![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
10e plek en 5 seconden van mn pr af: 4.51.10 .
![]() En heb Dennis zien lopen, die natuurlijk 2 x goud won ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ja, Dennis loopt idd goed ![]() ![]()
|
Het is vrij laat om te beginnen, maar ik zou het inderdaad gewoon proberen. Horden is wel erg lastig hoor. En lange afstanden is gewoon veel trainen (en er voor zorgen dat je goede trainingsmaatjes hebt, vind ik dan), maar in het begin moet je natuurlijk ook niet te veel trainen.
|
Vandaag mn laatste wedstrijdje voordat ik op vakantie ga gelopen.
3000m bij Spartagames in Den Haag met keiharde wind: 10:39:41 (zelf geklokt, uitslagen nog niet online). Verbetering P.R. met 7 seconden! ![]() Waar gaan jullie heen deze zomer? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Een krachtsport riem is een ondersteuningsmiddel, maar ik denk niet dat het alle druk op je spieren verminderd op zo'n jonge leeftijd.. het zal wel wat schelen, maar je kan beter uitgegroeid zijn!
Ik gebruik hem zelf ook nog steeds iedere dinsdag voor oefening als kniebuigen en voorslaan.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb echt te veel tv gekeken tijdens het WK. Was best leuk met af en toe wat verrassingen (hoogspringen bij de mannen
![]() Inmiddels eindelijk weer een 800meter gelopen: 2.21.12, nieuw P.R. ![]() Oud P.R. was 2.23.06 dus ben blij met de 2 seconden dr af. Zat ook in een hele snelle serie, dus ik had geluk. Nog een 1500m over 2 weken en het seizoen zit er weer op! Oh en Powell heeft het wereldrecord weer aangescherpt. 9.74 ![]()
|
Hier ook een 800 gelopen, ging dramatisch! Ingezet op 2:05, liep 2:11, PR is 2:09..
te belachelijk rustig begonnen (1:05 doorkomen).. Verder mensen op NK Estafette (op mijn baan ![]() 4x200 en 4xzweeds bij de heren... de Sedoc'jes hebben ook een team op de 4x100, leuk!
|
Wel mooi van Team Sedoc, ze komen waarschijnlijk in het Guiness book of records toch? Hebben jullie een mooi seizoen gehad? Doelen gehaald? Ik heb in mijn een na laatste wedstrijd dit seizoen eindelijk mijn pr weer eens verbeterd: 2.04 op hoog. Nu ben ik eindelijk eens echt begonnen met specifieke krachttraining dus ik ben benieuwd wat volgend jaar brengt. Pakken jullie nog wat indoorwedstrijden trouwens?
|
Team Sedoc was erg leuk
![]() Wel heeft mijn team een NR gelopen jaaaaaa ![]() ![]()
||
Citaat:
Jammer genoeg weer geen NK indoor in Nederland, hopelijk kunnen we volgend winterseizoen eindelijk in Apeldoorn terecht.
|
Nou, mijn CK
![]() 12.33 100m 5.53 ver 54.15 400m 5.85 kogel 1.40 hoog 20.52 horden 14.21 discus 1.80 polshoog 16.90 speer 4.50.43 1500m goede werper he ![]() ![]()
|
mijn CK:
100m: 12.3 (kramp na 50m, dus al een klotebegin) ver: 4.79 (moet toch wel verder kunnen) kogel: 7.62 (dramatisch voor mijn doen) hoog: 1.30 (en dan beginnen de D-junioren net met inspringen :')) 400m: 59.7 (veel te langzaam, baan 6 in een trage serie, heb je niets aan als onervaren loper) dag 2: 110h: dnf (k kwam 1 minuut voor de start aangelopen ![]() discus: 24.18 (25+ zou een vereiste voor me moeten zijn) polshoog: 1.30 (waar hebben we dat eerder gezien ![]() speer: 28.16 (wil toch écht een keer over die 30) 1500m: 5:25.9 (te langzaam, maar dat boeide me weinig ![]()
|
|