![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
jeej eerste in dit subforum
![]() Citaat:
![]() oh en Andijvie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() was het mooi? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We hebben super veel geluk gehad met het weer, en alles was echt heel fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() goed zo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond net heel toevallig deze site:
http://www.beginnersgame.com/esata.html Het idee vind ik echt super interessant (hoewel ik het zelf geen probleem vind dat er een soort 'creole english' ontstaat, maar goed), en ik vraag me af hoe 'spreekbaar' deze taal is. Ik ga er denk ik even wat tijd in steken ![]() Mensen die een paar trouwfoto's willen zien; zie mijn fotoboek ![]() Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 11:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar dat drietje ga ik wel gebruiken ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Andijvie: Leuke foto's joh
![]() ![]() Ik vind de w wel een rare klank voor die Poolse l ![]() "Sū wěo pí krì ǐ nhāng jí séo - séo zhōu khǒ sí dòm bā. Jí rǐpao shá sūn nǐm." Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 20:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mss loop ik te muggenziften ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je tweede: het klinkt nog altijd onnatuurlijk Maar jullie hebben ook moeilijkere talen, arolágo is makkelijk uit te spreken, die kan ik gewoon vloeiend spreken tot hoever mn woordenschat dat toelaat natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 21:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vietnamees ken ik niet echt nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet lachen
![]() http://media.putfile.com/7-zinnen-in-Sasuri zho nô di no so jû ji zho zha zho pu zhâ pâ lâ kâ da gu no sho di tî lî Dat zeg ik dus ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 17:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|