Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: ik ben brak, want vanacht tot laat in de kroeg geweest, wat echt onwijs gezellig was. Straks mijn ouders uitzwaaien want die gaan 3 weken op vakantie ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En dat is nog niet zoveel aangezien je in de horeca pak meer kan verdienen. Ontopic: vandaag heb ik tot nu toe mijn valiesje gemaakt omdat ik morgen vertrek naar Sun Parcs voor 5 dagen, dus gaan jullie mij 5 dagen moeten missen en ik jullie ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder ben ik aan het werk aan een laatste werkstuk, gvd geen zin meer ![]() ![]()
|
ik ben vrijdag dus met fake en tiq naar dillenger escape plan+malkovich geweest in de willemeen. eerst naar roermond gebracht en toen bijna 4 uur in de bus gezeten, wat opzich wel snel ging.
goed. DILLINGER. godverdomme wat was dit hard, en wat een podiumpresentatie, gewoon zwaar geniaal. de zanger(greg) ging echt als een idioot te keer, gooide met boxen, en sprong op een gegeven moment half pittend het publiek in. bijna nog een klap voor mijn kop gekregen met een gitaar toen ik de gitarist vastpakte, die gasten gooien en smijten met hun instrumenten alsof het een lieve lust is. ![]() de mensen die het niet kennen, of het nog nooit live gezien hebben, zouden dit filmpje eens moeten checken. Pure waanzin, ik had nog nooit zoiets meegemaakt. daarna nog uit geweest in schijndel, nog wat bier gedronken, gaan slapen(4.00), en zaterdag alweer vroeg opgestaan om mijn trein te kunnen halen. thuis gedouched, en naar een of ander handbaltoernooi gegaan (mijn vader is de organisator) waar echt geen ene fuck aan was. Tuurlijk, als je van boeren, achterlijke muziek, veel bier(niks mis mee verder) etc houdt is het echt iets voor jou. camping is opzich wel gezellig. Op een gegeven moment nog met 2 gasten met heidevolk shirts gepraat, en een dude die me aansprak omdat ik een dillenger trui aanhad, nog met hem ff er over gehad hoe vet het wel niet was. ![]() opzich een gaaf weekend, maar dat kwam gewoon door dillenger. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 19:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren had ik ook een trein eerder moeten nemen want toen ik in den bosch aankwam was het treinverkeer naar nijmegen plat vanwege een ongeluk. Toen heb ik 1,5, tussen allemaal lelijke chagerijnige metalheads die naar nijmegen wilde voor fields of rock, op een bus gewacht die werd ingezet. Omdat de ns het zo druk had konden ze niet de poort komen open maken waardoor ik in mn zomerjurk en backpacker rugtas via containers het hek heb moeten overklimmen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel komen metal ![]() ![]() waar anders vind je een nederlandse screamo band nog? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik was op een pool parrrrty daarnet was in het begin echt doooood later was wel ok maar wat een muziek ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Italië Sandersss | 41 | 10-09-2006 16:20 | |
Verhalen & Gedichten |
het einde van de mensheid. Eye of Sauron | 19 | 17-07-2004 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Dagboek] Uit het dagboek van... Flshman | 14 | 09-04-2004 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |