Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2006, 14:13
I C U
I C U is offline
Ooooo ik heb zo gelachen vandaag! Heerlijk dat!

O ja, ik vind het prima om op de tweede plek te komen sinds die muts een vriendje heeft, maar laat het GVD niet zo voelen Daar word ik goed kriegel van. Doos. "Ja, ik was je vergeten" FIJN DAN!
Oud 11-01-2006, 15:50
BananaSplit
BananaSplit is offline
Gespannen. Ik heb haar gewoon gevraagd om eens online te komen, om het haar te zeggen, maar nu wil zij weten waarom ik haar dat vroeg.

Ik durf het wel te zeggen, maar ik weet niet hoe. In een msn-gesprek is daar makkelijker naartoe te gaan, maar in een mail is dat al een stuk lastiger. Misschien is haar wel iets opgevallen, want ik kan haar ineens niet of nauwelijks lang aankijken
Oud 11-01-2006, 15:53
catootje
catootje is offline
Ik mis hem. In de kerstvakantie 2 weken lang met hem geweest. Geen dag overgeslagen zonder hem te zien. Nu is de sleur weer begonnen, leven van weekend naar weekend. En dat is echt afkicken!
Oud 11-01-2006, 15:55
Gothic
Gothic is offline
Ik wil zoenen, lekker met een heerlijke jongen gezellig in bed liggen, leuke dingen doen, naar Parijs, Londen, Berlijn, Venetie of Rome. Ik mis de fysieke intimiteit...
Oud 11-01-2006, 15:56
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2006 @ 16:55 :
Ik mis de fysieke intimiteit...
Oud 11-01-2006, 16:02
SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Kansloos...
Oud 11-01-2006, 16:16
♪
♪ is offline
Ohooow, da tis nou het stomme van de zaterdag, dan heb ik werk. Als hij naar mij komt maakt het niet zoveel uit, op vrijdag ben ik toch vrij en op zaterdag vermaakt hij zich wel een paar uur zonder mij. Maarja, als ik naar hem toe ga gaat het toch wat minder, want dan zit ik met een uur reistijd en moet ik in de morgen supervroeg op om op tijd te komen. Dus komt het dan neer op zaterdagavond. 1 Nachtje, en een kleine dag bij hem... pfff, veeeeeeel te weinig, maarja het is niet anders, beter elkaar even zien dan helemaal niet.
Maar ik mis hem zo. Als ik smorgens opsta is mijn bed leeg en de week duurt zo lang. Pfff, het is allemaal maar lastig.
Oud 11-01-2006, 16:23
Verwijderd
Kut met peren. Gebakken.

'Maar ik laat je vrij. Want je bent niet van mij'. '

Martin morero
Oud 11-01-2006, 17:39
Pollinosis
Pollinosis is offline
kut, alsof al het werk voor niets was.
Oud 11-01-2006, 17:51
Verwijderd
Lonely as hell. En heb al helemaal geen zin in vanavond, want m'n beste vriendinnetje is er ook al niet
Oud 11-01-2006, 17:56
YellowLight
YellowLight is offline
na meer dan twee maanden denk ik nog steeds regelmatig aan mn ex, en ik mis hem ook nog een beetje. en ik schaam me er lichtelijk voor .

daarnaast zie ik alleen maar knappe jongens als ik in een andere stad ben, en daar heb ik niets aan!
Oud 11-01-2006, 17:59
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Als hij dan nog consequent zou zijn, wist ik tenminste waar ik aan toe was.

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 18:02.
Oud 11-01-2006, 18:15
snarl
snarl is offline
tof
Oud 11-01-2006, 18:18
Verwijderd
Vandaag al 7 maanden. Niet gedacht dat hij het zolang met me uit zou houden. De tijd vliegt als we samen zijn. En mensen lijken jaloers te zijn op hoe wij met elkaar omgaan

Oja, en ik mis hem
Oud 11-01-2006, 18:27
Verwijderd
lekker rustig aan doen en hij is echt super lief
Oud 11-01-2006, 18:31
Verwijderd
Het voelt allemaal heerlijk!

We zeiden het net nog tegen elkaar. Hij heeft het hele trucje zo door, maar gewoon van nature. Door hoe hij tegen me is, kan ik hem alle vrijheid en vertrouwen van de wereld geven. Ja, daar zouden anderen nog wel iets van kunnen leren (van hem dus).
Oud 11-01-2006, 18:31
ST*R
ST*R is offline
ik weet niet hoe ik me voel
ik heb besloten om nu écht te stoppen. vooral omdat ik wil weten hoe het is zonder hem, hoe erg ik hem ga missen, of hij echt de enige voor mij is, en om te kijken hoe het met iemand anders zou zijn..
ook voor een deel omdat onze relatie mij de laatste tijd meer pijn deed dan geluk bracht
aan de ene kant ben ik een beetje opgelucht omdat ik het nu echt besloten heb (was het al zo vaak van plan), aan de andere kant ook verdrietig als ik eraan denk dat ik voorlopig niet meer samen met hem zal slapen..
ben benieuwd hoelang ik het vol hou, misschien mis ik hem over een paar dagen al te erg..
ik wil gewoon dat we een stap in de tijd konden maken, dat het een paar maanden later is, dat we allebei iemand anders hebben gehad, en er nu zeker van zijn dat we met elkaar verder willen..
maarja
Oud 11-01-2006, 18:36
woezel
woezel is offline
kut
maar dan eigenlijk de relatie met mn moeder.
wrom word ik zenuwachtig als ik zie dat zij het is dieme belt en wrom zit ik na het bellen te trillen?( terwijl het best een "normaal"gesprek was)
Oud 11-01-2006, 19:41
No@
No@ is offline
vind iemand leuk
Oud 11-01-2006, 20:45
ST*R
ST*R is offline
ow god ik mis hem nu al..
wil bij hem zijn...
Oud 11-01-2006, 20:48
snoopy
snoopy is offline
relationeel gebied met m'n vriend: helemaal geweldig.
relationeel gebied met een bepaalde 'vriendin': AAAAARGH! Ik ben haar helemaal zàt! Ze haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan. Zit bijna te grommen hier op m'n stoel. Nou ja. Gelukkig heb ik nog leuke vrienden
Oud 11-01-2006, 21:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heel erg goed.
Morgen lekker een dagje weg met zijn tweetjes.
Oud 11-01-2006, 21:05
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2006 @ 16:55 :
Ik wil zoenen, lekker met een heerlijke jongen gezellig in bed liggen, leuke dingen doen, naar Parijs, Londen, Berlijn, Venetie of Rome. Ik mis de fysieke intimiteit...
Precies dit ja
Oud 12-01-2006, 00:46
LostInTime
LostInTime is offline
vanaf gisteren <3

ik word er zenuwachtig van
Oud 12-01-2006, 01:18
Verwijderd
Midden in de nacht op het station staan en samen een sjaal delen omdat het zo koud is, is samen met hem op een of andere manier onzettend leuk en fijn
Oud 12-01-2006, 01:21
Fainne
Fainne is offline
k ben een beetje geobsedeerd, muggezifterij blabla
en huil met mooie liedjes
Oud 12-01-2006, 06:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren had mijn vriendin mij heel hard nodig. Dus ik keihard naar haar toegefietst. Bleek haar vriend het ineens uitgemaakt te hebben (en ze woonden al 1.5 jaar samen, hadden al 3 jaar een relatie). Pfff, arme meid

Mijn relatie gaat zijn gangetje
Deze week heb ik het zoo verschrikkelijk druk met school (van 9 tot 5 op school en daarbuiten ook uuren aan projecten werken). Pff. Maar: dit weekend heb ik tijd voor hem. En hij komt speciaal voor mij naar Leeuwarden toe (omdat ik maandag een tentamen heb )
Oud 12-01-2006, 08:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-01-2006 @ 07:45 :
Gisteren had mijn vriendin mij heel hard nodig. Dus ik keihard naar haar toegefietst. Bleek haar vriend het ineens uitgemaakt te hebben (en ze woonden al 1.5 jaar samen, hadden al 3 jaar een relatie). Pfff, arme meid

waarom had ie t uitgemaakt, dan?
Oud 12-01-2006, 09:33
farai
farai is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-01-2006 @ 09:36 :
ja idd, khoop voor het meisje dat die toch wel een verdomd goede reden had?

OT: kwas gister plots heel angstig en ik weet ni waarom precies. Maar dan bel ik 'm op en dan weet die me zodanig gerust te stellen dat ik met een heel veilig gevoel in slaap val. Kheb ook mooi gedroomd. Oftewel: ik voel me weer goed.
Oud 12-01-2006, 09:51
miekmuis
miekmuis is offline
Nog 6,5 uur en dan zie ik "hem" weer. Ik ben zo benieuwd hoe het is. Hopelijk wordt het vanavond duidelijker hoe hij mij ziet. Zijn we nou gewoon vrienden en smst hij met iedereen 4x per dag, of mag ik daar iets meer achter zoeken?
Oud 12-01-2006, 11:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-01-2006 @ 09:36 :
Voor mij vrij onduidelijk, voor haar wel duidelijk omdat ze hem (en zijn karakter) beter kent. Hij hield niet meer genoeg van haar om er mee door te gaan zei hij (en daar heeft hij een maand over nagedacht, met slecht eten en slecht slapen).
Oud 12-01-2006, 11:18
farai
farai is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-01-2006 @ 12:14 :
Voor mij vrij onduidelijk, voor haar wel duidelijk omdat ze hem (en zijn karakter) beter kent. Hij hield niet meer genoeg van haar om er mee door te gaan zei hij (en daar heeft hij een maand over nagedacht, met slecht eten en slecht slapen).
en dan geeft ie ineens zomaar op of wat? Ik bedoel, ze woonden samen enzo, kneem aan dat ze der dan wel veel over gebabbeld hebben dan? Mja zelfs dan nog, het blijft rot voor der.
Oud 12-01-2006, 14:42
luchtballon
luchtballon is offline
Tis zeg maar uit, maar nog omkeerbaar. Proef-uit ofzo. Want we konden het niet echt uitmaken.
Ik ben iig blij dat we er over gepraat hebben. En waar ik het bangst voor was om te vertellen vond hij het minst erg: Dat ik iemand anders leuk vind.
Oud 12-01-2006, 15:07
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil een knuffel
Van hem.
Het is al veel te lang geleden
Oud 12-01-2006, 15:19
Verwijderd
Eenzaam.
Oud 12-01-2006, 15:51
I C U
I C U is offline
Niet zozeer eenzaam, als wel alleen. En ja, daar zit naar mijn gevoel een verschil tussen. Ik heb vrienden zat, vermaak me prima, maar toch mis ik zo afentoe net dat ene... Zolang het bij afentoe blijft vind ik het prima!
Oud 12-01-2006, 16:11
Verwijderd
Had er niet op gerekend dat ik nog tot diep in de nacht zou uitgaan gister. En al helemaal niet op mannelijke aandacht
Niet echt iets mee gedaan, maar toch goed voor m'n zelfvertrouwen, want dat gebeurde me normaal echt nooit
Oud 12-01-2006, 16:23
grasblater
grasblater is offline
*bounce*

*bounce*

Hyper en flieft!

Oud 12-01-2006, 16:53
Drez
Drez is offline
vlinders.
Oud 12-01-2006, 17:15
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben weer bij heeeeeeeeem. Hij is aan het koken. En hij ziet er nog even goed uit! Oef
Oud 12-01-2006, 18:27
Flip!
Flip! is offline
Ik hoop dat ie dit leest, dan weet ie hoeveel ik van hem hou, en hoezeer ik hem niet kwijt wil

Dus als je dit leest... You know I love you
Oud 12-01-2006, 18:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-01-2006 @ 18:15 :
Ik ben weer bij heeeeeeeeem. Hij is aan het koken. En hij ziet er nog even goed uit! Oef

ontopic: ik wil zoenen en ik word steeds minder kritisch
Oud 12-01-2006, 18:40
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-01-2006 @ 19:34 :
ik wil zoenen....
Ja ik ook, en alles wat daarbij hoort.
Oud 12-01-2006, 18:46
I C U
I C U is offline
Citaat:
langejongen schreef op 12-01-2006 @ 19:40 :
Ja ik ook, en alles wat daarbij hoort.
Zo lang sta je toch nog niet droog?

Ik wil op de bank kruipen met een leuke jongen en een filmpje kijken en dan gewoon lekker knuffelen. Jep. Zo'n avond is het wel.
Oud 12-01-2006, 18:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
I C U schreef op 12-01-2006 @ 19:46 :
Zo lang sta je toch nog niet droog?
Maar dat komt nog wel, alsof er ooit nog een meisjes zal zijn die zijn moeder goed genoeg vindt? Of die iets wil met zo'n moederskindje...
Oud 12-01-2006, 19:14
Drez
Drez is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-01-2006 @ 19:49 :
Maar dat komt nog wel, alsof er ooit nog een meisjes zal zijn die zijn moeder goed genoeg vindt? Of die iets wil met zo'n moederskindje...
Oud 12-01-2006, 19:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-01-2006 @ 19:49 :
Of zijn moeder geeft zich op voor schoondochter gezocht! (nieuw programma)
Oud 12-01-2006, 19:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Estar schreef op 12-01-2006 @ 20:20 :
Of zijn moeder geeft zich op voor schoondochter gezocht! (nieuw programma)
Nieuw, nu bij Talpa ...
Oud 12-01-2006, 19:30
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Omg, die hete chick digt me <33
Hij was me al opgevallen bij de AH, maar zag hem de laatste tijd nooit meer, dus was hem alweer vergeten. Voegt hij me toe op MSN, zegt 'ie even later ook nog: 'jij bent wel mooi trouwes '
<3
Hitsig. Maar ja. Dan heb je hem nog. Hij blijft een issue, hij is leukleukleuk, grappig, intelligent, je kent het wel. Maarja.. Het kan gewoon niet. Ik vergeet hem vast wel weer. Het is beter voor ons allebei, maar vooral voor mij.
Oud 12-01-2006, 19:33
Estar
Estar is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-01-2006 @ 20:22 :
Nieuw, nu bij Talpa ...
Mnee, republieke omroepen dacht ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten