Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 11:26
Verwijderd
Ha vandaag 4 maanden en het lijkt al veel langer.
Advertentie
Oud 21-04-2006, 11:34
farai
farai is offline
mja toch maar even een break proberen te houden. tis beter zo en daarna zien we wel. Kgeloof ergens nog steeds dat het nog wel goed komt allemaal.

@iedereen die mijn posts een béétje probeert te volgen: De laatste tijd reageer ik heel emotioneel op werkelijk àlles. Tis voor mij dan ook een hele zware periode (geweest). Jammer genoeg legt dat druk op een relatie en gezien mn vriend het dichtste bij me staat moet hij dat dus vaak ontgelden, iets waar ik helemaal niet trots op ben. Ik twijfel de laatste tijd aan alles, dus ook aan mijn gevoelens voor hem en onze relatie. Niet fijn maar tis zoals het is. En as daar dan ook nog is een serieuze afstand bij komt, tja, dan word het soms zwaar.

Maar we willen er samen alles aan doen om dit alsnog te laten werken. Tis maar de vraag of het lukt......

Ik laat af en toe nog wel 'ns iets van me horen.

Groetjes oceangirl
Oud 21-04-2006, 11:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
En toch mis ik hem nu een beetje, terwijl ik weet dat het weer goed is. Maar ik wil ook echt voelen dat het weer goed is, lekker kunnen knuffelen met hem... Gelukkig komt hij straks weer thuis en gaan we lekker treinhangen....
Oud 21-04-2006, 11:58
Verwijderd
Confronterend om je weer eens te beseffen dat het ook nu weer eenrichtingsverkeer is. Dat je niet alleen een relatie armer bent, maar ook al het andere blijkbaar geen stand kan houden.
Soms moet je meer naar je gevoel luisteren... En dat is wat ik nu doe.
Oud 21-04-2006, 12:17
zeep007
zeep007 is offline
goed
Oud 21-04-2006, 12:27
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-04-2006 @ 12:34 :
mja toch maar even een break proberen te houden. tis beter zo en daarna zien we wel. Kgeloof ergens nog steeds dat het nog wel goed komt allemaal.

@iedereen die mijn posts een béétje probeert te volgen: De laatste tijd reageer ik heel emotioneel op werkelijk àlles. Tis voor mij dan ook een hele zware periode (geweest). Jammer genoeg legt dat druk op een relatie en gezien mn vriend het dichtste bij me staat moet hij dat dus vaak ontgelden, iets waar ik helemaal niet trots op ben. Ik twijfel de laatste tijd aan alles, dus ook aan mijn gevoelens voor hem en onze relatie. Niet fijn maar tis zoals het is. En as daar dan ook nog is een serieuze afstand bij komt, tja, dan word het soms zwaar.

Maar we willen er samen alles aan doen om dit alsnog te laten werken. Tis maar de vraag of het lukt......

Ik laat af en toe nog wel 'ns iets van me horen.

Groetjes oceangirl
Gaan jullie het toch samen proberen? Dat is heel fijn. Probeer aan jezelf te sleutelen; daarmee werk je ook aan je relatie.
Sterkte
Oud 21-04-2006, 12:31
farai
farai is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 21-04-2006 @ 13:27 :
Gaan jullie het toch samen proberen? Dat is heel fijn. Probeer aan jezelf te sleutelen; daarmee werk je ook aan je relatie.
Sterkte
ja, gaan we doen. Weet alleen ni zo goed hoe ik aan mezelf moet sleutelen.
Oud 21-04-2006, 12:43
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-04-2006 @ 13:31 :
ja, gaan we doen. Weet alleen ni zo goed hoe ik aan mezelf moet sleutelen.
Heb je misschien psychische hulp? Of vind je dat niet nodig?
Oud 21-04-2006, 12:44
farai
farai is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 21-04-2006 @ 13:43 :
Heb je misschien psychische hulp? Of vind je dat niet nodig?
eigk niet nee
Oud 21-04-2006, 13:12
loveys
loveys is offline
Ken hem vandaag precies 1 jaar en t gaat geweldig <3
Oud 21-04-2006, 13:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-04-2006 @ 00:26 :
Ik wilde wel met je flirten, maar je was er niet (bij het is brood)
Ik was er wel, maar ik was k.o. gegaan, dus ik lag ergens in een hoekje.

ot:
Ik mis 'm, maar ik wil hem helemaal niet missen, want hij is eigenlijk helemaal niet leuk. Ik ben zo gefixeerd op het beeld dat ik heb van hoe hij de eerste keer was, en daarna hoopte ik steeds dat het weer zo zou zijn maar dat is nooit gebeurd.
Ik wil gewoon iemand waar ik naar uit kan kijken, met wie ik alles kan delen, met wie ik kan knuffelen, iemand die mij gewoon helemaal begrijpt...
maar het zal wel weer jaren duren voordat ik zoiemand gevonden heb.
Oud 21-04-2006, 13:33
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ga dinsdag een piercing laten zetten, mijn ex en ik hadden afgesproken dat hij dan mee zou gaan. (We hebben elkaar dan 2 weken niet gezien en we kunnen dan daarna lekker bijkletsen in de stad en zo..) We hadden er beide erg veel zin in, krijg ik nu een smsje dat zijn nieuwe vriendin graag mee wil Nou... niet dus he!

Hij wil zelf niet eens dat ze mee gaat eigenlijk, pfff.

En nee, het kan geen jaloezie van die vriendin zijn, want zij kent mij en onze situatie (ze weet dus dat er niets meer is tussen ons. )Notabene: ze heeft hem moedwillig 'veroverd' toen het nog geen 2 weken uit was tussen ons. Dus medelijden voor haar kan ik ook niet voelen. Hoezo gevalletje 24/7 bij elkaar op de lip
Oud 21-04-2006, 13:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, wat een kutwijf is dat zeg!
En kan hij z'n mond niet opentrekken dan? Als hij niet wilt dat zij meegaat dan moet 'ie dat zeggen.
Oud 21-04-2006, 13:42
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-04-2006 @ 14:37 :
Nou ja, wat een kutwijf is dat zeg!
En kan hij z'n mond niet opentrekken dan? Als hij niet wilt dat zij meegaat dan moet 'ie dat zeggen.
Nja, ik mag haar inderdaad niet zo. Ik ken haar al 3 jaar ofzo en ze wéét hoe moeilijk ik het er mee had. Toch heeft ze hem op zijn verjaardag 'veroverd' terwijl ik met haar was stappen. Ze wist dat ik naar huis ws gegaan omdat ik het moeilijk vond hem te zien, ze heeft me notabene getroost!

Dus ja waar zij het recht vandaan haalt om te eisen dat ze mee gaat...

Ik vind ook dat hij er tegenin moet gaan, maar hey,, je mag je nieuwe meisje toch niet telleurstellen Hij is verliefd hoor!! het is tussen ons dan ook al 3 weken uit!
Oud 21-04-2006, 13:49
farai
farai is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 14:42 :
Nja, ik mag haar inderdaad niet zo. Ik ken haar al 3 jaar ofzo en ze wéét hoe moeilijk ik het er mee had. Toch heeft ze hem op zijn verjaardag 'veroverd' terwijl ik met haar was stappen. Ze wist dat ik naar huis ws gegaan omdat ik het moeilijk vond hem te zien, ze heeft me notabene getroost!

Ik vind ook dat hij er tegenin moet gaan, maar hey,, je mag je nieuwe meisje toch niet telleurstellen Hij is verliefd hoor!! het is tussen ons dan ook al 3 weken uit!
sorry maar jouw ex is een zak. en zijn vriendin is dat ook in de vrouwelijke versie.
Oud 21-04-2006, 13:53
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-04-2006 @ 14:49 :
sorry maar jouw ex is een zak. en zijn vriendin is dat ook in de vrouwelijke versie.
In heel veel opzichten inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik in die 4 jaar tijd ook heel veel positieve eigenschappen heb leren kennen. Ook heeft hij wat persoonlijke problemen wat verklaard waarom hij zo kloterig doet. Dit maakt het ABSOLUUT niet goed, maar wel begrijpelijk.

Dat van zijn vriendin, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens
inderdaad naïef om zo te denken maar ach.. haar vriendschap is me niets meer waard...

Hehe ik citeer dit trouwens wel ff uit zijn sms: "dus ik moet .... even subtiel afzouten"

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 13:56.
Oud 21-04-2006, 13:54
farai
farai is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 14:53 :
In heel veel opzichten inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik in die 4 jaar tijd ook heel veel positieve eigenschappen heb leren kennen. Ook heeft hij wat persoonlijke problemen wat verklaard waarom hij zo kloterig doet. Dit maakt het ABSOLUUT niet goed, maar wel begrijpelijk.

Dat van zijn vriendin, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens
inderdaad naïef om zo te denken maar ach.. haar vriendschap is me niets meer waard...
sterkte anyway
Oud 21-04-2006, 13:54
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 14:42 :

Wat een klootzak, dat meisje! En je ex ook wel, maar ik weet niet of je dat wel wil horen..
Oud 21-04-2006, 14:01
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-04-2006 @ 14:54 :
sterkte anyway
Citaat:
mcflem schreef op 21-04-2006 @ 14:54 :
Wat een klootzak, dat meisje! En je ex ook wel, maar ik weet niet of je dat wel wil horen..
Ik snap jou/jullie denkwijze over mijn ex ook helemaal hoor! Als ik dit allemaal zou horen van een ander zou ik ook denken dat ie wat mij betreft in de stront kan zakken... Maar ik heb in 4 jaar tijd gewoon een band opgebouwd en wil nu alles op alles zetten om die band (vriendschappelijk gezien) wel te behouden. Dit vooral omdat bijna alle interactie van zijn kant uit komt nu, hij laat dus zien dat hij dat ook wil.

Als liefdesstel werkt het gewoon niet tussen ons punt.
Oud 21-04-2006, 14:14
farai
farai is offline
[QUOTE]Ladii..Inge schreef op 21-04-2006 @ 15:01 :
Ik snap jou/jullie denkwijze over mijn ex ook helemaal hoor! Als ik dit allemaal zou horen van een ander zou ik ook denken dat ie wat mij betreft in de stront kan zakken... Maar ik heb in 4 jaar tijd gewoon een band opgebouwd en wil nu alles op alles zetten om die band (vriendschappelijk gezien) wel te behouden. Dit vooral omdat bijna alle interactie van zijn kant uit komt nu, hij laat dus zien dat hij dat ook wil.

Als liefdesstel werkt het gewoon niet tussen ons punt.
[/QUOTE

Dat kan ik ook wel snappen. Ik heb ook al tegen mn vriend gezegd dat as we besluiten een punt achter ons relatie te zetten dat ik dan wel heel graag alles op alles wil zetten om onze band vriendschappelijk gezien te behouden.
Oud 21-04-2006, 15:52
WolterB
WolterB is offline
Als t goed is zit ze nu in Ajaccio, weekje zonder elkaar

Ach, maar dat komt ook wel goed, de week erop samen zijn en veel leuke dingen doen, érg leuk om naar uit te kijken
Oud 21-04-2006, 16:40
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-04-2006 @ 15:14 :
Dat kan ik ook wel snappen. Ik heb ook al tegen mn vriend gezegd dat as we besluiten een punt achter ons relatie te zetten dat ik dan wel heel graag alles op alles wil zetten om onze band vriendschappelijk gezien te behouden.
Uit eigen ervaring moet ik zeggen dat dat niet altijd lukt. Mij lukte het in ieder geval helemaal niet. We gaan wel vriendschappelijk met elkaar om, maar verder dan dat kan ik gewoon niet gaan (en wil ik ook niet).

Hoe je aan jezelf kunt sleutelen... tsja, dat ligt helemaal aan je situatie. Bijvoorbeeld: als je onzeker bent over jezelf, schrijf je iedere dag iets op dat je als positief hebt ervaren wat betrekking heeft op jezelf. Ben je erg jaloers, dan schrijf je iedere dag op wat voor leuks er is gebeurd met jou en je vriend enzovoorts. Zulke dingen.
Oud 21-04-2006, 17:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oef, zulke seks zegt genoeg!
Oud 21-04-2006, 17:51
Verwijderd
We zijn allebei erg druk geweest met school deze week. En buiten dat was het ook nog eens een onwijze kutweek voor me, dus dat ging lekker. Ben blij dat hij me dan de ruimte geeft maar me wel laat merken dat hij er is. Gisteren kwam hij opeens aanzetten met de Oprah Winfrey dvd-box 'omdat ik weet dat je dat leuk vindt en omdat je je zo rot voelt...' Lief!

Ook al zitten we bij elkaar in de klas, heb hem de afgelopen dagen niet zoveel gezien. Wel grappig om te merken dat ik het meteen weet als andere studenten het over hem hebben, puur als ze vertellen hoe het gesprek verliep
Ben blij dat het weekend is, weer even lekker tijd voor elkaar.
Oud 21-04-2006, 18:04
Qimm
Qimm is offline
Whoohoo, we hebben al samen buiten gezeten in ónze achtertuin
Oud 21-04-2006, 19:32
morango
morango is offline
gisteravond nog 1,5 uur met 'm gemsnt, echt vanalles nog tegen elkaar gezegd. voelde echt goed dat gesprek. we zijn er wel echt over uit dat we goede vrienden willen blijven. (cliche cliche, maar ik hoop écht dat dat kan. voordat we wat met elkaar kregen waren we al een tijd hele goed vrienden. tussen ons is gewoon iets bijzonders, amper uit te leggen denk ik. ik wil dat niet kwijt..)
nou, na dat gemsn voelde ik me eigenlijk best goed.
tot nu vanmiddag... kutkutkut.
ik las oude smsjes van 'm. ik besef nu wel echt dat ik hem zal gaan missen.. en tijd over heb, die ik normaal met hem door had gebracht.. ik nooit meer naast m zal wakker worden.. hij niet meer onverwachts voor de deur staat.. ik nooit meer met hem zal zoenen.. en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen.
pfff.. nou... ik voel me echt slecht. de komende tijd zal ik hem verschrikkelijk gaan missen... en dat vooruitzicht maakt me ook al niet echt blij.

Oud 21-04-2006, 20:40
Toet0r
Toet0r is offline
Béétje irritant dat élke keer als ik dr zie of spreek, dr vriendje dr ook bij is. Vanavond zou ik met beste vriend en vriendinnetje afspreken, maar ik heb het even afgezegd omdat ik te gaar ben, belde ze over vanavond en meteen hoor ik hem weer op de achtergrond schreeuwen. Leuk voor dr hoor, dat ze een vriendje heeft, maar waarom moet hij serieus 24/7 in dr buurt zijn
Oud 21-04-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-04-2006 @ 18:39 :
het is die kok
ik heb er geslapen.
EN NOU BEN IK VERLIEFD.
maar het is onmogelijk.
want HIJ is onmogelijk.

snapje
Late reactie

Maar ja, ik snap het, begin er niet aan.
Oud 21-04-2006, 22:16
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2006 @ 11:10 :
Maar weet je, verder gaat het deze week best goed, eigenlijk. Volgens mij heb ik eindelijk de overstap gemaakt van de dit-kan-niet-waar-zijn-fase naar de ach-ja-kutzooi-maar-helaas-fase.... , denk ik zo.
Ik wil ook die fase, alleen jammer dat het mij een beetje onmogelijk wordt gemaakt.
Oud 21-04-2006, 22:26
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Jezus ik ben nog nooit ZO verliefd geweest..en ze is echt geweldig het is fijn om wederzijds verliefd te zijn (op iemand zo speciaal als zij )
Oud 21-04-2006, 23:44
Verwijderd
wow
Oud 22-04-2006, 06:19
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Waarom word ik nog steeds elke morgen met zo'n ontzettende rotgevoel wakker. Ik hou van hem, ik mis hem en mijn enige optie op een gelukkige toekomst is met hem. ELKE morgen als ik nog in zo'n slaperige roes op bed lig, ben ik manieren aan het bedenken over hoe wij samen wél gelukkig kunnen worden. (Niet alleen ik, ook hij dus.) Want het moet gewoon, ik moet met hem gelukkig worden en hij met mij, het hoort gewoon zo.

Pff, ik kan me maar net bedwingen om hem niet te bellen/smsen nu...

Want stiekem weet ik een beetje dat het niet meer gaat. Al weet ik wel dat hij het diep van binnen ook nog wil en DAT maakt het zo moeilijk...
Oud 22-04-2006, 07:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
baah hij is de leukste en de liefste. Het gaat zo ontzettend goed dat had ik nooit kunnen dromen.
Oud 22-04-2006, 08:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-04-2006 @ 14:14 :
Ik was er wel, maar ik was k.o. gegaan, dus ik lag ergens in een hoekje.
Jij ook al?!
Oud 22-04-2006, 11:47
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
die maand is zo snel voorbij gegaan.. en ik wil hem nu bij me hebben, maar weet dat het niet kan.. een week nog.. te lang
Oud 22-04-2006, 12:02
ilse
ilse is offline
bang

er is neits aan de hand, maar ik zit niet lekker in m'n vel dus dan slaat dat daar weer op over. fijn
Oud 22-04-2006, 12:20
farai
farai is offline
confusing.....

Maar hij blijft zo lief he, alsof die me echt wil tonen dat ik 'm niet kwijtraak no matter what.
Oud 22-04-2006, 13:46
I C U
I C U is offline
Moe. En... Hm. Gefrustreerd? Och, mb ook wel. Anyway, who cares...
Oud 22-04-2006, 15:25
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline

Mijn nicht heeft mijn dag net weet goed gemaakt!!
Ze was mijn ex tegen gekomen op een braderie en belde me even op om te zeggen dat hij 100X heeft moeten inleveren voor mij: hij was er met een 'vrouw met een fat-ass en trainingsjack familie van de tokkies of kamp' (daar was ze nog niet aan uit

En ja.. die dipjes zijn echt alleen 's ochtends want voel me nu prima!
Oud 22-04-2006, 15:31
Verwijderd
Halleluja!
Oud 22-04-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 22-04-2006 @ 07:19 :
Waarom word ik nog steeds elke morgen met zo'n ontzettende rotgevoel wakker. Ik hou van hem, ik mis hem en mijn enige optie op een gelukkige toekomst is met hem. ELKE morgen als ik nog in zo'n slaperige roes op bed lig, ben ik manieren aan het bedenken over hoe wij samen wél gelukkig kunnen worden. (Niet alleen ik, ook hij dus.) Want het moet gewoon, ik moet met hem gelukkig worden en hij met mij, het hoort gewoon zo.

Pff, ik kan me maar net bedwingen om hem niet te bellen/smsen nu...

Want stiekem weet ik een beetje dat het niet meer gaat. Al weet ik wel dat hij het diep van binnen ook nog wil en DAT maakt het zo moeilijk...
Weet je, dat gaat ook over. Ik heb het ook anderhalve maand gedaan ofzo, maar vanmorgen werd ik wakker en na een half uur ofzo bedacht ik me dat ik nog niet eens aan hem gedacht had, en vervolgens dacht ik gewoon weer niet aan hem.

...'t is echt idioot, maar volgens mij heb ik de uit-knop gevonden. Ik kan gewoon ophouden met aan hem te denken en dan is het ook goed.
Fantastisch! Ik moest gister bijna huilen van blíjdschap, daardoor. Mijn gedachten zijn weer van míj.

Jezus. *vreselijk opgelucht is*
Oud 22-04-2006, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 21-04-2006 @ 23:16 :
Ik wil ook die fase, alleen jammer dat het mij een beetje onmogelijk wordt gemaakt.
Hoezo? En het is iets wat je eigenlijk niet onmogelijk gemaakt kán worden: het zit helemaal in jezelf. Als je alleen maar helemaal kan beseffen dat je zit te vechten tegen de werkelijkheid, dat je de hele tijd bezig bent te zeggen 'Dit kan niet waar zijn' terwijl het toch écht waar is... dan kun je ophouden. Want het heeft helemaal geen zín. Je kunt niet vechten voor iets wat er niet meer is....
Oud 22-04-2006, 17:25
I C U
I C U is offline
Hmmm...

Ghehe
Oud 22-04-2006, 17:50
T!ne
T!ne is offline
Pff heb zo'n verdomde emodag.. En dan maak ik werkelijk van alles een probleem.. Maar het is wel zo: het lijkt alsof hij echt geen moeite doet.. Neemt me niet spontaan vast. Terwijl ik juist het tegenovergestelde ben. Dat maakt het er echt niet makkelijk op.. Soms denk ik echt dat dit niet zo goed loopt, maar ik geef ontzettend veel om hem, dus ik moet gewoon even door een nare periode..

En dan die vriend van mij: begint die even commentaar te geven over mijn vriend zijn uiterlijk waar hij bij is.. Ok dat je een mening hebt, maar zoiets kwetsend zeg je toch niet? Heb soms zo'n zin om hem een slag in zij gezicht te geven en hem even goed zijn vet te geven, maar ergens durf ik niet..

edit: ik denk ook niet echt dat ik zo aanvaard word bij zijn vrienden.. Is niet echt leuk.. Verre van

*zucht*
Oud 22-04-2006, 18:22
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2006 @ 17:06 :
Hoezo? En het is iets wat je eigenlijk niet onmogelijk gemaakt kán worden: het zit helemaal in jezelf. Als je alleen maar helemaal kan beseffen dat je zit te vechten tegen de werkelijkheid, dat je de hele tijd bezig bent te zeggen 'Dit kan niet waar zijn' terwijl het toch écht waar is... dan kun je ophouden. Want het heeft helemaal geen zín. Je kunt niet vechten voor iets wat er niet meer is....
Ja, als het gewoon op een normale manier was gegaan. Ik had kunnen leven met het feit dat ie het uitmaakte, al wilde ik dat niet en al was het niet echt op een leuke manier. Maar omdat ik nu op zo'n achterlijke manier behandeld word zal ik nooit meer terug kunnen denken aan mijn eerste relatie en mijn eerste keer seks zonder zonder dat dit erbij komt, en dat is ontzettend kut.
Oud 22-04-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-04-2006 @ 19:22 :
Ja, als het gewoon op een normale manier was gegaan. Ik had kunnen leven met het feit dat ie het uitmaakte, al wilde ik dat niet en al was het niet echt op een leuke manier. Maar omdat ik nu op zo'n achterlijke manier behandeld word zal ik nooit meer terug kunnen denken aan mijn eerste relatie en mijn eerste keer seks zonder zonder dat dit erbij komt, en dat is ontzettend kut.
Ik geloof dat het zelden normaal uitgaat... Maar ja, dat is inderdaad heel kut. En vervolgens zul je er alsnog aan wennen dat het zo is, en dan is het uiteindelijk niet meer kut, en kun je er misschien zelfs om lachen.
Oud 22-04-2006, 18:28
niña
niña is offline
Heel relaxed :-)
Oud 22-04-2006, 18:28
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2006 @ 19:25 :
Ik geloof dat het zelden normaal uitgaat... Maar ja, dat is inderdaad heel kut. En vervolgens zul je er alsnog aan wennen dat het zo is, en dan is het uiteindelijk niet meer kut, en kun je er misschien zelfs om lachen.
Nou het kan toch echt wel een stuk normaler dan dit. En lachen? Nee, dat kan echt niet. Dat is uitgesloten. Denk je dat het ooit grappig wordt dat ik mezelf heb verspild aan zo'n achterlijke eikel?
Oud 22-04-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-04-2006 @ 19:22 :
Huh, je eerste relatie? Je had daarvoor toch al heel lang een vriend, of haal ik je nu door elkaar met iemand?

En verder is lachen toch altijd een erg goed medicijn. Je woede vasthouden, altijd maar alsmaar kwaad blijven daar word je niet gelukkiger van hoor. Je bepaalt niet wat anderen je aandoen, je bepaalt wel hoe je er zelf mee omgaat.

En ik weet wat dat betreft wel waar ik het over heb
Oud 22-04-2006, 19:58
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-04-2006 @ 20:47 :
Huh, je eerste relatie? Je had daarvoor toch al heel lang een vriend, of haal ik je nu door elkaar met iemand?

En verder is lachen toch altijd een erg goed medicijn. Je woede vasthouden, altijd maar alsmaar kwaad blijven daar word je niet gelukkiger van hoor. Je bepaalt niet wat anderen je aandoen, je bepaalt wel hoe je er zelf mee omgaat.

En ik weet wat dat betreft wel waar ik het over heb
Kickboksen helpt ook of kickfun of iets dergelijks. Dat vind ik echt heerlijk om woede en frustraties te uiten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten