Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 17:41
marrel
marrel is offline
Ik denk dat ik het maar winterdepressie ga noemen.
Het deed pijn, echt pijn, en vorige week niet, toen was het nog fijn... En dit rijmt en dat was niet de bedoeling.

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 17:49.
Advertentie
Oud 07-02-2006, 17:56
ilse
ilse is offline
pff.. ik weet bij god niet emer wat ik nou nog wel kan zeggen en wat niet.. ik weet het niet meer hoor. ze is zo manipulatief als de pest en heel overheersend. niemand durft te zseggen wat ie eigenlijk vindt, want iedereen heeft het erover. en als ik er een klein beetje over begin, word ik afgemaakt en valt niemand me bij. lekker
Oud 07-02-2006, 18:01
ilse
ilse is offline
damn moet ik er nou heen of niet??
Oud 07-02-2006, 18:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Voel me weer beter.
Oud 07-02-2006, 18:14
Hanneke
Hanneke is offline
Oud 07-02-2006, 18:27
Roosje
Roosje is offline
Ik wil chocola en ik moet nog allemaal zooi opzoeken voor mijn collage.

Hé, dat kan eigenlijk best leuk zijn.
Oud 07-02-2006, 18:31
Hanneke
Hanneke is offline
Ja hoor, eerst zeggen dat 'ie zo graag wil dat het anders gaat en vervolgens toch weer... lul

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 20:14.
Oud 07-02-2006, 18:59
Verwijderd
Ik ben vandaag maar eerder naar huis gegaan. Ik had pijn, was duizelig en trillerig. Morgen naar de huisarts, misschien kan hij me helpen bij het opzetten van een dieet om die pijn te verminderen, of heeft hij een ander idee waar het aan zou kunnen liggen, maar ik ga in ieder geval niet terug naar de reumatoloog, daar heb ik toch niks aan. Misschien dat ik overstap naar de alternatieve geneeskunde. Ik weet het nog niet. Eerst maar weer eens naar de huisarts.
Oud 07-02-2006, 19:04
Rêveuse
Rêveuse is offline
Misschien laat ik me gewoon teveel beïnvloeden.
Oud 07-02-2006, 20:15
kroot
kroot is offline
joepie de comp op de computerkamer doet het weer!! En zangles geven is wel leuk, vooral als je opeens nuttige dingen weet te vertellen
Oud 07-02-2006, 20:18
Anno2007
Anno2007 is offline
ik wil ff melden dat de tenen van Gothic gewoon bij de bal van der voeten zit

verder ben ik een moe
Oud 07-02-2006, 21:03
Hanneke
Hanneke is offline
Als je een uur op bed hebt gelegen is het niet slim om alsnog uit bed te komen
Nou snap ik wat ze met knikkebollen bedoelen..

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 21:28.
Oud 07-02-2006, 21:15
Verwijderd
%f#@*$zooi! stomme rug, auw auw auw!
Oud 07-02-2006, 21:51
Verwijderd
Echt, sommige mensen.

Maar gelukkig zijn er gelukkig genoeg leuke mensen waarmee ik wel kan opschieten en die ik wel begrijp.
Oud 07-02-2006, 22:04
Verwijderd
Koppijn, koppijn, koppijn. En ik kijk er scheel bij en dat is dus niet prettig. En mijn oog trekt. Komt ook door koppijn, maar is wel vreselijk irritant.
En mijn buik deed zeer van het lachen vanmiddag. En dat is een goed teken.
Zo'n raar gesprek net. En het ergste is dat ze gelijk heeft. Nu nog een datum.
En ik heb honger.
En het is druk in mijn hoofd.

Aah mooi liedje Geluisterd op de fiets.

En wel om me soms op mijn vingers te tikken want ik kan nogal erg
overdrijven.
En ook voor verse lucht als ik er soms in dreig te stikken.
Voor de zekerheid dat jij bij mij zult blijven.
Voor als er iemand ongelooflijk zeikt.
Als ik erg uit mijn humeur ben, of een stomme ouwe zeur ben.
Dan heb ik nodig dat je even naar me kijkt.
Oud 07-02-2006, 22:07
Balance
Balance is offline
Ben vandaag weer lekker stom bezig zeg
Heb nu al een paar keer iets pijnlijks met m'n voet gedaan, terwijl ik het juist rust moet geven. Ik zeg domme dingen en ik hoor en lees alleen maar wat ik wil horen/lezen.

Pff. Snel naar bed. Misschien scheelt het als deze dag weer voorbij is.
Oud 07-02-2006, 22:13
Lilium
Lilium is offline
Ik wil ook wel eens goed zijn in sociaal-doen, potverdrie.
Oud 07-02-2006, 22:26
Verwijderd
Ik ben weer bijna bij met wiskunde.
Oud 07-02-2006, 22:47
***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb pijn in mn rug en buik, ben verdrietig, super gestressed en ik zie t even niet meer zitten
Oud 07-02-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 07-02-2006 @ 23:47 :
ik heb pijn in mn rug en buik, ben verdrietig, super gestressed en ik zie t even niet meer zitten
*knuffel*
beterschap...klinkt niet best..

OT: morgen eerste dag stage, en ben écht zenuwachtig
& nog steeds worried 'bout mijn lieverdje

toch blij dak zo vrij ben als ik maar wil zijn..
Oud 08-02-2006, 06:43
Nijn*
Nijn* is offline
Ben ik net helemaal aangekleed en opgetut en zo, word ik gebelt door de sneeuwbal dat ik het eerste uur vrij ben! Heerlijk hoor, maar kunnen ze dat niet wat eerder doorgeven, als ik nog in bed lig bijvoorbeeld? *zucht* ook weer heerlijk dagje vandaag: 1e uur vervalt, 2e uur les, drie tussenuren + twee pauzes, 6e uur les, 7e uur vervalt. Maar ja, kan ik wel drie uur lang aan m'n tekening besteden! Hij moet dinsdag al af zijn maar ik ga vandaag m'n collage pas inzetten, dus ik hoop dat het lukt. De rok van de danseres ga ik van tule maken en de ondergrond waar ze op danst wordt van heel mooi fijn zand gemaakt. Hoop maar dat vooral die tule en beetje lukt! Oh en kan ook nog aan m'n CKV zelfportretten gaan werken of andere opdrachten die ik nog steeds niet af heb! Genoeg te doen dus. Wel beter, missschien dat ik M. zo nog even spreek in de bus maar het is woensdag dus denk het niet. Hoop hoop hoop..
Oud 08-02-2006, 07:46
Anno2007
Anno2007 is offline
vandaag 2 uurtjes les (3e en 4e)

moek daarna voor een werkstuk anw naar een van ons groepje toe, dan doen we de hele middag met zijn 3en achter 1 computer, veel kan je dus niet doen, waarom snappen die mutsen nou niet gewoon dat het veul makkelijker is om in je eentje een deelvraag te maken ???

en vanaaf lekker trainen, waarschijnlijk het kaartspel das egt leuk
Oud 08-02-2006, 07:59
Verwijderd
IK ben echt neit achterlijk hoor, ik weet echt wel wat jullie allemaal zeggen. Maar heb dan wel het lef omdat recht in mijn gezicht te zeggen en ga niet achter mijn rug om over me lopen te lullen. Bovendien haat ik jullie en jullie instelling, aangezien ik hier toevalli WEL iets wil leren. Dat jullie dat niet willen is jullie probleem, maar flikker dan een eind op. Zelfs de mentor weet niet meer wat hij met jullie moet. Toch wel triest of niet?
En bovendien: waarom moeten jullie gewoon ALWEER mij hebben? Er zijn mensen die nog raarder zijn dan ik, maar dat is dan wel weer tof. Welk punt in jullie redenering mis ik dan? En nee, ik heb mijn moeder niet gevraagd om naar de mentor te bellen, dat heeft ze zelf gedaan. En nee, ik ben niet perfect, maar dat is niemand. En nee, ik loop niet in 'jullie' kleren, maar ik ben wel mezelf.
Ik heb nog altijd een eigen mening, die toevallig niet aansluit bij die van jullie. PROBLEMEN MEE? Ik verander echt neit als jullie harder schreeuwen hoor.

Verder wil ik nog een hele hoop zeggen, maar aangezien ik daar nu geen tijd voor heb, komt dat nog wel een keer. Ik hoop dat jullie stikken in jullie opmerkingen

Oud 08-02-2006, 09:33
Stefanie
Stefanie is offline
Tentamens vandaag gewoon overgeslagen, ik kon het niet opbrengen om toch te gaan. Ben zo moe en heb hoofdpijn

*heeft knuffel nodig*
Oud 08-02-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 08-02-2006 @ 10:33 :
Tentamens vandaag gewoon overgeslagen, ik kon het niet opbrengen om toch te gaan. Ben zo moe en heb hoofdpijn

*heeft knuffel nodig*
*knuft*

vanochtend naar de huisarts geweest. Hij heeft bloed geprikt voor de bloedbezinking en me een pijnstiller voorgeschreven. Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en volgende week heb ik weer een afspraak. Dat het aan melkproducten zou kunnen liggen vindt hij onzin. Ach, ik zie wel hoe het verder gaat. Als mijn schoolwerk er maar niet onder gaat lijden.
Oud 08-02-2006, 12:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je bent bijna aan de beurt voor een kamer op het complex Tuindorp-West. We verwachten dat je binnen twee maanden kunt gaan hospiteren. Hospiteren houdt in dat je gaat kennismaken op etages waar een kamer vrijkomt. De bewoners kiezen een nieuwe huisgenoot uit, die het beste in de groep past.

Ik ben in paniek aan het raken momenteel
Oud 08-02-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 08-02-2006 @ 13:19 :
Dat het aan melkproducten zou kunnen liggen vindt hij onzin.
Veel reguliere artsen vinden dat soort dingen onzin. (Voor die artsen dus, niet voor jou.)
Oud 08-02-2006, 12:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-02-2006 @ 13:29 :
Je bent bijna aan de beurt voor een kamer op het complex Tuindorp-West. We verwachten dat je binnen twee maanden kunt gaan hospiteren. Hospiteren houdt in dat je gaat kennismaken op etages waar een kamer vrijkomt. De bewoners kiezen een nieuwe huisgenoot uit, die het beste in de groep past.

Ik ben in paniek aan het raken momenteel
Niet in paniek raken Op kamers gaan is best leuk en dat hospiteren valt ook wel mee. Als ze jou niet kiezen ligt het meestal niet aan jou maar ben je gewoon niet wie ze zoeken en dan zijn zij ook meestal niet wat jij zoekt
Oud 08-02-2006, 12:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-02-2006 @ 13:49 :
Niet in paniek raken Op kamers gaan is best leuk en dat hospiteren valt ook wel mee. Als ze jou niet kiezen ligt het meestal niet aan jou maar ben je gewoon niet wie ze zoeken en dan zijn zij ook meestal niet wat jij zoekt
Maar ik weet helemaal niet of ik wel op kamers wil

Hm, mijn moeder komt thuis, eerst het mailtje maar eens aan haar laten lezen.
Oud 08-02-2006, 12:57
Verwijderd
Oud 08-02-2006, 13:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Fijn, krijg ik net een mailtje van een docente dat ze mijn logboek niet heeft ontvangen. Ik moest 40 pagina's printen voor dat ding!! Ga me nu niet vertellen dat het opnieuw uitgeprint moet worden Mn moeder ziet me al aankomen: die gaat helemaal flippen.

Vandaag een 9 gehaald voor mn tentamen loopbaanpsychologie Mn tentamen van maandag heb ik waarschijnlijk net gehaald gelukkig, een 6 dus... Het valt allemaal mee. Ik zat begin deze week echt totaal te flippen en had echt nul komma nul vertrouwen in mezelf. Nu gaat het wel weer gelukkig...
Oud 08-02-2006, 14:09
Gothic
Gothic is offline
kutzooi, totaal geen motivatie, concentratie enz... kan maar beter tv gaan kijken dan ofzo
Oud 08-02-2006, 14:11
Verwijderd
Ik heb het koud en ik moet nog veel huiswerk doen.
Oud 08-02-2006, 14:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben bang dat als ik maandag mijn kamer op ga meten dat ik hem dan ineens niet meer leuk vind ofzo
Oud 08-02-2006, 15:00
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me over het algemeen wel goed. Soms verschrikkelijke jankbuien, soms ongelooflijk paranoide, maar over het algemeen goed. Ook wil ik dood. Heb geen zin meer het gezeik altijd, in dit verklote leven. Maar dood kan niet. Mag niet. Ik wil naar J., op zijn bed belanden, net als zaterdag. Alleen voor hem was het maar 1 keer, denk ik. Of eigenlijk twee. Vrijdagnacht en zaterdagmiddag. Maar heb nu geen zin meer in school, nergens meer. Nu kan ik mijn gevoel niet eens omschrijven. Ik wil troep, zoiets, ik weet het niet.
Oud 08-02-2006, 15:04
Nijn*
Nijn* is offline
Ok, tekening is heel leuk geworden met tule en zand en zo. Voel me heel goed, was leuk op school. Voel me wel kut voor haar zeg maar, morgen is de afspraak bij de kliniek. We gaan dit weekend samen een dagje doorbrengen met chocolade en dvd's en lekker kletsen. Moet nou ineens weer heel veel doen voor school, CKV en zo, waar stel ik alles altijd uit?!
Oud 08-02-2006, 15:07
Nona
Nona is offline
Ik denk dat ik maar even in bad ga, ga ik in lekker warm water beginnen aan dat boek. Maar eerst thee zetten, dan heb ik dat ook.

Hmmm... Over anderhalve week vakantie, ik ben eraan toe.
Oud 08-02-2006, 15:46
Verwijderd
Ik heb het zo enorm verschrikkelijk koud. Ik heb een shirtje aan en twee truien en ik heb een sjaal om en de kachel staat behoorlijk hoog... En voor zo ver ik weet ben ik niet ziek of wat dan ook.

En ik ben moe.

Kan je het daar koud van hebben?
Oud 08-02-2006, 15:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2006 @ 16:46 :
Ik heb het zo enorm verschrikkelijk koud. Ik heb een shirtje aan en twee truien en ik heb een sjaal om en de kachel staat behoorlijk hoog... En voor zo ver ik weet ben ik niet ziek of wat dan ook.

En ik ben moe.

Kan je het daar koud van hebben?
Als je moe bent heb je het sowieso sneller koud dus het lijkt me niet zo vreemd
Oud 08-02-2006, 15:58
Gothic
Gothic is offline
Godver, ik ben sjago, ben moe en het schiet gewoon niet op. Ik ga al 4 dagen vroeg naar bed en het helpt geen flikker. Wat moet ik dan??! Ik moet gewoon studeren en het lukt niet. Ik moet de komende 4 dagen elke dag hard studeren en het moet gewoon, ik wil het...
Nu maar gewoon toch nog wat gaan doen. Moet gewoon, dan maar elke zin 3x lezen, moet gewoon vandaag gebeuren, klaar. En dan weer vroeg naar bed, ooit zou het toch moeten helpen??
Oud 08-02-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-02-2006 @ 16:51 :
Als je moe bent heb je het sowieso sneller koud dus het lijkt me niet zo vreemd
Maar ik ben altijd moe (en ook vaker zo moe als nu), maar ik heb het niet altijd koud?
Oud 08-02-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-02-2006 @ 16:58 :
Wat moet ik dan??!
Hetzelfde als zoveel andere mensen die daar last van hebben doen?
Oud 08-02-2006, 16:04
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2006 @ 16:46 :
Same here. (behalve de sjaal en de verwarming)

Ik baal van de computer en van school. Waarom moet dat toch altijd samen! Ik word zenuwachtig van het idee aan morgen en ik weet dat het niet nodig is, maar ik hou er gewoon niet van om op m'n vingers gekeken te worden. Wat als een ander me moet beoordelen of als ik al die berekeningen niet meer weet? Ik maak me weer veel te druk.
Great, daarna is het iig écht afgelopen (op wat verslagen na) en kan ik ff wat leuke dingen gaan doen.

Nu nog ff doorbijten.
Oud 08-02-2006, 16:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2006 @ 17:00 :
Maar ik ben altijd moe (en ook vaker zo moe als nu), maar ik heb het niet altijd koud?
Als je moe bent heb je het sneller koud, ik ben niet altijd moe en heb het normaal ook niet altijd koud
Oud 08-02-2006, 16:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2006 @ 17:01 :
Hetzelfde als zoveel andere mensen die daar last van hebben doen?
En dat is? Volhouden met vroeg naar bed gaan en veel slapen? Aan m'n moeheid toegeven? M'n moeheid negeren en weer instorten?

Ben nu bezig met volhouden en negeren... heb iig de helft gelezen wat ik nog moet doen, maar m'n maag knort nu boven m'n eigen gedachtes heen . Dus na het eten de rest ...
Oud 08-02-2006, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-02-2006 @ 17:32 :
En dat is? Volhouden met vroeg naar bed gaan en veel slapen? Aan m'n moeheid toegeven? M'n moeheid negeren en weer instorten?
Proberen er mee te leven? Doen wat het beste voelt (en dat is vaak soms negeren, soms er aan toegeven) en iig gezond leven (gezond eten, op tijd naar bed gaan, enz.).

Het is niet het meest ideale leven, maar het is wel te doen, ik leef ook nog steeds en ik ken er genoeg die nog steeds leven.
Oud 08-02-2006, 16:42
Verwijderd
Bloedbezinking was goed geen ontstekingen dus. Maar wat wel? Ach, dat kom ik toch nooit te weten. Eens kijken wat de huisarts volgende week zegt.
Oud 08-02-2006, 17:47
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Waarom zou ik
proberen te doen alsof
wij niet wij is en ik niet jou ben?
Oud 08-02-2006, 18:27
Stefanie
Stefanie is offline
Ik weet nooit wat ik moet zeggen
Want ik weet nooit hoe het met me gaat
Weet niet wat kan