Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 10:25
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Tejay schreef op 08-06-2005 @ 10:35 :
Vind dominee in elk geval leuker klinken (wij hebben dat hier niet in België)

Kruidenier is wel owkay, zo kan ik beschermingspoeder knutselen en uitsprenkelen over de klanten die (offcourse) goed betalen
Ik zou dan beginnen met de pastoor te besprenkelen
Oud 08-06-2005, 10:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
*grom*

Ik word verdacht...

ik weet al wie ik ga opeten

PS: omdat mijn computer de laatste tijd behoorlijk vreemd doet, ben ik van plan de PC helemaal opnieuw te installeren...ik weet niet precies hoeveel tijd dit in beslag gaat nemen, dus ik zeg nu vast dat ik MISSCHIEN de komende dag(en) niet aanwezig ben.

Dus niet dat je denkt, wat houdt die Biertank 52 zich stil...

Met vriendelijk grom,

Biertank 52
Oud 08-06-2005, 10:43
Skilly
Skilly is offline
Got you dus je hoeft vandaag niet te stemmen?
Oud 08-06-2005, 10:44
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 08-06-2005 @ 11:38 :
*grom*

Ik word verdacht...

ik weet al wie ik ga opeten

PS: omdat mijn computer de laatste tijd behoorlijk vreemd doet, ben ik van plan de PC helemaal opnieuw te installeren...ik weet niet precies hoeveel tijd dit in beslag gaat nemen, dus ik zeg nu vast dat ik MISSCHIEN de komende dag(en) niet aanwezig ben.

Dus niet dat je denkt, wat houdt die Biertank 52 zich stil...

Met vriendelijk grom,

Biertank 52
Enne dat neemt maar een uurtje tot half uurtje in beslag hoor. Had ik ook een keer gedaan.
Oud 08-06-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 11:44 :
Enne dat neemt maar een uurtje tot half uurtje in beslag hoor. Had ik ook een keer gedaan.
Dat is een standaard XP installatie, als ik dat kreng van mij opnieuw installeer kan ik er wel een middag voor uittrekken.
Oud 08-06-2005, 11:10
Skilly
Skilly is offline
Nou veel suc6 met je kreng
Oud 08-06-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 10:33 :
@ Tejay vindt je je rol alsa kruidenier goed of wilde je een andere baantje je hoeft het maar te zeggen.
En voor de andere dorpelingen wat voor baan wil je?
Hij heeft al een baan als weerwolf...

En je kunt toch ook eerder stemmen dan acht uur? Toen ik weerwolf was deed ik dat ook. Dus om acht uur gaan kijken heeft misschien niet echt veel zin. En sommige mensen staan niet in de gebruikerslijst, dus lijkt me vrij onzinnig.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 12:09.
Oud 08-06-2005, 12:08
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 10:40 :
Rest van de dorpelingen: moet de pastoor veranderen in dominee?

Het is nu

Dominee: |
pastoor : X

Zet een streep bij degene wat je wil dominee of pastoor.

Ontopic: Ik ga opletten morgen wie er gaat posten. ROnd de klok van 8. Dus degene die zich aangesproken voelen beware. Want je kan jezelf veranden.
Ik wil helemaal geen Dominee of een pastoor, ik wil een bischop.
Oud 08-06-2005, 12:12
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tejay schreef op 08-06-2005 @ 07:53 :
(...)

En dan.. mja.. TRA! Jaja, weer hij! Of hij nu veel post of weinig, hij flikflooit met een forumbaas, en dat is verdacht!

Edit: nu ik erover nadenk, Balance is wel heeeeeel afwezig dit spel. Ze is natuurlijk nog maar net weerwolf geweest, maar het ruikt toch niet zuiver als je't mij vraagt. Tovenaar, ziener, wolfsbane? Je kan natuurlijk ook zodanig afwezig zijn, dat je over het hoofd gezien wordt..
En het zou ook wel superromantisch zijn moesten TRA en Balance samen weerwolfje kunnen spelen
Waarom is dat nou weer verdacht?

Balance en ik mogen samen geen weerwolfje spelen. Ik ben de tovenaar (zoals altijd) en Balance is gewoon een dorpelinge.
Oud 08-06-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 10:33 :

@ Tejay vindt je je rol alsa kruidenier goed of wilde je een andere baantje je hoeft het maar te zeggen.
En voor de andere dorpelingen wat voor baan wil je?

Skilly schreef op 08-06-2005 @ 10:40 :
Rest van de dorpelingen: moet de pastoor veranderen in dominee?

Ja sneaky (?) manier om mensen hun identiteit te laten onthullen> IK VERDENK JOU!
Oud 08-06-2005, 15:09
Verwijderd
Ik ben de hoer van het lokale tankstation, als ik het me goed herinner.
Oud 08-06-2005, 15:26
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ben dan wel het vrouwke dat het dorpsherberg runt.
Oud 08-06-2005, 16:03
Balance
Balance is offline
Volgens mij heeft iemand het niet best voor met TRA en mij: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post17563723

dat lijkt me verdacht veel op een weerwolvenstreek meneer
Oud 08-06-2005, 16:13
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-06-2005 @ 17:03 :
Volgens mij heeft iemand het niet best voor met TRA en mij: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post17563723

Wij denken gewoon hetzelfde.
Oud 08-06-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Zanne schreef op 08-06-2005 @ 15:26 :
IK VERDENK JOU!
Maar ik wil dat je mij verdenkt!
Oud 08-06-2005, 17:05
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-06-2005 @ 17:03 :

is niet slecht bedoeld
Oud 08-06-2005, 18:11
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Zanne schreef op 08-06-2005 @ 15:26 :
Ja sneaky (?) manier om mensen hun identiteit te laten onthullen> IK VERDENK JOU!
Waar slaat dat nou weer op? Ok maar verdenk me maar
Oud 08-06-2005, 18:21
Skilly
Skilly is offline
*De dorpelingen voelen het warm. De pastoor heeft een brief van de bisschop ontvangen. Over 2 dagen zal die in het dorp ariveren. De pastoor is in paniek. Hoe moet hij de kerk nu mooi maken nu hij al het geld voor de fazant heeft verspilt?

Intussen worden er weer dorpelingen verdacht. De verdachten schijnen: TRA, Sjoerd, Skilly en Dukko te zijn. Maar zijn dit wel de weerwolven. De dorpelingen ontwijken TRA, Sjoerd, Skilly en Dukko. Skilly haar vogelboederij gaat helemaal failliet. Vooral omdat niemand meer binnen durf te komen. Ze gaan liever de fazant in het bos doodschieten.
En ook Sjoerd zijn winkel gaat helemaal failliet. Ja niemand wil meer melk van hem komen.

Alle overlevende dorpelingen komen in de dorpsherberg van Flowtje. En beginnen te praten...
Dan kom opeens iemand en zegt:,,Ja hallo kom we gaan naar de pastoor om onze stem uit te brengen. Iedereen vindt het een goed iedee. Voor ze gaan deelt TRA een rondje bier uit. Iedereen drinkt gulzig. Want de bier van Flowtje is de lekkerste bier in de omstreek.

Dan zegt Flowtje:,,Ik geef een gratis pint aan iedereen als we vandaag 1 weerwolf ophangen. Iedereen gilt,,Yeaaah". De weerwolven geven sneaky seinen naar elkaar en hopen dat die dorpelingen op zichzelf stemmen. Want ze willen de gratis pint van Flowtje niet missen.

De dorpelingen ariveren bij de pastoor en gaan 1 voor 1 stemmen. Ze zeggen tegen niemand op wie ze gestemd hebben. Ze weten dat ze vandaag een weerwolf gaan ophangen maar is dit waar....

Dat zullen we zien*
Oud 08-06-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 19:11 :
Waar slaat dat nou weer op? Ok maar verdenk me maar
Jij bent wel érg makkelijk. Je zegt het zo nonchalant dat wij moeten denken dat jij geen weerwolf bent. Ondertussen is het gewoon een klein psychologisch spelletje wat je speelt!
Oud 08-06-2005, 18:23
Skilly
Skilly is offline
Ja ik ben altijd makkelijk. Waarom zal ik me druk moeten maken om iets als ik weet dat het niet waar is?

Kijk als het waar was zou ik in opstand komen om hget juist weg te doen.
Oud 08-06-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 19:23 :
Ja ik ben altijd makkelijk. Waarom zal ik me druk moeten maken om iets als ik weet dat het niet waar is?

Ik geloof dat ze het omgekeerde psychologie noemen. Ik heb nooit gezegd dat je je druk maakt,maar dit gaat wel erg makkelijk
Oud 08-06-2005, 18:32
Skilly
Skilly is offline
Dus met andere woorden je denkt:,,Skilly is de weerwolf!"

?
Oud 08-06-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 19:32 :
Dus met andere woorden je denkt:,,Skilly is de weerwolf!"

?
ja.
Oud 08-06-2005, 18:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 19:23 :

leg me eens uit waarom het erger is wanneer je als weerwolf opgehangen wordt dan als dorpeling?
Oud 08-06-2005, 18:35
Skilly
Skilly is offline
Kijk het spel gaat om:hangt de weerwolf. En dat je weerwolf bent maakt het spannender.

Maar stel ze hangen mij op. Dan hebben ze een dorpeling minder en kans meer te verliezen. En dan ga ik lachen want dat was dus een domme fout van hun
Oud 08-06-2005, 18:37
Skilly
Skilly is offline
Hee ik zie dat de spelleider online is.
Oud 08-06-2005, 18:37
Verwijderd
Dat klopt dus niet. Jij wilt dat de dorpelingen overleven. Daarom is het belangrijk dat je levend blijft. maar je zegt nu vanniet. Dus ben je een weerwolf.
Oud 08-06-2005, 18:41
Skilly
Skilly is offline
Lol

Ik zei: stel ze hangen mij op. Dan ga ik lachen. Want de meeste denken dat ik een weerwolf ben. EN dan ga ik lachen. Soort van: ze gooide me eruit maar zie nu dat ze zelf verloren hebben. (soort van lekker voor ze)
Maar ik zeg niks en heb net me stem uitgebracht

EDIT WIE ZAL IK OPETEN?
Oud 08-06-2005, 18:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Skilly schreef op 08-06-2005 @ 19:35 :
Kijk het spel gaat om:hangt de weerwolf. En dat je weerwolf bent maakt het spannender.

Maar stel ze hangen mij op. Dan hebben ze een dorpeling minder en kans meer te verliezen. En dan ga ik lachen want dat was dus een domme fout van hun
maar op het moment dat jij d'r uit bent zijn de weerwolven toch juist weer een stapje verder?
bovendien is het voor jezelf toch ook niet leuk als je uit het spel ligt?
Oud 08-06-2005, 18:46
Skilly
Skilly is offline
Ja daarom juist. De dorpelingen denken dan soort van slim te zijn maar verliezen juist. Ik ben dan al uit het spel snappie. En ik hou niet van verliezen Dus als ik verlies dan wens ik me medespelers altijd het slechtste

Maar nee ik wil natuurlijk niet uit het spel hoewel ik denk dat het vandaag me laatste ontopic bericht zawl worden.

Natuurlijk zal ik me rol van verteller wel behouden
Oud 08-06-2005, 18:46
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel geworden. Het is nu aan de weerwolven wie er opgehangen gaat worden.

Spelleider

@Skilly: ik ben redelijk vaak online hoor, is steeds wel leuk om te lezen wie er wat gestemd heeft enzo
Oud 08-06-2005, 18:53
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 08-06-2005 @ 19:46 :
Het is gelijkspel geworden. Het is nu aan de weerwolven wie er opgehangen gaat worden.

Spelleider

@Skilly: ik ben redelijk vaak online hoor, is steeds wel leuk om te lezen wie er wat gestemd heeft enzo
Maar met deze naam reageer je alleen in dit topic?
Oud 08-06-2005, 18:55
Femic
Femic is offline
Katholicisme behoort ook tot het christendom, die pastoor kan dus gewoon blijven

2 dingen: hanneke~15 is sowieso weerwolf. Skilly weet ik niet, toen ze zich aanbood als verteller waren de functies nog niet verdeeld.
En ik zou niet té veel posten als ik jullie was, zou wel leuk zijn als jullie deze nog kunnen afmaken
Oud 08-06-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 08-06-2005 @ 17:30 :
Maar ik wil dat je mij verdenkt!
Ik zal je wel verdenken.

En ik verdenk nog steeds Hanneke~15, Tejay en Dukko.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 19:00.
Oud 08-06-2005, 19:00
Skilly
Skilly is offline
ok bedankt voor de tip. De story goes on....

*De pastoor komt naar buiten en meld dat het gelijkspel is geworden. Iedereen kijkt de 4 verdachten aan. SOmmige verdachten voelen zich bedreigd.

De pastoor weet niet wie hij moet kiezen. Hij schrijf de namen op een blaadje. Dan gaat hij even prediken voor de dorpelingen. Maar plost als hij omdraait is het blaadje weg.,,Iemand heeft het gestolen!", schreeuwt hij. Hij wist niet eens wat erop stond. Alle dorpelingen gaan zoeken naar het blaadje. Maar wat ze niet weten is dat de weerwolven het gepakt hebben. Plotseling vindt een normale dorpeling de briefje en geeft het aan de pastoor. Maar daar staat 1 naam op.
De pastoor pak met bevende handen het papiertje. Welke naam staat erop................*
Oud 08-06-2005, 19:01
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Elpida schreef op 08-06-2005 @ 19:56 :
Ik zal je wel verdenken.

En ik verdenk nog steeds Hanneke~15, Tejay en Dukko.
Nee je bent gewoon nieuwsschierig
Oud 08-06-2005, 19:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Femic schreef op 08-06-2005 @ 19:55 :
2 dingen: hanneke~15 is sowieso weerwolf. Skilly weet ik niet, toen ze zich aanbood als verteller waren de functies nog niet verdeeld.
En ik zou niet té veel posten als ik jullie was, zou wel leuk zijn als jullie deze nog kunnen afmaken
bedankt voor de informatie.
maar waarom is hanneke~15 dan weerwolf volgens jou?

en ik heb op M&M al aangegeven hoe we het doen met dit topic: hij mag gewoon vol worden gemaakt. Als het nodig is mag er dan ook nog een extra topic worden geopend om het spel af te maken. Het is alleen niet de bedoeling dat nádat het spel afgelopen is weer een nieuw spel wordt gestart in dat nieuwe topic. Maar we hoeven ons dus niet in te houden met het posten
Oud 08-06-2005, 19:07
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik verdenk Skilly, hij denkt dat hij lekker verhaaltjes kan posten zodat hij onverdacht word.
Oud 08-06-2005, 19:10
Skilly
Skilly is offline
Eh Sjoerd: Hij?

Lees de post de Femic postte en dat was waar.

En ik denk juist dat JIJ weerwolf bent. Je doet zo stil verdacht. En opeens dat er iemand zwaar bedacht is verdenk je die persoon. Anders was je gewoon stil gebleven
Oud 08-06-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 08-06-2005 @ 20:07 :
Ik verdenk Skilly, hij denkt dat hij lekker verhaaltjes kan posten zodat hij onverdacht word.
Ik denk dat Skilly net zo onschuldig is als jij.
Oud 08-06-2005, 19:11
Femic
Femic is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-06-2005 @ 20:04 :
bedankt voor de informatie.
maar waarom is hanneke~15 dan weerwolf volgens jou?

en ik heb op M&M al aangegeven hoe we het doen met dit topic: hij mag gewoon vol worden gemaakt. Als het nodig is mag er dan ook nog een extra topic worden geopend om het spel af te maken. Het is alleen niet de bedoeling dat nádat het spel afgelopen is weer een nieuw spel wordt gestart in dat nieuwe topic. Maar we hoeven ons dus niet in te houden met het posten
Toppie
Waarom ze weerwolf is? Ik weet niet, het is gewoon een gevoel. Vertrouw me nou maar, vorige keer had ik het ook goed
Oud 08-06-2005, 19:12
Skilly
Skilly is offline
Wie had je vorig keer ookalweer verdacht.

En sjoerd is onbetrouwebaar.
Oud 08-06-2005, 19:13
Verwijderd
Nee Sjoerd is lief.
We moeten allemaal op Tejay gaan stemmen (of Hanneke~15)
Oud 08-06-2005, 19:14
Skilly
Skilly is offline
Humm je neemt het voor SJoerd op? Hoe weet je dat hij lief is?
Oud 08-06-2005, 19:15
Skilly
Skilly is offline
Ik vraag me af tussen wie het gelijkspel is. Kunnen de weerwolven opschieten?
Oud 08-06-2005, 19:15
Verwijderd
Ik heb wel vaker meegedaan, maar ben al lang niet meer op het forum geweest. Ik ken Sjoerd nog van vorige spellen.

Ik vind trouwens echt dat die verdachtelijst moet worden aangepast. Ik vind Hanneke~15 en Tejay veeeeel verdachter.
Oud 08-06-2005, 19:16
Skilly
Skilly is offline
Waar slaat dat nou weer op. Je kent hem van vorige spellen maar messchien is hij de weerwolf?

Maar ok hanneke 15 vindt ik ook meer verdachter.

Elpida waarom post je geen verdachtenlijst?
Oud 08-06-2005, 19:20
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ja, misschien ben ik de weerwolf.
Misschien.
Maar dan zou jij dat wel weten, als weerwolf.
en als je me te stil vind, dan zal ik meer posten. maar ik ben neit dag en nacht op dit forum en dan zijn er weer 2 blz bij en die ga ik dan niet allemaal lezen.
maar ik zal meer posten.
Oud 08-06-2005, 19:21
Skilly
Skilly is offline
Ik denk dat de weerwolven niet online zijn want er wordt geen beslissing genomen. Dus ik denk dat het nog hanneke is

hanneke~15 Viewing Thread Weerwolfspel #10 editie2 20:14

Noch SJoerd
Sjoerd Replying to Thread Weerwolfspel #10 editie2 20:20

Anders hadden ze gestemd. Tenzij het wel 1 van hun wel weerwiolf is maar hun andere matties zijn er niet...
Oud 08-06-2005, 19:22
Verwijderd
Ja, Hanneke moet natuurlijk wachten op Tejay en Dukko, want ik wed dat Dukko de baas is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten