|
|
Bekijk resultaten poll: kunnen de commando's hun taak aan | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 41.67% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 58.33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een Afghaan is gewend aan geweld, hij is ermee opgegroeid. Het woestijnzand wat onze apparatuur vernield is zijn beste vriend, de insecten waar wij niet tegen kunnen is hij imuun voor en zijn motivatie is beter. Hij vecht uit geloofsovertuiging wij uit opdracht. Een ieder kan dit begrijpen lijkt me zo......... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 20:39. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
die welleenswaar velen malen minder krachtig waren dan de "japanse" verder is geen enkele oorlog simpel, makkelijk of eenvoudig, zo ook deze niet, maar afgaande op "nederlandse" delen in irak heb ik er het volste vertrouwen in
Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 20:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maw Dan komen ze et strand oprennen a la D-Day. De idioten ![]() Overigens wordt Saddam niet door het internationaal gerechtshof in Den Haag gevangen gehouden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet gevangen gehouden nee, wel berecht maar dat amerikanen het wel steunen t.o.v. andere naties, maar niet als het tegen hun gericht is, is duidelijk en erg hypocriet maar om een reactie te geven; indien het amerikaanse commando besluit lak te hebben aan de afspraken stel ik een totale terugtrekking voor uit afghanistan en elk samenwerkingsverband met de amerikanen, als er geen wederzijds respect is dan wens ik niet met ze samen te werken maar het lijkt me sterk dat de amerikanen zich er mee gaan bemoeien aangezien ze dat niet eens willen
Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat is nu het verschil wat ik bedoel, ik heb I.S.A.F 1 voorverkend, deelgenomen aan de missie en heb in totaal ruim 17 maanden in het Midden Oosten doorgebracht. Dus jij gaat mij echt niet vertellen dat Afghanen niet kunnen vechten. Toegegeven ze zijn niet goed getraind, is ook nergens voor nodig. De randzaken waarin wij getraind zijn te weten: Communicatie Explosieven Sniper en Medisch zijn voor hun niet van belang. Schieten kunnen ze al sinds hun 4de, ze zijn beter in boobytraps en hinderlagen dan welke getrainde commando groep dan ook (dat heet PRAKTIJK ervaring) en ach ze vechten net zolang door tot ze dood zijn. Vind het een zware beldiging voor het Afghaanse volk om ze met hooligans te vergelijken.... |
![]() |
||
Citaat:
never underestimate an afghan with an ak ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Op het beeld zijn commando's te zien die in burger het vuur openen en de grotten binnentrekken..... DE TAAL DIE GESPROKEN WORD ik citeer een stukje (G>V>D> DIT is ECHO1 voor WINDMILL vijandelijk vuur 12 uur, vuursteun nodig in sector 4 vector 8) Amerikaanse SEALS hebben inderdaad het overgrote deel ingenomen maar ik wil je wel een tape laten zien???? Die bullshit van jou komt me mijn neus uit, jij zit al jaren achter je pc je mening te geven over allerlei zaken maar ik nodig je bij deze uit op de kazerne bij ons om een dagje echt mee te lopen. Dan kan je zien dat wij ons wel degelijk bezig houden met de realiteit en ik in OKINAWA.. zet die bril eens op en probeer ROOSENDAAL En nu komt er vast wel weer een weerwoord maar ik denk toch echt dat de AFGHANEN zo een beetje allemaal wel tegen de russen hebben gevochten........ en dus echt wel wat meer ervaring hebben als de gemiddelde 20jarige man hier Maar liever 1 afghaan mee de strijd in dan 200 Nederlandse Studenten |
![]() |
||
Citaat:
Allemaal zaken die jouw visie tegenspreken.
||
![]() |
Citaat:
De analisten hebben een positief advies afgegeven op informatie verkregen door het leger, geen van die lafbekken (de burgers dan) is daar zelf geweest. Dei taliban strijders zaaien meer dood en verdef onder de yanks dan de irakezen. Maar kom een keer langs, ik nodig je bij deze nogmaals uit |
![]() |
||
Citaat:
de situatie daar met de russen is niet te vergelijken met deze. toen was de taliban namelijk erg populair onder een groot deel van de bevolking, en werden ook gesteund daardoor nu is het visa versa een significant verschil
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Die analist heeft zeker gestudeerd??? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Willen alle niet-scholieren dan ook zo vriendelijk zijn op te hoepelen van dit forum..? Oh, fuck, daar hoor ik ook bij.. ![]()
||
Citaat:
wie denn auch ik deel de mening dat een stel bureauknollen weinig inzicht hebben in de echte situatie en ga daarom amper af op de analisten (ze hebben het vaker fout gehad, veel! vaker) ook ben ik van mening dat je de talibanstrijders die er nog zitten de meest extreme zijn en dat je die zeker niet moet onderschatten in hun kunnen uiterst verassende aanvallen te plegen. echter ik denk ook zeker dat we met steun van de lokale bevolking en goed opletten dit zeker kunnen volbrengen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doorgaans word de term; vredesmissie gebruikt
||
Citaat:
![]() Als ik voor elke foute juridische scheet die je liet en ook over 'niveau van kennis' zou gaan praten zou je onderhand al veel M&M topics over me geopend hebben hé. Maar goed je hoeft hier niet op te reageren omdat ik tochg een inhoudelijke antwoorden van je verwacht, zeg maar gewoon dat ik je persoonlijk aanviel oid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En voor de liefhebber, ik kan wel wat zaken opnoemen van hoe die missie tactisch gezien in elkaar steekt, voor wie wat af weet van krijgswetenschap.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 |