![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het wel mee eens, want wat ben ik zonder Onzin, als ik al mn posts op andere fora zou uitzaaien, dat wordt een dikke vette ban ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zei ook niet dat het precies voor mij moest gelden. Hoewel ![]() ![]() Bans ![]()
||
Citaat:
![]() Heb begin mei 2005 nog een PM gestuurd naar Ieke, ivm dat 't op M&M toen echt de spuigaten uitliep qua nutteloos gezeik. "Zeker omdat ze dan de raad krijgen "Ga maar naar Onzin.", maar daar is't door sommige van die lullerds ook niet zo aangenaam meer, snappie? ![]() Haar antwoord was: "Moeten we het maar over hebben op Admin. Ik merk ook dat er op onzin een paar lui zijn die niet bepaald goed voor de sfeer zijn, maar in eerste instantie moeten de fb's van onzin dat bekijken. En als ze niet over de regels gaan is het moeilijk waarschuwen/bannen natuurlijk." Dus imho heb je eigenlijk als fb-team de ondergang van Onzin mee gezaaid... Ach ja.
||
Citaat:
Natuurlijk is t lastig om nieuwe fb's te vinden, zeker hoe het de vorige keer gegaan is, was niet ideaal met de tijd die er tussen zat.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Te grote serverlast. Dit blijft als je het samen gaat voegen. De leden gaan niet vanzelf weg en blijven heus wel op het forum rondhangen. Een paar manierer hoe je dit omlaag krunt brengen is door:[list=1][*]Zware opties van het forum uit te schakelen.[*]Een nieuwe server aanschaffen.[*]Het forum minder toegankelijk maken voor gasten.[*]Mensen bannen waardoor het rustiger wordt.[/list=1] Zelf ben ik voor nummer 1 en mits haalbaar nummer 2. de laatste 2 opties lijken me voor het forum geen goede oplossing. Het niet kunnen modereren van onzin Dit kan je oplossen door nieuwe regels, zoals ik eerder in dit topic heb aangedragen. Te veel overeenkomsten Onz/DK na nieuwe regelgeving. Dit pleit inderdaad wel voor een samenvoeging, maar zoals eerder in de topics door de leden is aangegeven is hier vele stijd tegen. Dit kan opgelost worden door de leden actief mee te laten denken hoe dit opgelost kan worden evt. zonder samenvoegen van beide fora. Ook is het handig dat (waar ik al langer op hamer) dat de forumbazen (met uitzondering van een paar gevallen) van deze deelfora eens actief mee helpen denken in plaats van dit topics te negeren, hier alleen maar mee te lezen en hun stem niet te laten horen of alleen maar onzinnige reacties te plaatsen. Dat werkt voor niemand.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen is het dan misschien nog moeilijker te vinden en te behandelen .. omdat alles nu 'gecomprimeerd' word in verscheidene spamtopics. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Klets zelf niet. 't Forum draait niet om wat jij allemaal verkeerd doet hoor.
||
Citaat:
En met of zonder constant toezicht, de meeste van deze zaken worden sowieso gemeld en daar wordt wat aan gedaan, maar blijkbaar is dat niet streng genoeg en moet dát vooral veranderen. Of een samenvoeging daarbij gaat helpen, vind ik nog maar de vraag.
||
Citaat:
Er is op lyfestyle en muziek volgens mij meer te doen aan mensen die elkaar systematiesch afzeiken dan op onzin, maar omdat onzin groter is en daar meer mensen komen, lijkt het daar erger. En ik weet nog steeds niet waarom daar niet eerder melding van gemaakt is als het al langer zo loopt. Dit is dan erg lang binnen admin gebleven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En op LS en muziek is het wel te controleren en op onzin niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(je = natuurlijk niet jij persoonlijk, maar het fb-team) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben tegen de samenvoeging, heb eerder al gepost in deze thread maar goed het verbaast me niet dat Ieke mijn post negeert. Misschien teveel waarheden ![]() Er zijn andere oplossingen voor een hoge serverlast en ik zie de overeenkomst tussen DK en onzin niet zo. Iedereeen die op beide subfora post weet dat het er heel anders aan toe gaat en dat de threads verschillen. Vooral omdat er op DK tegenwoordig echt helemaal niks meer mag. en het modereren er is welzeker een gedragscode op onzin. Leden die de content niet aankunnen blijven over het algemeen ook gewoon weg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 11:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1: dat is juist de manier op de serverlast omlaag te halen. 2: Denk je echt dat dat haalbaar is? 3: Gasten worden nieuwe leden, forum draait op leden, zet je dat stop, dan krijg je een ledenstop. 4: Ja, evenals tig forumbazen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh en je gebruikt drogredenering na drogredenering, "dat weten we allemaal", dus hou maar op met reageren, "dat is ook niet zo moeilijk" en "maak het voor jezelf prettiger". ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan nu wel al Wolter z'n argumenten (en de (terechte!!) weerleggingen ervan) gaan herhalen, maar dat "lijkt me niet echt nuttig". Hoe is het gegaan? Wie kwam met het idee voor de samenvoeging? Waarom? Wat was de aanleiding? Misschien begrijpen we het dan. En probeer asjeblieft ook open te staan voor ándere inzichten. Ik zeg niet "beter", maar ánders. Je kunt wel mooi regeltjes hebben, maar je hebt hier te maken met 60.000 MENSEN... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij wil zeggen dat jij niet weet dat dit verzet zinloos is? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Dat was sarcastisch 3. Ik meld me niet aan als ik niet eerst kan zien waarvoor ik me aanmeld. 4. zie 2 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil argumenten, cijfers, getallen, duidelijke redenen. overtuig mij! "hoi, de belasting gaat met 1 procent omhoog" vs. "we hebben een hoge schuld. als we nog op steun van andere Europese landen willen rekenen en als we ooit de economie hier in dit land nog naar een normale hoogte willen laten komen, moeten we komend jaar allemaal op elke 100 euro een euro extra inleveren. op die manier kunnen we onze kinderen verzekeren van een goede toekomst in dit land" snappie? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen? Axel11 | 45 | 28-06-2023 16:14 | |
Beleidszaken |
Topic op DK Verwijderd | 111 | 20-02-2011 10:06 | |
Beleidszaken |
Onzin en de kantine eindelijk een samen Verwijderd | 34 | 11-10-2009 23:53 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Games |
GTA2 codes BCR | 23 | 07-09-2001 20:14 |