![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() samen maar op jacht in houten? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En tjsa, ik weet niet of het wetenschappelijk bewezen is. Maar je hebt natuurlijk dan wel nog de hele dag voor je die je dan nog doormoet. Over het algemeen wordt je dan ook alleen wakker, wat het er niet makkelijker om maakt. Maar ja, ik denk wel dat dat per persoon kan verschillen. Maar raar is het niet ![]() Ontopic: Vandaag zijn we naar Leeuwarden gegaan om de crematie bij te wonen van de oma van een vriendin. Lekker in de auto bij hem op schoot liggen slapen. ![]() Het is in gesprekken trouwens wel te merken dat we heel anders denken over dingen. Hij kan heel relaxed reageren op dingen terwijl ik echt aan het koken ben van verontwaardiging. Wou dat ik dat wat meer had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En hoezo Semi samenwonen? @ zoef de haas: Bosaap. hehehe. So true... ![]()
||
Citaat:
Ik kan dat nooit geen idee hoe hij nou precies reageert enzo.... Dat hij dingen alleen maar zegt om van mijn 'gezeik' af te zijn of dat hij daarwerkelijk meent wat hij zegt ![]() ot: ik bedenk me net dat we nog schouwburgkaartjes hebben voor volgende week en dat ik t helemaal niet zoek om met hem te gaan ![]()
||
Citaat:
Ik post hier wanneer ik de tijd heb, en die heb ik op het moment regelmatig. Ach, het is een keer voorgekomen dat iemand een paar posts over diegene zelf las, en dat had ergens ook zo zijn voordelen. Verder kan ik er niet zo mee zitten, over het algemeen houd ik het zo vaag mogelijk. Het is wel bekend dat ik veel op dit forum zit, het maakt me niet zo uit wat ze er verder mee doen. Ik zie je probleem gewoon niet ![]() OT: Tja. Ik was vandaag onwijs vrolijk ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 16:37. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil hem de eer niet geven om om hem te huilen. Over msn is het iets onpersoonlijker (wat ik in dit geval juist fijn vind) ik kan nadenken over mijn antwoorden en hij ziet mijn emoties niet... Hij daarentegen schaamt zich (zeer terrecht) voor hoe het gelopen is. Klapt dus dicht als hij me spreekt en dat had hij net op msn helemaal niet.. gewoon een goed gesprek gehad waar ik mee verder kan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Semi-samenwonen: ik ga een maandje bij hem in huis wonen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Succes ermee! ![]() weet helaas hoe dat allemaal zo ongeveer voelt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oeh Gisteren heerlijk gevreeen waarna we het over 'later als we groot zijn' hebben gehad. Wat we allemaal wouden in het leven, hoe onmogelijk en onhaalbaar ook. Echt super. Ik hou van hem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zit nu zo'n beetje in dezelfde situatie ![]() edit: op dat weggedrukt worden na dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu ja, ga weer ff verder dvd kijken, en straks misschien wat mensen afknallen, lucht ook wel altijd op. ![]() En misschien ook nog wat alcohol zoeken hier op kot. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij elkaar als vriend en vriendin als man en vrouw als stelletje gekken samen Wij horen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
VERPLICHTE STERILISATIE!
||
Citaat:
Is toch ook niet leuk als hij dit leest, of ligt het aan mij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie is het, Loon? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij vind ik de omslag ineens wel raar, bijna van de ene moment diep verdrietig in tranen, en een ander moment dolgelukkig omdat een jongen haar laat lachen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Na 28 maanden kan ik het nog steeds van de daken schreeuwen, maar aangezien ik nu aan het werk ben en dus niet op een dak kan klimmen, doe ik het maar zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Lang leve citroenwodka btw. ![]()
|
|