|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Hm, 't wordt saai, maar het is nog steeds leuk. We leren ondertussen een beetje hoe we ons precies gedragen en hoe we daar vervolgens mee om moeten gaan, hoewel het soms ook misgaat en we ons allebei afvragen of we de ander nu boos hebben gemaakt of niet. Ik vind dat leuk, uitvogelen hoe hij precies in elkaar zit. En vandaag was gewoon heerlijk, de hele morgen in bed liggen en in bed ontbijten en in bed Gilmore Girls kijken en uiteindelijk maar eens douchen en naar de intratuin om cactusjes te kopen, want wat is een studentenflat zonder cactus? Oh, en koken (handig als hij dat doet ) en in ikeamappen bladeren en fantaseren over eventuele woonkamers. Mja. Dit is er nu echt eentje waar ik wel zo ongeveer mijn hele leven bij kan blijven en het ook echt leuk kan houden, denk ik.
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Waarom kan ik niet op een normale leuke kerel vallen ipv de zoveelste onbereikbare liefde. En dan nog twee of drie tegelijk. Ik begin te twijfelen aan mijn gevoel van verliefdheid ondertussen, maar ik geloof toch wel dat ik weet wat verliefdheid is. Er kapot van zijn omdat je vriendje het uitmaakt en dat gevoel dat maanden blijft aanslepen, daar moet toch wel verliefdheid bij geweest zijn. En nu is het gevoel nog sterker. Ik verzin allerlei domme plannen om de persoon in kwestie 'toevallig' tegen te komen op de bus, terwijl ik goed weet dat dat allemaal geen zin heeft, ik denk constant aan wat ze zouden doen als ik bij hen was, ik overdenk alles wat ik ze tegen mij gezegd hebben, ..
Ik wou dat ik mijn gevoelens kon controleren..Ik wil er ook Citaat:
Ik wil wat Morgan al heeft Je verhaal klinkt fantastisch om één of andere reden.. Waarschijnlijk omdat zo'n relatie eindelijk eens rust en zekerheid zou geven, en dat heb ik stiekem toch wel nodig
Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 22:55. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Vrouwen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat rust en zekerheid klinkt dan juist weer eng vind ik, laat ik dus ook maar even vermelden dat het regelmatig ontzettend spannend is
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel ja, ik ben al iets getroost nu, het zal mij ook nog wel eens lukken. hoop ik
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
because beyond my hopes there are no reasons...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(A)Ik wil dit trouwens de laatste tijd ook wel... maar dan met meiden he. ![]() Maja nét als je misschien weer wat meer zin krijgt in een relatie, zie je om je heen veel langdurige relaties stuk lopen. Ik tel al minstens 5 (!) relaties van meer dan een jaar die de laatste 2 weken kapot zijn gegaan. Tja, daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van, als je al die verdrietige mensen ziet.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet heel goed wat ik wil, maar ik geloof dat er ook niet zoveel andere mensjes zijn die goed bij mij passen. In dat opzicht ben ik misschien nogal een moeilijke |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
tis maar goed dat ik weet dat het ook anders kan zijn, en dat het aan mij ligt |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar vervang dat moeilijke maar voor 'kritische'. Steeds als ik iemand leuk vind, of als ik juist helemaal geen behoefte heb aan jongens, vindt opeens iemand me leuk. Al is het deze keer wel heel erg slecht getimed.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nog/weer niet
|
|
||
|
Citaat:
Als ik met mijn vriend in de stad loop, dan wijs ik hem soms zelf op mooie mannen/vrouwen die ik zie lopen. Door daar een probleem van te maken, maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf lijkt me.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|