Advertentie | |
|
![]() |
|
Wouter je moet niet zeuren want je doet hier zelf ook altijd aan mee en jij noemt ook vaak merken, DUS
![]() Ik heb aan een grijze A&F joggingbroek met donkerblauwe streep oud wit/lichtblauw gestreept overhemd Gant van mn papa ![]() donkerblauwe capuchontrui Timberland dikke roze sokken ![]() haar in een knotje Geeft mijn stemming van dit moment volledig weer ![]() ![]()
||
Citaat:
*Na een komma moet een spatie* Moest er even uit ![]() |
![]() |
|
vale spijkerbroek RL
wit getailleerd blousje Benetton hardroze trui met v-hals Hilfiger donkerblauw ceintuur Hilfiger lichtblauwe suede schoenen Hilfiger Nonchi knotje, beetje parelmoer oogschaduw en lipgloss Bwaah.. de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen van het eindfeest op school morgen.. oh ja en twee examens verneukt ![]()
|
Esmée gaat de stad onveilig maken vanavond
![]() ![]() wit hemdje CK hardblauw getailleerd net blousje met witte streepjes en witte kraag Mango lichte spijkerbroek RL donkerblauwe vrij brede leren riem donkerblauwe stretchlaarsjes Gabor en voor de kou een donkerblauwe wollen V-hals trui van Benetton mee... sieraden: hangpareltjes in mn oren, zilveren slavenarmband, zilveren horloge, zilveren ring, heel dun parelkettinkje luchtje: Hugo Boss Deep Red
|
- camel rib rokje tot aan knie Donaldson
- nette donkerbruine panty - camel kleurig hempje benneton - donkerbruin getailleerd blousje rlgolf - donkerbruine leren laarzen Marc 'o Polo sieraden: - zilveren collier..beetje apart..moeilijk uit te leggen ![]() - zilveren oorbelletjes - bijpassend armbandje - zilver horloge gucci luchtje: allure haar..slordig opgestoken.. make-up..mascara en een dunlaagje bruine oogschaduw |
![]() |
|
![]() |
-jeansbroek(die heel vuil is)
-heel geinig fel gestreept paars-roze/turkwaas/geel/ felgroen/lichtblauw-->heeel leuk -groen topje(past goed bij het shirtje ![]() -wit onderbroek -rode sokken met blauwe rand heel vrolijk humeur(heb me deze dag goed geamuseerd met vriendin)
|
kleren:
-beige skatebroek (overzeas) -blauw strak truitje met langen mauwen (blabla ![]() -daarover heen een rood strak vest met een regenboogstreep erop (only) -witte sokken (hema) - zwart met blauwe osiris schoenen sieraden: -zeven ringen met allemaal verschillende stenen -zelfgemaakt groffe kralenketting die ik 3 keer om mijn pols heb geslagen -vies in elkaar gedraaide glitter armbandjes -horloge |
![]() |
|
Verwijderd
|
aquakleurige panty
grijze kniekouzen die zijn afgezakt lichtblauwe bellbottombroek paarse longsleeve grijs t-shirt ondergoed zwarte all stars met roze veters en... mega veel sieraden en frutseltjes en mijn haar is in twee pluizige staarten met een haarband verdeeld ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ehm...
- roze snoopy bh - roze snoopy string - diesel spijkerbroek (blauw) - mexx truitje - roze diesels - mexx horloge - ketting met roze veertjes - zilveren ringetjes - zilveren armbandjes - roze oorbellen - haar: opgestoken - make-up: zwarte mascare, zwarte eyeliner, doorzichtige lipgloss. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Not a god damn thing - Deel IV Anathema | 1 | 11-04-2006 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |