Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 09:04
Roos
Roos is offline
Is het vandaag vaderdag?
Oud 19-06-2005, 09:24
Drez
Drez is offline
jah
Oud 19-06-2005, 10:02
Verwijderd
Ja, en ik heb nix gegeven
Oud 19-06-2005, 10:07
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 19-06-2005 @ 11:02 :
Ja, en ik heb nix gegeven
hoeft ook niet als je zelf jarig bent , gefeliciteerd
Oud 19-06-2005, 10:27
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ga lekker helemaal niksssssssssssssssssssssss doen vandaag
Oud 19-06-2005, 10:38
morango
morango is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 19-06-2005 @ 09:45 :
Omg, , ik heb even zitten rekenen en ik verdien dus 4,20 per uur, das best veel!!
dat is toch helemaal niet veel?!

OT: ik ben brak, want vanacht tot laat in de kroeg geweest, wat echt onwijs gezellig was.
Straks mijn ouders uitzwaaien want die gaan 3 weken op vakantie . Daarna werken van half 2 tot 10, en dan als ik nog energie heb nog even met wat mensen wat drinken op een terrasje ofzoooo
Oud 19-06-2005, 10:42
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Gister 7,5 uur gewerkt (eerst dacht ik dat t 9,5 uur was maar ik kan niet tellen) en daar mee 31,50 euro verdiend. ik heb even zitten rekenen en ik verdien dus 4,20 per uur, das best veel!! hierzo.
Schat, volgens mij moet je dringend loonsverhoging vragen . De winkelmeisjes hier (weekend hulp leeftijd tussen 17-20) krijgen 7 euro per uur en krijgen voor een halve dag werk (van half 7 tot half 1 of van half 1 tot half 7, dus 6 uur werk) 42 euro.
En dat is nog niet zoveel aangezien je in de horeca pak meer kan verdienen.

Ontopic:
vandaag heb ik tot nu toe mijn valiesje gemaakt omdat ik morgen vertrek naar Sun Parcs voor 5 dagen, dus gaan jullie mij 5 dagen moeten missen en ik jullie . Maar ik heb het opgelost, ik neem een knalgele t-shirt mee en dan zal ik altijd denken aan dit forum <3
Oud 19-06-2005, 11:17
ZerO
ZerO is offline
Omg ik heb barstende hoofdpijn want ik heb vannacht teveel gedronken en het was heel chaotisch want een vriend van mij werd helemaal gek omdat hij zijn ex zag met een loserrr en toen schopte hij keihard tegen een lantarnpaal en het viel nog uit ook dat vond ik dan weer komisch
maarja en nu ga ik denk kotsen en zo aan een presentatie werken en vanavond een pool parrrrty en ik weet niet of ik het aankan
Oud 19-06-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Omg, , ik heb even zitten rekenen en ik verdien dus 4,20 per uur, das best veel!!
omg
Oud 19-06-2005, 11:44
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zit net zoals gister weer binnen, ben ziekjes bah .
Oud 19-06-2005, 11:51
woezel
woezel is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 19-06-2005 @ 12:44 :
Ik zit net zoals gister weer binnen,studeren bah .
Oud 19-06-2005, 12:52
Tom Violence
Tom Violence is offline
er was een feestje in de sugar factory wat stiekem een besloten forumparty was met een optreden van de jeugd van tegenwoordig. toen zagen we haligh en hij zei 'mag ik je een sigaret aanbieden, dat is het enige wat ik kan doen' en de rest verstond ik niet .
toen werden rosa en ik teruggebracht met de auto door daniel en sarah <3 en later volgde een wilde achtervolging door een enge vrouw met een cameltoe, of een bobbel in d'r broek, of een uitstekend bot? heel eng.
Oud 19-06-2005, 13:16
Verwijderd
Het minimum(jeugd)loon per 1 januari 2005 voor 17-jarigen bedraagt €2,89 bruto per uur. Dan vind ik dat ik er met mijn €4,20 netto per uur nog best goed vanaf kom.
Oud 19-06-2005, 13:22
Verwijderd
Ik verdien €3.90 per uur en dat is vaak zelfs meer dan wat ik om me heen hoor van mensen.

Gisteren de hele dag gewerkt, even naar het café geweest waar ongetalenteerde mensen van mijn school, zoals ieder jaar, weer een hoop herrie aan het maken met hun gitaar respectievelijk stem, drumstel enz.
's Avonds heel even uitgeweest met mijn zus, maar ik had hoofdpijn en er waren alleen maar saaie/onbekende mensen en dus maar weer snel naar huis gegaan.

Vandaag ga ik tot drie uur binnen zitten, want het is te warm en daarna ga ik naar buiten in de zon liggen.
En idd, zomer <3
Oud 19-06-2005, 13:25
Solid
Solid is offline
Citaat:
Fjäril schreef op 18-06-2005 @ 21:51 :
Ik zit al een tijdje te wachten op een belangrijke mail.
En ik wacht, wacht, wacht, word en werd irritant
oh ik ook! vet irritant..

verder ben ik aan het werk aan een laatste werkstuk, gvd geen zin meer (wrom is het dan ook mooi weer als ik er toch niks aan heb?) maar OK woensdag verlost en vakantie! hoezee!
Oud 19-06-2005, 14:13
Verwijderd
Ik drink chocomel bij NNK3 nu. Daarnaast luisteren we hits van Peter Andre, BSB en Snoop Dogg. Youth of Today gisteren was echt leuk.
Oud 19-06-2005, 14:53
Verwijderd
Gisteraaf suf thuisgebleven en vanacht half in coma geraakt ofzo, werd om 1 uur wakker en toen was het al bloedheet.

Tja eh en nu probeer ik zoveel mogelijk de hitte te ontwijken, misschien dat ik me aan het eind van de dag nog ff in de zon waag.

Vanavond leuke series op tv en dat is het hoogtepunt van mijn dag. Yoohooo.
Oud 19-06-2005, 15:18
Metal
Metal is offline
ik ben vrijdag dus met fake en tiq naar dillenger escape plan+malkovich geweest in de willemeen. eerst naar roermond gebracht en toen bijna 4 uur in de bus gezeten, wat opzich wel snel ging.

goed.

DILLINGER.
godverdomme wat was dit hard, en wat een podiumpresentatie, gewoon zwaar geniaal. de zanger(greg) ging echt als een idioot te keer, gooide met boxen, en sprong op een gegeven moment half pittend het publiek in. bijna nog een klap voor mijn kop gekregen met een gitaar toen ik de gitarist vastpakte, die gasten gooien en smijten met hun instrumenten alsof het een lieve lust is.ik heb de zanger en de gitarist nog een hand gegeven, totaal geen allures die jongens. gewoon alleen al het feit dat ze in die willem 1 stonden (heel klein, podium van 2 bij 4 meter, ik dacht al dit maar goed komt) geeft al wat aan, lekkere intieme show. er was op een gegeven moment een pit, en die was kkhard, ik zit helemaal onder de blauwe plekken. er was wel weer zo'n lompe boer, zo'n trancenicht zeg maar, die in de pit de hele tijd irritant aan het doen was, maarja. hij was er iig niet voor dillenger. ik heb nog supergave foto's gemaakt die ik straks even zal posten.

de mensen die het niet kennen, of het nog nooit live gezien hebben, zouden dit filmpje eens moeten checken. Pure waanzin, ik had nog nooit zoiets meegemaakt.

daarna nog uit geweest in schijndel, nog wat bier gedronken, gaan slapen(4.00), en zaterdag alweer vroeg opgestaan om mijn trein te kunnen halen.

thuis gedouched, en naar een of ander handbaltoernooi gegaan (mijn vader is de organisator) waar echt geen ene fuck aan was.
Tuurlijk, als je van boeren, achterlijke muziek, veel bier(niks mis mee verder) etc houdt is het echt iets voor jou. camping is opzich wel gezellig. Op een gegeven moment nog met 2 gasten met heidevolk shirts gepraat, en een dude die me aansprak omdat ik een dillenger trui aanhad, nog met hem ff er over gehad hoe vet het wel niet was.

opzich een gaaf weekend, maar dat kwam gewoon door dillenger.
Oud 19-06-2005, 15:20
tuttebel
tuttebel is offline
gister vanaf 1uur doorloop gedaan en wat in de zon gehangen, daarna laatste voorstelling gehad.
met zn allen wat gaan drinken bij een cafétje..niet echt heel geweldig.
vanmorgen werken en dadelijk ga ik maar eens leren voor de proefwerkweek.
Oud 19-06-2005, 15:37
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vandaag in de zon gezeten en ruzie gemaakt met mn vriendje. daarna heb ik patience gespeeld met mn pa, en nu ga ik weer verder in de zon zitten. en vanavond terug naar utrecht en verder ruzie maken met mn vriendje. wat leuk
Oud 19-06-2005, 15:51
Verwijderd
ik haat dit weer en ik ga dus ook niet in de zon zitten, waardoor ik nog steeds wit als sneeuw ben, en ik doe al de hele dag over een essay en ik ging naar het oosterpark voor roots festival naar straattoneel van een vriendinnetje kijken, en nu weer essayen
Oud 19-06-2005, 15:53
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben gisteren naar een bruiloft van mijn nichtje geweest in ons aller Duitsland en het was vet relaxt.
eerst gingen we naar de kerk, dat was minder, maar het was wel grappig hoe iedereeen elkaar zat uit te checken en er bestaan dus toch best geile duitsers heb ik ontdekt. nouja was wel weer een afknapper toen iedereen ineens de heilige vadershit begon op te dreunen. en er was ook een lilliputter omfg!!11!11!1 schijnbaar mijn achterneefje OMG ik ben familie van een lilliputter
nou en toen gingen we natuurlijk zaufen rauchen und frauen brauchen he. of nouja, de eerste dan. we gingen keeeenkerveel eten, grote lappen vlees met jus en duitse aardappelen en zoute soep met ballen
en we hadden ondertussen al wel aardig wat alcohol achter de kiezen dus iedereen begon tamelijk te lallen en nu lijkt duits toch al veel op lallen maar toen was het echt van ' njaaa und die schwanze in meine hoosseeee istt ja ein bisschien genau wieder zuruck ungefehr!' ofzo. nouja en de band ging ook steeds joligere muziek spelen en op een gegeven moment kwam JAWEL de eerste echte SCHLAGER tevoorschijn! en toen haakte iedereen zijn armen in elkaar en gingen we hard meelalleennnn. en ik heb samen met mijn broer nog een poging gedaan tot een polonaise maar dat snappen duitsers niet. en oja, om de vijf minuten ging heel de zaal met zijn bestek op z'n glas slaan met als bedoeling dat het bruidspaar dan elkaar op de bek pakte. jaja, die duitsers zijn een stel sexbeluste mofo's
en mijn opa was dronken en hij sloeg steeds met zijn stok kuttehard op de tafel enzo en hij bleef maar doorzuipen en toen we bij het toetje aangekomen waren en er een gigantisch stuk ijs op tafel stond zette mijn broer het voor z'n bneus en opa zei ' nee nee, ik hoef maar de helft man!' omfg zo grappig uh ja
Oud 19-06-2005, 16:10
Verwijderd
als je nou alinea's gebruikt is het wat leesbaarder
Oud 19-06-2005, 16:20
grandmommy
grandmommy is offline
de bruiloft had ook geen alinea's
Oud 19-06-2005, 16:21
vixen
vixen is offline
Gisteren was ik naar Fields of rock en dat was erg gratis vooral. Flogging Molly was gaaf en Rammstein ook, leuk vuurwerk en al. Vandaag ging ik cake bakken en appeltaart ook, samen met mn vrriendje en dat was echt wel burgerlijk. En nu is ie alles aan het opeten. Maar ik leer ook nog want morgen heb ik een tentamen en ik leer zo goed. En ondertussen verbrand ik.
Oud 19-06-2005, 17:09
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister eerst bij een vriendin geweest, daarna uit. Leuke avond. Vandaag gewakeboard en in een deftige boot op de IJssel gevaren, af en toe nog wat gezwommen en in de zon gelegen. Puike dag!
Oud 19-06-2005, 17:18
qghp
qghp is offline
Gisteren op defqon1 geweest, was gewoon goed, echt topfeest, daarna nog ff gechilled bij ene maat van me.

Vandaag hele dag bij een strandje liggen chillen, topweer
Oud 19-06-2005, 18:24
idontcare
idontcare is offline
gisteravond bar gestaan en gechilled.

vandaag in het zonnetje gelegen vanmorgen en daarna naar een ballet wedstrijd gaan kijken van m'n beste vriendinnetje. het was een beetje zzz maar goed. toen ijs gegeten en zometeen ga ik naar schiedam, maybee checken
Oud 19-06-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 19-06-2005 @ 14:16 :
Het minimum(jeugd)loon per 1 januari 2005 voor 17-jarigen bedraagt €2,89 bruto per uur. Dan vind ik dat ik er met mijn €4,20 netto per uur nog best goed vanaf kom.
2,89,bruto, kinderarbeid . Voor elke malibu dat je drinkt een uur werken . Als je een ander baantje zoekt, in de zorg of callcenter (hangt er ook weer vanaf want hier in amersfoort verdien je ongeveer 2 euro minder per uur dan in amsterdam), dan verdien je zowat het dubbele.

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 19:43.
Oud 19-06-2005, 20:00
Metal
Metal is offline
moet je geen malibu drinken

sim-pel

die troep is zowieso te duur, ik geloof dat je hier in de buurt iets van 4 euro betaald ofzo.
Oud 19-06-2005, 20:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 21:00 :
moet je geen malibu drinken

sim-pel

die troep is zowieso te duur, ik geloof dat je hier in de buurt iets van 4 euro betaald ofzo.
moet je bier drinken, kom je nog niet ver met 3 euro..
Oud 19-06-2005, 20:02
Metal
Metal is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-06-2005 @ 16:53 :
ik ben gisteren naar een bruiloft van mijn nichtje geweest in ons aller Duitsland en het was vet relaxt.
eerst gingen we naar de kerk, dat was minder, maar het was wel grappig hoe iedereeen elkaar zat uit te checken en er bestaan dus toch best geile duitsers heb ik ontdekt. nouja was wel weer een afknapper toen iedereen ineens de heilige vadershit begon op te dreunen. en er was ook een lilliputter omfg!!11!11!1 schijnbaar mijn achterneefje OMG ik ben familie van een lilliputter
nou en toen gingen we natuurlijk zaufen rauchen und frauen brauchen he. of nouja, de eerste dan. we gingen keeeenkerveel eten, grote lappen vlees met jus en duitse aardappelen en zoute soep met ballen
en we hadden ondertussen al wel aardig wat alcohol achter de kiezen dus iedereen begon tamelijk te lallen en nu lijkt duits toch al veel op lallen maar toen was het echt van ' njaaa und die schwanze in meine hoosseeee istt ja ein bisschien genau wieder zuruck ungefehr!' ofzo. nouja en de band ging ook steeds joligere muziek spelen en op een gegeven moment kwam JAWEL de eerste echte SCHLAGER tevoorschijn! en toen haakte iedereen zijn armen in elkaar en gingen we hard meelalleennnn. en ik heb samen met mijn broer nog een poging gedaan tot een polonaise maar dat snappen duitsers niet. en oja, om de vijf minuten ging heel de zaal met zijn bestek op z'n glas slaan met als bedoeling dat het bruidspaar dan elkaar op de bek pakte. jaja, die duitsers zijn een stel sexbeluste mofo's
en mijn opa was dronken en hij sloeg steeds met zijn stok kuttehard op de tafel enzo en hij bleef maar doorzuipen en toen we bij het toetje aangekomen waren en er een gigantisch stuk ijs op tafel stond zette mijn broer het voor z'n bneus en opa zei ' nee nee, ik hoef maar de helft man!' omfg zo grappig uh ja
leuk verhaal
Oud 19-06-2005, 20:35
Haligh
Haligh is offline
doordat die kuttrein ontspoorde duurde mijn treinreis zo'n 3 uur langer.
en gister verdomme zo'n anderhalf uur gelopen van het leidse plein naar a'dam noord.

ik ben harstikke dood
Oud 19-06-2005, 20:59
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteren was er een vriendinnetje jarig, dus gingen we eten bij popocatepetl (mexicaans,utrecht) en dat was erg lekker. daarna nog uitgeweest, wat ook leukkk was. 's nachts broodje gyros gegeten en toen met de taxi naar huis. vanmorgen vroeg op en de hele dag aan de maarsseveense plassen gelegen en ik ben verbrand daarna moest ik werken maar het was rustig, dus mocht ik eerder weg.
Oud 19-06-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 19-06-2005 @ 21:35 :
de laatste tijd zijn er wel opvallend veel ontsporingen en seinstoringen, en dan nog staken zz
Gisteren had ik ook een trein eerder moeten nemen want toen ik in den bosch aankwam was het treinverkeer naar nijmegen plat vanwege een ongeluk. Toen heb ik 1,5, tussen allemaal lelijke chagerijnige metalheads die naar nijmegen wilde voor fields of rock, op een bus gewacht die werd ingezet. Omdat de ns het zo druk had konden ze niet de poort komen open maken waardoor ik in mn zomerjurk en backpacker rugtas via containers het hek heb moeten overklimmen , om vervolgens tussen allemaal brabantse aso's in de bus te zitten.
Oud 19-06-2005, 21:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben net bijna van m'n paard geflikkerd dus die gaat naar de slacht en nu maak ik een tekening van carlos d.

dat van dat paard was een grapje. ik ben er helemaal niet bijna afgeflikkerd.
Oud 19-06-2005, 21:21
grandmommy
grandmommy is offline
en zometeen gaat m'n moeder me overhoren want ik heb proefwerkweek.
Oud 19-06-2005, 21:26
Susanne
Susanne is offline
vandaag heb ik 10 km heen en 10 km terug gefietst (er was geen auto meer bij huis) om wat te gaan drinken met een vriend en zo kon ik ook mijn flirt zien maarja hij was heel onverschillig aan het doen grr en nu ben ik van >
Oud 19-06-2005, 21:50
merels
merels is offline
Ik heb gister en vandaag lang gewerkt en ik ben bekaf. Het was BOOMFESTIJNDAG. IK heb drie uur lang moeten horen hoe een man met een musical-achitge stem zong MOZART HOUDT VAN BOMEN.
Mijn enkel is weer opgezwollen en pijnlijk en godver etc. ik word er gek van
Langs een aantal examenfeestjes geweest maar wat een sukkels allemaal en ook naar een foute kroeg. Ik heb vakantie maar ik ruzie met een lerares waardoor ik nog steeds geen ckv kan afsluiten en ik word er nerveus van. Ik ga woensdag naar berlijn en daar heb ik zin, even een 'vakantiegevoel (omg) krijgen.
Oud 19-06-2005, 21:55
Gadje
Gadje is offline
ik heb met vriendje film gekeken, niks gedaan, ijsje gegeten, daarna gewerkt, daarna weer lui gedaan met vriendje en nu ben ik moe.
Oud 19-06-2005, 22:01
Verwijderd
Ik moest vandaag werken en ik ben nu heel moe want al die klotezeilers komen allemaal tegelijk om half acht eten waardoor ik het kenserdruk had en moest afwassen, patat bakken, sla maken, borden opmaken, bakjes met saus maken én ijs maken tegelijk. Ik zei heel de tijd gogogadgetarms! maar ze deden het niet, dus toen werd ik gek. En de chefkok ook. Dus.
Oud 19-06-2005, 22:24
Verwijderd
eindelijk een fatsoenlijke bandnaam, en een half uur beukende muziek

kom dat zien

Oud 19-06-2005, 22:36
Metal
Metal is offline
ik ben benieuwd!

maar what's up met die hartjes?
Oud 19-06-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 23:36 :
ik ben benieuwd!

maar what's up met die hartjes?
hopen dat veel chicks komen

wel komen metal
waar anders vind je een nederlandse screamo band nog?
Oud 19-06-2005, 23:03
Verwijderd
Ik heb vandaag m'n verjaardag gevierd, was erg gezellig. Vanavond nog even uitgeweest enzo. Net hoorde ik alleen het nieuws dat een oud-klasgenoot uit 6vwo gisteren in Canada is verongelukt.
Oud 19-06-2005, 23:10
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-06-2005 @ 23:38 :
hopen dat veel chicks komen

wel komen metal
waar anders vind je een nederlandse screamo band nog?
www.shikari.nl
Oud 19-06-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 20-06-2005 @ 00:10 :
www.shikari.nl
ja uit elkaar dus, wel zwaar vette band. stukje zwaarder dan ons, wij zijn iets breekbaarder
Oud 19-06-2005, 23:20
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-06-2005 @ 21:35 :
en gister verdomme zo'n anderhalf uur gelopen van het leidse plein naar a'dam noord.

ik ben harstikke dood

Ik was op een pool parrrrty daarnet was in het begin echt doooood later was wel ok maar wat een muziek en ik ben 9540958092 keer het water in gegooid en nu piepen mijn oren en ik ben gaaaaaar en ik ga maar zo slapen denk ik
Oud 20-06-2005, 09:02
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
gisteren langs de opa's en oma's geweest.
gefietst. in de zon gezeten. gelezen.
batman begins gekeken.
en een huis gevonden!
Oud 20-06-2005, 09:21
Verwijderd
studeren
examen
studeren
eten
tv-kijken
slapen

Leuk