Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: ik weet niet hoe oud je bent, maar als k jou was zou ik iig wachten tot je 21ste.
Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Over iets minder dan 3 jaar ben ik pas 21, dus dat duurt nog even. Opzich zou ik het niet erg vinden om op een lichtere motor te beginnen, maar ik wil sowieso een zware motor kopen als het even kan. En ik denk niet dat ik er dan nog een lichte motor bij kan nemen in de tijd voordat ik 21 ben (hell, mezelf kennende kan ik het rijbewijs + lessen überhaupt pas betalen op m'n 21e ![]() Koffie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom vind ik de regeling eerst licht, dan zwaar (hoewel de licht wel iets te licht is, 25Kw is poep) niet zo heel gek. Een motor met zoveel power dat ie in een paar seconde op de 100 zit, een top van over de 300km/u heeft en een 1e versnelling waarin je zo'n 120km/u kan halen kan je niet zomaar berijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Soms denk ik ook dat het eten op pep er helemaal in zit, en dan krijg ik opeens 1,5 dag na de pep geen eten meer door m'n strot heen. Pepslaap is welverdiend. ![]() Slapen na X vind ik te kut, word ik altijd na een uur of twee wakker in een kletsnat bed. Truste zometeen. |
![]() |
||
Citaat:
Op de x vat je ten minste slaap, als je goed ruig bent gegaan met pep heb je in één nacht alle grindkorreltjes op je plafond geteld, dat is nog kutter. Een lijntje coke wil je je slaap ook wel terug geven maar is wel duur/zonde
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Coke kan het hem idd ook nog wel eens doen, maar dat koop ik eigenlijk nooit dus alleen als iemand toevallig een lijntje m'n neus in wil proppen. Wim, what's the deal met verkeerd-vallende joints? /had op de meet moeten zijn |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lijkt me de meest verstandige beslissing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||