Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2006, 17:01
Verwijderd
Gisteren echt zó onzettend hard gelachen samen. Echt tot de tranen me over de wangen liepen. Met enige regelmaat sporen we niet
Advertentie
Oud 19-05-2006, 18:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik voel me onbelangrijk en aan de kant gezet, niet iemand waar je voor vecht.
Oud 19-05-2006, 18:17
Rioto
zoals altijd : suckzor
Oud 19-05-2006, 18:24
langejongen
langejongen is offline
Net zoals de vorige keer
Oud 19-05-2006, 18:44
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ehehhee.
Oud 19-05-2006, 18:46
T!ne
T!ne is offline
Gisteren dacht ik gewoon direct door te gaan naar mijn training aangezien al mijn vriendinnen zo nodig naar huis moesten Ga ik mijn fiets halen, is hij daar ook En hij begon direct tegen mij te praten en we hebben zeker 20 minuten staan onnozel doen en staan praten. Echt leuk! En vandaag had hij weer een surprise voor mij mee^^ Hij is echt een schat Soms wil ik wel meer, maar misschien is dit beter zo. Ik heb er (denk ik) ondertussen wel al vrede mee genomen dat hij al een vriendin heeft. Misschien daarom ook dat ik niet meer zo het gevoel heb van soms kriebeltjes te hebben.. Mja dat hoeft niet, aan vrienden heb je ook veel!

Een goede vriendin had het vandaag wat moeilijk.. Alles zat wat tegen en ik was haar een beetje aan het oppeppen en ik knuffelde haar en plots zei ze "Tine, ik zie je graag.." Was ik echt zodanig van geschrokken, aangezien dat zij dat niet zo rap zegt. Ik vind het echt knap van haar dat zij zo onder woorden kan brengen wat voor mij soms zo moeilijk is.. En pff echt ik voelde me echt zo goed toen ze mij dat zei Een supervriendin!

Met mijn ex (die ambetante waarover ik al vaak heb geklaagd ) gaat het stukken beter ! Ruzies eindelijk uitgepraat en sindsdien gaan we heel relax met elkaar om. We knuffelen elkaar soms nog wel maar ik weet absoluzeker dat dit voor mij enkel vriendschap is.. Vond het wel lief dat mijn vriendinnen al direct zeiden 'Pas op, word niet terug verliefd', maar ik weet dat ik dat niet word Toch niet meer op hem..
Oud 19-05-2006, 19:51
Yolcu
Yolcu is offline
Oeioeioei toen sprak ik zomaar opeens met hem op skype. Hij woont in het buitenland (ja weer zo één) en was op dit moment op kantoor bij m'n ex-collega en wilde wel even met me skypen. Oeioeioei wat klonk ie leuk! Was heel raar.. eigenlijk ken ik m amper maar tegelijkertijd voelde het ook heel natuurlijk ofzo.

Domme doos ben ik ook
Oud 19-05-2006, 21:15
Verwijderd
Het gaat echt ontzettend goed tussen mij en m'n ex Die tijd geen contact heeft me echt goed gedaan. Ik begrijp nu dat het gewoon niet werkte tussen ons, maar dat we het nog best goed zouden doen als gewone vrienden.

En ik weiger ondertussen verliefd te worden op die ander. Meer dan leuk vinden is het gelukkig nog niet, al moet ik echt uitkijken. Het is gewoon een ontzettende flirt.
Oud 19-05-2006, 21:57
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Beetje

Want ik heb steeds het gevoel dat me vriendin vreemd kan gaan, terwijl ik zeker weet dat ze het niet doet, en andersom ook. Verder is er nix mis in onze relatie we zijn alleen zo bang dat het gaat gebeuren...

Iemand tips hoe je van dit gevoel af kan komen?
Oud 20-05-2006, 08:31
Qimm
Qimm is offline
Zo nu en dan ben ik echt nog waanzinnig verliefd En ik weet nu gewoon heel zeker dat ik met hem wil trouwen (gisteren naar de trouwerij van mijn neef geweest... enne ik wil dat ook )
Oud 20-05-2006, 09:10
Verwijderd
door die stomme examens zie ik m deze week niet, volgendew eek zaterdag weer afgesproken. Dan ga ik m echt helemaal platknuffelen, en tijd om is kennis te maken met de ouders denk ik
Oud 20-05-2006, 10:49
WolterB
WolterB is offline
T gaat echt supergoed

Alleen is t wel even wennen aan het gevoel dat bij elkaar zijn normaler voelt dan zonder elkaar
Oud 20-05-2006, 11:04
cagie
cagie is offline
Het word me niet echt makkelijk gemaakt. Die jongen van mijn werk is eigenlijk heel leuk en al dat geflirt is best grappig. Maar hij heeft een vriendin en ik lijk daar meer mee te zitten dan hijzelf. Hij wil vaker afspreken en het is dat ik het heel erg af hou maar anders hadden we allang gezoend. Had eigenlijk niet van hem verwacht dat hij zo zou zijn... Tja en anderen begint het ook op te vallen dat wij het wel erg goed met elkaar kunnen vinden. Er werd me zelfs gevraagd of ik wel wist dat hij al een tijdje een relatie heeft en of ik wel uit kijk met hem. Op zich wel lief dat sommige mensen niet willen dat ik gekwetst word maar aan de andere kant vind ik het erg vervelend dat ze zich er mee bemoeien.
En dan zit ik nog met "mijn scharrel". Heb hem donderdag gezien en daarna helemaal niet meer gesproken. Ik weet echt niet meer wat ik daar mee aan moet. Eigenlijk zouden we eens een goed gesprek moeten hebben maar op 1 of andere manier lijkt dat er nooit van te komen...
Oud 20-05-2006, 11:34
Verwijderd
eerst maar even een mailtje gestuurd, anders krijg ik boze blikken

Ik ben de grootste schijterd van het heelal. Nu begrijp ik waarom ik het internet zo makkelijk vind en dat is toch best een trieste ontwikkeling.
Maar straks zie ik hem weer en dan moet het maar eens afgelopen zijn met dat gedraai. Je vindt me leuk of niet en daar moeten we dan maar iets mee doen.
Oud 20-05-2006, 12:18
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik ben enorm onrustig sinds gisteravond en dat voelt niet goed. :/
Het is maar goed dat hij straks hier is.. tot die tijd zal ik nog wel onrustig blijven.
Oud 20-05-2006, 13:08
chocomelsletje
Hij is lief. Enzo. Maar ik vind het gewoon kut dat hij altijd alles aan zijn beste vriend moet vertellen, die dan alles weer aan zijn vriendin vertelt. Mag ik miss een beetje privacy?
Oud 20-05-2006, 13:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
moet je dat niet aan hem vragen.
Oud 20-05-2006, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2006 @ 09:31 :
Zo nu en dan ben ik echt nog waanzinnig verliefd En ik weet nu gewoon heel zeker dat ik met hem wil trouwen (gisteren naar de trouwerij van mijn neef geweest... enne ik wil dat ook )
Burgerlijk
Oud 20-05-2006, 14:00
fractuur
fractuur is offline
Bah, er wordt van alle kanten aan me getrokken. Laat mij nou gewoon mijn gang gaan!
Oud 20-05-2006, 15:36
Verwijderd
Verward. Ik heb dit niet zien aankomen en het doet verrekte veel pijn... alweer.

We zouden over 2 weken 1 jaar samen zijn en van planning van leuke dingetjes gaat het opeens over op pijn en verdriet.
Oud 20-05-2006, 15:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-05-2006 @ 13:51 :
Burgerlijk
En dan nemen we 2.4 kind en een hond
Oud 20-05-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2006 @ 16:49 :
En dan nemen we 2.4 kind en een hond
En een volvo en een golden retriever en een senseo.
__
__ is offline
ja chill wou alleen dat we wat meer tijd sámen konden doorbrengen ofzo als in.. met z'n tweeën en dus niet op het werk, in de kroeg of met vrienden ofzo. hoe klef dat ook klinkt.
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
OMG! Iemand vroeg mij net mee uit

Ik liep naar de supermarkt bij ons in het dorp en daar stonden twee gasten het NRC Handelsblad uit te delen. Tegen één zei ik 'nee' en toen kwam die ander op mij af en vroeg of ik mee ging stappen vanavond. (Whaha, en ik met me domme hoofd zei al meteen 'nee' omdat ik dacht dat ie me een krant wou aansmeren )
Oud 20-05-2006, 15:56
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2006 @ 16:36 :
Verward. Ik heb dit niet zien aankomen en het doet verrekte veel pijn... alweer.

We zouden over 2 weken 1 jaar samen zijn en van planning van leuke dingetjes gaat het opeens over op pijn en verdriet.
Hoezo? Is het uit, of wat is er aan de hand?
Oud 20-05-2006, 15:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 20-05-2006 @ 15:54 :
En een volvo en een golden retriever en een senseo.
Senseo hebben we al
Oud 20-05-2006, 16:13
Verwijderd
Nog maar vier nachtjes
Ik heb kleren gekocht en ga helemaal in het wit, met roze accentjes. Volgens mij gaat iedereen het leuk vinden
Ik ben er nu helemaal klaar voor!
Oud 20-05-2006, 16:21
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Zwaar klote Ik dacht dat het goed ging maar opeens is het gevoel bij hem weg. Echt balen.
Oud 20-05-2006, 16:59
__
__ is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-05-2006 @ 17:13 :
Nog maar vier nachtjes
Ik heb kleren gekocht en ga helemaal in het wit, met roze accentjes. Volgens mij gaat iedereen het leuk vinden
Ik ben er nu helemaal klaar voor!
aahh wat leuk.. ik word helemaal aangestoken door je enthousiasme. je deelt, uiteraard, de foto's?
Oud 20-05-2006, 17:12
ZerO
ZerO is offline
Oud 20-05-2006, 18:28
Toet0r
Toet0r is offline
hij was zowaar al bij de wedstrijd vandaag terwijl ik er nog niet eens was ik hoop dat ik em vanavond nog zie, maar dan moet ie even online komen ofzo!
Oud 20-05-2006, 19:36
Verwijderd
Het is een beetje dubbel allemaal, het kan niet anders zijn dan dat het duidelijke signalen zijn. Maar straks wil ik het gewoon zien.

Hoewel ik me afvraag of het 'normaal' is om iedere dag weer te zeggen dat ik er goed uit zie, achter mij op één stoel te gaan zitten en alle aandacht te trekken als ik even niet kijk als hij in de buurt is. En meer van die dingen.
Oud 20-05-2006, 19:44
Verwijderd
Weinig aanbod

De enige beetje chick op het werk heeft helaas al een eigen huis gekocht met d'r vriend. Binnenkort gaan er twee huisgenoten bij me weg, hopelijk komen er dan twee lekkere wijven in
Oud 20-05-2006, 19:49
chocomelsletje
Vanavond weer gezellig burgerlijk doen. OH WAT HEB IK ER EEN ZIN IN.
Oud 20-05-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2006 @ 20:44 :
Weinig aanbod

De enige beetje chick op het werk heeft helaas al een eigen huis gekocht met d'r vriend. Binnenkort gaan er twee huisgenoten bij me weg, hopelijk komen er dan twee lekkere wijven in
huisregel 1..
Oud 20-05-2006, 20:00
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
__ schreef op 20-05-2006 @ 16:54 :
ja chill wou alleen dat we wat meer tijd sámen konden doorbrengen ofzo als in.. met z'n tweeën en dus niet op het werk, in de kroeg of met vrienden ofzo. hoe klef dat ook klinkt.
^ herkenbaar..
Oud 20-05-2006, 20:01
Verwijderd
(l) no more
Oud 20-05-2006, 21:11
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb écht geen zin om alleen te zijn vanavond, maar uiteraard is het dus wel zo.
Oud 20-05-2006, 21:45
__
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 20-05-2006 @ 22:11 :
ik heb écht geen zin om alleen te zijn vanavond, maar uiteraard is het dus wel zo.
je bent niet de enige. ja niet dat ik echt alleen-alleen ben vanavond, ik bedoel, ik kan lekker het SONGFESTIVAL gaan kijken met mn OUDERS.
Oud 20-05-2006, 22:05
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 20-05-2006 @ 22:45 :
je bent niet de enige. ja niet dat ik echt alleen-alleen ben vanavond, ik bedoel, ik kan lekker het SONGFESTIVAL gaan kijken met mn OUDERS.
dat is idd ook niet alles! Ik kijk maar brokeback mountain, iig nog 2 leuke homo's die van elkaar genieten
Oud 20-05-2006, 22:26
__
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 20-05-2006 @ 23:05 :
dat is idd ook niet alles! Ik kijk maar brokeback mountain, iig nog 2 leuke homo's die van elkaar genieten
wow ja inderdaad en niet bepaald de twee onaantrekkelijkste
Oud 20-05-2006, 22:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
__ schreef op 20-05-2006 @ 23:26 :
wow ja inderdaad en niet bepaald de twee onaantrekkelijkste

Alles beter dan die vrouwhatende commentatoren op ned 2. Al is het vaak wel heel grappig. Ik geloof dat ik Paul de Leeuw nog eens weet te waarderen... ooit. Ooit eens.
Oud 20-05-2006, 22:34
__
__ is offline
Citaat:
fractuur schreef op 20-05-2006 @ 23:27 :

Alles beter dan die vrouwhatende commentatoren op ned 2. Al is het vaak wel heel grappig. Ik geloof dat ik Paul de Leeuw nog eens weet te waarderen... ooit. Ooit eens.
ach die paul bedoelt het allemaal toch wel goeddd joh
Oud 20-05-2006, 22:35
Verwijderd
ik wil m nu zien!
Oud 21-05-2006, 08:16
Qimm
Qimm is offline

Uh jah
Oud 21-05-2006, 09:36
Verwijderd
Gisteravond feestje gehad, en weer iemand gezien waarvan ik gehoopt had dat ik hem zou zien. Hij viel niet tegen. En iedereen vind het leuk. Hij is in ieder geval niet zo zwaar (figuurlijk gesproken) als wat ik eerder heb gehad. Misschien is dat wel goed. Weer afgesproken dat we samen een ijsje zouden eten, maar ik ben benieuwd of dat er wel van komt. Misschien moet ik gewoon zorgen dat dat er van komt. Nu pas weet ik wat ik die vier jaar aan hem gehad heb. En ik mis het.
Oud 21-05-2006, 09:49
Verwijderd
De vraag die op mijn lippen ligt... 'gaan we nu nog daten of hoe zit het?'

en ondertussen zit ik iedere keer zijn foto's te bekijken en te bedenken hoe hij tegen me doet. zucht
Oud 21-05-2006, 09:52
snoopy
snoopy is offline
ja, nog steeds goed enzo
(al slaap ik steeds in de logeerkamer (eigen keus, daar is t niet zo benauwd, maar toch ))
Oud 21-05-2006, 10:45
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vraag me steeds af hoe oprecht zijn bedoelingen zijn... Gister hebben was wel aardig en hopelijk houdt hij zich aan zn woord en spreken we vandaag weer af...
Oud 21-05-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 20-05-2006 @ 16:56 :
Hoezo? Is het uit, of wat is er aan de hand?
Jep uit. Zomaar opeens. Niemand zag dat aankomen...
En ik snap er nix van. Zeker omdat hij er al weken mee zou rondlopen en zeker omdat hij nog in die tijd heeft gezegd dat ie van me hield en me tegen zich aantrok in zijn slaap. En me een grote tent en 2persoonsmatras heeft laten kopen voor de toekomst... Die er nu dus niet meer is.

Fijnnn...

En dan komt de grote liefde van een jaar geleden (vlak voor ik hem ontmoette zeg maar), die ik toen uit het oog ben verloren en die vertelt even dat hij me toen al leuk, lief en mooi vond, maar dat ie dat ook nog steeds vindt. Hoezo soap. Hoezo verwarrend. Hoezo hoofdpijn...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten