![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag ik je komen troosten ![]() Waarom ga j niet naar rotterdam? Clara ziekenhuis. Probeer het daar eerst even.. Dhr Westerink moet je hebben dan ![]() Hij blijft door zoeken ![]() Foto's maken MRIscan Ik spreek je wel weer ![]() Sterkte nog! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het toch even vragen aan je orthopeed en anders een second opinion vragen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het echt kut voor je. Weet precies hoe jij je voelt. Na dat ik mijn knie had verdraaid zat ik te klooien met werk. Na de kijkoperatie ben ik al gelijk begonnen met werk zoeken en school. Kon na 2 weken weer normaal lopen ect ect. Dus ik zat ook 2 jaar te klooien met mijn knie en school/werk Of ik nou eerst naar school toe ging en daarna laten opereren of gewoon eerst opereren en daarna na school. Tuurlijk heb ik wel vakantie gewerkt maar dat was ook zwaar. elke keer na 7 uur werken klapte mijn knie dubbel. (dat 2 maanden vol houden) want ja je moet toch wel geld verdienen. We waren ook bezig met verhuizen dus dat zat ook dwars ![]() Zo wie zo zou ik neit in schiedam willen opereren! (vertouwd die ortopheet niet) was al eerder fout gegaan bij me pa! Dus ik woon nu in Rotterdam en heb me laten opereren in CLARA ziekenhuis! Zou eigenlijk in augustus gaan maar de een vrouw die mijn ortopheet zijn agenda bij houd vond het erg jammer dat ik in aug geopereerd zou worden. (omdat ik in sep naar school toe zou gaan) Dus had ze me op 21-04-2006 gepland ![]() ![]() ![]() Heb ik weer eens geluk! Nou stekte ![]() ![]() XXX ![]() |
![]() |
||
Citaat:
MRI scan laten ze nog wel eens schieten, omdat het vrij duur is, en een kijkoperatie ook kan, en toch een kleine ingreep is. Maar aangezien mijn knie dan voor de DERDE keer open moest, en weer vol vocht moet...leek ons dat niet zo verstandig. Bovendien; een MRI is dan net zo makkelijk...en minder vervelend ![]() Maarja, ik kijk het nog wel even aan...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij kon je nog wat hechtingetjes zien van mijn zijbanden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op een MRI scan moet je toch alles duidelijk kunnen zien... Ik bedoel het word allemaal in plakjhus gemaakt ect ect. Waarom konden ze wel een hechting(littekentjhu) zien bij me zijbanden maar geen scheurtjhu bij haar (moeder) Bij mij zagen ze wel scheurtjhus in mijn meniscus.. Dus beetjhu vaag! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een kijkoperatie is ook niet 100% zeker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb liever een MRiscan dan een kijk operatie. Geluk betsaat niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoezo vermoeiend...ik had het over me zelf en niet wat andere beter of liever willen hebben! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het maakt meer dan 100 dunne plakjhus vanm alle kanten (Zie dalijk op foto) Dus geef me een reden hoezo een MRIscan neit 100% is! Volgens mijn zijn de ogen van de dokter niet goed! ![]() Je ziet de lijnen staan! Rood en zwart! Van onder naar boven worden stukjes "gesneden" ![]() Je ziet de lijnen hier ook staan! Rood en zwart! Je moet mijn knie vanaf boven bekijken! Zo worden de stukjes "gesneden" (Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen) Hoe kan je in godsnaam zo neit zien dat je een scheurtje heb ja of nee.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zonder brace en krukken lopen (als ik dat wil) Fietsen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu in het nederlands?????? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op die röntgenfoto's kan je de kruisbanden niet zien.. waarom heb je dan een VKB recontruci laten doen..terwijl je kruisband vast zat..of was het je achterstekruisband? en wat is een eminentia?? (ben niet zo slim ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2006 om 14:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zou gewoon wat foto's laten maken en een CT of MRi scan laten maken. Dan heb je teminste al iets. Je boven benen ook erg goed trainen. Wat voopr sport doe je? |
![]() |
||
Citaat:
Normaal basketbal ik maar het is nu zomerstop dus daarom ben ik maar een beetje gaan joggen enzo maar het lukt dus niet echt ![]()
||
Citaat:
Op de röntgen konden ze niet zien dat mijn eminentia was gebroken (eminentia is een stuk bot onderaan je knie, zit vast aan je onderbeen... is een soort 'kop' op je onderbeen en dat was dus losgescheurd en doormidden gebroken, als dat gebeurt trekt hij vaak de kruisband mee maar dat was in mijn geval dus niet) dus gingen ze ervanuit dat mijn knie was gekneusd maar de mogelijkheid dat het met mijn kruisband te maken had lieten ze open, vandaar dat ik op controle moest een week later. Toen ik dus op die controle was dacht de beste man dat mijn kruisband was gescheurd omdat er dus niets op de röntgen te zien was geweest dus moest ik een CT-scan doen. Ook deed hij uitgebreidere onderzoekjes op mijn knie (het ruwere trek- en duwwerk zeg maar)... dat bedoelde ik met 'beter kijken'. Maar goed, uit de CT-scan kwam dus dat mijn eminentia was gebroken en mijn kruisband heel was dus weken gips en daarna nog weken met een brace lopen. Ik heb toen ook een jaar of 2 totaal geen last gehad van mijn knie maar sinds vorig jaar februari ging ik er geregeld doorheen, heb toen een tijd fysiotherapie gehad maar dat was niet echt specifieke sporttherapie en het was eigenlijk maar gewoon frut. Uiteindelijk naar de orthopeed gegaan en die kwam er dus achter dat mijn kruisband nog wel intact was maar totaal uitgelubberd (en dan krijg je dus hetzelfde effect als bij een kapotte kruisband). Dus vandaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarna heb je een VKB reconstructie ondergaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zal ik raden! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *wil er nooit meer aan terugdenken* ![]() gefeli ![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]laura schreef op 19-07-2006 @ 21:18 :
[B]stomme brace ![]() ![]() Haha! ja het is een K*T ding ![]() klitteband enzo bha bha! maar waar woon je nou? Dan ik eens kijken welke vereniging jij zit ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardnekkige knieblessure wouter098 | 1 | 10-01-2009 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Patella (knieschijf) zit fout Anno 1986 | 3 | 17-05-2006 14:11 | |