Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
indigo schreef op 10-04-2006 @ 13:00 :
jup maar op wie dan...
tsja
samen maar op jacht in houten?
Advertentie
Oud 10-04-2006, 15:05
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 10-04-2006 @ 07:31 :
@ toet0r en Nala: The story continues.. Ze achtervolgt me nu en mijn andere vrienden vinden me niet echt aardig, maar 'faken' dat om mij van haar af te pakken

is het trouwens al wetenschappelijk bewezen dat je verdriet om je ex 's morgens het ergst is?
Geen idee, maar als 't bij mij niet lekker gaat, is dat het eerste waar ik 's ochtends aan denk. In de loop van de dag voel ik me meestal al een stuk beter.
Oud 10-04-2006, 15:51
Flip!
Flip! is offline
't Voelde errug om na een weekend in Duitsland weer met hem te knuffelen tijdens een concertje
Oud 10-04-2006, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 10-04-2006 @ 07:31 :
@ toet0r en Nala: The story continues.. Ze achtervolgt me nu en mijn andere vrienden vinden me niet echt aardig, maar 'faken' dat om mij van haar af te pakken

is het trouwens al wetenschappelijk bewezen dat je verdriet om je ex 's morgens het ergst is?
Klinkt alsof het hoog tijd wordt om je vriendenkring wat meer uit te breiden Inderdaad:

En tjsa, ik weet niet of het wetenschappelijk bewezen is. Maar je hebt natuurlijk dan wel nog de hele dag voor je die je dan nog doormoet. Over het algemeen wordt je dan ook alleen wakker, wat het er niet makkelijker om maakt. Maar ja, ik denk wel dat dat per persoon kan verschillen. Maar raar is het niet

Ontopic: Vandaag zijn we naar Leeuwarden gegaan om de crematie bij te wonen van de oma van een vriendin. Lekker in de auto bij hem op schoot liggen slapen.
Het is in gesprekken trouwens wel te merken dat we heel anders denken over dingen. Hij kan heel relaxed reageren op dingen terwijl ik echt aan het koken ben van verontwaardiging. Wou dat ik dat wat meer had
Oud 10-04-2006, 16:04
BananaSplit
BananaSplit is offline
weer niet meer verliefd
Oud 10-04-2006, 16:04
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Nou mijn vriendenkring is groot genoeg hoor! Alleen heb ik een hechte groep en zij valt daar (door dingen die ze zelf veroorzaakt heeft) buiten. Heel de groep heeft haar laten vallen, behalve ik. Nu is ze boos omdat ik nog wel met die andere vrienden omga...

Hmm, heb vanavond met me ex afgesproken. Zit gewoon zo 'diep in de neuk' zoals wij dat altijd noemen
In de eerste plaats omdat onze relatie zo kut beeindigd is, per sms en 1x over de telefoon gesproken. Verder loopt het thuis alles behalve soepel, gezeik met me vriendin en hele drukke tijd met school...

Ik hoop dat wanneer ik nog een keer met gesproken heb, ik me daar in ieder geval rustiger door voel. Dat is dan al één probleem minder...

Maar toch... weet dat ik me waarschijnlijk nog rotter voel wanneer ik hem gezien heb...
Oud 10-04-2006, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-04-2006 @ 13:36 :
Morgen ga ik m zien
En dan ben ik of heel blij (rijbewijs gehaald) of heel verdrietig (gezakt)... laten we hopen op het eerste

En vanaf 24 april gaan we semi-samenwonen Ik heb dan een fulltime baan in de buurt van zijn huis
Oeh. Ik zal voor je duimen.
En hoezo Semi samenwonen?

@ zoef de haas: Bosaap. hehehe. So true...
Oud 10-04-2006, 16:21
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Heb me planning toch maar gewijzigd, hem zien is geen strak plan...

Heb hem net even op msn gesproken dat is veiliger zeg maar...

Deed me erg goed, even normaal praten..
Oud 10-04-2006, 16:30
Whisky
Whisky is offline
Als ik de kans had, zou ik hem nu platzoenen. Hmm... Fantasieën...
Oud 10-04-2006, 16:30
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 10-04-2006 @ 17:21 :
Heb me planning toch maar gewijzigd, hem zien is geen strak plan...

Heb hem net even op msn gesproken dat is veiliger zeg maar...

Deed me erg goed, even normaal praten..
moet je me toch eens uitleggen hoe je een goed gesprek kan voeren op msn...
Ik kan dat nooit geen idee hoe hij nou precies reageert enzo....
Dat hij dingen alleen maar zegt om van mijn 'gezeik' af te zijn of dat hij daarwerkelijk meent wat hij zegt

ot: ik bedenk me net dat we nog schouwburgkaartjes hebben voor volgende week en dat ik t helemaal niet zoek om met hem te gaan
Oud 10-04-2006, 16:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
protput schreef op 09-04-2006 @ 20:07 :
Weinig beters te doen? Je geeft dus toe dat het niet echt nuttig is wat je doet en dus gewoon 'tijdvulling'. Je post nochthans wel heel veel zo te zien, dat kan toch niet alleen zijn omdat je niks te doen hebt??
en weten de personen waarover je schrijft dat je dit allemaal post? en zo ja, wat zeggen zij daar van? en als ze het niet weten ben je niet bang dat ze het te weten komen? want als iemand zoiets over mij allemaal elke dag zou posten dan vind ik dat echt freaky.
Zoals ik al zei, het is prettige tijdvulling. Ik heb in de tijd dat ik hier rondhuppel al aardig wat leuke contacten opgebouwd. Ik kan ook op straat gaan hangen, zelfde idee. Alleen vind ik dit leuker, meer... gelijkgestemden, zeg maar.
Ik post hier wanneer ik de tijd heb, en die heb ik op het moment regelmatig.

Ach, het is een keer voorgekomen dat iemand een paar posts over diegene zelf las, en dat had ergens ook zo zijn voordelen. Verder kan ik er niet zo mee zitten, over het algemeen houd ik het zo vaag mogelijk. Het is wel bekend dat ik veel op dit forum zit, het maakt me niet zo uit wat ze er verder mee doen. Ik zie je probleem gewoon niet

OT: Tja. Ik was vandaag onwijs vrolijk En het was gezellig vandaag met mn vriendinnen, a bit like old times.

Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 16:37.
Oud 10-04-2006, 16:39
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-04-2006 @ 17:30 :
moet je me toch eens uitleggen hoe je een goed gesprek kan voeren op msn...
Ik kan dat nooit geen idee hoe hij nou precies reageert enzo....
Dat hij dingen alleen maar zegt om van mijn 'gezeik' af te zijn of dat hij daarwerkelijk meent wat hij zegt
Als ik hem zie dan schiet ik meteen helemaal vol, zelfs als ik hem aan de telefoon spreek en zijn stem hoor dan besef ik TE goed hoe veel ik hem mis.
Ik wil hem de eer niet geven om om hem te huilen. Over msn is het iets onpersoonlijker (wat ik in dit geval juist fijn vind) ik kan nadenken over mijn antwoorden en hij ziet mijn emoties niet...

Hij daarentegen schaamt zich (zeer terrecht) voor hoe het gelopen is. Klapt dus dicht als hij me spreekt en dat had hij net op msn helemaal niet..

gewoon een goed gesprek gehad waar ik mee verder kan...
Oud 10-04-2006, 16:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-04-2006 @ 17:06 :
Oeh. Ik zal voor je duimen.
En hoezo Semi samenwonen?

@ zoef de haas: Bosaap. hehehe. So true...
Dankje, ik hoop echt dat ik er meteen vanaf ben

Semi-samenwonen: ik ga een maandje bij hem in huis wonen Ik heb werk in Arnhem en vanaf zijn huis is dat het gunstigste te bereiken (En wat zal ik het heerlijk vinden om elke avond naast hem in bed te kunnen kruipen )
Oud 10-04-2006, 17:07
Verwijderd
"Voel je jezelf niet goed?" vroeg hij vanochtend.
-"Nee, niet echt."
"Heb je teveel koffie gedronken?"
-"Nee, mijn ingewanden doen gewoon zeer. Het gaat zo wel weer over."

Het ging pas over toen ik over de snelweg reed, terug naar Arnhem. Ik moest naar huis toe, want ik kon hem nergens mee naartoe nemen en stilzitten wilde ik niet.
Zolang we in beweging blijven gaat het goed.

Vannacht keek hij films van Hitchcock en las ik Kant. Ik probeerde Eelke uit te leggen hoeveel die twee met elkaar gemeen hadden, maar hij begreep het niet. Ik probeerde hem te vertellen hoe teleurgesteld ik was toen ik voor het eerst Kant las. Ik was teleurgesteld omdat ik mijzelf zo goed kon vinden in het beeld dat Kant schetste van de ironie van de mens... en dat hij daar vervolgens zo'n vreselijke conclusie uit heeft getrokken. Hoe ironisch de mens ook is... hartstocht dient nimmer ingedamd te worden.
Eelke beantwoordde mijn betoog met: "Ja, hartstocht is belangrijk." en keek verder.
Aan het einde van Psycho vertelt een psychiater dat Bates het lijk van zijn moeder al jarenlang conserveerde. Dat Bates de levenloze herinnering aan wat ooit zijn moeder was, steeds weer tot leven probeerde te wekken, maar dat zijn obsessie zijn eigen leven in de weg stond.
Ik keek rond in de kamer en zag alle spullen die Eelke verzameld had in zijn leven. Ik dacht aan mijn eigen kamer, waar niets meer dan kleren en boeken opgeslagen liggen. De eerste keer dat Eelke op mijn kamer kwam keek hij verbaasd. Hij vroeg die dag of ik mezelf op mijn gemak voelde in een dergelijke leegte.
Ook toen ik antwoord op die vraag gaf, begreep hij me niet. Hij snapt niet waarom ik alles weggooi en steeds opnieuw koop. Hij begrijpt niet waarom ik mijn lievelingsboeken weggeef om ze de volgende dag weer aan te schaffen bij de Sleghte.

Ach, dan begrijpt hij het maar niet.
Ik denk dat er heel erg veel is dat we van elkaar niet begrijpen.
Oud 10-04-2006, 18:03
luchtballon
luchtballon is offline
Nu heb ik 2 keuzes:

- ik bel hem en wordt dan weggedrukt en dan bel ik nog een keer om af te spreken en dan het uit maken
- Hem ook niet bellen en gewoon elkaar maar niet meer zien. En het dan waarschijnlijk zaterdag uitmaken omdat hij uitgaat waar ik uitga. Of niet. Maar dan is het ook wel duidelijk.

En de keuze die het makkelijkst is die ik eigenlijk niet heb
- niet moeilijk doen en het aan laten omdat het samen wel gezellig is en daar wordt ik zo gelukkig van...

Maar ik wil het niet uitmaken maar ik wil ook niet gedumpt worden
Oud 10-04-2006, 18:06
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 10-04-2006 @ 19:03 :
Nu heb ik 2 keuzes:

- ik bel hem en wordt dan weggedrukt en dan bel ik nog een keer om af te spreken en dan het uit maken
- Hem ook niet bellen en gewoon elkaar maar niet meer zien. En het dan waarschijnlijk zaterdag uitmaken omdat hij uitgaat waar ik uitga. Of niet. Maar dan is het ook wel duidelijk.

- niet moeilijk doen en het aan laten omdat het samen wel gezellig is en daar wordt ik zo gelukkig van...

Allemaal onmogelijke keuzes inderdaad..
Succes ermee!

weet helaas hoe dat allemaal zo ongeveer voelt..
Oud 10-04-2006, 18:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-04-2006 @ 16:56 :
(En wat zal ik het heerlijk vinden om elke avond naast hem in bed te kunnen kruipen )
En dat ís ook heerlijk

Oeh Gisteren heerlijk gevreeen waarna we het over 'later als we groot zijn' hebben gehad. Wat we allemaal wouden in het leven, hoe onmogelijk en onhaalbaar ook. Echt super. Ik hou van hem
Oud 10-04-2006, 18:14
Verwijderd
Jaa, hij is veilig geland
ik ging me natuurlijk helemaal druk maken dat ie misschien neer zou storten en ivm tijdsverschil vroeg ik me loze dingen af zoals wat dan het tijdstip van overlijden zou zijn.

Maar hij zat nog met zijn vrienden in de bus en was dus niet zo spraakzaam maar hij zou bellen zodra hij thuis was en morgen zie ik hem weer! Ik ga hem helemaal platknuffelen en ik wil hem ruiken en proeven en voelen en god wat stel ik me aan, ik heb hem maar een paar dagen niet gezien, maar omdat ie in Ierland verweg was, voelde het als heel erg lang.
Oud 10-04-2006, 18:49
ST*R
ST*R is offline
Volgens mij wíl ik hem gewoon niet meer leuk vinden.
Oud 10-04-2006, 18:51
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben weer eens gemeen, eigenlijk heel vaak. Misschien ben ik gewoon niet aardig.
Oud 10-04-2006, 19:19
WolterB
WolterB is offline
Goed, zeker na vanmiddag

Gisteren voelde het na 3 dagen amper contact toch wel vreemd, onwennig, maar als je vrijwel afgesloten zit van de buitenwereld is dat ook niet zo gek.

Gelukkig de komende week erg veel samen, fijn om naar uit te kijken
Oud 10-04-2006, 19:20
Verwijderd
Ik mis hem, maar niet super-de-puper-uber-deluxe-erg. Is vast niet erg.
Nu wil mijn zusje dat ik hem overhaal om samen met mij samen met haar naar de kermis te gaan. XD
Oud 10-04-2006, 19:20
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb erg veel zin om guttegut te gaan zeggen .
Oud 10-04-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 10-04-2006 @ 19:03 :
Nu heb ik 2 keuzes:

ik zit nu zo'n beetje in dezelfde situatie

edit: op dat weggedrukt worden na dan
Oud 10-04-2006, 19:53
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Fijn dat ik er kan zijn voor vriendinnetjes... hopelijk heben ze iets aan mijn wijze (?) raad...

Aaaaah ik ga bijna op vakantie, super zin in... maar ben dan wel 2 weken samen met de jongen die 'mijn projectje' was en nu 'een-hele-goeie-vriend-met-soms-spanning' is... hoe zal het worden?

(En 2 weken hier niet posten... dan zijn we echt al 6 topics verder en snap ik waarschijnlijk niks meer van jullie verhalen)
Oud 10-04-2006, 20:41
Methuselah
Methuselah is offline
Oud 10-04-2006, 20:46
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 10-04-2006 @ 21:41 :
[afbeelding]
Je voelt je weer 'Roel'? Hoe voelt dat?
Oud 10-04-2006, 20:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-04-2006 @ 21:46 :
Je voelt je weer 'Roel'? Hoe voelt dat?
= unhappy smiley = ik voel me kut = ik heb behoefte aan 'n dikke knuffel en iemand die me zegt dat 't allemaal ooit wel in orde zal komen.
Oud 10-04-2006, 21:09
Verwijderd
Loser...
Oud 10-04-2006, 21:11
Mindfields
Mindfields is offline
Ik begin sommige mensen, zoals Loontjuh, en hun (ex)relaties nu veel beter te begrijpen.. Niet dat dat positief is.
Oud 10-04-2006, 21:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 10-04-2006 @ 20:50 :
= unhappy smiley = ik voel me kut = ik heb behoefte aan 'n dikke knuffel en iemand die me zegt dat 't allemaal ooit wel in orde zal komen.
*aai* Het komt allemaal wel weer in orde
Oud 10-04-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 10-04-2006 @ 21:50 :
*cyberknuffelt* En iedereen vertelt mij ook dat het allemaal ooit wel in orde komt, dus dat geef ik dan maar gewoon even door. Ik weet niet of ik het zelf wel helemaal geloof
Oud 10-04-2006, 21:35
Verwijderd
Offtopic: @Morgan: Groetjes terug van mij
Oud 10-04-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-04-2006 @ 22:35 :
Offtopic: @Morgan: Groetjes terug van mij
Offtopic:

Oud 10-04-2006, 21:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-04-2006 @ 22:34 :
*cyberknuffelt* En iedereen vertelt mij ook dat het allemaal ooit wel in orde komt, dus dat geef ik dan maar gewoon even door. Ik weet niet of ik het zelf wel helemaal geloof
Mja...

Nu ja, ga weer ff verder dvd kijken, en straks misschien wat mensen afknallen, lucht ook wel altijd op.

En misschien ook nog wat alcohol zoeken hier op kot.
Oud 10-04-2006, 21:42
Verwijderd
Wij horen. Punt.
Oud 10-04-2006, 21:43
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-04-2006 @ 22:42 :
Wij horen. Punt.
horen wat?
Oud 10-04-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 10-04-2006 @ 22:43 :
horen wat?
Samen
Bij elkaar
als vriend en vriendin
als man en vrouw
als stelletje gekken samen

Wij horen.
Oud 10-04-2006, 21:49
Verwijderd
En weer een pm van die ene jongen. Fijn om te merken dat ik ga glimlachen bij de gedachte aan hem Dat geeft me een goed gevoel. En uiteindelijk wilde ik dit ook. Een goed gevoel er aan over houden en kunnen glimlachen als ik aan hem zou denken. Dat doe ik nu dus ook, dus ik zou zeggen: missie geslaagd (en hoe anders had het kunnen lopen als... Leuk om je dat te beseffen )
Oud 10-04-2006, 21:55
Verwijderd
Even bij mijn ouders zijn een paar dagen. Ook fijn. Niet dat ik 'm niet mis, maar het is ook fijn om zo nu en dan je eigen dingetjes te kunnen doen. En afspreken met mijn Limburgse vriendjes en vriendinnetjes.
Oud 10-04-2006, 22:30
LostInTime
LostInTime is offline
sinds 4 april nieuw vriendje, hij is ontzettend lief!!! hou ik nog wel ff vol denk ik en nu is ie een week in het buitenland! mis em nu al!
Oud 10-04-2006, 22:36
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-04-2006 @ 22:48 :
Samen
Bij elkaar
als vriend en vriendin
als man en vrouw
als stelletje gekken samen

Wij horen.
aaaarggghh

VERPLICHTE STERILISATIE!
Oud 10-04-2006, 22:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-04-2006 @ 22:49 :
En weer een pm van die ene jongen. Fijn om te merken dat ik ga glimlachen bij de gedachte aan hem Dat geeft me een goed gevoel. En uiteindelijk wilde ik dit ook. Een goed gevoel er aan over houden en kunnen glimlachen als ik aan hem zou denken. Dat doe ik nu dus ook, dus ik zou zeggen: missie geslaagd (en hoe anders had het kunnen lopen als... Leuk om je dat te beseffen )
Ga nou eens niet met forummers rommelen joh.
Is toch ook niet leuk als hij dit leest, of ligt het aan mij?
Oud 10-04-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 10-04-2006 @ 23:39 :
Weet jij veel, misschien kickt hij daarop.

Wie is het, Loon?
Oud 10-04-2006, 23:04
Estar
Estar is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-04-2006 @ 23:39 :
Waarschijnlijk is het gewoon de bedoeling dat hij het leest, als hij het niet mocht weten post ze onder een andere naam zei ze in een van de vorige topics.

Daarbij vind ik de omslag ineens wel raar, bijna van de ene moment diep verdrietig in tranen, en een ander moment dolgelukkig omdat een jongen haar laat lachen.
Oud 10-04-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 10-04-2006 @ 23:36 :
aaaarggghh

VERPLICHTE STERILISATIE!
Pff, waar is je gevoel voor romantiek?

Na 28 maanden kan ik het nog steeds van de daken schreeuwen, maar aangezien ik nu aan het werk ben en dus niet op een dak kan klimmen, doe ik het maar zo
Oud 10-04-2006, 23:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-04-2006 @ 22:49 :
Ik snap echt geen hol van je opeenvolgende posts.
Oud 10-04-2006, 23:16
Verwijderd
Ik geloof dat de soap spannend gehouden wordt
Oud 10-04-2006, 23:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-04-2006 @ 00:16 :
Ik geloof dat de soap spannend gehouden wordt
Spannend vs onbegrijpelijk...

Lang leve citroenwodka btw.
Oud 10-04-2006, 23:22
Metal
Metal is offline
citroen wodka, dat spul is SMERIG. echt totaal niet te drinken.

Regels voor berichten