Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 17:20
Verwijderd
door al de muren te voorzien met transparant liefdesvocht?
Advertentie
Oud 29-03-2005, 17:30
merels
merels is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 29-03-2005 @ 18:06 :
Ik reed vandaag eersteklas in de trein en tegenover mij zaten twee zakenmannen die me nogal wantrouwend aankeken. Op een gegeven moment zei één van de mannen "Heb jij wel een kaartje, jongen?". Ik was in een pisbui dus een verhitte discussie volgde... even later kwam de conducteur er aan en Mul liet netjes zijn kaartje zien. Net als de zakenman, ware het niet dat de man vergeten was zijn kaartje af te stempelen. De conducteur was meedogenloos; time to pay. .

Nu ben ik m'n hertentamen logica aan het leren en als alles meezit, pak ik morgen de trein naar Parijs om daar koffie te drinken.

<3.

Henk Mul !
Oud 29-03-2005, 17:39
infamous
infamous is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 29-03-2005 @ 18:20 :
door al de muren te voorzien met transparant liefdesvocht?
nah met veel kleurtjes verf, beetje compositie en hoppatee, kindje tevree
Oud 29-03-2005, 17:53
Verwijderd
nt ging mijn telefoon en had ik opeens een vriendin vanm me aan de lijn die ik al geen jaren meer gesproken had maar die had me zondag in het bos zien staan toen ze langs reed met de auto terug naar amsterdam dus belde ze maar even, dat liep uit tot een gesprek van 20 minuten, gezellig
Oud 29-03-2005, 18:16
Apomes
Apomes is offline
opgestaan
begonnen aan de grote schoonmaak omdat ik bezoek verwacht van verschillende people.
Toen naar stad allerlei spullen gaan.
Naar de kapper voor contouren te laten bijwerken en toen begon die vrouw over kleuring maar dat durfde ik niet! Eens aan de kassa zei ik dan toch maar "als je de kleuren nu hebt mag je het doen!".
En zo gebeurde het, één uur later had ik een nieuwe haarkleur en ik heb al veel complimentjes gekregen .
Toen boektje bloemen gaan halen voor een vriendin haar moeder die geopeerd was.
Vriendin gaan uithalen voor iets te gaan eten.
Terug thuis ben ik verder gaan kuisen.
Op msn kreeg ik het bericht dat een van de people niet kwam, wat wel erg jammer is , toen heb ik hem mijn liefdesverklaring afgelegd enzo
We blijven goede kameraden enzo, dus eind goed al goed!
Nu ga ik verder kuisen en me klaarmaken want ik ga sevens naar stad omdat ik heb afgesproken met een oude klasgenoot <3.

EDIT: oh en ik ben mijn auto laten nakijken...het stom accident gaat me 1200 euro kosten en nu rijd ik in een domme Renault Clio vervangwagen! Vrijdag heb ik mijn voiture terug
Oud 29-03-2005, 18:19
merels
merels is offline
Citaat:
Apomes schreef op 29-03-2005 @ 19:16 :
EDIT: oh en ik ben mijn auto laten nakijken...het stom accident gaat me 1200 euro kosten en nu rijd ik in een domme Renault Clio vervangwagen! Vrijdag heb ik mijn voiture terug
jongen toch
Oud 29-03-2005, 18:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
school en we gingen oefenen voor een luistertoets frans waar ik de vraag niet eens van kon vertalen
Oud 29-03-2005, 18:22
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
net gegeten,

en nu hele avond beetje internette, en mezelf opfocke omdat ik geen zin heb om me economie toets te lere
Oud 29-03-2005, 18:24
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
merels schreef op 29-03-2005 @ 19:19 :
jongen toch
het ergste van al is dat nu nog vakantiewerk moet doen en al dat geld afgeven aan m00ter

Blijven lachen zeg ik dan maar
Oud 29-03-2005, 19:24
merels
merels is offline
ohja Apomes, het was sarcastisch

het is een verschrikkelijke dag, ik moet veel doen en er is nog niets gedaan en ik ga desperate housewives natuurlijk niet missen, maar ik ben vooral moe.

ohja en ik eet veel chocola.
Oud 29-03-2005, 19:30
Verwijderd
grrr een vriendin van me met wie ik had afgesproken die voor het eerst in weken weer vanuit maastricht hier langs is die kan niet komen door een vervelende samenloop van omstandigheden
Oud 29-03-2005, 20:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
sportschool
krant lezen
nieuws kijken
vega eten
Oud 29-03-2005, 20:03
infamous
infamous is offline
ow en vandaag in die nieuwe Beetle gereden!
compleet met bloem in de bloemenhouder

ik wil die auto ook! peace
Oud 29-03-2005, 21:06
Verwijderd
gisteren naar the thermals geweest met het vriendinnetje,geblowd alleen dat viel niet helemaal goed,verder een goed concert,alleen spijtig dat we niet alles hebben kunnen zien ivm trein.
toen daar blijven slapen en vanochtend weer naar breda afgereisd om vervolgens de hele dag op school te spenderen.
des avonds heb ik getraind en toenet kwam ik met mijn schone kleertje sonog even in een plensbui terecht.
nu nog iets van huiswerk ofzo
Oud 29-03-2005, 21:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben vanaf 2 uur wakker en dood. ik heb vandaag mondeling 20 min gehad en verder de hele fucking dag geleerd voor economie en economie mondeling
Oud 29-03-2005, 21:35
ZerO
ZerO is offline
Daarnet gewerkt en het was voor de verandering hm bijna leuk te noemen
en nu ben ik aan het nerden !
Oud 29-03-2005, 21:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
vandaag geshopt, daarna iets voor sachool gedaan, tv gekeken&in slaap gevallen. de hele avond geslapen en nu heb ik eigenlijk een beetje hongerrr.
Oud 29-03-2005, 21:48
Susanne
Susanne is offline
2 uur school en toen naar huis lapzwansen
Oud 29-03-2005, 22:58
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
merels schreef op 29-03-2005 @ 20:24 :
ohja Apomes, het was sarcastisch
Dat kunnen we niet ruiken via het internet
Oud 29-03-2005, 23:42
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
suikerprinses,

Wat heb je bij elkaar geshopt!?
Oud 29-03-2005, 23:45
*oma*
*oma* is offline
me verslapen en de halve schooldag gemist, toen dus nog even naar school geweest. De stad ingeweest om de nieuwe h&m te checken, maar het was heel druk, dus had ik mezelf verplicht om ook in andere winkels te gaan kijken ^^. Toen weer terug naar die h&m gegaan en er kwijlend rondgelopen en heel veel gepast en niets gekocht (in heb zowaar in de rij gestaan, maar me bedacht , ga het waarschijnlijk morgen alsnog kopen) en toen bij de andere h&m een kickass zonnebril gekocht voor m'n fifties look <3
Oud 30-03-2005, 06:41
Verwijderd
Ik ging vroeg slapen en toen ik wakker werd was ik ziek Dat is dus ook niet voor herhaling vatbaar. En vandaag is de opening van mijn stage dus heb ik een hele lange drukke dag en ben ik panisch om mijn 'crush' tegen te komen.
Oud 30-03-2005, 08:50
vixen
vixen is offline
Gisteren ging ik naar mn vriendje, toen zijn we naar een begraafplaats gegaan. Toen eten gaan halen, dat maken, naar de smartshop, dingen gekocht. Die opgegeten, vrij weinig geslapen, wel leuke dingen gedaan <3. Toen enorm brak wakker geworden, een lief briefje achtergelaten en naar huis gelopen. Thuis gekomen is weer het hele huis veranderd, we hebben een nieuwe tafel waar je met krijt op kan schrijven. Nogmaals <3. Nu slapen, tot 3 ofzo en dan fucking leren en opdrachten maken.
Oud 30-03-2005, 10:10
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-03-2005 @ 07:41 :
Ik ging vroeg slapen en toen ik wakker werd was ik ziek Dat is dus ook niet voor herhaling vatbaar. En vandaag is de opening van mijn stage dus heb ik een hele lange drukke dag en ben ik panisch om mijn 'crush' tegen te komen.
Succes. <3

Ik zit nu op stage en Rachel is veel beter bezig en niemand mag mij.
Oud 30-03-2005, 11:28
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zit nu op stage en heb pauze yo.
Oud 30-03-2005, 11:30
Verwijderd
Ik heb gisteren veel te lang door gesmookt en ben nu dus nogal brak en had me bijna verslapen. maar gelukkig niet. zometeen werken tot 10 uur
Oud 30-03-2005, 11:30
ZerO
ZerO is offline
ik probeer al 120 min te leren maar ik ben niet verder gekomen dan blz 10
Oud 30-03-2005, 12:33
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb van cha0s gedroomd

en verder naar school geweest nu nog drie uur en dan naar huis en eten en loos pianospelen en schlafen und morgen naar de kapper al mijn haar eraf iehhh
Oud 30-03-2005, 13:28
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 30-03-2005 @ 13:33 :
ik heb van cha0s gedroomd
wtf.
Oud 30-03-2005, 14:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik kom nu pas mn bed uit omdat ik zo duf was van de medicijnen maar gelukkig heb ik nu andere gehad. en nu ga ik douchen en proberen te leren
Oud 30-03-2005, 14:56
sorry
sorry is offline
uitgeslapen, boodschappen gedaan, in de stad wat spullen gekocht en in de regen terug naar huis fietsen
Oud 30-03-2005, 15:07
nps
nps is offline
gister bij vriend van ons gehangen die niet kon koken zodat we pasta deeg moesten eten
vandaag legitiem het kutwijf uitgehangen op school binnen mijn projectgroepje omdat er creativiteit noch motivatie of wat dan ook uit de rest komt (waardoor we nu ook moeten herkansen gvd)
en nu is mijn mama ziek en ga ik zometeen dus koken hell yeah
Oud 30-03-2005, 16:49
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-03-2005 @ 14:28 :
wtf.

ja je stond op het station en ik zei hoi en toen zei jij hoi en toen liep ik weer verder
Oud 30-03-2005, 17:04
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 30-03-2005 @ 17:49 :
ja je stond op het station en ik zei hoi en toen zei jij hoi en toen liep ik weer verder
gheh, apart.
Oud 30-03-2005, 17:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik zit al de hele dag achter de computer voor school en toen ik even google moest gebruiken vond ik een site die van amnesgothic had kunnen zijn
Oud 30-03-2005, 17:54
Metal
Metal is offline
ja en nu?
Oud 30-03-2005, 18:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-03-2005 @ 18:54 :
ja en nu?
muh et ging over huppelgoths
verder niet boeiend ofzo
Oud 30-03-2005, 18:47
Metal
Metal is offline
oh dat grappige verhaaltje hehe
Oud 30-03-2005, 19:07
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ging vanmorgen om 8uur met 2collega's&mn baas naar 's gravendeel om daar een cursus te volgen om maestro dell' espresso te worden. we stonden in duizend files maar verder was het leuk. en natuurlijk ons certificaat gehaald. daarna even langs werk om te roken&te drinken. toen thuis douchen, omkleden, eten. net door het park geslenterd en zometeen langs mn exsnol.
Oud 30-03-2005, 19:10
cha0s
cha0s is offline
ik ging van arnhem naar huis en onderweg heb ik even bij Donner 3 boeken gehaald en heb ik in The Act even wat gedronken en de krrrant gelezen. Nu thuis lezen und leren.
Oud 30-03-2005, 19:25
Luna
Luna is offline
ik heb vandaag een schoolexamen gedaan en morgen weer 2!
over 10 weken begint mn eigenlijke leven weer.
Oud 30-03-2005, 19:26
maddix
maddix is offline
eerst naar school geweest, maar wel lekker vroeg uit daarna met een vriend voor een zaaltje wezen kijken voor examenfeest.. alleen toen liepen we naar binnen ging het alarm af politie een half uur later der bij hahah
daarna vriendje gebeld, wezen fitnissen en daarna lekker naar huis.
Oud 30-03-2005, 19:30
Maddan
Maddan is offline
6 uur bed uit gedouched en gegeten toen op weg naar stage (wat anderhalf uur reizen is, grr) stage gelopen wat niet zo druk was vandaag, vergadering gehad met andere stagaires, toen naar huis weer met OV, erin gebeld met vriendinnetje (yea das maddix hierboven yekeke), laatste stuk gelopen omdat bus maar 1 x per uur gaat (tis 40 min lopen, sux) toen beetje gechilled, gegamed en dit gepost

yea

life sucks, when you're having STAGE
Oud 30-03-2005, 19:36
Verwijderd
van 1 tot 8 gewerrkt, moest eigenlijk minimaal tot half 10 maar ze hadden niet echt genoeg werk en vroegen me of ik het erg vond eerder vrij te hebben, dat vond ik niet erg nee
Oud 30-03-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 30-03-2005 @ 11:10 :
Succes. <3

Ik zit nu op stage en Rachel is veel beter bezig en niemand mag mij.
Wat is dat nou weer voor onzin.

Ik had vandaag de opening van het nieuwe pand van mijn stage en de nieuwe tentoonstelling en ik heb van 9 tot 8 gewerkt. en veel gedronken en heel veel gepraat en gelopen en gefietst voor de laatste boodschappen en ik heb zestig keer geniesd. Mijn crush is officieel een ex-crush want hij is echt tè oud en hij heeft een kind. Wel een leuk kind, maar toch. Daarover heb ik me gefrustreerd en daarna ben ik in een zitzak gaan liggen om daar een uur te blijven en alle hapjes naar me toe laten komen.
Nu ben ik moe en ga ik naar mijn loverrr.
Oud 30-03-2005, 20:33
Verwijderd
Ik ben vandaag naar school geweest en ik heb geleerd. En dat nog de komende 5 dagen. Grrrr.
Oud 30-03-2005, 20:38
11568
11568 is offline
Ik heb zojuist per ongeluk mijn wenkbrauw verknipt
Oud 30-03-2005, 20:42
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-03-2005 @ 21:14 :
Wat is dat nou weer voor onzin.

Dat denk ik gewoon.

Oeh, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik kom wel een keer langs want ik ben sowieso nog nooit in Rotterrrrdam geweest.
Haha, heeft hij ook nog eens een kind, wat erg.
M. is tha bomb.
Oud 30-03-2005, 20:53
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben naar de randstad geweest om te kijken naar callcenter werk en nu moet ik 3 testen doen, 1 voor nederlands, 1 voor tiepsnelheid en 1 voor hoe goed je met verschillende systemen kan werken. Maar die testen worden getimed en mn pa kijkt hier voetbal dus ik durf niet te beginnen want dan word ik waarschijnlijk steeds afgeleid door zijn geschreeuw
verder heb ik heel veel ruzie gehad met mn vriendje en hete goedmaaksex gehad en heb ik lekker gegeten met mn familie.
Oud 30-03-2005, 21:51
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 30-03-2005 @ 21:53 :
ik ben naar de randstad geweest om te kijken naar callcenter werk en nu moet ik 3 testen doen, 1 voor nederlands, 1 voor tiepsnelheid en 1 voor hoe goed je met verschillende systemen kan werken. Maar die testen worden getimed en mn pa kijkt hier voetbal dus ik durf niet te beginnen want dan word ik waarschijnlijk steeds afgeleid door zijn geschreeuw
verder heb ik heel veel ruzie gehad met mn vriendje en hete goedmaaksex gehad en heb ik lekker gegeten met mn familie.
had je geen werkgroep vandaag?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten