Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 03-01-2006 @ 16:05 :
ik ging met m'n mama naar het centrum, en ik zag laarzen die ik persé wilde hebben <3. maar toch kocht ik ze niet onder het motto "overmorgen ga ik naar amsterdam, ik daar hebben ze (bijna) altijd leukere en goedkopere dingen" dus dat hoop ik dan maar.
ik ga overmorgen ook naar Amsterdam <3
Advertentie
Oud 03-01-2006, 15:24
Ryan.
Ryan. is offline
Ik heb vandaag nog niks gedaan..behalve rijles maar dat was saai. Ik had ook heel vaag gedroomd en nu ben ik in de war ofzo . Verder moet ik nu naar de videotheek omdat ik anders weer boete heb maar ik heb niet zo'n zin .
Oud 03-01-2006, 15:32
idontcare
idontcare is offline
ik moest gister de hele dag werken, van 11 tot 20, en daarna ging ik op bezoek bij het lan feestje, dolle pret.

Oud 03-01-2006, 15:33
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik pakte een biertje en toen ging ik swingen op BYE BYEEEE BYE BYYYYYEEE BYE BYYYYEEE BYE BYYYYEEEEEEE
Oud 03-01-2006, 15:54
__
__ is offline
haha ik heb vandaag nog niks gedaan en ik zit zelfs nog in mijn pyjama gisteren kwam een vriendin naar mij toe en toen gingen we door het dorp lopen op zoek naar kebab. dit vonden we in de vorm van een 4 euro kostend minibroodje en 's avonds ging ik naar de bioscoop (in her shoes) met mn vriendje en de hele zaal zat gevuld met break out-lezers dachten we maar de film was nog best leukkk en dat was best leukkk.
Oud 03-01-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 03-01-2006 @ 16:16 :
ik ga overmorgen ook naar Amsterdam <3
sexy, daten?
Oud 03-01-2006, 19:02
Verwijderd
Bada Bing en ik gingen vandaag naar een woning kijken op de haringvliet en we hebben hem gekregen

Saar zegt; jeej.
Oud 03-01-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 03-01-2006 @ 20:02 :
Bada Bing en ik gingen vandaag naar een woning kijken op de haringvliet en we hebben hem gekregen

Saar zegt; jeej.
gefelici-fucking-teerd!!!

ik heb de afgelopen vet veel gewerkt en een hoop bonussen binnen gesleept
Oud 03-01-2006, 21:13
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-01-2006 @ 13:11 :
ik was boodschappen aan 't doen en toen moest ik betalen en kwam ik erachter dat m'n pinpas nog in m'n andere broek zat
dat is flink kut heb ik ook wel eens gehad

ot:
de hele dag gewerkt en blaah ik werd nog door een vent versierd die waarschijnlijk al maanden droog stond en mijn stem klinkt vast heel kinky aan de tel
mijn roomie is er niet dus kan ik naakt door het huis rennen en schreeuwen als ik het zou willen !
ik ga zo beter in bed kijken uhaha vreselijk
Oud 03-01-2006, 21:16
monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-01-2006 @ 22:13 :
dat is flink kut heb ik ook wel eens gehad

ot:
de hele dag gewerkt en blaah ik werd nog door een vent versierd die waarschijnlijk al maanden droog stond en mijn stem klinkt vast heel kinky aan de tel
mijn roomie is er niet dus kan ik naakt door het huis rennen en schreeuwen als ik het zou willen !
ik ga zo beter in bed kijken uhaha vreselijk
omg komt dat straks? ik ga het ook checken <3
/edit oh het komt om half 11

Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 21:19.
Oud 03-01-2006, 21:22
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-01-2006 @ 22:16 :
ja enjoy
Oud 03-01-2006, 21:39
Verwijderd
Ik heb in Amsterdam gewinkeld en cafeetjes bezocht met een forummer en dat was leuk.

Morgen ben ik jarig en ik wil heel geen 22 zijn.
Oud 03-01-2006, 21:48
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-01-2006 @ 22:16 :
op welke zender komt dat? ik vind dat echt zo'n grappig programma
Oud 03-01-2006, 21:49
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-01-2006 @ 22:48 :
op welke zender komt dat? ik vind dat echt zo'n grappig programma
rtl 5
Oud 03-01-2006, 21:52
grandmommy
grandmommy is offline
thanks
Oud 04-01-2006, 00:02
terror koekjes
Sapperdefuckingflap eoi

Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 14:30.
Oud 04-01-2006, 04:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik moest vandaag werken en om 4 uur was ik klaar en nu ben ik thuis.
Oud 04-01-2006, 07:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-01-2006 @ 22:39 :
Ik heb in Amsterdam gewinkeld en cafeetjes bezocht met een forummer en dat was leuk.

