![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het hoeft zeker geen 10 kg ofzo te zijn hoor, maar iets is toch wel nodig. Bedankt voor het compliment iig, doet me echt goed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en het kan goed gaan ja, zoals bij sneeuwvlokje, maar dat is echt niet vaak... Trouwens bedankt voor de complimenten ikkeleerlinge en dreamzy ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral kijkend naar je vorige post, je begint telkens obsessiever te worden. Zeggen dat 1400 teveel is enzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik bedoel, wanneer ik sport eet ik altijd wat meer.. maar als ik heel de dag zit heb ik het gevoel dat ik niet veel mag eten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, nog een lekker deprimerend verhaaltje. Ik volg een cursus zweefvliegen, ben zaterdag voor 't eerst geweest, introducite. Blijkt dat diegene vóórin, de passagier/leerling dus, minstens 70kg moet wegen. Anders moet 't aangevuld worden met loodplakken. En raad 's wie het enige meisje was die dat niet nodig had? Juist ja. Voelde me er zo kut over ![]() Enige goede was dat men het niet verwácht had dat ik zo zwaar was, dat ze 't er niet aan afzagen. Ze vonden 't namelijk raar toen ik niet met de <70kg groep meeliep, zeiden ze ook "je moet mee" enzo. Dat maakte 't iets dragelijker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lijkt me best moeilijk en confronterend om een groep zo in 2en te verdelen. Maar zit je er niet teveel over in joh, voor zover ik het kan zien is dat helemaal niet nodig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *knuft* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En voor de rest hebben je/jullie gelijk. Dat het bij mij goed is gegaan is waarschijnlijk geluk. Gezond is het niet, en andere mensen aanraden moet ik het al helemaal niet doen. Alleen in die tijd had ik nog niet zo veel verstand van lijnen (In ieder geval niet zoals ik het nu heb), alleen over hoeveel calorieën bepaalde producten bevatten. Sinds ik in dit lijntopic post heb veel bij geleerd, alleen nu hoef ik niet meer te lijnen. ![]() Dan even over alle foto's die hier gepost zijn! Wat is iedereen mooi! Allemaal hele leuke & mooie mensen! ![]() @MeelFriek: Ik vind jou op die foto's echt niet dik lijken! Ik vind zelfs dat je een goed figuur hebt! Ik zou jouw gewicht ook nooit op 71 kg schatten. Ik heb ong. hetzelfde gewogen als jou (en ik ben 6 cm langer) en ik oogde toen echt een stuk dikker. Dus don't worry, en trek je vooral niks aan van (zielige) mensen die rotte opmerkingen maken. Ik vind je mooi, puh! ![]() Ik zal zelf ook even een foto posten, ik heb hem al vaker gepost, maar ik heb momenteel niet veel beters. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Dolores: Misschien iets van fruit, een rijstewafel, een stukje ontbijtkoek, wat (rauwe) groenten, bouillon, dat soort dingen oid, gewoon de dingen die altijd aangeraden worden als gezond tussendoortje? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|