![]() |
||
Citaat:
oeh bespeur ik hier een welgeplaatste '(L)' ?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 00:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
iets met katers, koffie en wakker worden.
![]() en er ligt 'n lege zak Zweedse Chips op m'n vloer. ![]() vanavond zwemles geven vdo; hete business, mensen.
|
ik heb gister een fascinerend verhaal gehoord van iemand die ontkende dat hij een zuigzoen in zn nek had maar dat het een blauwe blek was die hij had opgelopen door de telefoon in zijn nek vast te houden terwijl hij aan het stofzuigen was.
werkelijk fascinerend. voor de rest was het een kutdag. en vandaag wordt ook stom.
|
![]() |
Ik droomde vannacht dat ik vreemdging met een onwijs hitsige jongen en ik weet niet wie
![]() Toen heb ik ruzie gemaakt op het postkantoor omdat die kkhoer me het pakketje met daarin een Transformer ( ![]() Nu eet ik chocola en zometeen ga ik Grey's Anatomy kijken.
||
Citaat:
||
Citaat:
de maatschappij is verrot, dat is het ! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
< "Ok, hoe ziet hij er uit?" > "Ehh, zeg maar, vierkant, best zwaar, als je ermee schudt dan rammelt het. Ook zit 'ie in een doos. Vierkante doos. Best groot." < "Oh, ik weet het al. Bent u soms mw. Gerards?" > "Ehm." < "Dan kunt u uw nieuwe pc zó meenemen." > "Oh, in dat geval ben ik mw. Gerards. ![]() < "Ja, voor dhr. van Zuipbaron." > "Geef maar, dat is mijn broer." < "Ok, veel plezier ermee. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
dat je zo gaat werken bij de thuiszorg en aanbelt en dat diegene dan huilend opendoet omdat het uit is met haar vriend.
en dat ze vervolgens haar haar gaat blonderen omdat ze toe is aan een nieuwe fase in haar leven. Ik ben nog steeds zwaar, zwaar geshoqueerd. Iemand een leuk baantje in de aanbieding? Regio N-H?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik zit te studentassistenten maar er is geen reet te doen dus nu zit ik voor 9 euro per uur te computeren en dat is wel aardig. Toch wil zo naar huissssss, voor de rest vandaag nog geen reet gedaan
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb cd´s op alfabet gezet, en vinyl´s gedraait ![]()
|
Haha, ik heb zojuist aan twee klassen kinderen ZWEMLES gegeven en dat was serieus gaaf.
![]() ![]()
|
ik liep vandaag van half negen tot half zes stage en om half zeven ging ik werken. in het uur ertussen ben ik naar huis efiets, heb ik gedoucht, gegeten, tien minuten geforumd en naar mijn werk gereden. alsof het niks is he. en nu heb ik eindelijk vrije tijd. en ik ben doodmoe.
||
Citaat:
nondepikkel dat zijn wel de onderwerpen. oja ontipoc: een collega die mijn nieuwe kapsel voor het eerst zag zei ' hmmm je lijkt op zo'n filmster, maar ik weet de naam niet meer' ' ehhh dat zal wel weer eens audrey hepburn wezen ( ![]() ![]() ' JAAAA, die! daar lijk je op nu!'
|
Verwijderd
|
HA HA ik heb WEER een jongen geslagen, omdat hij me echt vol op mn bek pakte terwijl ik gewoon met m aan het praten was en toen zei ik dat ik gister nog iemand had geslagen omdat hij ongevraagd aan me zat en dat ik hem nou eigenlijk ook moest slaan.. en dan moet je bij mij niet zeggen van DOE DAN DOE DAN DOE DAN
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan? Verwijderd | 500 | 16-09-2008 18:17 | |
Drugs & Alcohol |
Mijn paddo verslag E Che Guevara | 163 | 30-10-2005 11:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
probeert ze mij bij een bepaalde groep (sekte) te kijrgen? HelpMePlease | 39 | 09-08-2003 16:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wiet (blowen) + slaapmedicatie Somebody Special | 0 | 28-06-2003 10:36 | |
Muziek |
Brakke Concertverhalen vertel ze allemaal! 86dagreed | 40 | 25-06-2003 19:04 |