![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"stuur maar naar m'n stamcafe!" Geniaal! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@MTpower: Okay, Douwe is inderdaad wel tof. Zijn vlechtjes waren echt geweldig. ![]()
||
Citaat:
Ik erger me rot aan die twee naïeve jonkies (wim en meredith toch?) die Carl en John zo achtervolgden. Dat zijn dus 2 belgen en 2 nederlanders die ik niet mag. Daarentegen vind ik Marnix, Fleur en Esther weer leuk. (Ook wel wat belgen trouwens, maar van hen weet ik de namen niet echt). Ik heb btw wel altijd het idee dat belgen heel erg anti-nederlanders zijn bij zo'n spel (ze zoeken elkaar ontzettend op en stemmen de nederlanders graag weg), terwijl de nederlanders juist contact met beide groepen zoeken. Of is dat maar mijn idee omdat ik zelf nederlander ben? ![]()
||
Citaat:
En ik wil niemand zien genieten, ik wil mensen zien afgaan en honger lijden en problemen maken, dat is juist leuk aan zo'n programma ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals Maxime reageerden toen die ontdekte van dat plan. Hij begon toen ook niet uit paniek tactieken met de belgen te bespreken. Neu, hij was gewoon boos en vond het stom dat het spel zo gespeeld moest worden en deed er verder niks mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij was toen ook niet echt in gevaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
3+2+2= 8 stemmen voor max. en wat ik niet snap, is dat elbert zijn 6 stemmen niet heeft ingezet. Hij wist toch al dat hij eruit ging, kan hij toch gelijk een van zijn rivalen eruit sturen, desnoods om fleur en douwe te helpen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik was wel even bang voor Maxime zeg, dat hij er uit zou moeten.. En het aapje is geweldig! |
![]() |
||
Citaat:
"de bonen! nu liggen alle bonen in het zand!" dan was je ze toch -__-; Die aap is echt gaaf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een raar einde zeg ! Ik snapte er even helemaal nix van, mede doordat ik een aflevering gemist heb en daardoor dat 'meerdere stemmen' niet mee had gekregen. Heb echt een groot respect voor die gozer gekregen, jammer dat hij eruit is. Maar ach. De twee Belgische meisjes zitten er nog steeds in. (A) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben niet echt fan van Maxime; ik vind het alleen onterecht dat hij er uit is. Hij is erg sterk, een goeie man voor de groep en heeft een goede persoonlijkheid. Dan is het zonde dat zo'n man d'r uit moest, al snap ik het wel van Douwe. Ik vind het alleen erg jammer dat Carl er nog steeds in zit en met Marleen heb ik ook niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou je dat doen, oke iedereen had een voorgevoel dat zowel Carl als Douwe wel op Douwe zouden gaan stemmen. Ik vind het nog steeds prachtig, ondanks dat ik het jammer vind voor Maxime. het liefst had ik gehad dat Esther er nog in zat. Mijn moeder heeft een paar dagen geleden een interview met haar gedaan en dat ook opgenomen, wat ik nu uit moet gaan typen. Leuk om te horen wat ze allemaal te zeggen heeft over Expeditie Robinson over Carl en John. ik vind dat zodra Carl geen imuniteit meer heeft dat hij er uit moet!!! Ben hem helemaal zat..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Wat komt er vanavond voor interessants op tv? koelieboelie | 248 | 22-10-2005 16:21 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Films, TV & Radio |
The Farm, vanaf maart op tv Fleurop | 92 | 25-04-2005 10:07 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 |