Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2005, 17:46
merels
merels is offline
tentamen gemaakt, gechilled, cadeau gekocht, gelunched, collage van een vakantie gemaakt en net gegeten en vanavond moet ik oppassen met krukken dus ik hoop niet dat de lieftallige kinders heel vervelend zijn
Oud 12-10-2005, 18:55
Verwijderd
Vanmiddag wilde ik net begonnen aan een toets op internet en toen viel de stroom uit. Dus ging ik naar de universiteit om hem daar te maken en te eten (wat vies was ). Toen ik naar huis wilde gaan reed de tram niet omdat er iemand onder was gekomen. Nu ga ik de rest van mijn huiswerk maken.
Oud 12-10-2005, 19:22
grandmommy
grandmommy is offline
ach, vanochtend effe 280 baaltjes stro gelost. the usual.
Oud 12-10-2005, 21:49
Verwijderd
school, even in de stad, oppassen, slapen
Oud 12-10-2005, 21:50
Verwijderd
Ohja en ik heb gezien dat ik een 4,1 had voor Engels
Oud 12-10-2005, 21:51
vixen
vixen is offline
Ik had school, toen ging ik naar de stad om een zonnebril te kopen met 2 homies, dat was gaaf. Toen naar mn vriendje die zei dat ie hotdogs had en ze vervolgens allemaal zelf op at. En nu ben ik bij mn ouders want die gaan morgen op vakantie.
Oud 13-10-2005, 00:10
Verwijderd
lekker uitgeslapen en na door een vriendin wakker gebeld te worden Finding Nemo gekenen. vervolgens voor stage naar een conventie geweest over jongeren politiek wat neerkwam op duidelijk maken aan de gemeenteraad wat ze fout deden en wat we missen daarna gewerkt en dat was erg grappig want ik zat met een chille zooi mensen en toen bij een vriend met wat mensen gehangen en o.a. Jiskefet gekeken.
Oud 13-10-2005, 00:41
idontcare
idontcare is offline
ik ben vanmorgen eerst gaan skaten en toen had ik een gesprek met m'n SLB'er (wat overigens alweer nergens op sloeg) toen heb ik Rieno gemeet en zijn we naar scheveningen gegaan over het strand gelopen en kibbeling gegeten, toen had ik m'n propedeuse uitreiking op school en daarna ben ik doorgegaan naar waterfront. leuke dag hoor.
Oud 13-10-2005, 08:41
Verwijderd
ik heb juist de nationale loterij gebeld dat ze mijn gewonnen gratis krasloten eindelijk eens moeten opsturen. Ik ben wel 5 keer doorverbonden en nu gaan ze enkel nog maar de marketing zeggen dat ze mij moeten bellen maar toch al vooruitgang Nu alleen nog winnen

Ik moet pas in de namiddag naar school dus nu ga ik eerst nog wat de krant lezen en voor school werken om toch maar eens iets nuttigs te doen. En dan heb ik twee uurtjes les, dan twee uurtjes ergens rondlopen waarschijnlijk, dan een info-avond en dan gaan we drinken
Oud 13-10-2005, 08:52
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb straks 2 werkcollege's en ik doe nu een poging de opdrachten daarvoor te maken, daarna ga ik eten en winkelen (al heb ik geen geld) met een vriend en vriendin, daarna waarschijnlijk naar de bios en tot slot nog even de stad innn.
Oud 13-10-2005, 09:00
Glory
Glory is offline
ik had gisteren een feessie en dat was leuk en net had ik een vrolijk gesprek met de verzekering joepie!
Oud 13-10-2005, 09:21
Verwijderd
ik moest film kijken op school, maar ze krijgen de beamer niet aan de praat

Dusnu ga ik dalijk fotograferen in de stad
Oud 13-10-2005, 09:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben net uit bed gestrompeld maar ik kan maar niet wakker worden en eigenlijk moet ik werken in m'n huisje maar dat doe ik vanavond wel.
zo lekker thee zetten en snel huiswerk maken en naar de opticien en daarna naar school
Oud 13-10-2005, 09:37
Metal
Metal is offline
ik zie net dat ik vergeten was om een rekening van bol.com te betalen dus hebben ze het incassoburo ingeschakeld en komt er nog eens 15 euro bij. YAY.
Oud 13-10-2005, 09:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
D'r zit iemand op school achter mij die ook aan het forummen is maar ik weet niet wie het is. Dat is ongeveer het spannendste wat er vandaag gebeurd is. yay!
Oud 13-10-2005, 09:51
lookuptome
lookuptome is offline
nu bezig met huiswerk en dat tot een uur of 5. dan douchen en werken en tot slot nog hangen met n vriend
Oud 13-10-2005, 09:51
lookuptome
lookuptome is offline
owja en kelly clarkson luisteren

Oud 13-10-2005, 11:04
ZerO
ZerO is offline
vanochtend stond ik vroeg op en het was dramatisch want ik wilde niet maar ik moest !! nu ben ik met een opdracht bezig en ik ga straks naar de stad op zoek naar een baantje deel 3840850805
Oud 13-10-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 13-10-2005 @ 10:37 :
ik zie net dat ik vergeten was om een rekening van bol.com te betalen dus hebben ze het incassoburo ingeschakeld en komt er nog eens 15 euro bij. YAY.
vuile freeloader
Oud 13-10-2005, 11:13
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb alweer de ochtend gedeeld met steve irwin. Ik denk dat dat mijn donderdagochtendritueel gaat worden. vanavond ga ik werken en zometeen nog m'n band proberen te plakken en een paard invlechten.
Oud 13-10-2005, 11:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-10-2005 @ 10:37 :
oja dat is mij laatst ook eens geneurd!
echt kut want het boek was het niet eens waard

en ik moest om kwart over 6 eruit maar ik loog tegen mn ouders die me wakker maakten dat ik mn lensen vergeten was mee te nemen en ik nu niks kon zien in de les dus het geen nut had om te gaan. dus ik heb vervroegd herfstvakantie, tralalalala.
en vanavond naar een feestje toe en daarna uit in tivoli.
Oud 13-10-2005, 12:05
Verwijderd
gisteren heb ik eesrt als een gek mensne donateur proberen te maken,waar ik slechts mondjesmaat in slaagde,
vervolgens heb ik geterrast en savonds met een vriendin nog wat door de stad heen geslenterd.
vandaag heb ik de hele dag vrij(want vakantie) en niet sop het programma dus ga ik voornamelijk mn slaaptekort inhalen en wat lezen,oh en mn kamer maar eens reinigenvanaovnd komt er iemand langs
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-10-2005 @ 12:19 :
en daarna uit in tivoli.
Oud 13-10-2005, 12:09
vixen
vixen is offline
Ik ging mn zus mn fiets lenen, toen naar de mediamarkt, toen naar een uitzendbureau en nu ga ik heel veel eten. Straks weetikveelwat doen en vanavond denk ik ook maar naa Tivoli.
Oud 13-10-2005, 12:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik moet opeens terug betalen aan de IB groep, kutmongolen.

verder verveel ik me wat.
Oud 13-10-2005, 13:02
Verwijderd
ik zit op schooll en ik heb over een kwartier een gesprek met mijn trajectbegeleider, ik ben aan t checken hoeveel studiefinanciering ik volgend jaar krijg en word daar best vrolijk van ennn ik zit samen met een meisje uit mn klas te zoeken naar huizen want ik wil volgend jaar op kamers met haar, vanmiddag heb ik nog drama en daarna ga ik naar huis en slapen want ik ben moe
Oud 13-10-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-10-2005 @ 12:19 :
uit in tivoli.
Ik heb voolopig elke vrijdag al om 8:30 les ( 7 uur mn bed uit) dus ik kan nooit meer uit op donderdag
Oud 13-10-2005, 13:32
Jolene
Jolene is offline
Ik had me vandaag ziekgemeld, omdat ik al 3 nachten niet geslapen heb.Dacht ik eindelijk van mn slapeloosheid af te zijn .Maar mn moeder begon te zeiken dat ik toch naar school moest dus ben ik maar gegaan anders kom ik ook onder mn 80% aanwezigheid.Op school mn treinkaartje kwijtgeraakt maar ik kon 2 euro lenen van een leraar.Ook nog geinterviewd door een lerares voor een lezing ofzo .Kom ik op het station aan neemt dat klereding geen contant geld aan.Naar de conducteur gerend en uitgelegd en toen mocht ik van m zwartrijden .Wat een ns avonturen beleef ik toch altijd.Nu ben ik aan het chillen en mn moeder overgehaald om vanavond taco's te eten .
Oud 13-10-2005, 14:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 13-10-2005 @ 14:25 :
Ik heb voolopig elke vrijdag al om 8:30 les ( 7 uur mn bed uit) dus ik kan nooit meer uit op donderdag
ah man!!
dat is echt kut..
Oud 13-10-2005, 14:14
Verwijderd
Ik eet nu een Mars en dat is het hoogtepunt van mijn dag.
Oud 13-10-2005, 14:29
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Roxane schreef op 13-10-2005 @ 14:25 :
join the club

ik had gisteren besloten om vandaag niet naar school te gaan omdat ik veel moet doen voor school en het niet red als ik nu niks doe omdat ik op vakantie ga volgende week.
het probleem is dat ik tot 6 uur sochtends heb zitten zuipen in de huiskamer van mn studentenhuis en nu ben ik superbrak en kan ik bijna niks. en ik voel me heel schuldig tegenover mezelf en mn mama want ik had t samen met haar besloten om niet naar school te gaan en nou is ze vast diep teleurgesteld in mij
Oud 13-10-2005, 14:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 13-10-2005 @ 13:11 :
ik moet opeens terug betalen aan de IB groep, kutmongolen.
was te verwachten!
Oud 13-10-2005, 14:40
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister was ik werken. 's avonds met een vriendinnetje in de kroeg gezeten, terwijl ik eigenlijk moest collecteren. ik had geen zin. vanmorgen was ik brak en moest ik autorijden. geluncht in de stad en overal&nergens geweest met mams. zometeen werken en dan vakantie! zaterdagavond vliegen, holéé.
Oud 13-10-2005, 15:15
tuttebel
tuttebel is offline
opstaan
fietsen
engelse brief-proefwerk
hangen
fietsen
mailen
forummen
en nu ga ik pokeren, straks strijken, eten en fitnessen.
Oud 13-10-2005, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
snotterend uit bed geklommen.
Broodjes gegeten met pasta choca.
Samen met zus naar Bridget Jones 2 gekeken, en gekwijld over Mark Darcy.
Muffins Gebakken (met Appel)
Pakketje gekregen van m'n dude, met de schattigste dingetjes ooit erin (l).
Oud 13-10-2005, 16:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-10-2005 @ 15:34 :
was te verwachten!
toch is het kut
Oud 13-10-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-10-2005 @ 15:29 :
join the club

ik had gisteren besloten om vandaag niet naar school te gaan omdat ik veel moet doen voor school en het niet red als ik nu niks doe omdat ik op vakantie ga volgende week.
het probleem is dat ik tot 6 uur sochtends heb zitten zuipen in de huiskamer van mn studentenhuis en nu ben ik superbrak en kan ik bijna niks. en ik voel me heel schuldig tegenover mezelf en mn mama want ik had t samen met haar besloten om niet naar school te gaan en nou is ze vast diep teleurgesteld in mij
een van de grote voordelen van op jezelf wonen doll,wat niet weet wat niet deert

ik heb me eerst verslapen en toen ben ik gaan spelen met mijn naaimachine en twee rokjes afgemaakt en nee ik heb nog geen fotos, maar ze zijn ook niet zo mooi, omdat ik een beetje te gemakkelijk ben; een zoompje hier, een stukje korter daaaar
net ben ik 2 uur gaan sporten eerst een uur steps en daarna nog een uur body shape, jaja, nu ben ik nog enthousiast maar voor hoelang?

daarna ben ik boodschappen gaan doen en heb ik een praatje gemaakt met de Z-verkoper, niet omdat ik nou zo'n sociaal meisje ben dat gezellig praatjes maakt met daklozen en andere eenzame zielen maar omdat hij tegen mij begon te praten. het was een toffe peer en ik denk dat ik vaker op de stadionweg ga shoppen alhoewel het een beetje uit de buurt is.

straks komt mijn zusje en morgenochtend gaan we naar londen joehoeee
Oud 13-10-2005, 17:24
schimmel
schimmel is offline
vanochtend moest ik 3 kwartier fietsen en vanmiddag weer. dat vind ik aan de ene kant wel gaaf, maar aan de andere kant weer niet. niet dat het iets uit maakt want als ik meer beweeg krijg ik ook meer honger, ik ben een dikzak met evenwicht, wat vervelend
daarna ging ik een spijkerbroek kopen, maar ze lopen hier in de b-keuze winkel een beetje achter met de modellen. en ik ga geen 3874324692 euro voor een a-keus neerleggen doei. dus heb ik uiteindelijk maar dezelfde broek als ik al had gekocht maar dan voor de helft van de prijs.
ik heb zinnnn in het weekennnd, en dan ga ik mezelf helemaal klem zuipen want ik heb toch genoeg centje's. ik heb zelfs geen tijd om het uit te geven, dus het wordt steeds meer
Oud 13-10-2005, 17:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik werd wakker door een piepende hond die rondjes over mn hoofd liep en ik had het gevoel alsof er in de afgelopen nacht 3 bba-bussen over me heen waren gereden en toen ging ik naar school en moest ik wiskunde spijbelen en ging ik naar Bergen op Zoom naar antigone / Max, eh. Nu zit ik hier te wachten op voedsel want ik heb hongerrrr.
Oud 13-10-2005, 20:03
Metal
Metal is offline
OMFG ik had zo iets raarrs.
Ik was met de hond wandelen in het bos zeg maar en ik een livemix van making orange things opstaan. Dat is zeg maar kk harde noise en ik had het volume vol open. ENNN opeens vanuit het niets, echt de hardste piep die ik ooit gehoord had en toen verloor ik mijn evenwicht en viel ik half op de grond. En toen rende de hond bijna weg>

fucking army tactics zeg ik je\m/
Oud 13-10-2005, 20:34
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben nog steeds ziek, een huisgenootje zorgt voor me. Verder werkgroep gehad en wat gelezen.
Oud 13-10-2005, 20:35
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat Rutger een zwarte kat had gekocht om zijn gevoelens beter te kunnen uiten.
Vanavond gelounged en pizza gegeten met de vrouw.
Wat een dag.
Oud 13-10-2005, 20:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanavond was het hier niet echt een feestje dus toen ben ik maar met mijn moeder de deur uitgevlucht en toen gingen we winkelen en kreeg ik een trui van haar en kocht ik een shirtje voor haar
en toen moesten we weer naar huis.. en ik ga denk ik eindelijk maar eens aan mijn paper over leenwoorden beginnen
Oud 13-10-2005, 20:53
monolo
monolo is offline
gewerkt-ziek-morgen vrij- lovah
Oud 13-10-2005, 21:04
capibara
capibara is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-10-2005 @ 21:03 :
OMFG ik had zo iets raarrs.
Ik was met de hond wandelen in het bos zeg maar en ik een livemix van making orange things opstaan. Dat is zeg maar kk harde noise en ik had het volume vol open. ENNN opeens vanuit het niets, echt de hardste piep die ik ooit gehoord had en toen verloor ik mijn evenwicht en viel ik half op de grond. En toen rende de hond bijna weg>

fucking army tactics zeg ik je\m/
Hard
Oud 13-10-2005, 23:00
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag gewerkt oja wacht dit had ik al verteld. verder heb ik de zin van het leven overdacht enik ben er nog steeds niet uit welke zin dat dan wel niet is. ik maak een zin dus ik besta? verder ben ik benieuwd naar de hernieuwde spelling maar nu ga ik eerst slapen.
Oud 14-10-2005, 04:14
Verwijderd
Ik ben naar relax geweest en heb daar teveel gedronken
Oud 14-10-2005, 09:22
ZerO
ZerO is offline
Ooh my fucking god ik heb het helemaal gehad met baantjes zoeken
bel ik een callcenter gaat zo'n wijf zeiken dat zij daar niet over gaat oh wie dan wel sloerrrr vervolgens vraag ik heel beleeft of ik doorverbonden kan worden met iemand die wel wat van weet zegt ze oh die is een training aan het geven doeiii

en ik mag zo naar de tandarts
Oud 14-10-2005, 10:41
*oma*
*oma* is offline
Om 1 uur op school zijn. Bah, ik ben verkouden, maar ik ga me er lekker niets van aantrekken Verder... tja... mijn broertje komt dit weekend bij mij logeren, maar ik moet het hele weekend werken, dus dat is niet zo gezellig voor hem, maar ja
Oud 14-10-2005, 10:52
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ikga zo autorijden, wat ik eigenlijk 2 zou doen, maar ik besloten maar 1 uur te gaan omdat ik geen zin heb en omdat ik het huis nog moet schoonmaken en boodschappen moet doen omdat pa en moe morgen thuus komen
Oud 14-10-2005, 11:22
Verwijderd
gisteren school en daarna kroeg met schoolgenoten, toen pizza, toen langs winston en wat bekenden gezien, heel lamn door naar haarlem en stamkroeg en aardig vroeg op bank in slaap gevallen. vanavond is een feest wat ik mede opgezet heb en iedereen moet komen!

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten