Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 19:01 :
zoals het er naar uit ziet, extra paar schoenen en sokken mee.
ik zit te denken aan kisten
wat voorn weer wordt het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2006, 18:29
Carn
Carn is offline
cnn en weatherunderground zeggen allebei dat het nat wordt maandag.
Oud 03-08-2006, 20:55
Carn
Carn is offline
http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business

die ook al.

Natste Sziget tot nu toe?
Oud 03-08-2006, 21:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 15:59 :
Dat had volgens mij te maken met het feit dat er op die Zero-day (dag voor het festival) een speciaal concert was van Illès oid. Ik weet zelf ook niet meer of wij er toen di.ochtend of ma.avond al waren.
Nu hoor ik weer dat het wel kon dus ik weet het niet
Oud 04-08-2006, 09:44
Jules
Jules is offline

ik heb mijn laarzen ingepakt
Oud 04-08-2006, 10:37
Verwijderd
ik ga maar eens een zomerjas kopen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 13:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Gustav schreef op 01-08-2006 @ 10:32 :
waar is de exp jazz?
Bahia stage, en waar zoek je maar lekker zelf uit
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 04-08-2006 @ 10:44 :

ik heb mijn laarzen ingepakt
ik ook, en een regenponcho. dat worden vast mijn beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:15
Verwijderd
omg
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:37
Carn
Carn is offline
het weer wordt steeds beter

/sarcasm
Oud 04-08-2006, 17:30
Drez
Drez is offline
nou.
wat stom.
Oud 05-08-2006, 12:23
Carn
Carn is offline
de 14de misschien thunderstorms
Oud 05-08-2006, 12:27
Carn
Carn is offline
ohja vriend van me zoekt vervoer voor 2 personen. wie wil?
Oud 05-08-2006, 13:38
merels
merels is offline
zijn er regels verbonden aan wat je mag meenemen qua blikjes drinken, eten etc? vorig jaar was ik er zonder bagage dus ik weet het niet. en hoe zit het met de grenscontrole bij tsjechie? vorig jaar was die met eurolines nogal uitgebreid en vervelend.
Oud 05-08-2006, 13:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
merels schreef op 05-08-2006 @ 14:38 :
zijn er regels verbonden aan wat je mag meenemen qua blikjes drinken, eten etc? vorig jaar was ik er zonder bagage dus ik weet het niet. en hoe zit het met de grenscontrole bij tsjechie? vorig jaar was die met eurolines nogal uitgebreid en vervelend.
ze zijn daar best streng bij de ingang..en wie gaat er nou van ales meeslepen als je het daar voor n appel en een ei kan krijgen

"You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either. "

1 of 2 flessen en een traytje mag denk ik wel, de rest is inleveren van wat ik heb gezien bij naderen.

Hongaarse grensovergang is gewoon uitgebreid en vervelend.
Oud 05-08-2006, 14:06
merels
merels is offline
Citaat:
Carn schreef op 05-08-2006 @ 14:42 :
ze zijn daar best streng bij de ingang..en wie gaat er nou van ales meeslepen als je het daar voor n appel en een ei kan krijgen

"You can't take into the Sziget Festival site objects made of glass, hitting or cutting tools, umbrellas, alcoholic beverages, soft drinks or food in commercial quantity with you either. "

1 of 2 flessen en een traytje mag denk ik wel, de rest is inleveren van wat ik heb gezien bij naderen.

Hongaarse grensovergang is gewoon uitgebreid en vervelend.
ah merci voor de info! vriendin neemt zo´n brander mee dus we wilden wel wat eten meenemen, oh en energydrank en flessen wijn.

en die grenscontrole is echt KK, ik voelde me echt vernederd. maar dat was naar praag.

pff ik ben net terug van een maand vakantie en ik ga zo alweer, echt asociaal
Oud 05-08-2006, 19:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
merels schreef op 05-08-2006 @ 15:06 :
ah merci voor de info! vriendin neemt zo´n brander mee dus we wilden wel wat eten meenemen, oh en energydrank en flessen wijn.

en die grenscontrole is echt KK, ik voelde me echt vernederd. maar dat was naar praag.

pff ik ben net terug van een maand vakantie en ik ga zo alweer, echt asociaal
nou ja eten enzo zal allemaal niet zo veel uitmaken, paar flessen wijn ook niet, maar het is niet dat je met trays en een steekwagen aan mag komen zetten. Zoals in duitsland ;D

Mjah en de grens; wij zijn de afgelopen 2 jaar aangehouden waarbij de eerste keer echt veel tassen opengemaakt werden etc. Niet echt erg maar gewoon lastig.
Oud 05-08-2006, 20:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Nog effe een vraagje(arme carn ), hoe zit het met het vega eten op sziget(vriendin he )?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 01:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 05-08-2006 @ 21:51 :
Nog effe een vraagje(arme carn ), hoe zit het met het vega eten op sziget(vriendin he )?
Sorry, het is festivalvoer of gezouten babylijkjes.

(ik heb wel her n der vega shit gezien )

er groeit iig genoeg gras en bladeren.
Oud 06-08-2006, 15:08
Verwijderd
je kunt er heel goedkoop erg lekker vegetarisch eten. aan de 'rustige' kant van het eiland zit een tent met vegetarisch (veganistisch? kan ook, weet ik niet meer) eten. daar zijn de toiletten ook minder vies trouwens
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 15:18
Carn
Carn is offline
hehe, ja qua toiletten: wie zoekt die heeft wat!
Oud 06-08-2006, 15:29
Carn
Carn is offline
het weer ziet er al weer wat beter uit , met wat mazzel de komende week gewoon droog.
Oud 07-08-2006, 14:15
Roxy
Roxy is offline
Nou woensdag was het weer in boedapest erg droog en behoorlijk warm zelfs. Hier in het noorden van bulgarije regent het weleens maar dan is het daarna ook meteen weer vrij warm dus dan droog je weer snel op.
Oud 07-08-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 07-08-2006 @ 15:15 :
Nou woensdag was het weer in boedapest erg droog en behoorlijk warm zelfs. Hier in het noorden van bulgarije regent het weleens maar dan is het daarna ook meteen weer vrij warm dus dan droog je weer snel op.
aah relaxt
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:06
Verwijderd
Het is hier (weer) zoo gaaaf.
En het weer is heerlijk!
Ik ga nog ff onzinnetje doen
en dan weer sjek zoeken en dansen
of eten
ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 10:25
Verwijderd
het is hier echt zoooo gaaf, het weer is echt lekker en de hangmatten zijn ook echt chill
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 19:37
Carn
Carn is offline
Sziget tot nu toe:

- al onze spullen zijn gejat op de maandag voor sziget..spullen als in backpacks met alle kleren. Dinsdag dus voornamelijk bezig geweest met het vinden van een politieagent die WEL engels kan. Gelukkig aangifte kunnen doen etc, dus verder no biggy. Wel balen natuurlijk maar gelukkig hebben ze hier ook winkels etc dus even kleren kopen en weer verder.

- Weer is tot nu toe uitstekend, beetje wind, 25 tot 30 graden. In het weekend gaat geloof ik een buitje vallen maar die nemen we dan voor lief.

- Muzikaal gezien nog niet echt iets supers gezien, Sick of it All was wel weer leuk maar het blijft standaard herrie. Death by Stereo viel nogal tegen. Straks Yonderboi, ben ik wel benieuwd naar. Wir Sind Helden was een groot duits hos-feest dus dat liet ik na 2 nummers ook wel weer voor gezien (mede dankzij een ongelooflijke rugpijn dankzij een lek luchtbed).

- Wat een hoop duitsers, italianen en nederlanders. De meeste hongaren werken hier volgens mij achter de bar.

Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 19:38
Verwijderd
Keep on rocking dan .

Succes met de verzekering verder.

Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 19:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 11-08-2006 @ 20:38 :
Keep on rocking dan .

Succes met de verzekering verder.
hehe ik ben natuurlijk de enige die niet ferm verzekerd is, want met mn stomme kop dacht ik dat mijn CZ shit de handel wel dekte maar dat is natuurlijk een zorgverzekering..ach ja. Enige van waarde wat er in mn tas zat was mn scheerapparaat en een vest; de rest was standaard prut dus ik lig er niet wakker van. wel balen tho.
Oud 11-08-2006, 20:16
niamen
niamen is offline
hmm da's minder
maar ach dat scheerapparaat kan vast vervangen worden, het (36cf?) vest zal moeilijker worden
Oud 13-08-2006, 19:00
Carn
Carn is offline
@ B: didnt have it with me

In english so I dont have to type this another time because my gay-ass friend doesnt fuck up the pc again.

- Fear factory played a good show, burton had a good day so we got a great show with basically all the classics.

- A lot of great hungarian bands two days ago, like blind myself and superbutt, defintely worth checking out, the dillinger and soad from eastern europe; find there site and check it out, great hardworking bands who deserve it.

- relax was good, Carn says that its a typical product of the dutch (lalala blab;a bargf rockacademy yearly excrement) scene but according to the dutch (we go to pinkpop wooooo) crowd it was great.

- The weather: We had some rain last night, which results into some nasty CLAY, but its manageble. The reports are good for the rest of the week so let the summer continue

- Oh and Radiohead was BORING. Only guys with fantasized penisses like that crap. Really. 2 songs and I wanted to fucking SHIT MYSELF. please die and go. cya.
Oud 14-08-2006, 15:17
Supervixen
Supervixen is offline
Ik vond radiohead echt ontzettend mooi, alleen dat fucking geduw begon me op een gegeven moment echt de strot uit te hangen, ik wou dat t nog een week duurde !

pff wel raar toetsenbord hier

ik heb nog 1 minuut!

mensen die hier ook zijn, veel plezier nog deze laatste 2 dagen!
Oud 14-08-2006, 16:37
Carn
Carn is offline
nou ja. leuk als je van stervende geiten houdt en italianen die aldus mijn makker als de zanger van morbid angel het 'fragiele liedje' karma police meezingen.

Enfin, gisteren een timewarp gehad wegens de gratis Palinka (soort whiskey), die er goed in ging tijdens een gesprek met een of andere servier. Gisteren overdag en snachts wat regen gehad maar nu is het weer +- 23 graden en morgen wordt nog beter aldus de voorspellingen.

Een bandje wat voor Yonderboi speelde (Bootsie Quartet) was ook erg aardig, beetje experimentele instrumentale muziek met neigingen naar filmmuziek maar dan met 'lekkere beats'.

Vandaag speelt The Gathering, Zagar, The Orb en Colorstar dus dat wordt een avondje van alles wat.
Oud 14-08-2006, 16:54
Roxy
Roxy is offline
Gister was best gezellig maar jammer dat we net de gayste dag daar waren. Programmering van zowel eergister als vandaag was honderd keer beter. Maar helaas, het is niet anders. Wel genoten van de karaokebar gelukkig.
Oud 15-08-2006, 18:06
Carn
Carn is offline
uhhuh. Wederom palinka-time in de prof.area dus ik ben al weer gaar als een knetter.

Net Living Colour geyien, wat was dat gaaf! meest rockende negers ooit, jammer dat het geluid niet super was. Gisteren was een beetje matig omdat ik volgens mij een lethal-goulash maaltijd op had en me niet echt top voelde dus na Zagar (erg goed overigens) maar een uil ben gaan knappen. Straks nog The Prodigy, daarna nog wat bier drinken en dan naar bed en richting huis.
Oud 15-08-2006, 19:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-08-2006 @ 02:19 :
er groeit iig genoeg gras en bladeren.
Oud 17-08-2006, 01:18
Carn
Carn is offline
kkduitsers met hun omleidingen en files, 16 uur in de barrel gezeten. Nu gelukkig thuis, was opruimen douchen en maffen. in een echt bed. heerlijk
Oud 17-08-2006, 09:23
niamen
niamen is offline
weltrusten dan carnie
Oud 17-08-2006, 14:17
Jules
Jules is offline
Het was geweldig, ik wilde niet weg maar helaas het moest toch, en na een avond/nacht/ochtend/begin middag doorrijden ben ik thuis. En depressief. Wat is Nederland toch stom
Oud 17-08-2006, 14:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jules schreef op 17-08-2006 @ 15:17 :
Het was geweldig, ik wilde niet weg maar helaas het moest toch, en na een avond/nacht/ochtend/begin middag doorrijden ben ik thuis. En depressief. Wat is Nederland toch stom
ik had je nog n keer zien lopen geloof ik
Oud 17-08-2006, 15:38
merels
merels is offline
het was erg gaaf. goed gedanst! tief schwarz vond ik echt gaaf alleen soms was eeentonig. prodigy was wel vetopzich, ik stond midden in de pit tussen handtastelijk italianen, hongaren en duitseers maar ik heb echt hard gebeukt. mijn voeten en kuiten zijn echt BLAUW.de busreis viel erg mee behalve het feit dat wij met echt ALLEEN MAAR kneuzen zaten.
verder was de world stage vet en hadden wij een heerlijke plek aan het water en onder de bomen. en leuke mensen ontmoet!

ohja ik wilde eigenlijk niet weg. lichamelijk was ik dood maar geestelijk trok ik het nog wel wat langer

Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 15:47
Carn
Carn is offline
hehe, De prodigy vond ik dus echt wel tegenvallen; Wat een playbackshow is dat geworden, met die neger met zn spastische gezicht. Maar goed, live-cd-luister sessie met licht en tienduizenden lui maakt het wel weer leuk
Oud 17-08-2006, 15:55
merels
merels is offline
Citaat:
Carn schreef op 17-08-2006 @ 16:47 :
hehe, De prodigy vond ik dus echt wel tegenvallen; Wat een playbackshow is dat geworden, met die neger met zn spastische gezicht. Maar goed, live-cd-luister sessie met licht en tienduizenden lui maakt het wel weer leuk
ja in vergelijking met vorig jaar op ll vond ik het ook tegenvallen maar door alles eromheen vond ik het gaaf. door al die mensen om mij heen kon ik niet constant op hen letten.
ohja mijn vriendin's portomonnaie plus telefoon is ook gestolen, port. teruggevonden zonder 200 euro. er wordt daar zoveel gejat, echt achterlijk
dat chocoladebad was trouwens erg gaaf!al heb ik er persoonljk niet aan meegedaan.
Oud 17-08-2006, 16:15
Carn
Carn is offline
ja bij een andere NLr was de auto leeggeroofd; ze moeten ons wel hebben.
Oud 17-08-2006, 16:50
Jimte
Jimte is offline
Was echt een geslaagd festival, de line-up was begrijpelijk minder ( dat heb me iig bedacht doordat er volgend jaar een jubileum van 15 jaar is, waar ik dan uithaal dat er nu bezuinigd wordt enzo), maar nog steeds was het een te vet festival, jammer van al die nederlanders& hammerworld maar ik heb echt wel kunnen genieten.
Oud 17-08-2006, 17:37
roman
roman is offline
ik was er alleen zaterdag, dEUS en Radiohead waren KK. vet!! , alleen stonden er irritante engelse met nog irritantere vlaggen voor me bij dEUS
Oud 17-08-2006, 18:00
Jules
Jules is offline
Citaat:
Carn schreef op 17-08-2006 @ 17:15 :
ja bij een andere NLr was de auto leeggeroofd; ze moeten ons wel hebben.
Ik heb jou niet gezien. En de deuren van onze auto waren ook open gebroken maar er lag echt geen reet in behalve mijn gameboy en dan bedoel ik zo'n ECHT oude grijze met 2 spelletjes en die bitch is 5 euro waard en die hebben ze gewoon meegenomen en mijn cdmapje propvol cd's hebben ze laten liggen. (Thank god)

En onze accu was leeg dus moesten we 2 uur wachten op 'n ANWBer.
En we zijn het hele stuk met zn 2en naar huis gereden.
En ik heb in de afgelopen 2 dagen ongeveer 3 uur geslapen.
En ik moet ook nog eens de campingburen 'online zien te vinden' op basis van voornaam en land.
Da kan toch nie
Oud 17-08-2006, 18:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-08-2006 @ 20:37 :
Straks Yonderboi, ben ik wel benieuwd naar.
hoe was yonderboi?

ik zag m in januari in paradiso en vond het heelheel goed. morgen speelt ie int paard maar ik kan niet gaan:/
Oud 17-08-2006, 19:15
Verwijderd
echt waanzinnige week gehad

helaas ook bestolen, op de eerste dag, backpacks weg, MOOI KUT maar carn volgens mij heb ik nog met jou staan praten in de prof area bedenk ik nu... heb je een pantera pet?

verderop in de week nog wat spullen uit mn tent laten jatten, maar aangezien ik toch bijna niets meer over had kon dat er ook nog wel bij. nu gezellig in mn stomme hongaarse kleding naar lowlands, doeii
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 19:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-08-2006 @ 20:15 :
echt waanzinnige week gehad

helaas ook bestolen, op de eerste dag, backpacks weg, MOOI KUT maar carn volgens mij heb ik nog met jou staan praten in de prof area bedenk ik nu... heb je een pantera pet?

verderop in de week nog wat spullen uit mn tent laten jatten, maar aangezien ik toch bijna niets meer over had kon dat er ook nog wel bij. nu gezellig in mn stomme hongaarse kleding naar lowlands, doeii
haha. Verdomme, ik dacht nog "ey dat lijkt wel hermie van het forum" maar ik hield maar wijselijk mn mond dicht Nou ja, nice meeting ya
Reageren

Regels voor berichten