Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gillmore girls
||
Citaat:
![]() ![]() gebrek
||
Citaat:
![]() week-end
||
Citaat:
![]() Je bed |
![]() |
||
Citaat:
![]() klaas van der eerden
||
Citaat:
"Mensen willen het weten, dus dan vertel ik het. Zeggen ze op het einde: dat wild eik niet weten." ![]() de zon die 's ochtends door je ramen schijnt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() on topic: - die zie ik meestal niet omdat ik om 5 uur mn bed uit kom en als ik een avond dienst heb of een dag vrij dan schijnt er nooit zon bijna nieuw woord vergeten ![]() stoep krijt
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() verveling |
![]() |
||
Citaat:
![]() mee zingen met favo lied
||
Citaat:
![]() spammen |
![]() |
||
Citaat:
![]() en spammen dat kan ik niet ![]() excuus
||
Citaat:
roken |
![]() |
||
Citaat:
ooooooooww die mensen zijn echt gruwelijk irritant roken => vies, vooral samen zijn als niet roker met iemand die rookt *gaat half over dr nek* JACH ondersteboven
||
Citaat:
![]() Beter dan binnestebuiten. Simon & Garfunkel |
![]() |
||
Citaat:
hahahahahah s&g hebben echt een f*cking mooi nummer... geloof dat iemand hem net zong ![]() twijfelen
||
Citaat:
![]() Twijfelen, mja dat doe ik al jaren, over werkelijk alles. vechten |
![]() |
||
Citaat:
![]() vechten doe ik ook al jaren...voornameljk tegen mezelf...en nu een beetje vechtmoe ![]() oppassen
||
Citaat:
![]() Oppassen... Heb ik ook een paar maandjes gedaan. Eerst met een vriendin van me mee... Later alleen. Die kindjes waren helemaal wég van me. Vonden het niet erg als mama weg ging, want dan kwam Mark! ![]() sentimentele liedjes (luistert één) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vergeet steeds nieuw woord stoppen
||
Citaat:
Je vergat het nieuwe woord! ![]() Edit: Stoppen... Heb ik al eens een keer gedaan, nl. met de opleiding. Voorlopig maar niet meer. ![]() vergeetachtigheid |
![]() |
||
Citaat:
Vrije-dag
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() drukte |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoofdpijn |
![]() |
||
Citaat:
Bier
||
Citaat:
![]() Water
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beroemd |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Centraal pulp-topic [Try-out]. KleineTomaat | 29 | 05-08-2004 03:50 | |
Games |
NoLimits: Wie kent het??? Modelmaker | 6 | 20-05-2003 19:50 |