Morgen ben ik jarig en ik wil heel geen 22 zijn.
gefeliciteeeeerd.

ik heb gister van 11 tot 5 in de ub gezeten en daarna met vrienden gegeten en toen bij mn vriendje een suffe film gekeken.

en vandaag ga ik weer naar de ub en vanavond in het park filmen.
Oud 04-01-2006, 10:11
grandmommy
grandmommy is offline
gefeliciteerd freakjuhh
ik ben net wakker geworden, opgestaan. hm ik heb weer kkharde keelpijn EN IK PRAAT NU ALWEER ALS EEN CRACKJUNK
Oud 04-01-2006, 10:16
Verwijderd
gefeli freak

ik ben ook net wakker, en ik besloten dat ik vandaag iets ga doen, maar ik moet nog even bedenken wat. maar om half 2 ga ik met mn zus naar de Mac en 's avonds langs bij een vriend.

misschien dat ik maar es wat aan school ga doen ofzo.
Oud 04-01-2006, 10:21
ZerO
ZerO is offline
gefeliciteerd

jaja ik kreeg gisteren rond middernacht een opruimdrang en heb ik de keuken schoon staan maken !
nu ontbijt ik met een bord op schoot slecht jaja. Zometeen naar de stad om geld uit te geven want ik heb opslag gekregen
en daarna werken en neuken.
Oud 04-01-2006, 10:22
grandmommy
grandmommy is offline
ik droomde vanochtend over the sex and the city. omfg hoe lame. kutserie is het.
Oud 04-01-2006, 10:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 04-01-2006 @ 11:11 :
gefeliciteerd freakjuhh
ik ben net wakker geworden, opgestaan. hm ik heb weer kkharde keelpijn EN IK PRAAT NU ALWEER ALS EEN CRACKJUNK
Tijgerbalsem wat ik je brom.
Oud 04-01-2006, 10:34
kuik
kuik is offline
HAHAHA ik vond net een foto van één van mijn beste vriendinnetjes in een zeer dronken toestand op een nieuwjaarsfeestje waar ik zelf niet was en hahahaaa
Oud 04-01-2006, 11:08
Verwijderd
gefeliciteerd freakjuh,

ik stond vanmorgen op, omdat m'n huisdieren VEEL lawaai maakten. bleek dat m'n buurvrouw hun nagels aan 't knippen was, en dat vonden ze blijkbaar niet leuk. daarna ging ik verder slapen. ik ga zo naar m'n werk, en dan moet ik m'n vakantieplanning inleveren, en dat moest eigenlijk voor 30 dec. dus m'n baas gaat vast weer zeuren! ohwell, ik verzin wel wat, dat ik ziek was ofzo hmm. daarna bel ik een vriend die een nieuwe kamer heeft in groningen, en dan gaan we daar naartoe, geloof ik. vanavond ga ik naar m'n chick, en daar heb ik zin in.
Oud 04-01-2006, 12:04
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulism schreef op 04-01-2006 @ 11:33 :
Tijgerbalsem wat ik je brom.
ja ik ga toch eens kijken of we dat nog hebben, of van dat andere spul. in elk geval een pot groene thee
ik heb net de keuken opgeruimd en zometeen nog even stofzuigen, want m'n vader komt zo thuis.
Oud 04-01-2006, 12:19
Verwijderd
Bedankt allemaallll <3

Ik werd pas om twaalf uur wakker na een nacht vol rare dromen en wakker liggen. ik droomde dat ik fulltime bij de konmar werkte en ZWANGER was aaaaaaaaaaaaaaaah.

Wel veel smsjes en telefoontjes <3 en nu chillen, vanavond werken wat een feest.

(Edit: ik werd wakker na een nacht wakker liggen hahaahah )
Oud 04-01-2006, 13:43
Metal
Metal is offline
gefeliciteerd freakjuh
Oud 04-01-2006, 14:07
terror koekjes
FREAK GROTE MEID (f)

Nou ik was aan het CHATTEN in het Duits met een DUITSER en ik was Heidi en hij Wolfgang en we hadden veel kinderen en dat hielden we erg lang vol. Toen heb ik zijn voicemail ingejodeld en toen bleek hij gewoon Nederlands te zijn Toen belde hij terug en toen hebben we twee uur gejodeld over de telefoon Dat was dolle pret
Oud 04-01-2006, 14:09
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 04-01-2006 @ 15:07 :
FREAK GROTE MEID (f)

Nou ik was aan het CHATTEN in het Duits met een DUITSER en ik was Heidi en hij Wolfgang en we hadden veel kinderen en dat hielden we erg lang vol. Toen heb ik zijn voicemail ingejodeld en toen bleek hij gewoon Nederlands te zijn Toen belde hij terug en toen hebben we twee uur gejodeld over de telefoon Dat was dolle pret
Dat zei je al geloof ik?
Oud 04-01-2006, 14:29
terror koekjes
Citaat:
botulism schreef op 04-01-2006 @ 15:09 :
Dat zei je al geloof ik?
huh? ik vond het zo'n gezellig verhaal? ben ik dement?
Oud 04-01-2006, 14:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 04-01-2006 @ 15:29 :
huh? ik vond het zo'n gezellig verhaal? ben ik dement?
Gezellig wel, ja, met 20 kinders.
Oud 04-01-2006, 14:37
Verwijderd
Ik ben gister bij m'n vader geweest in Middelburg en toen heb ik ruzie gekregen met m'n broer en zus en vandaag ga ik m'n moeder helpen met inkopen doen en tas inpakken want zij gaat drie weken naar India.

En ik ben alleen thuis
Oud 04-01-2006, 14:50
June bug
June bug is offline
Ik heb vanochtend gewerkt en toen ging ik naar huis rijden maar 1 of andere mafkees had zn auto heel stom op de parkeerplaats gezet zodat ik overdwars op de weg moest gaan keren. En net toen ik overdwars op de weg stond kwam er een auto aan. Toen heb ik maar heel hard SORRY geschreeuwd. Thuis ging ik The Practice kijken wat ik opgenomen had en daarna een vriendin bellen en nu zit ik wat te hannesen achter de computer.
Morgen de stad in voor een digicam <3
Oud 04-01-2006, 15:16
merels
merels is offline
ik heb gister lila dit ca gekeken en wat is dat een mooi meisje !
daarna ben ik met vier anderen blijven slapen bij een vriendin wat leuk was, ik had vanochtend om tien uur rijles en dat was minder. ik heb net geslapen want ik ben moe, zo uitpakken en daarna gaan we van de plaat eten maar daar heb ik niet zon trek in. ik ga denk ik ook maar langs de bieb en kijken voor haarkleuring want ik las ergens een guhl merk, twee voor een en zelfs zonder anmoniak.
Oud 04-01-2006, 18:13
melkpakje
melkpakje is offline
vandaag ging ik aan school werken maar het schoot niet op en toen ging ik het c1000 pakje aantrekken van een vriendin muhaha
later kwam een vriend langs en het was heel gezellig en toen ben ik maar gestopt met het werkstuk
daarna gekookt, straks naar de kroeg en morgen ga ik maar es weer winkelen in a'dam want in arnhem is geen poep te vinden
Oud 04-01-2006, 18:14
qghp
qghp is offline
Ik zag vandaag iemand met de naam Rimmer
Oud 04-01-2006, 19:04
Verwijderd
ik ging vandaag met een vriend naar groningen, want hij heeft daar een nieuwe kamer. toen gingen we naar het centrum om toiletspullen te kopen bij de hema, en toen gingen we ook maar een hotdog eten, en de vrouw achter de kassa was panisch. "DE KASSA LOOPT VAST OHOH IK LOOP VAST IK LOOP VAST IK LOOP VASSSSTT!" en ik zei "ehhh okeuh dat heb je soms he" en toen ging ze heel idioot lachen, zz. DAARNA gingen we naar de ikea om een lamp te kopen. maar hij kocht toch maar geen lamp, maar punaises en kaarsjes (dat geeft ook licht, snap je.) en ik kocht een klok en HEEL lelijk zebra-inpakpapier om het cadeau voor m'n chick mee in te pakken, want die is eh. vrijdag? jarig hihi.

oja, cd's worden altijd bij de cd winkel ingepakt, maar deze cd niet, en ik kan niet inpakken, dus het is heelHEEL slordig met kklelijk papier, ahww.
Oud 04-01-2006, 20:36
idontcare
idontcare is offline
vandaag met 2 groepsgenoten aan project gewerkt maar wilde niet ecth lukken want er was een digicam in de buurt dus we maakte de hele tijd stomme fotos. uiteindelijk in 4 uur tijd maar een halve pagina getypt

toen naar huis en mn tante had gebeld dat mn oma een beroerte had gekregen, dus die ligt nu in het ziekenhuis. ze kan zich niet bewegen en kan niet praten. vorige maand mn opa dood, dus het kan er allemaal wel weer bij.

