Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 15:40
Verwijderd
Ik heb de hele dag een beetje lam op het werk gehangen en over internet gesurft, zometeen ga ik mijn chick ophalen, boodschappen doen en dan de rest van de avond op de bank hangen en oa. temptation island kijken, mooi werk.
Advertentie
Oud 01-05-2006, 15:49
innogen
innogen is offline
Zat vanochtend alweer om 6.54 in de trein. College gehad, huiswerk gemaakt, dolle pret dus. Vanavond OF in de mensa eten en dan sporten of sporten en thuis eten.
Oja en Temptation Island kijken natuurlijk want er gaat niets boven een hersenloze avond bankhangen
Oud 01-05-2006, 16:14
__
__ is offline
ik werd wakker en ik heb wat zitten computeren en daarna ging ik me aankleden en uitzoeken wanneer ik allemaal niet kon werken ivm m'n centraal examen. daarna ging ik mama's fiets even schoonmaken want die zat onder de modder van paaspop. nu moet ik de tafel dekken en dan ga ik werken want het is natuurlijk dag van de arbeid.
Oud 01-05-2006, 16:18
Drez
Drez is offline
Gestudeerd jeej whoee.
Oud 01-05-2006, 16:22
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb ontzettend lang geslapen, daarna heb ik aan de telefoon gezeten met mijn vriendin en daarna ging ik met mijn vader samen een broek voor hem zoeken maar ik ben met een broek voor mezelf thuis gekomen en hij met niets

vanavond optreden voor de 1 mei viering.
Oud 01-05-2006, 16:25
Verwijderd
Ik heb heel lang geslapen en heel lang gedoucht en gelezen en rozengeurenwodkalime gekeken en ik heb een cafe geopend en daar werk ik niet eens en ik heb een nieuwe bh gekocht. en nu ga ik stofzuigen.
Oud 01-05-2006, 16:34
Apomes
Apomes is offline
Ik vertrek sevens naar Milaan! Als dat nu niet Lifestyle verantwoord is
Oud 01-05-2006, 16:35
Back Door Man
Back Door Man is offline
veel plezier
Oud 01-05-2006, 16:41
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging mezelf vandaag wegen en nu beeeeeeen iiiiiiik heeeeeeel blijjjjjj hahahah hahahahah ahahahhahah!!!!!!!!! hashahahahha!!!!!!!!!!!!
Oud 01-05-2006, 16:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wérd altijd alleen maar depri van de 'encounters' die ik met een weegschaal heb gehad. Daarom heb ik er geen thuis.
Heeft vast te maken met mijn dagelijkse bezigheden. Zoals vandaag:
Niks.
Oud 01-05-2006, 17:09
vixen
vixen is offline
Ik heb mn paspoort opgehaald bij de chagerijnigste en lelijkste vrouw van 25 ie je ooit zal zien. Toen ben ik een retourticket naar Londen gaan halen en toen heb ik met mn vriendje door Utrecht gelopen. De winkels waren nog dicht. Toen ik thuis was heb ik heerlijke broodjes met kibbeling gegeten en toen was het tijd voor de zonnebank. Wat een paupers lopen daar rond zeg. Nu ga ik eten en straks naar mijn zusje.
Oud 01-05-2006, 18:42
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
vixen schreef op 01-05-2006 @ 18:09 :
en toen was het tijd voor de zonnebank.
.

Vandaag was een roes, ietwat ellendig. Het enige productieve wat ik gedaan heb is koffie zetten, en ik heb de was opgevouwen terwijl ik naar The Ventures luisterde.
Oud 01-05-2006, 18:58
Verwijderd
ik heb op mijn kkbaan gewerkt en het was KUT KUTTER KUTST ik werd naar een andere ruimte gestuurd met een of andere KUTSMOES omdat ik praatte en het was er gruwelijk saai en de treinen rijden KUT en het REGENT en ik kreeg nog een PREEK en nu moet ik met iemand gaan praten ahahhaah ik hoop dat ik haar niet het raam uitgooi
Oud 01-05-2006, 19:15
655321
655321 is offline
Gister nog helemaal brak van Groezrock bij mn vriend geslapen en vanochtend opgestaan alvorens veel te vroeg een te late trein te pakken. Naar het uitzendbureau voor een of andere achterlijke overgewaardeerde neptraining voor een project waar ik maar 1 dag aan mee hoef te werken.
Het verdient 8 euro en een half per uur.
Ik ben om.

Nu ga ik zo temptation island kijken *uuaahhhh
Oud 01-05-2006, 19:16
655321
655321 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-05-2006 @ 19:42 :
.
Tom, meid, je weet niet wat je mist.
Oud 01-05-2006, 19:28
Verwijderd
Ik heb de hele dag in de zon gelegen en dat was... haa... hemels.
Oud 01-05-2006, 19:34
Verwijderd
Ik werd om halfzes 's avonds - officiëel 's middags - wakker en ik heb vandaag gerookt en koffie gedronken en voor de rest barweinig. Het is tien voor halfnegen, dat besef raakt mij diep, dat betekent immers dat ik niet naar de AH kan lopen om bier te halen. Jammer is dat, vooral omdat ik de afgelopen twee uur aan het overwegen was om de AH thuisbezorgservice in te schakelen voor mijn alcoholbehoeftes, aangezien ik te lamlendig ben om die vijf minuten loopafstand te overbruggen. Ik zit dan ook in mijn pyjama. Geeft niks, wereld, mijn pyjama is immer panterprint dus hitsig ben ik alsnog.

De poes heeft me in de steek gelaten, ze zit al een halfuur buiten op de tuintafel boos naar een vogel te kijken en 'mwaggh mwaaghh' te zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat dat gezellig is, want de vogel zegt niks terug. Ze blijft ook telkens mijn stoel stelen als ik even naar een ander deel van het huis ben, ook al heb ik hier twee andere stoelen voor haar neergezet. Gelukkig komt het weinig voor dat ik ergens anders heen wil of ga.

Iedereen in Nederland is op vakantie, inclusief mijn ouders en broertje. M'n gristen zit bij haar joch in Arnhem. Ik vermoed dat hijzelf er niet is, immers, zoals ik al zei is heel Nederland op vakantie. Waarschijnlijk zit hij in Amstelveen. De nasleep van het weekend is zwaar. Mijn handen zijn koud. Was ik maar dronken.
Oud 01-05-2006, 19:42
idontcare
idontcare is offline
vandaag ging ik naar school en het was ganz interessant want we sneakten weg bij hoorcollege
daarna naar rotterdam gegaan maar het regende dus dat was minder. toen gesport en gtst gekeken en zometeen ga ik tegen mijn principes in temptation island kijken want ik ben toch wel heel benieuwd wat ik nou iedere week mis
Oud 01-05-2006, 19:42
grandmommy
grandmommy is offline
er is een brandweeroefening gaande in het (leegstaande) huis naast het mijne. er woonde een tijdje een groep polen in en ik dacht dat ze teruggekeerd waren, maar gelukkig stelde een brandweerman me gerust met de woorden ' het is maar een oefening hoor, geen echte brand'

natuurlijk hoort hier spectaculair beeldmateriaal bij. kunnen jullie meteen zien hoe mooi mijn bamboe erbij staat en tevens meegenieten ven een hoekje van mijn nieuwe garage in aanbouw:
Oud 01-05-2006, 19:49
Verwijderd
Ik heb handdoeken in de wasmachine gedaan en nu heb ik geen zin om ze eruit te halen. Dat was het wel.
Oud 01-05-2006, 19:56
botulismf
botulismf is offline
Mijn broertje is zowat 2 maanden weg en ik begon vandaag voor de derde keer een email naar hem te schrijven en DEZE GAAT HET WORDEN HOOR! Hij is alleen nog niet af maar wie weet lukt dat straks nog.

Verder heb ik vandaag bijzonder weinig nuttigs gedaan. Ik heb even muziek gemaakt met SigurLuc en dat was gaaf, de basis voor een nieuw nummer is af en er komt een celesta in, hoewel een neppe. Ik heb een sms verstuurd. Ik heb zeventien keer een poging gedaan om de huiskamer op te ruimen maar ik word een beetje SOMBER van het weer dus dat wil niet vlotten. Ik doe het zometeen toch maar denk ik.

Morgen zou ik naar Den Bosch maar dat gaat niet door dus het idee is om dan de hele dag huiswerk te gaan maken, maar of dat lukt...
Oud 01-05-2006, 21:18
schimmel
schimmel is offline
op koninginnedag heb ik gewerkt en dat was vet relaxed want het was helemaal niet druk, en ik krijg er dubbel voor uitbetaald INCL. pauzes. daarna zou ik naar breda gaan samen met mn vriend maar die had het verkeerd begrepen en ik had er andere dingen voor gelaten dus ik werd heel, heel, heel erg boos. toen ik hem aan de telefoon kreeg heb ik 20 minuten lang tegen hem geschreeuwt tot ik te moe was en hij wilde me persé op komen halen. ik voelde me echt fucking schuldig.
nu wil ik graag wat minder obsessief en egoïstisch worden.
eenmaal in breda heeft hij nog een stukje dream side staan filmen want dat was de bedoeling en daarna heb ik nog wat danspasjes gewaagd maar we waren vrij snel weer weg.
de dag erna zijn we even langs mn ouders gegaan om de sisters of mercy kaartjes op te halen en een stijltang. we zijn met 4 forummers naar deze band gaan kijken en het was eigenlijk heel erg kut, ik hoef ze echt nooit meer te zien. savonds hebben we nog een beetje op de bank zitten babbelen over verhuizen, hij wil graag in den haag wonen, daar is ook wel een kamer, maar zn concurrent is een bloedmooi blond wijf die omstebeurt die gasten daar neukt dus ik schat zn kans niet erg aanwezig in. dag erna langs gemeente schiedam om een nieuw paspoort voor hem aan te vragen en dat duurde wel even.
toen was het tijd voor afscheid en ben ik even bij sister of mercy op zn werk langs gegaan om koffie te drinken op de 21ste verdieping, hij is toch ambtenaar. en om diezelfde reden konden we vroeg in de middag even de stad in gaan en heb ik veels te dure boodschappen bij de gimsel gehaald. na een tijdje door de stad heen slepen en mn toch al verzopen kapsel nog meer verzopen te hebben ben ik maar met twee ontwrichte schouderbladen naar huis gegaan. alwaar ik dit veels te lange geneuzel aan het uitschrijven ben wat ook op geen enkele manier interessant is.
zo.
Oud 01-05-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 01-05-2006 @ 22:18 :

de dag erna zijn we even langs mn ouders gegaan om de sisters of mercy kaartjes op te halen en een stijltang. we zijn met 4 forummers naar deze band gaan kijken en het was eigenlijk heel erg kut, ik hoef ze echt nooit meer te zien.
Ahaha, waarom waren ze kut? Ik vind het wel terecht hoor, want ik was er niet maar ik wilde wel.
Oud 01-05-2006, 21:30
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-05-2006 @ 22:27 :
Ahaha, waarom waren ze kut? Ik vind het wel terecht hoor, want ik was er niet maar ik wilde wel.
er was veel en veels te veel rook, het geluid was onwijs kut, ze ragden die nummers er zo snel mogelijk doorheen, als je had gezegd dat ik in een zaal vol dikke voetbalsupporters gestaan had dan had ik het ook geloofd en ze speelden maar een paar leuke nummers maar toen had ik weer geen dansruimte. grr.
Oud 01-05-2006, 21:39
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-05-2006 @ 20:56 :
Mijn broertje is zowat 2 maanden weg en ik begon vandaag voor de derde keer een email naar hem te schrijven en DEZE GAAT HET WORDEN HOOR! Hij is alleen nog niet af maar wie weet lukt dat straks nog.

Verder heb ik vandaag bijzonder weinig nuttigs gedaan. Ik heb even muziek gemaakt met SigurLuc en dat was gaaf, de basis voor een nieuw nummer is af en er komt een celesta in, hoewel een neppe. Ik heb een sms verstuurd. Ik heb zeventien keer een poging gedaan om de huiskamer op te ruimen maar ik word een beetje SOMBER van het weer dus dat wil niet vlotten. Ik doe het zometeen toch maar denk ik.

Morgen zou ik naar Den Bosch maar dat gaat niet door dus het idee is om dan de hele dag huiswerk te gaan maken, maar of dat lukt...
en je hebt naar the lake geluisterd DIE JE NOG NIET KENDE ( schande!)
en je zou nu eigenlijk je waardering uit moeten spreken voor mijn brandweerfoto.
Oud 01-05-2006, 21:43
kenni
kenni is offline
Wakker geworden, gegeten, mn haar geverfd, gedoucht, gegeten, me verveeld, gemsnt, me verveeld, temptation island gekeken, me verveeld en nu ga ik zo maar es slapen.
Oud 01-05-2006, 21:48
grandmommy
grandmommy is offline
wtf heeft iedereen hier met temptation island man!
Oud 01-05-2006, 22:06
botulismf
botulismf is offline
Ik spreek mijn waardering uit voor Lies' brandweerfoto.
Oud 01-05-2006, 22:09
Verwijderd
Geleerd, geluierd, honden uitgelaten, tv gekeken, foto's geprint, foto's bewerkt , msn.

Productief
Oud 01-05-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 01-05-2006 @ 22:30 :
er was veel en veels te veel rook, het geluid was onwijs kut, ze ragden die nummers er zo snel mogelijk doorheen, als je had gezegd dat ik in een zaal vol dikke voetbalsupporters gestaan had dan had ik het ook geloofd en ze speelden maar een paar leuke nummers maar toen had ik weer geen dansruimte. grr.
Hahaha aawww.
Oud 02-05-2006, 10:46
Verwijderd
Ik ben alleen nog maar opgestaan en ik heb ontbeten.
Oud 02-05-2006, 10:51
innogen
innogen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-05-2006 @ 22:48 :
Het is vet grappig
Die mensen zijn dom, en ze doen domme dingen. Puur leedvermaak wat wil je nog meer?
Oud 02-05-2006, 11:14
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 02-05-2006 @ 11:51 :
Het is vet grappig
Die mensen zijn dom, en ze doen domme dingen. Puur leedvermaak wat wil je nog meer?
Nou, als ik mag kiezen tussen het kijken naar een aantal rasidioten op een eiland of het met een puntige stok in een dode rat poken, dan kies ik toch voor dat laatste hoor.
Oud 02-05-2006, 11:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-05-2006 @ 22:48 :
ik kijk 't ook. heerlijk leedvermaak, serieus, mensen die zich laten (op)naaien en manipuleren, rrrr.
Oud 02-05-2006, 11:19
Verwijderd
temptation island ftw. klaar.
Oud 02-05-2006, 11:30
grandmommy
grandmommy is offline
ik kijk liever naar the fabulous life of angeline jolie ahahaha muhahahaha rrrr.
Oud 02-05-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 02-05-2006 @ 12:19 :
Word.
Oud 02-05-2006, 11:40
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Fake schreef op 02-05-2006 @ 12:19 :
Zorg jij eers maar dat je die forumgrindshizzle pwnt, dan mag je wat mij betreft zoveel naar temptation island kijken als je wilt.
Oud 02-05-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 02-05-2006 @ 12:40 :
Zorg jij eers maar dat je die forumgrindshizzle pwnt, dan mag je wat mij betreft zoveel naar temptation island kijken als je wilt.
morgenavond combineer ik die shit: forumgrind werken, ti kijken en dan weer verder werken als mijn lachspieren weer wat rustiger zijn.
Oud 02-05-2006, 11:55
grandmommy
grandmommy is offline
ik stel voor dat botulismf en ik morgenavond ook maar temptation island gaan kijken, dan kunnen we meepraten op het gele forum
Oud 02-05-2006, 14:23
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-05-2006 @ 12:55 :
ik stel voor dat botulismf en ik morgenavond ook maar temptation island gaan kijken, dan kunnen we meepraten op het gele forum
Ik stem tegen.
Oud 02-05-2006, 14:26
idontcare
idontcare is offline
gisteravond deed ik een poging tot het kijken van tempation island maar helaasch kwam ik niet verder dan 3 minuten toen ging ik maar expeditie robinson kijken wat ik eigenlijk ook niet zo leuk vond. nou toen was ik echt ten einde raad.

vandaag had ik de hele dag school en nu is de zon weg en dat is kut. vanavond maar weer sporten want ik moet toch echt een sexy lichaam hebben deze zomer
Oud 02-05-2006, 14:34
botulismf
botulismf is offline
Woah ik heb allemaal achtergrondinformatie gezocht én gevonden over THEE en toen een gave les bedacht en uitgewerkt en nu ben ik in mijn nopjes en heb ik even pauze, vind ik.
Ik heb ook al de vaatwasser aangezet en een wasje gedraait vanochtend.
Zometeen ga ik les twee voorbereiden en dan de huiskamer wat opruimen en dan boodschappen doen bij de aldi en dan vanavond les 3 voorbereiden en/of het mailtje aan mijn broertje afschrijven en dan vind ik mezelf wel weer bijzonder productief geweest eigenlijk en doe ik niets meer.
Oud 02-05-2006, 14:48
botulismf
botulismf is offline
Oh en een WTF:

Laatste 10 bezoekers van je Fotopagina
Anoniem 3x 02-05-2006 @ 15:46
Soulwing 1x 02-05-2006 @ 15:36
Anoniem 2x 02-05-2006 @ 14:53
SugarCoatedSour 1x 01-05-2006 @ 16:36
Anoniem 6x 01-05-2006 @ 14:12
Anoniem 1x 01-05-2006 @ 07:59
lyla 1x 01-05-2006 @ 07:19
Anoniem 7x 30-04-2006 @ 23:06
Mala 1x 30-04-2006 @ 12:59
*nerwen elensar 1x 30-04-2006 @ 02:30

Oud 02-05-2006, 14:53
grandmommy
grandmommy is offline
hahahaha je hebt geheime aanbid(d/st)ers
Oud 02-05-2006, 14:57
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-05-2006 @ 15:53 :
hahahaha je hebt geheime aanbid(d/st)ers
Ja maar ik heb meer dan genoeg aan één niet geheime aanbidster.
Oud 02-05-2006, 16:09
vixen
vixen is offline
ik ga vanavond naar londen. doei!
Oud 02-05-2006, 16:21
tante Bep
tante Bep is offline
Het voorwiel van mijn fiets piept heel erg, en de fietsenmaker zei dat ik gewoon moest blijven doorfietsen en dat het vanzelf wel overging. Dus heb ik met mijn walkman keihard op 2,5 uur door de stad gefietst. Het is nog niet over. Nu zit ik op mijn stage, waar ik tot half 11 mag blijven.
Oud 02-05-2006, 16:23
Verwijderd
ik heb geslapen
en in de zon in het raamkozijn gezeten
en daar mijn boek uitgelezen
Oud 02-05-2006, 16:37
Verwijderd
Vanmorgen ging de lerares stom tegen me doen omdat ik te laat was.. En verder moest ik de hele dag vasten en moest ik dus tijdens de lunch kijken hoe iedereen zat te eten yay. En toen authentisch bewegen (gut, dat klinkt in het nederlands nog debieler dan in het engels) in de natuurebuur, niet een rontenfoto doen en toen eindelijk weer eten en drinken en toen Dr. Phil kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten