!! Het kan misschien moeilijk zijn omdat zijn topics eigenlijk gewoon vrágen om een reactie, maar het is toch wel het handigst...

Tenzij hij natuurlijk aangeeft het licht gezien te hebben en een andere mening dan die van hemzelf accepteert... maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
Oud 09-03-2005, 22:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 21:23 :
de originele is niet zo goed voor de lijn, de tonijnversie (eiwitten) of komkommerversie (minder kcal) zijn beter
Oud 09-03-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-03-2005 @ 20:19 :
Nee, eetschema's doe ik niet aan. Ik bekijk van dag tot dag wat me op dat moment uit komt. Ik heb vandaag denk ik redelijk m'n best gedaan. Veel gegeten, maar weinig calorieen.

Ochtend:
-3 plakken oerbrood donker met halvajam
-Beker karnemelk (250 ml)

Middag:
-Beker karnemelk (200 ml)
-1 banaan
-3 plakken oerbrood met halvajam

Avond:
-2 kleine handjes cashewnoten (in 2 keer over de avond verdeeld)
-1 plak oerbrood met halvajam
-2 koppen aardappelsoep
-1 kiwi
-kaasblokjes ongeveer 40 gram

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 08:44.
Oud 10-03-2005, 00:01
kellytje
kellytje is offline
Mja buiten die 1550 (+-) calorien nog 1.5 appel , 2 hapjes spagetti en kommetje minute soep gegeten ... Niet te veel maar wel om af te vallen volgens mij.

Voor morgen :
08.30 : 30 gram havermout met 100 ml magere melk (177cal)
09.30 : 50 gram brood (125cal)
10.30 : yoghurtje (77.5cal)
11.30 : iets uit de microgolf : pasta met kip (375cal voor 380gram)
14.00 : appel (60cal)
16.00 : sinaasappel (50cal)
17.30 : 100 gram scampi met broccoli(100gram),champignons en prei (2x200gram) , 100 gram wortel , light room en 50 gram pasta (kleine 500cal)
19.30 : 200 ml magere melk (66cal)

1430.5 calorien, komt wsl nog wel wat bij van light limonade
Oud 10-03-2005, 06:56
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2005 @ 23:48 :
Nee, eetschema's doe ik niet aan. Ik bekijk van dag tot dag wat me op dat moment uit komt. Ik heb vandaag denk ik redelijk m'n best gedaan. Veel gegeten, maar weinig calorieen.

Ochtend:
-3 plakken oerbrood donker met halvajam
-Beker karnemelk (250 ml)

Middag:
-Beker karnemelk (200 ml)
-1 banaan
-3 plakken oerbrood met halvajam

Avond:
-2 kleine handjes cashewnoten (in 2 keer over de avond verdeeld)
-1 plak oerbrood met halvajam
-2 koppen aardappelsoep
-1 kiwi
Dat lijkt er al wat meer op, iig mbt wat je eet. "Natuurlijk" heb ik wel op- en aanmerkingen, ik hoop dat je begrijpt dat dat geen veroordelen is oid, maar dat ik probeer je te helkpen.

Bedoel je met "ochtend", "middag", "avond" dat je die dingen verspreid over de ochtend/middag/avond hebt gegeten? Ik weet btw niet wat er in aardappelsoep zit en ook niet hoe het daarmee zit qua kcal, vet, voedingsstoffen, enz, daar kan ik dus weinig over zeggen.
Oud 10-03-2005, 08:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 09-03-2005 @ 22:40 :
Neee, begrijp me niet verkeerd!
Ik heb vandaag super mijn best gedaan en ik heb helemaal geen honger gehad
Gister ging voor mijn begrippen ontzettend goed: bijna 1200. nog steeds te weinig, i know, maar toch.. het is al een hele vooruitgang hoor.. voor mij.
Ok, dan mag je die opmerking negeren .

Maaaar je kunt je lichaam niet vertrouwen. Je hebt geen honger, omdat je lichaam gewend is aan te weinig eten. Betekent niet dat je niet nóg meer moet gaan eten, want 1200 is écht té weinig. Zeker voor een meisje van jouw leeftijd.
Oud 10-03-2005, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 10-03-2005 @ 07:56 :
Dat lijkt er al wat meer op, iig mbt wat je eet. "Natuurlijk" heb ik wel op- en aanmerkingen, ik hoop dat je begrijpt dat dat geen veroordelen is oid, maar dat ik probeer je te helkpen.

Bedoel je met "ochtend", "middag", "avond" dat je die dingen verspreid over de ochtend/middag/avond hebt gegeten? Ik weet btw niet wat er in aardappelsoep zit en ook niet hoe het daarmee zit qua kcal, vet, voedingsstoffen, enz, daar kan ik dus weinig over zeggen.
Ochtend heb ik niet echt gespreid gegeten. Middag iets meer. Avond heb ik geprobeerd ieder uur iets t e eten.

Edit: Whoops, vergeten bij gisteravond de kaasblokjes te zetten die ik had gehad

Hm, volgens de berekening zit ik voor gister al weer op meer dan 1600 kcal

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 08:47.
Oud 10-03-2005, 08:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-03-2005 @ 09:37 :
Ochtend heb ik niet echt gespreid gegeten. Middag iets meer. Avond heb ik geprobeerd ieder uur iets t e eten.

Edit: Whoops, vergeten bij gisteravond de kaasblokjes te zetten die ik had gehad

Hm, volgens de berekening zit ik voor gister al weer op meer dan 1600 kcal
Dan zit je nog op minder dan je nodig hebt, dus val je af...
Oud 10-03-2005, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2005 @ 09:48 :
Dan zit je nog op minder dan je nodig hebt, dus val je af...
Maar op meer dan ik gewend ben te nemen denk ik
Oud 10-03-2005, 08:52
Verwijderd
Ik zit nog ff met een vraagje. Volgens de methode van Mighty Duck, die velen hier geloof ik volgen, moet je lichaam ieder uur iets aan voeding hebben. Moet dat per se iets in vaste vorm zijn of mag dat ook iets te drinken zijn met voedingsstoffen (bv. karnemelk, vruchtensap etc.)?
Oud 10-03-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 10-03-2005 @ 09:52 :
Ik zit nog ff met een vraagje. Volgens de methode van Mighty Duck, die velen hier geloof ik volgen, moet je lichaam ieder uur iets aan voeding hebben. Moet dat per se iets in vaste vorm zijn of mag dat ook iets te drinken zijn met voedingsstoffen (bv. karnemelk, vruchtensap etc.)?
Ik denk niet dat iedereen hier ieder uur iets eet, dat is dacht ik vooral in het begin handig om je lichaam aan het werk te zetten zegmaar. Later kun je dat afbouwen naar 6 maaltijdjes per dag. Schop me maar als ik het verkeerd heb.

Of dat ook vloeibaar mag zijn weet ik eigenlijk niet

Planning voor vandaag

Ontbijt 8.30
150 ml sojamelk
40 gr havermout
grapefruit

Tussendoor (10.00)
1 bruine boterham
1 keer suikerarme jam

Lunch
3 bruine boterhammen
1 keer suikerarme jam (dubbele boterham)
1 keer zwitserse strooikaas

Tussendoor (15.00)
150 ml magere yoghurt
30 gr muesli

16.00
150 gram winterpeen

Avondeten:
Preisouffle met vegaburger waarschijnlijk.
Oud 10-03-2005, 09:10
noewkie
noewkie is offline
waarom eten jullie allemaal zo geplanned joh

wat is er mis met een witte boterham met pindakaas.
het gaat er gewoon om dat je gwoon 3 keer op een dag goed eet dus gwoon voldoende. en dat je probeertt na 5 uur niets meer te eten want dat verbrand je niet meer.
Oud 10-03-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
noewkie schreef op 10-03-2005 @ 10:10 :
waarom eten jullie allemaal zo geplanned joh

wat is er mis met een witte boterham met pindakaas.
het gaat er gewoon om dat je gwoon 3 keer op een dag goed eet dus gwoon voldoende. en dat je probeertt na 5 uur niets meer te eten want dat verbrand je niet meer.
de meeste mensen gaan niet dagelijks om 5 uur dood om de volgende dag weerop magische wijzen tot leven te komen.
Oud 10-03-2005, 09:18
Verwijderd
Is het eigenlijk nodig om voor iedere dag een planning te maken of kun je ook gewoon van moment tot moment op een dag bekijken wat je dan eens (gezond) gaat eten?
Oud 10-03-2005, 09:20
noewkie
noewkie is offline
ik bedoel dat ej na 5 uur vaak weinig meer uitvoerd
jeetje zeg
maar goed nog geen andwoord op mn vraag
Topic gesloten

Regels voor berichten