nu ga ik belle en het beest kijken en ik neem lekker een zak chips, want ik heb het helemaal gehad. fok dat lijnen.

doei.
Oud 04-01-2006, 20:47
biep
biep is offline
geshopt met mama en mn kleine broertje in Amsterdam.
veeel teveel gekocht.
lekker uit eten geweest.
zometeen slapen, morgenochtend fitnessen en daarna naar de kapper.
Oud 04-01-2006, 21:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging naar de stad en liep naar de bus en toen kwam er een jongen naast me lopen en die herkende ik van mn studentenhuis (waar 100 man woont) en hij zei "wil je achterop?" en ik zei "nee". en toen ging hij met me meelopen.
en het was heel gezellig
en nu vind ik het best een leuke jongen.

toen kwamen mn ouders en gingen ze klussen en schoonmaken in mn kamer<3. en toen ging ik met mn papa een boekenkast en cdrekken ophalen bij mn ex die ik van hem mocht hebben. en toen zag ik dat zn huidige vriendinnetje op allemaal briefjes ik_hou_van_jou had geschreven en op zijn bed had geplakt en toen wilde ik gaan kotsen.

en ik besloot om maar mee te gaan met mn ouders naar den haag. toen ik een smsje kreeg van een vriend om met hem en andere mensen een pilsje te drinken in de stairway. en ik had er heel erg zin in dus toen werd ik chagerijnig omdat ik nu hier in dit rothol zit.

en morgen om tien over 8 naar de dokter omdat ik waarschijnlijk een voedselallergie heb waardoor ik allemaal rode bulten heb op mijn buik en tieten en hals. heerlijk.
Oud 04-01-2006, 22:02
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 04-01-2006 @ 19:14 :
Ik zag vandaag iemand met de naam Rimmer
Ik ook. En vorige week zag ik iemand die gewoon Rim heet. En ik was ooit verliefd op iemand die Beffers van de achternaam heet <3

Vandaag ging ik uitslapen en daarna stagelopen. Daar heb ik lopen schransen en tv gekeken
Om 22.00u was ik vrij en ik ga zo alweer naar bed, spannend hè.
Oud 04-01-2006, 22:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewerkt en geluierd.
Oud 04-01-2006, 22:21
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net weer de cowboy uitgehangen
Oud 04-01-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 04-01-2006 @ 22:59 :
en toen zag ik dat zn huidige vriendinnetje op allemaal briefjes ik_hou_van_jou had geschreven en op zijn bed had geplakt
hihi
Oud 05-01-2006, 08:21
Verwijderd
psoriasis? al is dat geen virus voor zover ik weet.
Oud 05-01-2006, 08:43
Verwijderd
gisteren gewerkt en huiswerk gemaakt. daarna naar de kroeg met een maat van me die in town was. vroeg naar bed omdat ik moest werken vanmorgen.
DACHT IK.
want ik bleek vrij te hebben toen ik daar eenmaal aankwam dus nu ben ik weer thuis en ga ik zo mijn nest weer in.

en ik kreeg van de schoonmaker op mijn werk een sex pistols cd omdat hij vond dat ie te oud was geworden voor die herrie hehe
Oud 05-01-2006, 10:47
tuttebel
tuttebel is offline
ik doe nu al 3 dagen hetzelfde.
werken aan mn profielwerkstuk met een pot thee en nederland.fm
terwijl mn ouders en broer zijn nieuwe kamer aan t verbouwen zijn, en dus helemaal stress, want nu gaat hij dus ècht weg, en blehh
Oud 05-01-2006, 12:03
Jolene
Jolene is offline
Ik ben op alles aan het kankeren.Geen idee wat ik aan moet en ik herinner me net dat ik beloofd had om op een soorte vage kennis zn verjaardag te komen.Maar ik heb helemaal geen zin in en gister al afgesproken om naar een andere vriend te gaan .Voor de rest komt die kk schoonmaakster zo weer.Ik wil niet dat ze op mijn kamer komt maar ik ben de sleutel van mn slaapkamer kwijt boohoo .
Oud 05-01-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 05-01-2006 @ 13:03 :
Ik ben op alles aan het kankeren.Geen idee wat ik aan moet en ik herinner me net dat ik beloofd had om op een soorte vage kennis zn verjaardag te komen.Maar ik heb helemaal geen zin in en gister al afgesproken om naar een andere vriend te gaan .Voor de rest komt die kk schoonmaakster zo weer.Ik wil niet dat ze op mijn kamer komt maar ik ben de sleutel van mn slaapkamer kwijt boohoo .
hang een briefje op de deur met DO NOT DISTURB
luxeproblemen omg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten