Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 25-08-2005 @ 20:04 :
ja idd, waar is ze eigenlijk? Beging eng te worden hier.

ontopic:
Bijna 2 jaar... Waar ben ik mee bezig? Oh ja, me volwassen gedragen!

Gadverdamme!
Moet jij nodig zeggen, burgertrut

Ontopic: Hm, 't wordt saai, maar het is nog steeds leuk. We leren ondertussen een beetje hoe we ons precies gedragen en hoe we daar vervolgens mee om moeten gaan, hoewel het soms ook misgaat en we ons allebei afvragen of we de ander nu boos hebben gemaakt of niet. Ik vind dat leuk, uitvogelen hoe hij precies in elkaar zit.

En vandaag was gewoon heerlijk, de hele morgen in bed liggen en in bed ontbijten en in bed Gilmore Girls kijken en uiteindelijk maar eens douchen en naar de intratuin om cactusjes te kopen, want wat is een studentenflat zonder cactus? Oh, en koken (handig als hij dat doet ) en in ikeamappen bladeren en fantaseren over eventuele woonkamers. Mja. Dit is er nu echt eentje waar ik wel zo ongeveer mijn hele leven bij kan blijven en het ook echt leuk kan houden, denk ik.
Advertentie
Oud 26-08-2005, 22:52
Verwijderd
Waarom kan ik niet op een normale leuke kerel vallen ipv de zoveelste onbereikbare liefde. En dan nog twee of drie tegelijk. Ik begin te twijfelen aan mijn gevoel van verliefdheid ondertussen, maar ik geloof toch wel dat ik weet wat verliefdheid is. Er kapot van zijn omdat je vriendje het uitmaakt en dat gevoel dat maanden blijft aanslepen, daar moet toch wel verliefdheid bij geweest zijn. En nu is het gevoel nog sterker. Ik verzin allerlei domme plannen om de persoon in kwestie 'toevallig' tegen te komen op de bus, terwijl ik goed weet dat dat allemaal geen zin heeft, ik denk constant aan wat ze zouden doen als ik bij hen was, ik overdenk alles wat ik ze tegen mij gezegd hebben, .. Ik wou dat ik mijn gevoelens kon controleren..

Ik wil er ook
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2005 @ 22:39 :
eentje waar ik wel zo ongeveer mijn hele leven bij kan blijven en het ook echt leuk kan houden
Iemand waar ik gezellig kan tegen aanliggen, uuuren zonder iets te doen, waar ik alles kan tegen vertellen..
Ik wil wat Morgan al heeft Je verhaal klinkt fantastisch om één of andere reden.. Waarschijnlijk omdat zo'n relatie eindelijk eens rust en zekerheid zou geven, en dat heb ik stiekem toch wel nodig

Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 22:55.
Oud 27-08-2005, 00:20
George
George is offline
Woohooh. <3
Oud 27-08-2005, 00:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-08-2005 @ 18:01 :
Ik ben 22, dus ik vermoed van niet.

Nu ja, ik hoop dat ze't bedoelt als 'op weg naar meer...', want ze heeft me al vaak gezegd dat ze niet zomaar verliefd wordt, dat ze iemand beter leert kennen eerst... Dus tja.
En nu was ze weer blij me te horen toen ik haar rond kwart na 22 opbelde om even wat te praten, hoewel we om 14u al gebeld hadden...

Vrouwen.
Oud 27-08-2005, 00:37
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 26-08-2005 @ 22:52 :
Waarom kan ik niet op een normale leuke kerel vallen ipv de zoveelste onbereikbare liefde. En dan nog twee of drie tegelijk. Ik begin te twijfelen aan mijn gevoel van verliefdheid ondertussen, maar ik geloof toch wel dat ik weet wat verliefdheid is. Er kapot van zijn omdat je vriendje het uitmaakt en dat gevoel dat maanden blijft aanslepen, daar moet toch wel verliefdheid bij geweest zijn. En nu is het gevoel nog sterker. Ik verzin allerlei domme plannen om de persoon in kwestie 'toevallig' tegen te komen op de bus, terwijl ik goed weet dat dat allemaal geen zin heeft, ik denk constant aan wat ze zouden doen als ik bij hen was, ik overdenk alles wat ik ze tegen mij gezegd hebben, .. Ik wou dat ik mijn gevoelens kon controleren..

Ik wil er ook Iemand waar ik gezellig kan tegen aanliggen, uuuren zonder iets te doen, waar ik alles kan tegen vertellen..
Ik wil wat Morgan al heeft Je verhaal klinkt fantastisch om één of andere reden.. Waarschijnlijk omdat zo'n relatie eindelijk eens rust en zekerheid zou geven, en dat heb ik stiekem toch wel nodig
Nou, misschien kan ik je troosten door te melden dat het me voor deze ook nooit gelukt is om te vallen op iemand die op mij viel. Of zij waren niet leuk genoeg, of ik niet, of de situatie was er niet naar. In ieder geval heb ik ook lang genoeg niet zoveel nuttigs gedaan

En dat rust en zekerheid klinkt dan juist weer eng vind ik, laat ik dus ook maar even vermelden dat het regelmatig ontzettend spannend is
Oud 27-08-2005, 09:41
Verwijderd
Kga nu naar hem toe effe verder slapen

Hebben nou bijna 7 maanden.. En het gaat weer goed.
Oud 27-08-2005, 09:52
Qimm
Qimm is offline
Vandaag 23 maanden

Nog steeds goed en happy samen
Oud 27-08-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-08-2005 @ 00:37 :
Nou, misschien kan ik je troosten door te melden dat het me voor deze ook nooit gelukt is om te vallen op iemand die op mij viel. Of zij waren niet leuk genoeg, of ik niet, of de situatie was er niet naar. In ieder geval heb ik ook lang genoeg niet zoveel nuttigs gedaan

En dat rust en zekerheid klinkt dan juist weer eng vind ik, laat ik dus ook maar even vermelden dat het regelmatig ontzettend spannend is
Spanning afgewisseld met rust en zekerheid bedoel ik natuurlijk

Wel ja, ik ben al iets getroost nu, het zal mij ook nog wel eens lukken. hoop ik
Oud 27-08-2005, 14:05
Verwijderd
Eigenlijk ben ik wel heel blij dat ik d'r uit mijn hoofd had gezet
Oud 27-08-2005, 14:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren thuisgekomen na 5 dagen bij hem te zijn geweest. Was geweldig, al heb ik nu wel wat irritante kanten van 'm leren kennen. Ik mis 'm wel, want het zal weer maanden duren voor ik 'm weer zie, maar ik ben nu niet zo van slag als vorige keer, en als ik 'm te erg mis denk ik gewoon aan de dingen die ik niet leuk vond. Bijvoorbeeld dattie altijd overal doorheen moet zingen (en vals) en dattie 's ochtends uit z'n bek stinkt.
Oud 27-08-2005, 14:21
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-08-2005 @ 14:17 :
Bijvoorbeeld dattie altijd overal doorheen moet zingen (en vals) en dattie 's ochtends uit z'n bek stinkt.
Oud 27-08-2005, 16:21
ST*R
ST*R is offline
ik hoop dat het altijd zo blijft en dat nooit de sleur erin komt..
het is nu zo leuk en lief! (vanavond weer!)
Oud 27-08-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 27-08-2005 @ 14:05 :
Eigenlijk ben ik wel heel blij dat ik d'r uit mijn hoofd had gezet
Zou ik ook moeten doen ja
Oud 27-08-2005, 17:27
zeep007
zeep007 is offline
Zeer gelukkig! We zijn nu eenmaal na 3 maanden weer eindelijk thuis in ons eigen huis en nu kan het leventje weer normaal beginnen. En ik ben er zoo blij om en zometeen gaan we dat maar even vieren...
Voelt Goed!
Oud 27-08-2005, 17:50
fractuur
fractuur is offline
Go fractuur!

Ja, ik heb het weer lekker voor elkaar.
Oud 27-08-2005, 18:20
Verwijderd
Het loslaten heeft me van de week 2x een enorm kutgevoel bespaard, realiseer ik me nu.

@fractuur: Is er wat nieuws gebeurd?
Oud 27-08-2005, 18:57
Methuselah
Methuselah is offline
Als we nu allebei eens zekerheid hadden over onze toekomst... Voor mij maakt 't niet uit dat ze niet meer in dezelfde stad zou studeren, maar zij...

Godver.
Oud 27-08-2005, 19:42
ST*R
ST*R is offline
hij komt pas om 10 uur thuis, of ik nog wil komen dan
tuurlijk kom ik! ik wil m zo graag zien (heb ik nog niet tegen m gezegd)
jammer dat hij niet eerder naar huis kon en we nu minder tijd hebben
maarja

(aan de ene kant denk ik: hm laat m nog maar lekker twijfelen of ik kom (had ie maar eerder naar huis moeten komen), maar aan de andere kant: hij kan er denk ik ook niet zoveel aan doen, en deed t vast niet expres)
Oud 27-08-2005, 19:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-08-2005 @ 18:57 :
Als we nu allebei eens zekerheid hadden over onze toekomst... Voor mij maakt 't niet uit dat ze niet meer in dezelfde stad zou studeren, maar zij...

Godver.
why do the same old things keep on happening?
because beyond my hopes there are no reasons...
Oud 27-08-2005, 19:58
Briseïs
Briseïs is offline
als ik nou gewoon iemand vind die mij ook leuk vind en die me niet de hele tijd een ontzettend kutgevoel bezorgt

mja, dan zou het leven een stuk simpeler zijn
Oud 27-08-2005, 20:14
ST*R
ST*R is offline
las net een oud gesprek van ons, over het meisje waar hij mee gezoend had, dat hij en zn vrienden dat groepje meisjes nog wel een keer wilde zien, gewoon 'voor de gein', omdat 'ze lol hadden gehad', en hij wilde ook haar tel nr, 'voor de lol'.
en nu ben ik weer boos
was dus geen goed idee om te gaan lezen

owja voor de duidelijkheid, toen met dat meisje was het officiceel uit
Oud 27-08-2005, 20:19
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Vanavond.
Oud 27-08-2005, 20:26
Sime
Sime is offline
Remy is er niets bij
Oud 27-08-2005, 20:28
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Sime schreef op 27-08-2005 @ 20:26 :
Remy is er niets bij
Ga je vanavond mee een leuke vent/meid versieren?
Oud 27-08-2005, 21:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
doezel schreef op 26-08-2005 @ 22:52 :
Ik wil er ook eentje waar ik wel zo ongeveer mijn hele leven bij kan blijven en het ook echt leuk kan houden. Iemand waar ik gezellig kan tegen aanliggen, uuuren zonder iets te doen, waar ik alles kan tegen vertellen..
Goh, dat soort meiden zijn er toch nog. (A)

Ik wil dit trouwens de laatste tijd ook wel... maar dan met meiden he.

Maja nét als je misschien weer wat meer zin krijgt in een relatie, zie je om je heen veel langdurige relaties stuk lopen. Ik tel al minstens 5 (!) relaties van meer dan een jaar die de laatste 2 weken kapot zijn gegaan. Tja, daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van, als je al die verdrietige mensen ziet.
Oud 27-08-2005, 22:32
Verwijderd
bboeeehoeeehoeeeee

waarom doet iemand, die zegt dat ie van je houdt, je zoveel pijn....
Oud 27-08-2005, 22:59
Kimisa
Kimisa is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-08-2005 @ 19:58 :
als ik nou gewoon iemand vind die mij ook leuk vind en die me niet de hele tijd een ontzettend kutgevoel bezorgt

Ja, dat dus.
Oud 27-08-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 27-08-2005 @ 19:58 :

eens .. ik val ook altijd op de foute mensen maar ach, het zal ooit wel eens goedkomen
Oud 27-08-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-08-2005 @ 21:14 :
Goh, dat soort meiden zijn er toch nog. (A)

Ik wil dit trouwens de laatste tijd ook wel... maar dan met meiden he.

Maja nét als je misschien weer wat meer zin krijgt in een relatie, zie je om je heen veel langdurige relaties stuk lopen. Ik tel al minstens 5 (!) relaties van meer dan een jaar die de laatste 2 weken kapot zijn gegaan. Tja, daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van, als je al die verdrietige mensen ziet.
ik neem aan dat er nog wel meer vrouwen zijn die gewoon verliefd willen zijn op iemand die ook op hun verliefd is
Ik weet heel goed wat ik wil, maar ik geloof dat er ook niet zoveel andere mensjes zijn die goed bij mij passen. In dat opzicht ben ik misschien nogal een moeilijke
Oud 27-08-2005, 23:48
Joostje
Joostje is offline
kut
Oud 27-08-2005, 23:54
Dato_16
Dato_16 is offline
beter dan de afgelopen 4 jaar
Oud 28-08-2005, 09:56
Verwijderd
boos, denk dat het wel samenvat...
Oud 28-08-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-08-2005 @ 09:56 :
boos, denk dat het wel samenvat...
nee, boos, teleurgesteld, verdrietig en in de war..

tis maar goed dat ik weet dat het ook anders kan zijn, en dat het aan mij ligt
Oud 28-08-2005, 11:34
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
doezel schreef op 27-08-2005 @ 23:12 :
ik neem aan dat er nog wel meer vrouwen zijn die gewoon verliefd willen zijn op iemand die ook op hun verliefd is
Ik weet heel goed wat ik wil, maar ik geloof dat er ook niet zoveel andere mensjes zijn die goed bij mij passen. In dat opzicht ben ik misschien nogal een moeilijke

Maar vervang dat moeilijke maar voor 'kritische'.

Steeds als ik iemand leuk vind, of als ik juist helemaal geen behoefte heb aan jongens, vindt opeens iemand me leuk. Al is het deze keer wel heel erg slecht getimed.
Oud 28-08-2005, 11:44
Fainne
Fainne is offline
hmm ik ben verliefd op iemand waar nu eens niets mis mee is!
Hij is verzorgd, grappig, lief, niet onaantrekkelijk, en we hebben dezelfde intresses. Nu moet er nog wat gebeuren...
Hij woont wel anderhalf uur bij me vandaan
Oud 28-08-2005, 11:45
yapo
yapo is offline
de burjuf van gister was wel een hele leuke
kheb 'r msn gevraagd, dus wie weet
Oud 28-08-2005, 12:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, ik mis hem nu dus wel. Het dringt langzaam tot me door dat ik 'm maandenlang moet missen. Dat ik geen knuffels meer van 'm krijg als ik net wakker ben. Dat is wel erg kut.
Oud 28-08-2005, 13:35
Toet0r
Toet0r is offline
Mn telefoon was leeg, maar na het werken ging ik gisteravond nog uit. Ik zat er nog aan te denken om van mn werk even naar mn vriendje te bellen, maar ik dacht 'die is toch niet in de stad, dat zou veel te toevallig zijn..'
Maar ja hoor, toen ik eenmaal weer thuis was en mn telefoon in de lader plugde kreeg ik een smsje van hem dat hij in de stad was en maar moest bellen als ik klaar was..
Grrr, rot telefoons! ik zorg altijd dat mn telefoon geladen is, desnoods laad ik hem altijd nog heel ff een klein beetje bij als ik zie dat hij bijna leeg is. Deed ik dat een keer niet en meteen mis ik mn vriendje weer
Oud 28-08-2005, 13:45
Verwijderd
Hm, hij vond het nodig om z'n duim te verbrijzelen, maar verder is alles wel goed...
Oud 28-08-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-08-2005 @ 12:54 :
Ok, ik mis hem nu dus wel. Het dringt langzaam tot me door dat ik 'm maandenlang moet missen. Dat ik geen knuffels meer van 'm krijg als ik net wakker ben. Dat is wel erg kut.
Hmm dat is wel heel lang.. Ik zou het niet aankunnen, zo'n relatie. Maar ja, ik ben dan ook te kritisch
Oud 28-08-2005, 13:56
Sasbeest
Sasbeest is offline
Gisteren belde ik om 12 uur een vriend, die bleek op de laatste bus te staan wachten om uit te gaan. Ik even naartoe gereden om ff te buurten want de bus zou pas na een half uur gaan. Nja, kom ik daar, komt de bus net aangereden. Snel in de bus gesprongen en maar mee gegaan. Pas toen ik in de bus zat, bedacht ik dat mijn ex er ook wel zou zijn. Dat bleek ook zo te zijn, maar het viel best mee...had enger/erger verwacht.
Oud 28-08-2005, 14:08
Pluis
Pluis is offline
mm, heb m nu alweer 2 weken niet gezien, net voor ik op vakantie ging hebbik m een kwartiertje gezien (lees: gezoend), en daarvoor ook weer 4 weken niet.

arg... nog 1 week... en dan zie ik wel weer verder.

en het is niet eens aan!
Oud 28-08-2005, 14:31
CSN
CSN is offline
Citaat:
CSN schreef op 24-08-2005 @ 12:32 :
Ik zou een e-mail krijgen maar die is niet aangekomen

Nog/weer niet
Oud 28-08-2005, 14:37
roosmar
roosmar is offline
ik voel me rot omdat hij zei dat hij tegen vrienden dingen zegt als: 'kijk... lekker wijf'. Doen nou echt alle jongens dat? Ik snap dat dus niet. Kijk... dat het je opvalt: fine. Maar waarom moeten ze dat zo nodig zéggen tegen elkaar...
Ik vraag me ook af waarom je op zo'n manier bezig moet zijn met andere vrouwen. Maar goed... zal wel weer aan mij liggen.
Oud 28-08-2005, 14:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
roosmar schreef op 28-08-2005 @ 14:37 :
ik voel me rot omdat hij zei dat hij tegen vrienden dingen zegt als: 'kijk... lekker wijf'. Doen nou echt alle jongens dat? Ik snap dat dus niet. Kijk... dat het je opvalt: fine. Maar waarom moeten ze dat zo nodig zéggen tegen elkaar...
Ik vraag me ook af waarom je op zo'n manier bezig moet zijn met andere vrouwen. Maar goed... zal wel weer aan mij liggen.
Wijs jij je vriendinnen dan nooit op een mooie jongen die voorbij loopt? Oke, ik loop niet de hele dag op die manier over straat ofzo, maar ik denk ook niet dat veel mensen dat doen. En zit het je dan zelfs al dwars dat je vriend op die manier met vrouwen bezig is zoals jij dat noemt? Oke, ipv het een lekker wijf te noemen, zouden ze het ook over een mooie vrouw kunnen hebben, dat klinkt wat minder plat. Maar verder, als je over straat loopt dan kom je nu eenmaal andere mensen tegen en ja, daar kunnen ook mooie vrouwen tussen ziten.

Als ik met mijn vriend in de stad loop, dan wijs ik hem soms zelf op mooie mannen/vrouwen die ik zie lopen. Door daar een probleem van te maken, maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf lijkt me.
Oud 28-08-2005, 14:48
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-08-2005 @ 14:44 :
Wijs jij je vriendinnen dan nooit op een mooie jongen die voorbij loopt? Oke, ik loop niet de hele dag op die manier over straat ofzo, maar ik denk ook niet dat veel mensen dat doen. En zit het je dan zelfs al dwars dat je vriend op die manier met vrouwen bezig is zoals jij dat noemt? Oke, ipv het een lekker wijf te noemen, zouden ze het ook over een mooie vrouw kunnen hebben, dat klinkt wat minder plat. Maar verder, als je over straat loopt dan kom je nu eenmaal andere mensen tegen en ja, daar kunnen ook mooie vrouwen tussen ziten.

Als ik met mijn vriend in de stad loop, dan wijs ik hem soms zelf op mooie mannen/vrouwen die ik zie lopen. Door daar een probleem van te maken, maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf lijkt me.
nee, dat doe ik dus niet! Ik bekijk andere jongens niet op die manier...Nou ja... ik snap wel dat het hem opvalt, maar is het nou zo belangrijk dat ie t erover moet gaan hebben? Ik ben zelf helemaal niet met andere jongens bezig, heb nog nooit gedacht: wat een leuke/mooie/lekkere jongen, dus misschien dat ik t daarom niet begrijp...
Oud 28-08-2005, 14:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
roosmar schreef op 28-08-2005 @ 14:48 :
nee, dat doe ik dus niet! Ik bekijk andere jongens niet op die manier...Nou ja... ik snap wel dat het hem opvalt, maar is het nou zo belangrijk dat ie t erover moet gaan hebben? Ik ben zelf helemaal niet met andere jongens bezig, heb nog nooit gedacht: wat een leuke/mooie/lekkere jongen, dus misschien dat ik t daarom niet begrijp...
Dat zou kunnen, maar als ik jou was zou ik me er vooral niet te druk om gaan maken. Dat je een mooie man/vrouw voorbij ziet komen, betekend helemaal niet dat je gelijk meer van die persoon wil ofzo. Die persoon is in jouw ogen gewoon mooi, niet meer en niet minder. Als je zelfs daar al onzeker door wordt...
Oud 28-08-2005, 14:54
chaosphere
chaosphere is offline
hmm geen relatie... vind ik niet zo heel erg maar ik baal er alleen van dat bijna al m'n vrienden wel een vriendin hebben
Oud 28-08-2005, 14:56
snoopy
snoopy is offline
we zitten allebei niet lekker in ons vel, en als we dan samen zijn proberen we wanhopig de ander op te vrolijken. Niet echt een goede combinatie, dus.
Wel was ie heel erg lief, dit weekend. Heb ontbijtje op bed gehad!
Oud 28-08-2005, 18:33
Verwijderd
KUT, maar opgelucht voor even.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten