Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 19:28
86dagreed
86dagreed is offline
Vertelt u hier uw belevenissen bij concert. Ik kick the shit wel af, met een verhaal wat sommigen misschien kennen.

Tool-013.

Ik had gelukkig een kaartje weten te bemachtigen voor dit concert. Lang naar uitgekekne, tool live! Fucking hell! Goed. Het was binnen 13 minuten uitverkocht en ik kon erheen, dat was cool.

Eenmaal toen het zover was, en ik eindelijk vooraan stond om de band te zien beginnen kwam er een klotegevoel in me op. Ik had de hele middag lopen zuipen en opeens: PISSEN. GODVERDOMME MOET DAT NU?! tenminste, dat denk je dan.

Dus ik kijk om me heen, te druk om naar plee te lopen. En tool gaat beginnen, waar ik al jaren naar uitkijk. Dus wat doe je? Juist, je drinkt je glas leeg en begint in dat glas te pissen. Maar goed, terwijl ik aan pissen was dacht ik 'ja leuk en aardig zo in dit glas pissen, maar ja, ik heb wel erg veel gezopen'. dat glas werd voller en voller en voller. 'ja godverdomme' dacht ik en voor ik er erg in had begon ik tegen die vetn voor me te pissen.

Die draait zich om "WAAAT'. Ik van ' eeh'. Vriend van mij: 'je morst bier man!'. Ik hef dat glas met die pis erin en zeg 'proost'.

Glas pis weggeflikkerd. Tool toch nog kunnen zien.

Je zou s'avonds maar bij die vent in de auto zitten.
'henk? je ruikt naar pis'.

Dit was mijn bijdrage, ik wil vette/rare/gore shit horen jongens. Gooi het eruit! ik heb er nog wel meer, maar eerst jullie.
Oud 24-06-2003, 19:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Die is wel stoer.
Oud 24-06-2003, 19:32
Verwijderd
whahahahahahahahahaha dat is echt fucking cool!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jij bent raar

mijn ergste concert verhaal:
met silverchair gingen mn broer en ik tijdens de opening acts (was saai...) boven zitten en dan naar beneden gaan als silverchair zou beginnen. nou, er was een perfecte plek om te zitten, alleen zaten er jammer genoeg al een groep meisjes met een meisje in een rolstoel. ze liepen allemaal weg, dus wij dachten "cool, nu kunnen wij daar zitten". En ik merk opeens dat het behoorlijk stinkt naar iets verdachts en schreeuw "wacht, niet zitten!!!!" alleen het was te laat en mn broer zat op een stoel bedekt met kots. dus zn hele spijkerbroek (kont-area) was bedekt met overgeefsel van het meisje in een rolstoel die de stress waarschijnlijk niet kon handellen ofzo. Ik moest dus, in de badkamer (gelukkig silverchair niet gemist) de kots van mn broers kont afvegen en het stonk de hele avond door!!
Oud 24-06-2003, 19:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gadverdamme dat is zó'n vies verhaal he friso

Goed
Ik was bij lostprophets in de melkweg, vorig jaar juni. Ik zat daar met een jongen op een bankje en ik vond die jongen nogal erg leuk. Wij zaten te praten, het hele concert (niet veel van gevolgd dus) en aan het eind kwam er zo'n vent in een rolstoelwagentje langsrijden (miss kennen sommigen van jullie hem wel van gezicht enzo, ik zie hem namelijk bijna áltijd op numetal concerten enzo). Die vent moest zeiken. En wat deed hij, hij pakte uit een zakje wat aan die wagen hing een beker achtig ding en zeek daar in. Dat bekertje ging dat zakje in, ZONDER DEKSEL! gatverdegatver. Daar zit je dus naar te kijken, met een jongen die jij erg leuk vindt. En dan krijg je wel spontaan erg veel last van plaatsvervangende schaamte...
Die jongen werd een paar maanden later m'n vriend, toen ging het uit. Kwam ik hem tegen bij Taproot. We stonden te praten en wie komt er langsrijden.... omg.
Oud 24-06-2003, 19:37
Verwijderd
Haha ik moest duchtig glimlachen toen ik dat verhaal van 86 las
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
weezzz schreef op 24-06-2003 @ 20:34:
We stonden te praten en wie komt er langsrijden.... omg.
Nou wie?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:40
paco de taco
paco de taco is offline
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-06-2003 @ 20:38:
Nou wie?
de zangeres van t-spoon.
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-06-2003 @ 20:38:
Nou wie?
1 hint: het is uitgedost in rood fluweel en rijd op een schimmelachtig wit voertuig.
Met citaat reageren
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Geen brakke dingen maar toch.

At the drive-in speelt in Nederland.

Eerst in Groningen en dag erna in Melkweg. Omdat niemand meewilde had ik nergens een kaartje voor gekocht. Toen hoorde ik dat een vriend van me al enige tijd een kaartje had. Ik wilde dus mee kwam bij postkantoor en alles was uitverkocht. Via via hoorde ik dat iemand in Groningen nog een kaartje overhad, maar slaapplek was er niet echt(bij zn zus of zoiets).
Dus ik naar Groningen,in Nijmegen aangekomen(40 km van me vandaan) belde ik heb op of hij kaartje nog had. Hij vertelde me dat een vriend van hem opeens wel mee ging. En ik kon dus terug naar huis.

Toen volgende maar naar Melkweg gegaan te hopen dat er iemand voor de ingang misschien nog een kaartje verkocht( Amsterdam is 400 km reizen heen en terug dus tja.

We gingen naar de independent outlet en zagen Aziz daar lopen(zanger NRA). Was al vreemd omdat Nra het voorprogramma was. Dus wij vragen. At the drive in heeft de show afgelast en is naar Amerika vertrokken. Dus geen at the drive in.

En het ergste van alles was dat de show in Groningen de allerlaatste At the drive-in show ter wereld was omdat ze hierna splitten.

Maar het leuke is dat op Terremoto Sparta en The Mars volta geprogrammeerd staan. Dus alle bandleden van atdi kan ik toch nog zien.

En ik stond bij Blink182 in de 013(normaal nooit in de pit en nu wel) Van tevoren ging iemand in de pit plassen en rondjesdraaien met zn zwans. En heel toevallig viel mn schoen ergens uit en ging ik in de pis staan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:43
86dagreed
86dagreed is offline
He iemow - kor:

ik had daar ook een kaartje voor . ik had honderden guldens bij me voor merchanidse. Wil ik trein instappen word ik gebeld. 'ze treden niet op en gaan uit elkaar' ofzo.

Pats boem.
ik en een vriend zijn direct naar het cafe gegaan en hebben daar vervolgens zoveel gezopen dat ik echt niet meer weet wat we hebben gedaan nadat we het cafe hebben betreden. alleen de portomonnee was licht
Oud 24-06-2003, 19:43
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 24-06-2003 @ 20:41:
En heel toevallig viel mn schoen ergens uit en ging ik in de pis staan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 08:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ahhhh, dat van iemow-kor en 86dagreed vind ik zielig
Oud 25-06-2003, 09:07
testement
testement is offline
dat zijn ze allemaal wel, brak.
Oud 25-06-2003, 09:22
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb niet echt ranzige verhalen. Alleen dat ik voor m'n kop geslagen word hehe.
Oud 25-06-2003, 09:23
Verwijderd
en de zanger van KT die aan je kont zat toch?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:56
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
die mij heeft geneukt gezoend en onder gespuugd
Oud 25-06-2003, 09:58
DeadNation
DeadNation is offline
En de kroket die een onbekend meisje afschrikt in Arnhem als hij t over keihard in de ******reet neuken heeft
Oud 25-06-2003, 09:58
Verwijderd
holy shit.. haha!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:59
DeadNation
DeadNation is offline
Donderdag weer een nieuw verhaal als belle en meem de zaal slopen.
Oud 25-06-2003, 10:02
86dagreed
86dagreed is offline
Wat ook wel lachen was, was bij Vision, die hardcorepunkband.

toen had een vriend van mij een tube tandpasta meegenomen, en na een paar minuten in die pit gekeild. Eventjes wachten en na een paar minuten komt er toch een geur naar boven!!! niet te zuinig.
Oud 25-06-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 25-06-2003 @ 10:59:
Donderdag weer een nieuw verhaal als belle en meem de zaal slopen.
ja man, je weet toch, JZ is niks in vergelijking met mij. om Maypole/GVD maar even te quoten :

MOSH!

Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:05
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-06-2003 @ 10:58:
En de kroket die een onbekend meisje afschrikt in Arnhem als hij t over keihard in de ******reet neuken heeft
huh

ik weet alleen nog in de lift op school...
meisje tegen vriedin: ik heb pijn aan mn reet
ik: ow in je kont geneukt
zij: nee joh
ik: nee? hou je daar niet van?

meisjes lopen de lift uit...
Oud 25-06-2003, 10:07
DeadNation
DeadNation is offline
Niet echt superboeiend:

In dord bij Tear It Up waren een paar dronken idioten die iedereen aanvielen en omver gingen vegen(echt met een bezem). Later zag je ze steeds sipper worden en lagen ze praktisch alleen maar op de grond(en t podium).....kregen ze nog een paar trappen in hun pens van een aantal coole kids en maakte ze ook nog even ruzie met een vriendin van me. Een klein uur later zaten ze bloed te kotsen bij de Dordtse haven. Justice comes swift
Oud 25-06-2003, 10:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
bloed te kotsen
ahhh, da's zielig
Oud 25-06-2003, 10:09
DeadNation
DeadNation is offline
Die vriendin van jessisma kroket hehehe. Bij GUTG was dat geloof ik hahaha
Oud 25-06-2003, 10:10
Verwijderd
die bril toen! hahaha.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:13
DeadNation
DeadNation is offline
Bril? M'n geheugen laat me weer eens mad in de steek.

btw: gaat goed met de avatars rosa. Komt helemaal goed
Oud 25-06-2003, 10:14
Verwijderd
die zonnebril die arkan op had.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:15
DeadNation
DeadNation is offline
Oja
Oud 25-06-2003, 10:19
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik heb een nieuwe

en nog 1 keer arkan....

maar ik weet niet meer wat ik tegen die chick zei hoor :/
Oud 25-06-2003, 11:51
Faery
Faery is offline
Ja, van Gelredome naar Arnhem Centraal teruglopen als je zo naar de klote bent is kut ja .
Oud 25-06-2003, 11:59
funest
funest is offline
mja brakke verhalen, komt niet verder dan zatte zooi en vast zitten op utrecht centraal 'snachts, tussen de junks
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:07
Tsasil
Tsasil is offline
Ach ja, niet zo grappig als de andere, maar wel brak.

Ik en een vriend hadden een keer besloten om naar 'Op volle snoeren' te gaan. De avond daarvoor speelde fluisterwoud en zwartketterij ook nog in Nijmegen, en dat ligt vlakbij arnhem waar op volle snoeren dus was. Wij een slaapplek geregeld, dus we konden daar in de buurt blijven pitten.

De desbetreffende dag worden we opgebelt dat de slaapplek alleen de nacht na OVS door kon gaan. Brak, maargoed wij iets anders regelen. Dat lag alleen een stuk verder van Nijmegen af, dus we zouden iets vroeger weg moeten. Maarja, tis niet anders.

Goed, naar Nijmegen. Wat een teringstad is dat zeg. Bleek dat dat stinkhok niet ergens dicht bij het station lag, maar ergens in de middle of fucking nowhere. Na een uur zoeken kwamen we erachter dat we een uur te vroeg waren. Dat hield niet alleen in dat we uur moesten wachten op het optreden, maar ook dat we dan na een uur optreden weg moesten. Wij hadden toen zoiets van 'fuck it, we willen de handloze drummer nog een keer zien (SauroN, en dit was op het punt dat we niet echt meer recht konden staan)'

OK, een paar uur later, om een uur of twaalf gingen we maar informeren hoelaat de eerste trein naar arnhem zou gaan. Kwart voor 7, maar ach er bleek een kroeg tot 6 uur open te zijn. Niemand vertelde er alleen bij dat om een uur of 3 die kroeg in de plaatselijke afvalbak van kansloze 40 jarige homo's en ouwe vrijsters zou worden. Wij dus om een uur of 5 richting het station om daar maar te gaan liggen. Worden we om half zeven wakker geschopt door een conducteur dat er geen treinen rijden richting arnhem. Moesten we dus weer een paar uur op de bus wachten.

Maar ach, op volle snoeren was vet, helemaal strak van de caffeine.
Oud 25-06-2003, 13:11
Verwijderd
Ik heb Friso een tijdje afgeperst met dat Tool-verhaal. Hij moest me om de tijd geld geven omdat ik het anders aan oma vertelde. Dat waren nog eens tijden.

Ik heb nooit rare dingen meegemaakt bij concerten geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:42
Rodegier
Rodegier is offline
Citaat:
Ufke schreef op 25-06-2003 @ 14:11:
Ik heb Friso een tijdje afgeperst met dat Tool-verhaal. Hij moest me om de tijd geld geven omdat ik het anders aan oma vertelde. Dat waren nog eens tijden.

Ik heb nooit rare dingen meegemaakt bij concerten geloof ik.
jij bent laag ufke!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:44
Rioto
Citaat:
X Belle X schreef op 25-06-2003 @ 11:04:
ja man, je weet toch, JZ is niks in vergelijking met mij. om Maypole/GVD maar even te quoten :

MOSH!

Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:46
Rioto
niet echt boeiend maar goed : .... kreeg bij madball op waldrock een trap in mn kruis waar je u tegen zeg , ik werd gelijk ook een beetje wit zei iedereen dus toen ben ik maar even gaan liggen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:04
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
met een chick?
Oud 25-06-2003, 19:04
SRV
SRV is offline
disturbed, live op fields of rock bagger...zwaar bagger ik ben een grote fan van disturbed maar toen wel ff op afgeknapt, de bas stond zo hard dat je de zanger en andere gitarist niet meer hoorde...
Reageren

Regels voor berichten