Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2005, 15:28
Verwijderd
Heh, is ook een stuk beter zo met eigen accounts. Heb je geen gedoe meer wie er wil spelen :'

Gheh, stellen die samen WoW spelen. Gek idee ook.
''Wat gaan jullie vanavond doen?''
''We gaan een draak slachten''
''O-key...''

Advertentie
Oud 18-11-2005, 15:43
Verwijderd
Bij mij in de guild zitten twee stellen, allemaal met eigen account.
Oud 18-11-2005, 15:53
dead person
dead person is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-11-2005 @ 16:28 :
Heh, is ook een stuk beter zo met eigen accounts. Heb je geen gedoe meer wie er wil spelen :'

Gheh, stellen die samen WoW spelen. Gek idee ook.
''Wat gaan jullie vanavond doen?''
''We gaan een draak slachten''
''O-key...''

Hehe zo gaat het soms wel

Ik ben lvl 60 nu en hij toen nog 45, dus ik kon die high instance gaan doen die dus best wel lang duren, probleem was alleen dat hij dat dan niet wist en ging inloggen waar door ik dissconnect werd, kwaad opbellen dat ik nog wel 3 uur bezig zou zijn, hij dan ook boos eheh en dat dan steeds voor 8 maanden lang

maja nu opgelost

Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 15:56.
Oud 18-11-2005, 16:34
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
dead person schreef op 18-11-2005 @ 16:53 :
Hehe zo gaat het soms wel

Ik ben lvl 60 nu en hij toen nog 45, dus ik kon die high instance gaan doen die dus best wel lang duren, probleem was alleen dat hij dat dan niet wist en ging inloggen waar door ik dissconnect werd, kwaad opbellen dat ik nog wel 3 uur bezig zou zijn, hij dan ook boos eheh en dat dan steeds voor 8 maanden lang

maja nu opgelost
Dan had ik na 1 keer al een ander account genomen
Oud 18-11-2005, 16:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dead person schreef op 18-11-2005 @ 15:45 :
Ik en mn vriend spelen sinds kort ook samen. Echt zo raar om hem dan in beeld te zien rondhuppelen

Ik speelde eerst altijd op zijn account als hij niet speelde, maar eindelijk mn eigen account

dus weer helemaal opnieuw beginnen met een hunter
Haha, misschien komt het bij ons ook nog wel op een punt dat ik een eigen account neem.. maar nja.. weer helemaal tot level 60 komen en zo, pff.
Oud 18-11-2005, 16:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-11-2005 @ 08:34 :
Bij deze post ben ik blij dat mijn vriendin geen WoW speelt
(zo wel dan zou ik genoodzaakt zijn haar te dumpen want ik ga niet steeds mijn computer laten inpikken voor een spel dat ik zelf wil spelen )
Oud 18-11-2005, 17:12
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 18-11-2005 @ 17:47 :
Haha, misschien komt het bij ons ook nog wel op een punt dat ik een eigen account neem.. maar nja.. weer helemaal tot level 60 komen en zo, pff.
Gewoon FF wachten, er schijnt een (limited) optie aan te komen dat je chars van account kunt switchen
Oud 18-11-2005, 17:40
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 18-11-2005 @ 17:48 :
Oud 18-11-2005, 18:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 18-11-2005 @ 18:40 :
Ga me nou niet zeggen dat je het met 'm eens bent.. dumpen via het forum vind ik wel heel laag.
Oud 18-11-2005, 18:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-11-2005 @ 18:12 :
Gewoon FF wachten, er schijnt een (limited) optie aan te komen dat je chars van account kunt switchen
Daar wacht ik inderdaad op Maar ja.. wie weet hoelang dat nog kan gaan duren.
Oud 19-11-2005, 09:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 18-11-2005 @ 19:52 :
Daar wacht ik inderdaad op Maar ja.. wie weet hoelang dat nog kan gaan duren.
Ach, tot die tijd maar hopen dat je vriendje niet dezelfde ideeën krijg als ik
Oud 19-11-2005, 16:40
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
lol@all
Oud 21-11-2005, 12:57
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
http://www.worldofwarcraft.com/info/...en-xpress.html
Oud 21-11-2005, 13:30
Verwijderd
Ja die 1 April grap was een schitterende persiflage op het hele /pizza gebeuren van Everquest XD
Ctrl Alt Del heeft er ook nog een master strip over gemaakt:

Oud 21-11-2005, 17:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 19-11-2005 @ 10:34 :
Ach, tot die tijd maar hopen dat je vriendje niet dezelfde ideeën krijg als ik
Och, als-ie me dumpt om een spelletje weet ik genoeg hoor.
Oud 22-11-2005, 16:03
Trapz
Trapz is offline
ik vin warrior het fijnst spele in WoW en daarna mage

Heb nu een lvl 50 warror en hij gaat nog steeds lekker door met lvle
Oud 22-11-2005, 16:25
dead person
dead person is offline
warlock and hunter ftw!!
Oud 22-11-2005, 16:28
Trapz
Trapz is offline
Citaat:
dead person schreef op 22-11-2005 @ 17:25 :
warlock and hunter ftw!!

ik vin warrior en hunter btje tegen vallen eerlijk gezegd ....
Oud 22-11-2005, 16:57
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Trapz schreef op 22-11-2005 @ 17:28 :
ik vin warrior en hunter btje tegen vallen eerlijk gezegd ....
wat is er mis met een hunter?
(mja wil 't toch ff weten als diehard hunter )
Oud 22-11-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Trapz schreef op 22-11-2005 @ 17:03 :
ik vin warrior het fijnst spele in WoW en daarna mage
Citaat:
ik vin warrior en hunter btje tegen vallen eerlijk gezegd ...
Oud 22-11-2005, 17:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 22-11-2005 @ 17:57 :
wat is er mis met een hunter?
(mja wil 't toch ff weten als diehard hunter )
Se sain nerguhs goe voor.
Oud 22-11-2005, 19:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 22-11-2005 @ 18:10 :
Tot de healer uit je 5man groep tot 7 keer toe de warrior loopt af te kafferen over het feit dat de hunter (ik dus) hem heeft moeten redden omdat hij weigerde fatsoenlijk te tanken
(pet's are teh ownage )
Oud 22-11-2005, 19:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-11-2005 @ 20:01 :
Tot de healer uit je 5man groep tot 7 keer toe de warrior loopt af te kafferen over het feit dat de hunter (ik dus) hem heeft moeten redden omdat hij weigerde fatsoenlijk te tanken
(pet's are teh ownage )
Wat ik zei is sowieso niet waar
Oud 22-11-2005, 20:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 22-11-2005 @ 20:11 :
Wat ik zei is sowieso niet waar
Ach, als ik zelf een "ideale 5" moet samenstellen zit daar geen hunter bij dus ik snap de "ophef" wel enigsinds.
Oud 22-11-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 22-11-2005 @ 18:10 :
Manadrain is wel handig. Nature res aura wordt ook belangrijk in die nieuwe instance en is ook handig in ZG.
Oud 22-11-2005, 20:22
Verwijderd
Och, in een 5 man group maakt het sowieso niet veel uit of je nou een rogue of een hunter meeneemt. Zeker met epic gear is de dps nagenoeg hetzelfde.
Oud 22-11-2005, 21:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-11-2005 @ 21:17 :
Manadrain is wel handig. Nature res aura wordt ook belangrijk in die nieuwe instance en is ook handig in ZG.
Traps kunnen ook wel fijn zijn. En verder och.. ik ben een shaman, die is in zekere zin ook "nergens goed voor".
Oud 23-11-2005, 06:49
dead person
dead person is offline
Zolang die ankhs bij zich heeft wel
Oud 23-11-2005, 07:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 22-11-2005 @ 22:11 :
Traps kunnen ook wel fijn zijn. En verder och.. ik ben een shaman, die is in zekere zin ook "nergens goed voor".
Mwa, ik zou liever een shaman hebben dan een hunter in een party
Healing, semi-dps, totems, dankzij die ressurection een soort van wipe-preventie.
Hunters? Dps, Traps (die zo kort werken dat ze vaak niet gebruikt worden omdat ze nog voor ze hun duration kunnen lopen gebruiken worden door de warrior die weer eens iets stoms doet)
En een paar stings die handig kunnen zijn (maar niet noodzakelijk. Manadrain is namelijk ook beschikbaar van andere classes en iedere Warlock wurgt een hunter ter plekke als we onze DoT gebruiken)
Oud 23-11-2005, 11:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dead person schreef op 23-11-2005 @ 07:49 :
Zolang die ankhs bij zich heeft wel
Nja, de combi can soulstone en ankh werkt wel. Maar een ankh heeft behoorlijke cooldown he, don't forget

Mazemouse, misschien ja.. maar als je een ideale party opstelt, zit een shaman er meestal niet tussen.
Oud 23-11-2005, 11:59
dead person
dead person is offline
Wat is volgens jullie dan de ideale party?
Oud 23-11-2005, 12:04
dead person
dead person is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-11-2005 @ 08:53 :
en iedere Warlock wurgt een hunter ter plekke als we onze DoT gebruiken)

Ben ik het niet helemaal mee eens, Dot verdwijnt na een tijdje en als een hunter zn pet heeft met bestial wrath zijn wij kort gezegd doomed.. Casten is dan zo goed als onmogelijk.

Maar als de warlock als eerste aanvalt is het natuurlijk weer een heel ander verhaal
Oud 23-11-2005, 12:16
Gimme more beer
Citaat:
dead person schreef op 23-11-2005 @ 12:59 :
Dat ligt aan je quest. Een warrior bijvoorbeeld, is in sommige situaties onbruikbaar en in andere noodzaak.
Oud 23-11-2005, 16:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In veel situaties zou ik gaan voor warrior, priest, rogue, warlock, mage. Maar dit is lang niet altijd de beste natuurlijk.
Oud 23-11-2005, 16:13
Gimme more beer
Citaat:
grl schreef op 23-11-2005 @ 17:02 :
In veel situaties zou ik gaan voor warrior, priest, rogue, warlock, mage. Maar dit is lang niet altijd de beste natuurlijk.
Ik heb een lvl 60 warrior en wat wij meestal deden was met nog een warrior van lvl >55 lvl en een priest, warlock en mage grote "monsters" uitschakelen. De warriors wisselen elkaar dan steeds af, als het ware. Ging prima. En als je goed wilt looten heb je dan genoeg aan iemand die kan healen en twee warriors. Alleen duurt dat soms te lang.
Oud 23-11-2005, 17:44
Trapz
Trapz is offline
maja het is ook welk karakter je ligt een hunter kan ik nie mee omgaan dus meschien vin ik drm hunter btje tegenvalle
Oud 23-11-2005, 17:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Voor een vrij uitgebalanceerd effect:
Warrior (tank)
Paladin/Shaman (secondary healing, offtank)
Mage (DPS en Crowd Control)
Druid/Priest (Healing. Mijn voorkeur een druid als hij zijn shifts goed kan gebruiken)
Warlock (Banish, DoT's en soulstone op de rezzer. En pet kan in absolute noodgevallen ook off-tanken)

Is met die groep maar weinig wat je niet zou kunnen
Oud 23-11-2005, 17:50
Trapz
Trapz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-11-2005 @ 18:48 :
Voor een vrij uitgebalanceerd effect:
Warrior (tank)
Paladin/Shaman (secondary healing, offtank)
Mage (DPS en Crowd Control)
Druid/Priest (Healing. Mijn voorkeur een druid als hij zijn shifts goed kan gebruiken)
Warlock (Banish, DoT's en soulstone op de rezzer. En pet kan in absolute noodgevallen ook off-tanken)

Is met die groep maar weinig wat je niet zou kunnen

lol idd Hunter is opzich nie supr speciaal of zo
Oud 23-11-2005, 17:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Trapz schreef op 23-11-2005 @ 18:44 :
maja het is ook welk karakter je ligt een hunter kan ik nie mee omgaan dus meschien vin ik drm hunter btje tegenvalle
Ik zorg meestal dat mijn pet cower op autocast heeft en hetzelfde doel als de tank aanvalt en ikzelf zorg ook dat ik dat doe.
Verder gedraag ik me vooral als de bodyguard van de healer door mijn pet ergens achteraan te gooien (met growl ipv cower) of distracting shot.
Het is in een goede party best "saai" omdat je weinig te doen hebt. Maar ik heb met mijn bodyguard gedrag best veel wipes weten te voorkomen door mezelf en/of mijn pet op te offeren om de healer in leven te houden.
Oud 23-11-2005, 17:52
Trapz
Trapz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-11-2005 @ 18:51 :
Ik zorg meestal dat mijn pet cower op autocast heeft en hetzelfde doel als de tank aanvalt en ikzelf zorg ook dat ik dat doe.
Verder gedraag ik me vooral als de bodyguard van de healer door mijn pet ergens achteraan te gooien (met growl ipv cower) of distracting shot.
Het is in een goede party best "saai" omdat je weinig te doen hebt. Maar ik heb met mijn bodyguard gedrag best veel wipes weten te voorkomen door mezelf en/of mijn pet op te offeren om de healer in leven te houden.

k ik zeg nie dat ze nerges goed voor zijn maar ze ligge mij niet in elkgeval maja hunter moette er ook zijn ( ze zijn erg handig op BG )
Oud 23-11-2005, 19:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Trapz schreef op 23-11-2005 @ 18:44 :
Dat heb ik ook met bepaalde classes. Ik zou absoluut geen goeie warrior zijn. Sommige dingen liggen je gewoon beter dan andere. Waarschijnlijk zou druid mij nog net iets beter liggen dan shaman omdat die iets mee op healing gefocussed zijn, maar ik vind het prima zo.
Oud 23-11-2005, 19:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-11-2005 @ 17:13 :
Ik heb een lvl 60 warrior en wat wij meestal deden was met nog een warrior van lvl >55 lvl en een priest, warlock en mage grote "monsters" uitschakelen. De warriors wisselen elkaar dan steeds af, als het ware. Ging prima. En als je goed wilt looten heb je dan genoeg aan iemand die kan healen en twee warriors. Alleen duurt dat soms te lang.
Ja, in mijn groepje kan de rogue vervangen worden door ieder ander die ook veel damage doet. Of dat nou een druid in bear form is of een hunter of nog een warrior maakt niet zoveel uit.
Oud 23-11-2005, 19:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 23-11-2005 @ 20:09 :
Ja, in mijn groepje kan de rogue vervangen worden door ieder ander die ook veel damage doet. Of dat nou een druid in bear form is of een hunter of nog een warrior maakt niet zoveel uit.
ACh, als je dan ziet dat Hunters een hoop instances kunnen 5-mannen. (5 hunters @ teh imba) maakt altijd dat ik het eens wil proberen met 5 demo-warlocks.
Oud 23-11-2005, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-11-2005 @ 20:28 :
ACh, als je dan ziet dat Hunters een hoop instances kunnen 5-mannen. (5 hunters @ teh imba) maakt altijd dat ik het eens wil proberen met 5 demo-warlocks.
Toch zijn er ook wel heel veel slechte hunters. Ik kom zelden een slechte shaman tegen. Of een slechte rogue. Wel af en toe een slechte warlock.. en heel soms een slechte priest (wat erg storend is, kan ik je vertellen). Vraag me af waarom want hunters zijn niet heel moeilijk, lijkt me. Tenminste.. wat ik ervan zie valt wel mee.
Oud 23-11-2005, 21:58
Verwijderd
Test server is up en patch notes zijn uitgegeven... maar wat er verandert aan paladin talents is niks over gezegd. En wat er concreet verandert aan de spells en abilities is ook nogal vaag. Enfin, ik ben de test client aan het downloaden, kijken of ik daar iets wijzer van word.
Oud 23-11-2005, 22:32
Verwijderd
Hehe vet, retribution paladins krijgen een talent die 30% van de damage van een critical spell hit terugdoet bij de caster (tot een maximum van de helft van de pally's health). "Eye for an Eye"

Alleen jammer dat seal of command nog steeds weapon speed-afhankelijk is. Maar Vengeance proct nu wel vaker (namelijk ook op soc procs als ik het goed begrepen heb), en ik had al 2/3 van de tijd Vengeance.

Ik neem een 19/0/32 build, denk ik. +10% strength, +10% intellect, +12% healing, divine favor... Dat wordt nog een hoop potjes in AB met 0 deaths.

Oh ja, ook nog een talent die +8% run/mount speed geeft (stackt niet). Ook wel handig. En ook een talent die -15% strength en agility geeft voor 10 sec als chance per hit. (maarja, om te weten of dat nuttig is moet je wel eerst weten hoe vaak dat proct...)
Oud 23-11-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 23-11-2005 @ 20:32 :
Toch zijn er ook wel heel veel slechte hunters. Ik kom zelden een slechte shaman tegen. Of een slechte rogue. Wel af en toe een slechte warlock.. en heel soms een slechte priest (wat erg storend is, kan ik je vertellen). Vraag me af waarom want hunters zijn niet heel moeilijk, lijkt me. Tenminste.. wat ik ervan zie valt wel mee.
Een slechte warrior is nog veel erger. De laatste keer dat ik in een pickup groep zat, tankte de warrior in battle stance... Sindsdien ook niet meer in pickup groups gezeten.
Oud 23-11-2005, 22:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2005 @ 23:35 :
Een slechte warrior is nog veel erger. De laatste keer dat ik in een pickup groep zat, tankte de warrior in battle stance... Sindsdien ook niet meer in pickup groups gezeten.
Pickup groups zijn vaak vervelend. Maar aangezien ik in een vrij kleine guild zit, is het soms noodzakelijk. Ik hou in m'n hoofd wel een soort lijstje bij van mensen met wie ik nooit meer wil groupen en mensen met wie ik vaker wil.

Shaman

* New Spell - Tranquil Air Totem. Creates a totem that reduces the threat caused by nearby party members by 20%.

Dat had ik nog niet eens gezien!
Oud 23-11-2005, 22:49
Verwijderd
Ik had vorige week in ZF een irritante aap in me team zitten. Ik was een priest en speelde samen met een warrior en een shammy van me guild (Horde btw). Aangezien we maar niemand op dat moment van de guild konden krijgen gingen we maar in Org na vragen. Kregen we een andere shaman erbij. Omdat we 2 shammies hadden was het handig om te weten hoe ze qua talents waren. Ik heb die aap 2 keer om zijn spec gevraagd. En hij was zeer zeker niet afk. Afijn, daarbinnen gata hij doodleuk lopen pullen. We zeggen hondered keer dat de warrior dat moet doen. Maar hij let er niet op. Afijn, we hebben gewoon erg lang gezocht naar een team (3 uur voordat we eindelijk konden spelen) dus hielden we het maar vol. Die aap liep zelfs bij groepen van 3 vijanden aan te vallen. Hoe achterlijk ben je dan??
1. Hij loop veel schade op.
2. Als ik hem heal (was mainpriest) krij ik meteen 2 vijanden op me dak aangezien die gast veel minder aggro gaf dan ik

Daarnaast ging die mongool ook nog liepen zeiken dat ik niet healde of shielde. Shield gebruikte ik nauwelijks omdat die vijanden er zo doorhgeen kliefden en flash heal in verglijking een stuk goedkoper was. Hij wachtte ook niet tot mijn mana vol was. Ik heb er meerdere malen wat van gezegd. Hij zij dat ik niet zo moest zeuren over alles en dat ik gewoon moest healen. Want daar zijn priest per slot van rekening toch voor?

Afijn, na een tijdje hielden we het voor gezien het ging niet zo heel geweldig. De 5e die we erbij hadden moest weg omdat ie in een internetcafé speelde dat ging sluiten. Die aap kaffert hem meteen uit. Nodigt ie een guildie van hem uit om te helpen, lvl 56 hunter ofzo. Toen zag ie dat de warrior lvl 43 was. Wilde hij daar aan de schuld geven. Die warrior vertelde me ook dat die shammy hem whisperde of hij misschien er uit wilde gaan zodat die shammy een hogere warrior kon uitnodigen. Hoezo lef gvd!!?

Anyhoe, we zaten me z'n 3en al een tijd zuurr om die aap, maar we wilden toch ff doorgaan. Toen zei me guildie-shammy dat ze niet zo lang meer had. Daar sprong die gast meteen op in of ze echt weg wilde en dat ie vast wel een ander kon vinden.
Toen heb ik die kerel maar mooi z'n vet gegeven (zonder schelden zelfs, hele prestatie) waar zijn eigen guildie bij was(althans die was van verre nog op weg naar ZF). Toen zijn we met z'n 3en eruit gegaan en ge HS'd. Een paar minuten kreeg ik nog ene whisper van die hoge guildie wat er nou aan de hand was. Bleek die shammy in hun guildchat allemaal bs over ons zitten vertellen. Hij was zelf al wat pissed op die shammy dat ie van zo ver voor niks kwam. hehe, vraag me af hoe de relaties dara binnen zijn

Anyhoe, voor wie op Emerald Dream zat het was een Troll shammy genaamd Kicker van de Dragontooth Clan.
party op eigen risico.
Oud 23-11-2005, 22:55
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik had em al niet gehealed als hij niet eens wil luisteren. Dan maar voelen

Regels voor berichten