Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zie wel de lol versie staan maar die is volgens mij incompleet. Mja der is nog een andere versie van 352MB en die zal wel goed zijn denk ik
|
![]() |
kennen we dit nog ?? :
BOLSHOL BOOZE moet je ff naar beneden scrollen op die site voor et plaatje http://www.tv.com/prison-break/show/...topics;title;2 je moet er eens op zijn kop naar kijken. wat denken we dat et is ?? Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omg wat stom van die tweener, gooi gwn die tank vol, pleur et geld op de toonbank en peer em weer ![]() Charles Patoshik was ook weer lachen. lijkt me vet al komt ie naar nederland ![]() ![]() ik denk dat Frank Tencredi de hele conspiracy gaat ontrafelen ![]() zeker nu ie erachter is wie Lance echt is ik vond et wel raar dat ze al na 5 minuten kijken uitgevonden hadden waar et geld precies lag ![]() Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 17:56. |
![]() |
|
![]() |
hebben we de pics van volgende week al gezien??
http://www.prisonbreak-online.com/ga....php?album=196 ep 7 : Buried T-bag de 2 brothers, tweener, Sucre en C-note zijn nog steeds in in et huis en houden de vrouw en haar dochter gegijzeld terwijl ze blijven graven onder het huis. LJ krijgt bezoek en de vice president krijgt slecht nieuws. ep 8 : Dead fall Mahone krijgt bezoek van een agent van interne zaken. Mahone is hier helemaal niet blij mee, de tijd die hij nu van de Manhunt most missen om de IZ agent te ontmoeten. De IZ agent vraagt Mahone over hoe een geboeide gevangene uit zijn auto kon ontsnappen. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil nog wat theoriën horen voor ik er uit gooi wat et is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het trouwens niet zo slim van Lincoln om LJ te gaan halen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgende ep komen gery en bellick weer in et verhaal ![]() ik denk wel dat ze nog bij elkaar komen, michael doet niet voor niets al die moeite Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 09:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
104 57 09 http://en.wikipedia.org/wiki/New_Mex..._to_109%C2%B0W maar bolshoi beteknd ook ''big'' of ''large'' in het rusisch Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 09:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
er zijn dus 2 opties mogelijk: - hij gaat echt naar nl en de FBI raakt em kwijt - hij komt de andere nog tegen (wat mij het meest logishe lijkt)
||
![]() |
Citaat:
heeft iemand er een gedownload die wel kan vertellen wat het inhoud ?? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Prison Break #3 Verwijderd | 377 | 05-06-2009 15:06 | |