Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2005, 10:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 26-10-2005 @ 11:45 :
niet waar!

volgens mij hebben mark almighty en ik dezelfde smaak voor vrouwen
Nah, ik heb toch 10 keer liever Sjors, Charlie of Jeanine. Maar Nina 'kan er wel mee door', zeg maar. Zo van: voor een keer en met wat pilsjes op. Haar stem is wel irritant. Dus Nina moet gewoon d'r mond houden en leuk zitten wezen, eigenlijk.
Advertentie
Oud 26-10-2005, 11:46
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
mysecret schreef op 26-10-2005 @ 00:09 :
dus linda is de zus van frits? als dat zo is zou zij niet hannie hebben vermoord? ze komt gtst weer in en word een super bitch zoals ze zelf een keer gezegd heb.
Linda is de zus van Simon..

Maarre het lijkt idd op de stem van Frits met die scene van Hannie. Ik ben benieuwd of het zal wel weer een tweelingbroer zijn ofzo

en over simon ik kan me herinneren dat hij in een schuur zat ofzo, daarnaast water en dat hij niet meer wist waar die was. Hij werd verzorgt door een vrouw (anette?) Was dat toen der tijd dat hij gek werd en allemaal spinnen etc zag? of was dat weer daarna?

Laat ajb Helen niet meer terug komen! wat een zeik wijf is dat.
Oud 26-10-2005, 12:24
Pla
Pla is offline
Waar is Ray eigenlijk gebleven? Hij stond bij Janine voor de deur aan het einde van een aflevering, toen heb ik het even niet meer gezien.. En nu istie weg?

Was het een hallucinatie ofzo?
Oud 26-10-2005, 15:57
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2005 @ 11:49 :
Nah, ik heb toch 10 keer liever Sjors, Charlie of Jeanine. Maar Nina 'kan er wel mee door', zeg maar. Zo van: voor een keer en met wat pilsjes op. Haar stem is wel irritant. Dus Nina moet gewoon d'r mond houden en leuk zitten wezen, eigenlijk.
ja en ze heeft een beeldvullende neus etc, maar ze heeft gewoon iets

maarja die namen die jij noemt, dan blijf ik nog steeds bij mijn standpunt. maar ik val dan ook op alles met tieten (en geschoren oksels) volgens mij.
Oud 26-10-2005, 15:58
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Pla schreef op 26-10-2005 @ 13:24 :
Waar is Ray eigenlijk gebleven? Hij stond bij Janine voor de deur aan het einde van een aflevering, toen heb ik het even niet meer gezien.. En nu istie weg?

Was het een hallucinatie ofzo?
hij heeft afscheid genomen en is verdwenen
Oud 26-10-2005, 17:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sjors tegen Janine: "Oh dat weet je nog niet he? Ik heb een broer, Jack...."
Hehe, wat weet Janine allemaal nog meer niet? Stefano is naar New York vertrokken, Yasmin dood, Valerie dood, Barbara in Curacao (die komt vandaag terug trouwens)... volgens mij is dat haar allemaal nog niet verteld. Of het is haar verteld en ze rept er niet over. Tja, te veel met zichzelf en Ludootje bezig.
Maja, GTST staat het erom bekend dat mensen alleen maar aan zichzelf denken.
Oud 26-10-2005, 21:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 18:31 :
Sjors tegen Janine: "Oh dat weet je nog niet he? Ik heb een broer, Jack...."
Hehe, wat weet Janine allemaal nog meer niet? Stefano is naar New York vertrokken, Yasmin dood, Valerie dood, Barbara in Curacao (die komt vandaag terug trouwens)... volgens mij is dat haar allemaal nog niet verteld. Of het is haar verteld en ze rept er niet over. Tja, te veel met zichzelf en Ludootje bezig.
Maja, GTST staat het erom bekend dat mensen alleen maar aan zichzelf denken.
huh, zat ze ook al in 't klooster toen met yasmin? Nee toch? Ik weet 't eigenlijk niet meer, maar dat lijkt me wel lang terug eigenlijk..

En voor Hanneke (die vroeg in 't spoilertopic wat er gebeurd was vandaag):
Sjors, Jack en Dian gaan naar de begrafenis van Hannie in de hoop om meer te weten te komen. De begrafenis blijkt echter al geweest en er waren geen mensen bij. Als ze dan toch nog even naar het graf lopen blijkt er iemand bij het graf te zitten die wegrent zodra hij/zij merkt dat er iemand naar hem/haar kijkt.

