Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 17:11
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 17-02-2006 @ 16:52 :
Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit, als Floortje maar niet wint. Ze zingt wel goed, maar ik vind haar zo oninteressant om naar te kijken.
Inderdaad
Oud 17-02-2006, 17:29
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 17-02-2006 @ 16:52 :
Ik hoop dat Angelique wint. Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit, als Floortje maar niet wint. Ze zingt wel goed, maar ik vind haar zo oninteressant om naar te kijken.
Precies...

En ik ga daarbij zelfs zo ver dat als Harm en Floortje in de finale staan ik HOOP dat Harm wint
Oud 18-02-2006, 14:50
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Nou ben benieuwd naar vanavond

R, A, F, F, A, E, L, A gooooooooo Raffaela

Harm MOET er gewoon uit, maar nog liever Floortje!

En ik krijg het idee dat fans van anderen die er uit zijn, zich aansluiten bij de fans van Angelique dus dat geeft wel hoop dat Floortje het hoop ik goddank niet word.

Bron? Mensen om mij heen
Oud 18-02-2006, 15:05
Tsu
Tsu is offline
Hmm, van mij mag Ellen er vanavond wel uit.
Oud 18-02-2006, 15:05
Tink*
Tink* is offline
Hmmm ligt eraan hoe ze het vanavond doen. Maar van mij mag Harm of Raffaëlla er wel uit.
Oud 18-02-2006, 17:19
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 14-02-2006 @ 15:31 :
ik bedoel daarmee, dat hij de nadruk er nog al op legt dat ie zoveel van vrouwen houdt snap e vous?
Ach van mij mag ie best homeau zijn

Vanavond hopenlijk Harm of Rafaëlla er uit.

Ellen was vorige week super met "Cant you feel the love tonight" of hoe dat dan ook heet. Angelique straalt altijd het scherm uit en Floortje mja ze was m'n favo, maar vorige twee keer vond ik haar niet leuk. Die moeder is ook niet leuk
Oud 18-02-2006, 19:20
Whahaha Harm... wat een idioot weer.
Oud 18-02-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 18-02-2006 @ 16:05 :
Hmm, van mij mag Ellen er vanavond wel uit.
Psies, zij mag Idols nu wel verlaten.

Of Harm natuurlijk, maar wordt een beetje saai met alleen meiden.
Oud 18-02-2006, 19:49
Aurora
Aurora is offline
Raffaela

Ik hoop heel erg dat Floortje eruit gaat. Maar goed, dat zal wel weer niet.
Oud 18-02-2006, 19:50
Ellen en Rafaëlla kreeg ik wel kippenvel van.

M'n favorieten, Floortje en Angelique vond ik iets minder dan weer.
Oud 18-02-2006, 19:50
Verwijderd
Ja, ok, ik geef toe: het wordt toch wel tijd voor Harm om te vertrekken. Hoewel ik natuurlijk liever Floortje zie gaan, maar dat gebeurt toch niet.

Rafaëla was trouwens verrassend goed
Oud 18-02-2006, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 18-02-2006 @ 20:49 :
Raffaela

Ik hoop heel erg dat Floortje eruit gaat. Maar goed, dat zal wel weer niet.
Dit bericht lijkt best veel op de mijne

Ellen vond ik ook goed trouwens. En Angelique natuurlijk <3 Zij mag het echt winnen van mij.
Oud 18-02-2006, 19:53
Verwijderd
Rafaëlla mag winnen van mij.
Oud 18-02-2006, 20:00
Verwijderd
Die ene gozer, Har-huppeldepup die steeds maar weer zijn hoeheethet vergeet, is mij wat betreft gediskwalidingest, ja.
Oud 18-02-2006, 20:02
Verwijderd
Oud 18-02-2006, 20:17
Verwijderd
Wat heeft Raffaëla vandaag?!
Oud 18-02-2006, 20:19
Verwijderd
Wéér goed gedaan. Ze straalt helemaal.
Oud 18-02-2006, 20:38
yavanna
yavanna is offline
dag Harm hij was echt heel slecht vergeleken bij de anderen, vooral omdat ie z'n tekst vergat natuurlijk, maar het was niet interessant. Dus hij mag weg.
De anderen waren echt allemaal supergoed!
Oud 18-02-2006, 20:46
Verwijderd
Ik vond Rafaëlla met haar eerste nummer geweldig, Ellen's eerste nummer ook, en Floortje met haar tweede was subliem. Angelique deed het ook twee keer geweldig.

En ik snap écht niet wat Eric van Tijn nou tegen dat nummer van Vera Mann heeft. Juist een mooi nummer, zéker zoals Floortje het bracht.
Oud 18-02-2006, 20:49
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
N00dles schreef op 18-02-2006 @ 21:00 :
Die ene gozer, Har-huppeldepup die steeds maar weer zijn hoeheethet vergeet, is mij wat betreft gediskwalidingest, ja.

Ik vond het eigenlijk wel een beetje zielig voor hem, maar goed. En ik vind dat Vera Mann-liedje trouwens ook erg mooi
Oud 18-02-2006, 20:53
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Raffaela begint weer te stralen zoals "vroeger" naar mijn mening en ze deed het prachtig. Ik werd helemaal GEK toen ze ook veel positieve feedback kreeg! Wauw ik ben echt helemaal happy nu

Angelique was ook heel goed, en ellen deed haar 1e nummer ook aardig, maarjah ben gewoon geen fan van haar.

Harm is gewoon te sneu voor woorden nu, en Floortje deed het gewoon bagger en is gewoon een stupid idol zoals ik al weken zeg
Oud 18-02-2006, 21:26
Vice
Vice is offline
Het lijkt eigenlijk best wel grappig als die Harm wint. Aan die gozer hebben ze helemaal niks.
Oud 18-02-2006, 21:42
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Nou Floortje en Raffaela op de kruk...

Ben erg benieuwd hoe deze soap verder gaat
Oud 18-02-2006, 21:54
In Your Room
In Your Room is offline
voor·spel·baar (bn.)
1 voorspeld kunnende worden => berekenbaar

(Die 'grap' dus.)

En omg wat had ik graag gewild dat Ellen eruit ging.
Oud 18-02-2006, 21:56
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 18-02-2006 @ 22:54 :
voor·spel·baar (bn.)
1 voorspeld kunnende worden => berekenbaar

(Die 'grap' dus.)

En omg wat had ik graag gewild dat Ellen eruit ging.
Ik was stiekem best wel een beetje geschokt, maarjah nu achteraf zo...zo gingen ze ook te werk met popstars the rivals toendertijd!

Gelukkig harm eruit!, volgende week dus Ellen en DAN ben ik verder HEEL benieuwd!!!!

Ik ga Floortje even lekker boycotten door een nr te kiezen die ze wellicht zal verkrachten

Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 22:00.
Oud 18-02-2006, 22:03
Aurora
Aurora is offline
Ah wat gemeen, ik was net zo blij dat Floortje op de kruk zat.

Wel terecht dat Harm er eindelijk uitligt.
Oud 18-02-2006, 23:16
Tink*
Tink* is offline
Ik vond het wel een gemene grap. Ze schrokken zich dood.

Die cowboy-outfit van Raffaëla was lelijk.
En Harm is er eindelijk uit.
Oud 18-02-2006, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 18-02-2006 @ 23:03 :
Ah wat gemeen, ik was net zo blij dat Floortje op de kruk zat.

Wel terecht dat Harm er eindelijk uitligt.
Oud 18-02-2006, 23:48
Verwijderd
OMG, wat een wansmaak heeft die Floortje ook:

De vijf meest favoriete liedjes van Floortje:
Celine Dion (+Bee Gees) - Immortality
Gloria Estefan - Can’t Stay Away From You
Irene Cara - Flashdance (What A Feeling)
Maria McKee - Show Me Heaven
Olivia Newton John - Hopelessly Devoted To You

Daar kun je dus voor de volgende week op stemmen.
Oud 18-02-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 18-02-2006 @ 21:46 :
En ik snap écht niet wat Eric van Tijn nou tegen dat nummer van Vera Mann heeft. Juist een mooi nummer, zéker zoals Floortje het bracht.
Ik was het hélemaal met hem eens. Wat een zeiknummer en wat een achterlijke aanstellerige vertoning.
Je hoorde meteen dat het nummer oorspronkelijk van een musicalster was trouwens. Kun je je voorstellen hoeveel dat soort nummers op elkaar lijken.
Oud 18-02-2006, 23:56
Uice
Uice is offline
Wat een kutstreek, met die krukken.
Oud 18-02-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 19-02-2006 @ 00:56 :
Wat een kutstreek, met die krukken.
Hoe ging dat precies, ik heb het gemist?
Oud 19-02-2006, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 19-02-2006 @ 00:58 :
Hoe ging dat precies, ik heb het gemist?
Rafaëlla, Floortje en Angelique kwamen op de kruk. Een en al verbazing en spanning (en een opgeluchte Ellen en Harm waarschijnlijk). Maakte ze de spanning nog ietsje erger en toen werd er ineens gezegd dat het andersom was. Dat zíj drieën juist wel door waren, en Ellen en Harm de minste stemmen hadden.

Harm zelf zei overigens dat hij wel hield van dat soort geintjes.
Oud 19-02-2006, 08:46
0oFZo0
0oFZo0 is offline
omg kon die Rafaëlla nog overdrevener doen toen ze Marco Borsato had ontmoet

Wat een aanstellerige trut is dat toch
Oud 19-02-2006, 09:22
yavanna
yavanna is offline
toen rafaëlla op de kruk kwam, dacht ik 'ok'
toen floortje op de kruk kwam, dacht ik 'huh? nou ja... zal wel iets achter zitten'
en toen angelique erop kwam wist ik het zeker: dit was een grap.

Ik hoop dat Harm en Ellen het doorhadden, anders was het echt heel lullig geweest
Oud 19-02-2006, 10:13
Verwijderd
Harm is eruit, of niet?

Hihi, dan wordt het nu zeker een vrouwelijke idol
Oud 19-02-2006, 11:11
Hmm volgende week zal Ellen er dan toch echt uitliggen lijkt me Begin haar steeds mehr te waarderen, zeker in die langzame nummers... dan krijg ik echt kippenvel.

Harm eruit is mooi en terecht en te laat vooral ook.
Oud 19-02-2006, 11:19
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 19-02-2006 @ 01:00 :
haha ja, hij gaat niet zeggen dat hij het "een kutgrap" vond Want hij voelde zich heus wel naar hoor, toen bleek dat hij en Ellen de minste stemmen hadden.

Ik vind het overigens stom dat Harm eruit is Ik vond het trouwens wel goed wat hij zei, dat muziek uit je hart komt en niet uit je hoofd. Ik vind wel dat hij zijn teksten uit zijn hoofd had moeten kennen, want hij had er al problemen mee toen hij in de theaterronde zat, als ik me het goed herinner. En zodra je zoiets weet, moet je er keihard aan werken, denk ik. Misschien was hij daar te nonchelant in ofzo, dat is wel zonde. Dus het komt wel door zichzelf.

Nu wil ik dat Angelique wint, die was toch echt wel de beste van gister
Oud 19-02-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 19-02-2006 @ 01:00 :
Rafaëlla, Floortje en Angelique kwamen op de kruk. Een en al verbazing en spanning (en een opgeluchte Ellen en Harm waarschijnlijk). Maakte ze de spanning nog ietsje erger en toen werd er ineens gezegd dat het andersom was. Dat zíj drieën juist wel door waren, en Ellen en Harm de minste stemmen hadden.

Haha ok dankjewel. Wel terecht dat Harm er nu uit ligt. Als je nog niet eens je tekst kunt onthouden, dan is het toch triest gesteld met je, en trouwens zingen kon hij ook niet, vond ik dan.
Oud 19-02-2006, 12:02
Verwijderd
Ik vond het dus wel een kutgrap, niet leuk ofzo, voor niemand zeg maar.
Ik had ook al wel iets verwacht, die drie op de kruk, dat kan bijna niet. Jammer van Harm, had liever Ellen zien verdwijnen.
En nu; go Angelique !
Oud 19-02-2006, 12:15
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 19-02-2006 @ 09:46 :
omg kon die Rafaëlla nog overdrevener doen toen ze Marco Borsato had ontmoet

Wat een aanstellerige trut is dat toch
Mwah dat vond ik niet. Als je echt fan van iemand bent, dan word je (vaak) vanzelf wel hysterisch en ga je rare dingen doen. Denk aan het vele gegil bij concerten en nu dus ook bij het publiek van idols (hoewel dus deels opgezwiept door zo'n mannetje die dat beetje aanzet). Of bij die VIP ontmoetingen met een ster voor of na een concert of weet ik veel. In NL zijn we er misschien grotendeels te nuchter voor, maar in andere landen zie je ze gillen, flauwvallen en emotioneel worden.

Daarbij zat ze weer heel opvallend aan haar ringen/vingers te frunniken en dat zegt bij haar dat ze HEEL zenuwachtig is (zie je ook bij andere rondes, en bij de audities ook heel opvallend).

DUS!

Laatst gewijzigd op 19-02-2006 om 12:18.
Oud 19-02-2006, 18:10
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
yavanna schreef op 19-02-2006 @ 10:22 :
toen rafaëlla op de kruk kwam, dacht ik 'ok'
toen floortje op de kruk kwam, dacht ik 'huh? nou ja... zal wel iets achter zitten'
en toen angelique erop kwam wist ik het zeker: dit was een grap.

Ik hoop dat Harm en Ellen het doorhadden, anders was het echt heel lullig geweest
Oud 20-02-2006, 08:37
Verwijderd
Ik dacht dat iedereen echt zelf mocht kiezen welk nummer ze wilden zingen, maar ik las net in de krant een interview met Serge en daarin staat dat iedereen een cd kreeg met 30 nummers, en dat daaruit gekozen moest worden..
Oud 20-02-2006, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 20-02-2006 @ 09:37 :
Ik dacht dat iedereen echt zelf mocht kiezen welk nummer ze wilden zingen, maar ik las net in de krant een interview met Serge en daarin staat dat iedereen een cd kreeg met 30 nummers, en dat daaruit gekozen moest worden..
Ja, dat klopt. Is alle Idols-series al zo geweest.
Oud 20-02-2006, 08:49
Verwijderd
Als Harm er nog in zat, had hij volgende week één van de volgende nummers zingen:
* Radiohead - Creep
* Pearl Jam - Alive
* David Bowie - China doll
* Lou Reed - Perfect day
* En nog een nummer dat was.

Was hij toch nog maar een weekje gebleven...

Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 11:20.
Oud 20-02-2006, 08:50
Verwijderd
wat is het thema dan?

hij zong idd wel vaak de leukste liedjes van iedereen, maar helaas was het niet altijd even fijn om naar te luisteren
Oud 20-02-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 20-02-2006 @ 09:50 :
wat is het thema dan?

hij zong idd wel vaak de leukste liedjes van iedereen, maar helaas was het niet altijd even fijn om naar te luisteren
Het thema is 'keuze van de kijker'. Maar de kandidaten hebben dus eerst hun eigen favorieten opgegeven (geloof ik) en nu mag je uit vijf liedjes kiezen op de site.
Oud 20-02-2006, 09:50
DanielC
DanielC is offline
Heh, Harm eruit. Het gaat een vrouw worden dit jaar, ook wel eens leuk voor de verandering.

Hahaha, kom ik op die website, zie ik die kop van Harm, als een of andere bajesklant, met daaronder de woorden "Voor Harm is Idols voorbij!". Wat een foto!

Van mij mag Raffaëla (zo zal je het vast niet schrijven) of Angelique wel winnen. Floortje is een ongelofelijke doos, en die Ellen vind ik maar een beetje eng.

Zucht, nog maar een edit. Van mij mag Angelique nu zelfs winnen, die lacht leuker.

Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 09:56.
Oud 20-02-2006, 14:22
levi's
levi's is offline
Harm eruit, ole

Nu moet Angelique duidelijk winnen
Oud 20-02-2006, 23:24
MelFi
MelFi is offline
Ik volg Idols niet zo heel erg meer, omdat ik het allemaal TE vindt. Teveel van al dat glitter en glamour. Ik kon het al niet uitstaan dat Serge zich bijvoorbeeld helemaal cool begon te vinden, terwijl hij nog weinig heeft bereikt. En dan al die flimpjes waarin ze zich helemaal op moeten tutten. Wat mij bijvoorbeeld opviel was toen die uitzending met als thema 'Motown' werd gestart. Zelfs de jury ging er helemaal in op door een pruik aan te doen en te dansen. Idols 1 en 2 vond ik tenminste nog normaal, niet zoveel poespas. Maar ja, ik snap natuurlijk ook wel dat ze meer uit de kast moeten trekken voor meer kijkcijfers.

Al vanaf het begin van de liveshows mocht Harm van mij eruit. Ik begreep maar niet waarom hij elke week er in mocht blijven. Dan eindelijk is het toch gebeurd.. Ik vond hem er totaal niet bij passen. Ik heb nu sowieso niet echt iemand van wie ik denk dat ze het ver gaat schoppen. Bij Boris van Idols 2 had ik dat wel. En tot nu toe heeft hij al het één en ander bereikt.

De meiden die nu over zijn, heb ik denk ik niet zoveel mee. Ellen kan wel oké zingen, maar die blinkt er toch niet helemaal uit. Rafaella kan ook mooi zingen en ik was echt onder de indruk van haar workshop, maar sinds ze zwanger is, heb ik het idee dat ze daardoor niet veel kans zal maken. Floortje ben ik nooit echt een fan van geweest ook al kan ze goed zingen, maar ze te gewoon vind ik. En ik denk dat Angelique dan nog wel het meeste indruk maakt, omdat ze een leuke uitstraling heeft, ze kan ook goed zingen en tot nu toe vind ik dat ze het heel goed heeft gedaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten