Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De bleach van vorige week vond ik veel beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vandaag begonnen met Zettai Shonen.. looking good ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Volg trouwens de subs van Yesy. Als Yesy over een week ep 15 nog niet heeft gereleased ga ik die van Static-Subs maar gewoon kijken. ![]() Genoeg andere dingen die ik volg en nog op mijn HD heb staan, dus het maakt mij vrij weinig uit dat het iets langer duurt dan gemiddeld. ![]() |
![]() |
|
Post van ANFO:
A fellow anime person in the community has shown me this site, with some pretty cool Final Fantasy Swords including Sephiroth's Masamune, also they have swords from your favorite anime series like Rurouni Kenshin, and Bleach. These are actual steel swords with edges, not just a wood and foam convention piece. For your other tastes there is a good selection of practice weapons, traditional Japanese samurai swords and more!. Please check it out at True Swords
Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 23:08. |
![]() |
||
Citaat:
en Seph, 50" blade = 127cm Blade en 68"overall length is 172,72cm oh, en ik las dit ook net Looking for the Full Size Buster sword? Click here http://www.trueswords.com/buster-swo...ng-p-2093.html
Laatst gewijzigd op 22-07-2006 om 12:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
Transformers movie in 2007 !
Director: Michael Bay Screenplay: Alex Kurtzman John Rogers Roberto Orci Music: Steve Jablonsky Director of Photography: Mitchell Amundsen Associate producer: Kenny Bates Costume Design: Deborah Lynn Scott Executive producer: Brian Goldner Mark Vahradian Steven Spielberg Line Producer: Ian Bryce Producer: Alex Kurtzman Don Murphy Lorenzo di Bonaventura Roberto Orci Tom DeSanto http://www.animenewsnetwork.com/ency...me.php?id=5734
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas nog niet zo als de originele "tekkaman evil gaat weer random dingen slachten" en "Shara blaast d'rzelf niet op maar word doodgemarteld door haar familie". Maar wel bloed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naruto was cool, is nu schijt en gaat weer cool worden.. De komende movie van Naruto (deel 3 gloofik) zal waarschijnlijk et einde van de fillers betekenen.. daarna komt de good stuff weer..
||
Citaat:
![]() Saikano al gezien?
||
Citaat:
- Saikano - Wolfs Rain - Beck ![]() - Gankutsuou Al een paar, maar het ligt eigenlijk vooral aan waar je van houd. Geen geweld oke, maar wil je bijvoorbeeld anime in een wereld vergelijkbaar met onze, of een fantasy/sci-fi wereld. Mag het kinderlijk zijn of meer volwassen (Naruto - Kimi Ga Nozomu Eien).
||
Citaat:
Ik heb gelezen dat Monster ook sweet is.. vrij realistisch getekend en een goed horrorverhaal..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb er zo'n enge gedachte aan over gehouden...
||
Citaat:
Ik denk eerder dat wij et druk hebben met examens/tentamens en vakantie enzo ![]() Al kan ik wel 100x posten dat iedereen Zettai Shonen moet gaan kijken ![]()
|
![]() |
|
|