Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 15:37
Fides
Fides is offline
Op relationeel gebied voel ik me super.
Ik had in het begin alleen kunnen dromen dat ze het na zoveel maanden nog steeds zo perfect met mij zou kunnen vinden <3
Advertentie
Oud 28-02-2006, 15:38
Verwijderd
Raar. Hij is erg leuk, maar ik durf niet goed te denken dat hij me ook leuk vind. Hoop zo dat hij terug smst, en niet alleen maar als hij gedronken heeft (lees om half 3 snachts). Ik wil hem vragen of het aan de drank heeft gelegen dat hij me heeft laten weten of hij me leuk vind, maar dat heb ik hem al eens gevraagd, en als ik dat blijf vragen kom ik zo onzeker over. Net alsof ik aan een stuk door moet horen dat hij me wel echt leuk vind. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan mensen die dat doen. Hij is echt lief

Edit: Ik moet nog veel meer kwijt.
Toen hij me zo onverwacht kuste, liep hij weg, en ik meen gehoord te hebben dat hij sorry zei toen hij terug kwam. Waarom weet ik niet. Toch nog eens navragen.
En J. is ook een schatje Het is dat hij 9 jaar ouder is, anders zou dat echt wel wat worden denk ik.
Gisteravond was wel echt maf, maar tegelijkertijd wel echt super. Zo hard moeten huilen om haar, terwijl ik dacht dat ik haar los had gelaten. Mijn zus heeft kei hard mee gejankt, maar om een andere reden. De reacties van mensen toen ze zagen dat ik gehuild had, waren zo lief. Een aai over mijn hoofd van hem voelde zo goed, terwijl ik dat normaal echt stom zou vinden
Die hele groep voelt zo goed he. Toen ik van het café de zaal in liep, voelde ik ineens waarom het daar zo goed voelt. Niks moet, alles mag. Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 15:42.
Oud 28-02-2006, 16:28
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Klote. Ik heb 2,5 jaar een vriend en ondanks dat er geen problemen zijn tussen ons, vind ik iemand anders erg interessant. Of eigenlijk twee. En het stomme is dat ik ze amper ken, dat ze allebei zelf ook al heel lang een vriendin hebben en dat het gewoon hartstikke idioot is. Én dat ze vrienden van elkaar zijn. Why me, why me?!
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 28-02-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 28-02-2006 @ 11:06 :
Hij was het alleen vergeten te melden aan jou?


Hij gaf me een brief mee op vakantie en dacht dat dat wel goed was
Oud 28-02-2006, 16:59
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 28-02-2006 @ 17:45 :
Hij gaf me een brief mee op vakantie en dacht dat dat wel goed was
leuke vakantie heb je dan asshol (of hoe schrijf je dat ..nouja..de bedoeling is iig duidelijk!)
Oud 28-02-2006, 17:04
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-02-2006 @ 12:54 :
waarom kibbelen we ook de hele tijd...
aaaaahhh, hij kwam net met een bos rode rozen thuis, met een sorry kaartje omdat het hem speet, de schat. Love him!
Oud 28-02-2006, 18:16
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik heb hem net gesproken en er is nu gelukkig wat meer duidelijkheid, even rustig aan.
Oud 28-02-2006, 18:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik geloof dat het topic toen even heel snel ging Ik heb iig het een en het ander gemist. Maar goed, dat komt nog wel.

Edit: Aha, dat was het groovy-help-blok

OT: Leuk, zoals een vriend en ik steeds beter met elkaar omgaan En mijn klas is ook best leuk, eigenlijk. Maar dat wist ik al langer dan vandaag. Wat liefde betreft is het lekker rustig. Misschien wil ik dat nog wel zo houden, ik zie niemand die dat in verandering zou kunnen brengen, of wie ik zou toestaan dat te doen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 18:27.
Oud 28-02-2006, 19:11
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Eenzaam
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 28-02-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 28-02-2006 @ 17:45 :
Hij gaf me een brief mee op vakantie en dacht dat dat wel goed was
Fout gedacht dus blijkbaar, want jij wist van niets.

Citaat:
Matthijs K. schreef op 28-02-2006 @ 11:11 :
Wat voor werk?
Van de middag tot de ochtend? Dat is minstens 12 uur?
Ik werk in een woonvorm voor volwassen psychiatrie, en daar moet dus ook iemand s'nachts aanwezig zijn. Helaas was het dit keer mijn beurt. Maar opzich valt het wel mee, soms moet ik van 14:30 uur tot 13:00 uur. En ja, ik mag gewoon slapen, maar ik kan dat praktisch nooit zodat ik toch de hele tijd wakker ben.

Ontopic: Ik weet dat hij vanavond met mijn zusje, zijn broer en vriendin in de bioscoop zit en ik baal ervan dat ik er niet bij ben Bios op dinsdag is vaste prik, dus wel shit dat ik moet werken. Heb zin om hem vanvond weer te spreken, wordt ik vast wel weer vrolijk van!

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 19:24.
Oud 28-02-2006, 19:51
Li
Avatar van Li
Li is offline
Morgen, half 1, schiphol, zie hem eindelijk weer
Oud 28-02-2006, 20:23
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik ben weer vrijgezel
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Oud 28-02-2006, 20:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fuzzly schreef op 28-02-2006 @ 21:23 :
Ik ben weer vrijgezel
Dat ging ook snel dan!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-02-2006, 21:40
Verwijderd
Mijn omgeving doet raar, de helft gaat opeens trouwen of is zwanger. Ik zal wel oud worden
Oud 28-02-2006, 22:03
Verwijderd
Op één of andere manier is mijn bui helemaal omgeslagen. Ik heb er echt alle vertrouwen in, wil het liefst nu naar hem toe rennen om te zeggen dat het goed komt allemaal, dat we gewoon lekker gek en raar moeten doen, gewoon dingen moeten gaan doen en niet zoveel moeten nadenken (beiden) en hem gewoon overtuigen dat alles wel komt en alles goed komt en hem aansteken met mijn enthousiasme
Alleen ik heb me al niet gehouden aan wat ik gezegd had (ik zal geen contact opnemen, zodat hij lekker tijd voor zichzelf heeft om na te denken.) door hem te smsen dat ik vertrouwen in ons heb en door een kaartje in de bus te gooien. Dus ik moet mijn springerige gedoe nog maar even in toom houden Al zou ik hem het liefste morgen ontvoeren om lekker te gaan wandelen of iets anders te doen samen Maarja, weet ook niet of hij dat zo op prijs zou stellen, want hij is druk met school etc etc
Oud 28-02-2006, 22:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2006 @ 23:03 :
Op één of andere manier is mijn bui helemaal omgeslagen. Ik heb er echt alle vertrouwen in, wil het liefst nu naar hem toe rennen om te zeggen dat het goed komt allemaal, dat we gewoon lekker gek en raar moeten doen, gewoon dingen moeten gaan doen en niet zoveel moeten nadenken (beiden) en hem gewoon overtuigen dat alles wel komt en alles goed komt en hem aansteken met mijn enthousiasme
Alleen ik heb me al niet gehouden aan wat ik gezegd had (ik zal geen contact opnemen, zodat hij lekker tijd voor zichzelf heeft om na te denken.) door hem te smsen dat ik vertrouwen in ons heb en door een kaartje in de bus te gooien. Dus ik moet mijn springerige gedoe nog maar even in toom houden Al zou ik hem het liefste morgen ontvoeren om lekker te gaan wandelen of iets anders te doen samen Maarja, weet ook niet of hij dat zo op prijs zou stellen, want hij is druk met school etc etc
Volgens mij heb ik iets gemist, is er iets?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 28-02-2006, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 28-02-2006 @ 23:25 :
Volgens mij heb ik iets gemist, is er iets?
Uhu.. Heb t ook hier niet echt gemeld ofzo Hihi...
Het gaat niet bepaald lekker op het moment. Vorige week gesprek gehad, daarna ging wel beter voor mijn gevoel. Gisteren langs geweest om toch nog even iets aan te geven, maar heb nooit de intentie gehad om het heel heavy te laten worden, want ik zat er eigenlijk al niet heel erg meer mee, maar toen is het toch nog redelijk heavy geworden en naja... Nu is het afwachten...
Oud 28-02-2006, 22:44
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Waaaah blij! Ik deed natuurlijk ubercool terwijl hij me echt opzocht, geinteresserd in me was, me een dikke knipoog gaf en ook nog eens zijn best gaat doen om morgen even langs te komen...

Heerlijk... morgen gaat leuk worden, voor het eerst weer sinds 3 weken... alssie het maar niet afzegt
__________________
Dromendief
Oud 28-02-2006, 22:45
Verwijderd
ik zou m nu nog zoo graag even willen knuffelen, liefdesverdriet heb je echt met vlagen merk ik..
Oud 28-02-2006, 22:50
druiveke
druiveke is offline
ik ken het gevoel *broken*

het is sinds 2,5weken uit
ik wil graag nog eens dmet hem praten omdat hij het van de ene op andere dag uitmaakte
maar hij wou me nietmeer spreken omdat da te pijnlijk zou worden

toch blijven er vragen in menhoofd spoken
dus dacht ik 'ik bel hem'
hij nam niet op
was misschien op werk maar heeft ook niet terug gebeld of gesmst waarom ik belde...

ik weet niet wat ik nu moet
ik wil het niet zomaar voorbij laten gaan
Oud 28-02-2006, 22:54
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
heeft hij dan niet verteld waarom hij het uit heeft gemaakt?
__________________
Indescribable feeling
Oud 28-02-2006, 22:55
druiveke
druiveke is offline
hij twijfelde...

maar een hele week heeft hij me wel overtuigd dat ik niet mocht twijfelen en hem niet mocht verlaten ed

daarom heb ik nu dus een schuld gevoel
Oud 28-02-2006, 22:57
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
suc6 ermee
__________________
Indescribable feeling
Oud 01-03-2006, 00:51
Verwijderd
Ik zit te wachten tot ik op m'n bek ga hiermee. Kan nooit lang duren
Oud 01-03-2006, 08:17
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Goed! Heb sinds gister een vriend
Oud 01-03-2006, 08:32
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
druiveke schreef op 28-02-2006 @ 23:50 :
ik wil het niet zomaar voorbij laten gaan
Maar hij wel - anders belde hij wel terug of mocht je nog langskomen. Het enige dat je nog "kunt" doen zonder jezelf voor schut te zetten en hem alleen maar een hekel aan je te laten krijgen is een mail schrijven (wel met volzinnen, anders raakt hij helemaal overspannen) met je vragen. Krijg je geen antwoord? Ga door met je leven en geef jezelf de kans dit te verwerken. Het heeft geen zin zo.

& OT: Het gaat goed, hij is heel lief en hij vind me mooi. Alleen beetje jammer, ik had gisteren beetje uitgebreid gekookt (doe ik wel vaker) met van die pudding uit zo'n pakje en toen zei hij; 'Hé! Dat spul hebben ze op mijn werk ook, dus zo smaakt dat!' (Hij maakt verf.)

En verder gaat hij bijna naar de US, dus dat is ook wel minder. Gelukkig gaan we vanavond uit eten en wreed ******, als het aan mij ligt.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.

Laatst gewijzigd op 01-03-2006 om 08:36.
Oud 01-03-2006, 08:37
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het is moeilijker dan ik dacht..
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 01-03-2006, 08:38
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 01-03-2006 @ 09:37 :
Het is moeilijker dan ik dacht..
Ja, je maakt het jezelf niet heel makkelijk hiermee.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Oud 01-03-2006, 08:40
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 01-03-2006 @ 09:32 :

& OT: Het gaat goed, hij is heel lief en hij vind me mooi. Alleen beetje jammer, ik had gisteren beetje uitgebreid gekookt (doe ik wel vaker) met van die pudding uit zo'n pakje en toen zei hij; 'Hé! Dat spul hebben ze op mijn werk ook, dus zo smaakt dat!' (Hij maakt verf.)
oeps, das ni best volgens mij

OT: ben best wel benieuwd wat die van mn schrijfseltje vind.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 01-03-2006, 08:41
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 01-03-2006 @ 09:40 :
oeps, das ni best volgens mij

OT: ben best wel benieuwd wat die van mn schrijfseltje vind.
Het was wel lekker hoor. Pistache pudding heeft nu eenmaal een apart kleurtje.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Oud 01-03-2006, 08:42
farai
Avatar van farai
farai is offline
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 01-03-2006, 09:55
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 01-03-2006 @ 09:32 :
Maar hij wel - anders belde hij wel terug of mocht je nog langskomen. Het enige dat je nog "kunt" doen zonder jezelf voor schut te zetten en hem alleen maar een hekel aan je te laten krijgen is een mail schrijven (wel met volzinnen, anders raakt hij helemaal overspannen) met je vragen. Krijg je geen antwoord? Ga door met je leven en geef jezelf de kans dit te verwerken. Het heeft geen zin zo.

twee jaar, van de ene op andere dag los laten?
Oud 01-03-2006, 09:59
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
druiveke schreef op 01-03-2006 @ 10:55 :
twee jaar, van de ene op andere dag los laten?
Lees je wel wat ik schrijf? Waarom zou je nog vasthouden aan iemand die duidelijk geen contact meer met je wil? Het lijkt mij dan ook alleen maar verstandig om verder te gaan met je leven: je bent heus niet de eerste die onverwacht gedumpt wordt.

En trouwens, het is niet bepaald van de ene op de andere dag. Na een paar weken mag je best wel eens diep ademhalen en stoppen met zielig zijn. Alleen maar omdat je er niets mee opschiet en alleen jezelf er mee hebt. Er zijn genoeg andere jongens die ook in het begin leuk zijn en doen.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Oud 01-03-2006, 11:10
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-02-2006 @ 19:18 :
Wat liefde betreft is het lekker rustig. Misschien wil ik dat nog wel zo houden, ik zie niemand die dat in verandering zou kunnen brengen, of wie ik zou toestaan dat te doen
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-03-2006, 12:32
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 01-03-2006 @ 10:59 :
Lees je wel wat ik schrijf? Waarom zou je nog vasthouden aan iemand die duidelijk geen contact meer met je wil? Het lijkt mij dan ook alleen maar verstandig om verder te gaan met je leven: je bent heus niet de eerste die onverwacht gedumpt wordt.

En trouwens, het is niet bepaald van de ene op de andere dag. Na een paar weken mag je best wel eens diep ademhalen en stoppen met zielig zijn. Alleen maar omdat je er niets mee opschiet en alleen jezelf er mee hebt. Er zijn genoeg andere jongens die ook in het begin leuk zijn en doen.
Tjee, Ik vind dat wel kort door de bocht! Sommigen doen er maanden over om weer een beetje happy te worden... En dat dr ex een gesprek uit de weg gaat is ook niet helemaal leuk
__________________
Dromendief
Oud 01-03-2006, 13:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 01-03-2006 @ 13:32 :
Tjee, Ik vind dat wel kort door de bocht! Sommigen doen er maanden over om weer een beetje happy te worden... En dat dr ex een gesprek uit de weg gaat is ook niet helemaal leuk
Ze bedoelt het toch niet slecht. Het is alleen maar beter om het achter je te laten dan nachtenlang in bed te huilen omdat het uit is. Natuurlijk wil je ergens wel weten waarom het uit is, maar als de andere partij niks meer van zich laat horen, dan moet je jezelf ook niet langer kwellen. (En ja, het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan.)

OT: ik voel me best prettig.
Oud 01-03-2006, 13:33
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 01-03-2006 @ 14:14 :
(En ja, het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan.)

__________________
Dromendief
Oud 01-03-2006, 14:26
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
I feel good tudududu (8)

Zaterdag weer naar hem toe.
Het is lang geleden dat ik zó verliefd was en dat het wederzijds was. Ik voel me echt goed dankzij hem. &hearts;
Oud 01-03-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 01-03-2006 @ 15:26 :
Het is lang geleden dat ik zó verliefd was en dat het wederzijds was. Ik voel me echt goed dankzij hem. &hearts;
Vanaf zaterdagmiddag samen geweest en heb hem net weggebracht naar het station.. Morgen hebben we nog samen en dan moet hij weer naar school en ik weer gaan werken..
Maarikhouzoveelvanhem <3
Oud 01-03-2006, 14:38
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Vrijdag zie ik 'm weer en er zit een grijns op m'n gezicht geplakt!
Oud 01-03-2006, 15:49
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb zin om hem weer te zien

Het gaat steeds beter de laatste tijd, en ik vind het heerlijk als hij zegt 'we gaan wel snel samenwonen hoor' <3
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 01-03-2006, 16:30
Uncertain
Uncertain is offline
Eh, we hebben nu contact. Maar erg lekker loopt het niet, wat kunnen vrouwen me soms tot wanhoop drijven.
Oud 01-03-2006, 16:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Heerlijk, die dubbelzinnige gesprekken
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-03-2006, 16:45
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-02-2006 @ 21:27 :
Dat ging ook snel dan!
Ja blijkbaar.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Oud 01-03-2006, 16:46
Verwijderd
Verrot. :/
Oud 01-03-2006, 17:13
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 01-03-2006 @ 17:46 :
Verrot. :/


eigenlijk ben ik stiekem wel benieuwd hoe het gisteren was... :]
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 01-03-2006, 17:21
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
"Ik meen het echt!!"

Hmm, waarom wil je iemand zo graag overtuigen dat je het meent? Behalve als je het natuurlijk niet meent. Right.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-03-2006, 17:23
Verwijderd
Hij doet het er gewoon om. Laat me met mijn leven en ga verder met die van jou, op welke manier ook. Maar hou hiermee op, asjeblieft. Dit is gewoon leedvermaak zo ongeveer. Het ging net zo goed

En die ander zie ik vanavond. Denk ik. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Oud 01-03-2006, 17:32
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 01-03-2006 @ 17:46 :
Verrot. :/
Dat mag je gaan uitleggen, ajb.. :/

&Ehm, verward, vooral. Vooral nu weer.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 01-03-2006, 17:33
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Heb 5 nachten achter elkaar bij hem geslapen en het was geweldig Ik ben verslaafd aan hem geworden denk ik
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie Kippenvel
puur
7 27-10-2005 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.