Nina probeert Janine en Ludo te koppelen, maar Ludo wil van niks weten. Nina besluit vervolgens bij Janine te gaan wonen en hitst daar Janine op om alsnog achter Ludo aan te gaan. Eerst wil Ludo van niks weten, maar als Janine dan aangeeft dat hun vriendschap dan ook niet langer kan bestaan, gaat hij overstag en ze zijn dus weer bij elkaar.

Verder is Barbara terug en die laat Robert weten dat zij aan d'r broer heeft belooft om op zijn drie kinderen te letten voor de jaren dat hij in een ander land zit. Robert en Morris vinden het maar niks, maar Barbara vindt dat ze voor d'r familie klaar moet staan als zij om hulp vragen.
Oud 26-10-2005, 22:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 26-10-2005 @ 16:57 :
maarja die namen die jij noemt, dan blijf ik nog steeds bij mijn standpunt.
Deze zin snap ik even niet (zal wel komen omdat-ie voor geen meter loopt).

Ik had gezegd dat als Ludo en Jeanine weer samen zouden komen, ik zou stoppen met kijken. Maar ik wil niet...

Want Dian en Jack zijn veel te leuk als ze samen in een scène spelen. Dian de sarcast en Jack de ironicus. Lachen.

Op de één of andere manier geloof ik niet dat Hannie echt dood is. Vraag me ook af wie dat kind bij dat graf is. En wie die man bij Hannie was. En en en...

Pff...
Oud 26-10-2005, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 22:42 :
huh, zat ze ook al in 't klooster toen met yasmin? Nee toch? Ik weet 't eigenlijk niet meer, maar dat lijkt me wel lang terug eigenlijk..
Nee, toen zat ze nog niet in het klooster. Yasmin overleed de eerste aflevering na de zomerstop en Janine werd ontvoerd door Ray in de 3000e aflevering.
Oud 26-10-2005, 22:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2005 @ 23:36 :
Deze zin snap ik even niet (zal wel komen omdat-ie voor geen meter loopt).
Hij vindt nog steeds dat jullie dezelfde smaak hebben qua vrouwen, volgens mij.
Oud 27-10-2005, 10:02
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 23:57 :
Hij vindt nog steeds dat jullie dezelfde smaak hebben qua vrouwen, volgens mij.

dit is volgens mij voor het eerst dat een vrouw me wel begrijpt en een man niet.. volgens mij wordt ik weer verliefd
Oud 27-10-2005, 10:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 27-10-2005 @ 11:02 :

dit is volgens mij voor het eerst dat een vrouw me wel begrijpt en een man niet.. volgens mij wordt ik weer verliefd
lol
Oud 27-10-2005, 13:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 27-10-2005 @ 11:02 :

Ik begreep je niet omdat je een ongelukkige zinsbouw had.

Maar ja, volgens mij hebben wij dezelfde smaak in vrouwen.
Oud 27-10-2005, 15:23
mysecret
mysecret is offline
ik vroeg het alleen maar schreef het verkeerd op.. weet ik veel.. zolang kijk ik het nog niet
Oud 27-10-2005, 15:37
Verwijderd
Als je een uitzending hebt gemist schijnt het dat je die hier nog kan zien.

http://www.gtstplaza.web-log.nl/
Oud 27-10-2005, 20:10
Balance
Balance is offline
Wel aardig van die vrouw bij de begraafplaats om even stil te staan voor de foto..
Oud 27-10-2005, 20:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 26-10-2005 @ 23:46 :
Nee, toen zat ze nog niet in het klooster. Yasmin overleed de eerste aflevering na de zomerstop en Janine werd ontvoerd door Ray in de 3000e aflevering.
Ai, dat zat ik daar ff mis. I'm sorry.

Ik vind Jack trouwens ook wel cool. Meestal irriteer ik me snel aan nieuwe personnages, maar Jack is oke.
Oud 27-10-2005, 20:14
CoolCat
CoolCat is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 21:10 :
Wel aardig van die vrouw bij de begraafplaats om even stil te staan voor de foto..
Oud 28-10-2005, 01:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Leuk om die stukken met Arnie, Roos en Julian weer eens te zien! Jammer dat ze wéér een oud personage uit de sloot hebben getrokken: Linda. Waar is d'r man eigenlijk? Moet die niet mee? We zullen het toch niet mee gaan maken dat alle oude vrienden van Arnie weer opduiken?

Jack is inderdaad erg oké!
Oud 28-10-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Mooi was dat he? Net of Jack riep van "strike a pose", want ze ging er helemaal voor staan leek wel
Oud 28-10-2005, 10:12
Big Brother
Big Brother is offline

jack is inderdaad een verwelkomde nieuwkomer (is dat een uitdrukking?), dian is alleen een beetje jammer (het personage niet, maar de actrice, maar ik begin te wennen als ze wat vaker van die mooie ochtendjurkjes draagt)
Oud 28-10-2005, 10:50
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
stefano schreef op 27-10-2005 @ 16:37 :

Klopt, ik ben nu aan het kijken
Oud 28-10-2005, 11:28
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Ik vond haar trouwens erg op Sjors lijken.
Oud 28-10-2005, 16:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zozo schreef op 28-10-2005 @ 12:28 :
Alleen wat dikker volgens mij.
Maar wel erg dom dat ze vervolgens Jack en Dian gaat staan afluisteren door een doorzichtig raam
Oud 28-10-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
stefano schreef op 27-10-2005 @ 16:37 :

Vet relax! Ik heb net de aflevering van gisteren gekeken die ik had gemist, wel jammer dat de kwaliteit een beetje minder is, mja toch fijn dat ik het kan kijken via de PC.
Oud 28-10-2005, 16:42
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Zozo schreef op 28-10-2005 @ 12:28 :
Mja dat vond ik ook!
Maar ik heb haar niet duidelijk gezien, omdat ik via internet keek.
Oud 28-10-2005, 21:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Die flashbacks over Arnie waren mooi ja!

Lindaaaa terug! Wel raar dat ze Laura ineens in de armen vloog, die twee kotsten elkaar vroeger zoiets uit!

Vandaag (nog) niet gezien.
Oud 29-10-2005, 00:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waar zit die man van Linda? Hoe heette-ie ook weer, Erik of zoiets?
Oud 29-10-2005, 14:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-10-2005 @ 01:44 :
Waar zit die man van Linda? Hoe heette-ie ook weer, Erik of zoiets?
Ja inderdaad, die ene waar ze mee is getrouwd. Vraag ik me eigenlijk ook af. Ook opvallend dat ze ook niet informeerde waar Roos en zo was. Ach ja, GTST: personnages die alleen maar aan zichzelf denken.
Oud 29-10-2005, 16:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-10-2005 @ 15:51 :
Ja inderdaad, die ene waar ze mee is getrouwd. Vraag ik me eigenlijk ook af. Ook opvallend dat ze ook niet informeerde waar Roos en zo was. Ach ja, GTST: personnages die alleen maar aan zichzelf denken.
Ze zal toch heus wel weten dat Roos dood is
Als het bericht haar bereikt dat Arnie dood (gevonden) is, zal dat met Roos wel hetzelfde zijn..
Oud 31-10-2005, 14:13
Verwijderd
Spoiler

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 18:01.
Oud 31-10-2005, 15:05
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 31-10-2005 @ 15:13 :
Spoiler
Jip!

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 18:01.
Oud 31-10-2005, 17:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2005 @ 17:48 :
Ze zal toch heus wel weten dat Roos dood is
Als het bericht haar bereikt dat Arnie dood (gevonden) is, zal dat met Roos wel hetzelfde zijn..
Dat kan ja. Maar van Arnie hield ze en dat is ook een van de redenen dat ze terug is gekomen, speciaal om afscheid van hem te nemen. Roos was haar aardsvijand, al hadden ze na het vliegtuigongeluk wel een beetje steun aan elkaar. Kan me nog een cliff herinneren dat ze elkaar vasthouden en allebei huilden om Arnie). Maja ze kan inderdaad gelezen hebben dat Roos is overleden ja. En voor je "vijand" kom je uiteraard niet terug.
Oud 31-10-2005, 17:58
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 31-10-2005 @ 15:13 :
Spoiler
spoiler

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 18:02.
Oud 31-10-2005, 18:04
Balance
Balance is offline
Ik vond het eigenlijk geen gigantische spoiler aangezien het toch eigenlijk in de serie ook wel gezegd is. Maar goed, bij deze toch een spoilertag er omheen.

En dit stukje is meer ter verklaring van waarom ik de reacties niet verwijderd heb en naar het spoilertopic heb verplaatst.
Oud 31-10-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 31-10-2005 @ 18:58 :
spoiler
oh sorry haha:$
Oud 31-10-2005, 20:01
BCR
BCR is offline
Sjors is blond

Moet voor school een aflevering GTST kijken
Oud 31-10-2005, 20:18
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2005 @ 19:04 :
Ik vond het eigenlijk geen gigantische spoiler aangezien het toch eigenlijk in de serie ook wel gezegd is. Maar goed, bij deze toch een spoilertag er omheen.

En dit stukje is meer ter verklaring van waarom ik de reacties niet verwijderd heb en naar het spoilertopic heb verplaatst.
het was eigenlijk ook niet echt serieus bedoeld maarja

wie is nou fos, wie is fay en wie is florien
edit ik heb het al opgezocht. fay is wel leuk

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 20:22.
Oud 31-10-2005, 20:59
sammiej
sammiej is offline
Leuk dat blonde haar van Sjors..

Jack is echt cool! Echt zo'n foute, maar ook een leuke..!
Dian vink echt niks hoor.. Ze heeft de hele tijd zo'n rare houding en trekt steeds zo'n ongeïnteresseerde kop..

Die kinderen..zal nog leuk worden..
Oud 31-10-2005, 21:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De kids van Bas zijn er... Maar wat ik me afvroeg: waar is de vrouw van Bas eigenlijk? Dood? Er vandoor gegaan?

De oudste dochter wordt een Charlie-kloontje, dat heb ik nu al gezien. De jongste dochter is opmerkelijk positief. Ik zie haar nog wel vriendinnetjes worden met Sjors. Over de zoon kan ik nog niet veel zeggen. Beetje een stille. Ziet er wel ok uit, nice guy denk ik. Doet me aan Lucas denken.

Waarom hebben ze die er niet in geschreven eigenlijk? Wel constant aan refereren, maar nooit in beeld laten. Beetje een Jenny Piccalo-effect. En als ze 'm nooit meer noemen, krijgen we een Chuck Cunningham-syndroom.

Sjors is hot ja, ook met d'r nieuwe haarkleur.
Oud 31-10-2005, 21:32
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ben ik de enige die zo gelachen heeft om vooral Janine tijdens de date?
Oud 31-10-2005, 22:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-10-2005 @ 22:31 :
Waarom hebben ze die er niet in geschreven eigenlijk? Wel constant aan refereren, maar nooit in beeld laten.
als ze hem lang genoeg niet in beeld laten komen, dan kunnen ze er plots een 16 jarige voor in de plaats zetten.
Terwijl, als ze hem constant in beeld laten komen, dan valt dat zo op.. (niet dat het nu niet opvalt )
Oud 01-11-2005, 08:38
ratsja
ratsja is offline
Die dochter van Hannie was geboren in 1990, vreemd toen begon de serie, rarararararaar
Oud 01-11-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 01-11-2005 @ 09:38 :
Die dochter van Hannie was geboren in 1990, vreemd toen begon de serie, rarararararaar
hoe weet je dat die dochter dan geboren is.
Oud 01-11-2005, 13:39
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 01-11-2005 @ 12:03 :
hoe weet je dat die dochter dan geboren is.
was gister duidelijk in beeld, toen ze het medisch dossier bekeken.
Oud 01-11-2005, 16:26
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
ratsja schreef op 01-11-2005 @ 09:38 :
Dan is ze nog maar 15. zelfs nina is ouder en later geboren
Oud 01-11-2005, 18:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Saaie aflevering gisteren... maja dat krijg je als je de aflevering opvult met een tango van Ludo en Janine, dat duurde zo lang.

Wel leuk dat die kinderen erin kwamen, meteen 3 personnages erin. Die jongen en dat oudste meisje kwamen meteen al zeurderig / puberaal over, dat jongste meisje kwam wel aardig over.
Oud 01-11-2005, 19:30
Zozo
Zozo is offline
Haha, geweldig die ruzie tussen Nick en Charlie.
Oud 01-11-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Zozo schreef op 01-11-2005 @ 20:30 :
Haha, geweldig die ruzie tussen Nick en Charlie.
Dat vond ik ook leuk Maar ik dacht dat ze het daarna meteen weer goed zouden maken en en en. Maar dat komt vast nog wel of zo.

Ik vind dat er wel ineens veel kinderen opduiken van iedereen.

En ik vind Sjors ook leuk zo. En Jack ook.
Oud 01-11-2005, 20:40
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-11-2005 @ 21:22 :

Ik vind dat er wel ineens veel kinderen opduiken van iedereen.

Dat vind ik nou ook. Nina, lucas, fien fos fay ( ofzo) en sil niet te vergeten.
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten