![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze had wel enorm kleine tragusjes hoor dus dat scheelt ook wel, maar hou het maar gewoon goed in de gaten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar mijn was meer door mijn huid gepierct als door mijn tragus, dat kan ook dus, maar dan moet je iets meer kunnen verdragen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *wil er ook eentje*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ja ik woon op kamers dus mij kunnen ze er moeilijk uit zetten ![]()
||
Citaat:
hmhm kan je ook zo'n ding erin laten zetten die je naar binnen kan draaien zeg maar? vage herinnering dat iemand dat zei hier. dus zo dat je hem niet ziet? ik wil hem denk niet altijd showen namelijk.
||
Citaat:
circulair barbell, zon open ring...gewoon naar binnen flappen als je niet wil zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had eerst een beetje gepeild wat hun ervan zouden vinden en ze gingen compleet uit hun dak. ik heb hem toen alsnog laten zetten en ik heb dat ding twee jaar gedragen zonder dat ze het door hadden. toen ik een blindedarmontsteking kreeg heb ik voor zolang mogelijk m'n moeder uit die onderzoekskamer gehouden, maar op een gegeven moment kon dat niet meer, dus volgens mij heeft ze hem toen zeker weten wel gezien. ik heb haar er iig niet over gehoord ![]() kort daarna heb ik hem eruit gehaald maar dat was meer omdat ik hem zat was een navelpiercing is zeer goed te bedekken. ik denk dat een tongpiercing een grotere uitdaging gaat worden ![]() edit: het ergste wat ze zouden kunnen doen, is m'n kamer niet meer financeren maar daardoor moet ik automatisch weer thuis wonen dus dat is ook niet echt een optie ![]()
||
Citaat:
dan hoeven mijn ouders het dus eigenlijk ook niet te weten? want volgens mij vinden ze het echt walgelijk ![]() hoe duur is zo'n septum? oja en doet het zetten pijn? hoeveel in vergelijking met bijv. een industrial? ik hoop minder want bij m'n industrial stierf ik bijna ![]()
Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: ik hoorde vandaag dat een tongpiercing alleen schadelijk voor je tanden is wanneer je er op bijt maar als dat ding in het midden van je tong zit.... dan is dat toch moeilijk bijten ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zit te denken over het laten zetten van een kleine tattoo boven mn lies..zodat hij zeg maar net wel of net niet boven mn slipje uit zou komen (daar hoeven mn ouders nl nooit achter te komen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() hoe zit 't met tijdelijke tattoos, is dat een mythe of bestaan er echt dingen die rond de 4 of 5 jaar blijven zitten en dan vervagen?
||
Citaat:
oftewel met een tijdelijke tattoo is je mooie adelaar na 6 maanden een soort van "verbind de puntjes tekening."
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want anders heb je prachtige gevolgen. ![]() Wat jij deed kan je levensgevaarlijk noemen... (en eigenlijk om het cru te zeggen, zou je eens een licht gevolg moeten krijgen ervan....) Piercings (oorbellen) shieten = FOUT!! (Toch niet zo moeilijk om te begrijpen toch?) En een tragus nog veeeeel meer!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Echte piercing naalden dan. En bij de apotheek juist hetzelfde.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: