Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
echt kut want het boek was het niet eens waard ![]() en ik moest om kwart over 6 eruit maar ik loog tegen mn ouders die me wakker maakten dat ik mn lensen vergeten was mee te nemen en ik nu niks kon zien in de les dus het geen nut had om te gaan. dus ik heb vervroegd herfstvakantie, tralalalala. en vanavond naar een feestje toe en daarna uit in tivoli.
||
Verwijderd
|
gisteren heb ik eesrt als een gek mensne donateur proberen te maken,waar ik slechts mondjesmaat in slaagde,
vervolgens heb ik geterrast en savonds met een vriendin nog wat door de stad heen geslenterd. vandaag heb ik de hele dag vrij(want vakantie ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is echt kut..
||
Citaat:
ik had gisteren besloten om vandaag niet naar school te gaan omdat ik veel moet doen voor school en het niet red als ik nu niks doe omdat ik op vakantie ga volgende week. het probleem is dat ik tot 6 uur sochtends heb zitten zuipen in de huiskamer van mn studentenhuis en nu ben ik superbrak en kan ik bijna niks. en ik voel me heel schuldig tegenover mezelf en mn mama want ik had t samen met haar besloten om niet naar school te gaan en nou is ze vast diep teleurgesteld in mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb me eerst verslapen en toen ben ik gaan spelen met mijn naaimachine en twee rokjes afgemaakt en nee ik heb nog geen fotos, maar ze zijn ook niet zo mooi, omdat ik een beetje te gemakkelijk ben; een zoompje hier, een stukje korter daaaar net ben ik 2 uur gaan sporten ![]() daarna ben ik boodschappen gaan doen en heb ik een praatje gemaakt met de Z-verkoper, niet omdat ik nou zo'n sociaal meisje ben dat gezellig praatjes maakt met daklozen en andere eenzame zielen ![]() ![]() ![]() straks komt mijn zusje en morgenochtend gaan we naar londen joehoeee |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |