![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen moet de snelheid dan wel weer omlaag omdat ze met slicks waarschijnlijk 5 seconden per ronde harder gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of David Coulthard Giovanni Lavagi ![]() Wat zijn er toch veel brokkenmakers vroeger geweest ![]() HeinzHarald Frentzen vond ik ook een crasher 1ste klas ![]() |
![]() |
|
Alonso may retire with third title
Spaniard happy to match Senna Oct.24 (GMM) F1's youngest ever back to back champion, Fernando Alonso, says he would be content to retire after winning a third title. "Senna won three so for me to achieve what he achieved would be the object of my career," Spanish television channel Telecinco quoted the 25-year-old as saying. Alonso, who sealed his second drivers' crown at Interlagos on Sunday, also hinted that McLaren could be his last team in the sport. Continuing the Ayrton Senna theme, he said: "To join McLaren and to never race with Ferrari reminds me a lot of (him)." Alonso's McLaren contract is for three years. The only drivers to ever win three championships in a row were Michael Schumacher and Juan Manuel Fangio. The Spanish newspaper El Mundo, meanwhile, wrote on Monday that it hoped Alonso would 'calm down' and be less outspoken in the coming years. "It was the same with Schumacher. At the start of his career the German's image was not as good as it was at the end." Link. Als dit waar is, heeft ie een korte, maar zeer succesvolle carriere gehad. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
MotoGP boeit me niks eigenlijk, kijk er nooit naar, het is altijd maar die Rossi die alles wint (dit jaar ff niet dan) en dat begint saai te worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het is duidelijk dat je er nooit naar kijkt. En dat je Mol geweldig vind is jouw mening. Ik vind alleen dat de beste man de laatste jaren steeds meer arrogante trekjes krijgt, ala Mart Smeets bij de NOS. Dus wat mij betreft tijd voor een nieuw gezicht, en idd niet Alard Kalf.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
...maar ik wil niet dat hij weggaat. Zijn commentaar heeft me jarenlang voor de sport behouden. Misschien was het afgelopen seizoen minder...maar een mindere Olav is nog altijd beter dan, zeg, een Ruud Godhoeheetdieventookweervanachterhijdeeddestudiopresentatieooit in topvorm :/ Allard was/is ook cool, die had niet weg gemogen. Ik zit nu af en toe de A1 races te kijken alleen om hem te horen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enige wat ie zit te lullen is over dat gekke powerboost gedoe en hij maakt echt veel te vaak fouten. Allard moet snel iets anders gaan doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ieder zijn mening laten we maar zeggen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan me niet herrineren dat ik Allard zo irritant vond toen ie pit reporter bij de F1 was, toen vond ik het zelfs jammer dat ie wegging. Denk dat ik er nu wat minder problemen mee heb als Allard vaarwel gaat zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Theoretisch ja, maar zou het vandaag de dag nog voor kunnen komen dat er iemand overlijdt in zijn kantoor? Crashes van Villeneuve in Eau Rouge, Schumacher in de Stowe bocht in Engeland, Barrichello in Imola 1994, Luciano Burti in Belgie 1999 (?) na een botsing met Irvine. Crashes die in de jaren 70 en 80 vaak dodelijk waren, hebben op materiele schade, geen enkele gevolgen. Zou het nog kunnen? Wat zijn eventuele gevaarlijke plekken op circuits?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In 1994 was de F1 nog wel erg onveilig hoor, kijk maar naar de crash van Senna, de crash was opzich niet heel spectaculair maar de schade was erg groot en Senna overleed er wel aan. In 1996 kwamen pas die cockpit dingen met dat piepschuim erin die het hoofd konden beschermen bij een crash, vind ik toch wel 1 van de beste verbeteringen op het gebied van veiligheid in de F1. Kijk maar naar de crash van Pedro Diniz in 1999 op de Nurburgring, erg spectalaire crash, maar zijn leven is wel gered door dat ding (weet ff niet meer hoe het heet). We hebben toch wel veel crashes gehad de laatste jaren waarbij tot nu toe iedereen van de coureurs het overleefd heeft en wat je misschien in de jaren 70-80 begin jaren 90 niet had zien gebeuren. Ik noem op vanaf 1998: 1998: Gilles Villeneuve Montreal - Wurz 3 keer over de kop bij startcrash 1998: Spa - Villeneuve crash in Eau Rouge 1998: Spa - Startcrash 1999: Interlagos - Zonta trainingscrash 1999: Spa - Villeneuve en Zonta crash in Eau Rouge 1999: Silverstone - M. Schumacher eerste ronde van de race, breekt been op 2 plaatsen. 1999: Nurburgring - Pedro Diniz startcrash 1999: Suzuka - Irvine kwalificatie crash 2000: Monza - Startcrash 2001: Melbourne - Villeneuve botst tegen R. Schumacher in 3e ronde van de race, marshall komt even later om het leven 2001: Melbourne - Hakkinen race 2001: Melbourne - M. Schumacher crash in training 2001: Hockenheim - Startcrash Luciano Burti over de kop 2001: Spa - Luciano Burti botst tegen Irvine 2002: A1 Ring - Heidfeld knalt tegen Sato aan na herstart 2003: Hungaroring - Firman trainingscrash 2003: Monte Carlo - Button kwalificatie crash 2003: Interlagos - Webber crash en even later Alonso 2004: Indianapolis - R. Schumacher knalt achterwaards tegen betonnen muur in race 2004: Silverstone - Trulli crasht in race 2004: Monte Carlo - Fisichella gaat over de kop in eerste ronde 2004: Hungaroring - Barrichello crasht in race door plotseling afbrekend achterwiel 2005: Shanghai - Karthikeyan crasht in race 2006: Imola - Albers gaat over de kop in eerste ronde van race Alle crashes die ik me nog kan herrineren tot dusver, zal er vast wel een aantal vergeten zijn, maar deze zijn toch allemaal redelijk goed afgelopen zonder een dodelijk ongeval. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Vrije tijd |
[F1] Häkkinen sluit comeback uit Tofke_H | 7 | 08-02-2005 19:50 | |
Software & Hardware |
[toetsenbord] F1, F2, F3 etc. RoSaLiNi | 4 | 16-12-2002 23:34 | |
Vrije tijd |
dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows rickert | 138 | 13-08-2002 21:37 | |
Vrije tijd |
De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber Mitros | 53 | 07-02-2002 11:41 |