Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoezo zou Justnaat oogkleppen hebben? Je kunt wel heel filosofisch gaan doen over het hoe en wat van pedofilie maar het gaat erom dat die lui kinderlevens verwoesten. En of ze er wat mee doen, daar gaat het niet om. Het is al walgelijk genoeg als een volwassen vent met een geile blik naar een kind kijkt. Hoe zou jij het vinden als je kinderen had en een volwassene wil ermee naar bed? Dan zou je niet op zo'n intellectuele manier over pedo's praten. Kinderen moeten beschermd worden want ze kunnen zichzelf niet beschermen. Kinderen zijn niet gemaakt om te gebruiken of misbruiken, ze moeten kunnen genieten van hun jeugd zonder zorgen en het is voor elk kind eng om te weten dat er zulke psycho's bestaan en voor ouders helemaal een nachtmerrie. Wat mij betreft mogen ze dan ook alle pedo's lynchen, daar wordt de samenleving een stuk prettiger op. Of beter nog, straf ze met datgene dat ze een kind toewensen of toedoen voor je ze lyncht.
||
Citaat:
Het is verschrikkelijk dat sommige mensen nou juist pedofiel moeten zijn, omdat ze niets met hun lusten kunnen zonder de wet te overtreden of op z'n minst flinke afkeuring te ontvangen. Terecht natuurlijk, maar pedofilie is écht geen keuze.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Wanneer dringt het nou eens tot mensen door dat niet iedere pedo een kindermisbruiker is. Citaat:
Citaat:
Hoe zou jij het vinden als je een volwassene was die tegen haar zin de drang had met kinderen naar bed te gaan? Dan zou je niet zo dom over pedo's praten. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij zijn jouw hersens door de biertjes die je ongetwijfeld vaak achterover slaat een beetje aangetast. Maar zoals ik al zei, ik spreek mensen zoals jij wel weer als je zelf kinderen hebt waar je heel veel van houdt en dan hoop ik niet voor jou dat je hoeft te ervaren wat bijvoorbeeld de ouders van meisjes die vermoord zijn door Dutroux moesten ervaren, al zou dat misschien wel goed voor je zijn. En over of pedofilie een keuze is ja of nee: misschien is het een aangeboren los draadje in de hersenen en kunnen ze er niets aan doen en is het wachten op een medicijn. Maar voor je daden ben je zelf verantwoordelijk en je hebt de keus om je schadelijke voorkeuren naast je neer te leggen of je er aan over te geven.
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 22:21. |
![]() |
|||||
En voor de rest:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
2 Pedo's verkrachten geen kinderen, kinderverkrachters verkrachten kinderen. Citaat:
2 Wie zegt dat ik geen gevoel van walging krijg bij het idee dat kinderen seks hebben met volwassenen? ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 22:48. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat het stemrecht jou maar snel mag worden ontnomen. Stem jij ook op politici omdat je vind dat hun haar goed zit? 'We moeten hier rechts.' 'Nee ik wil hier links, we moeten naar links.' 'Op de kaart staat dat we naar rechts moeten.' 'Ja, maar dat zijn arguménten, het gaat hier om gevóél. Jij komt met redelijke afwegingen die bewijzen dat jouw keuze de juiste is en dat ik uit mijn nek lul, dat bewijst dat je niet begrepen hebt dat het om gevóél gaat. We gaan naar links.'
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() [/BRIESMODE]
||
Verwijderd
|
Citaat:
[/serieusze beleermode] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij mogen geen vrijheid hebben omdat jij snel de sjaak bent. Dat klopt voor geen kont. |
![]() |
||
Citaat:
Als ze macht wilden uitten ze dat overigens als dominant in bed, niet als pedofiel, geen dingen met elkaar gaan verwarren.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Offtopic ![]()
Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 23:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb niet gezegd dat een pedo ook een misbruiker is. Ik flikker niet op met mijn mening. Iedereen heeft een mening, en gelukkig hebben we in dit land recht op vrije meningsuiting, en daar maak ik gebruik van. Dus we kunnen hierover in discussie gaan wat dat is doelloos, want we hebben je die eens af zou doen.Mijn ogen zijn allang open gegaan, toen ik bepaalde dingen in mijn leven meemaakte waarmee ik mee moest handelen. Dus ga niet praten over dat ik me zogenaamde oogkleppen moet afdoen.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Domheid is een ziekte. Een verschrikkelijke ziekte die niet te genezen is. De ziekte die domheid heet is de kanker, de aids en de ebola van de samenleving. Het zou het beste zijn voor de maatschappij om alle domme mensen zo ver mogelijk weg op te sluiten, de domme mensen die ook domme dingen doen te stenigen en politieke partijen van domme mensen te verbieden.
Zoek de enige denkfout.
Spoiler
||
Citaat:
![]() 302.2 (F65.4) Pedofilie(pedophilia) A. Gedurende een periode van tenminste 6 maanden recidiverede intense seksueel opwindende fantasieën, seksuele drang of gedragingen die seksuele handelingen met één of meer kinderen in de prepuberteit (in het algemeen 13 jaar of jonger) met zich meebrengen. B. Iemand heeft op basis van deze drang gehandeld, of de seksuele drang of fantasieën veroorzaakten duidelijk lijden of relatieproblemen. C. Betrokkene is ten minste 16 jaar oud en ten minste 5 jaar ouder dan het kind of de kinderen uit criterium A. N.B. Reken hier niet de oudere adolescent toe die een vaste seksuele relatie heeft met een twaalf- of dertienjarige. Specificeer indien: Seksueel aangetrokken tot mannen Seksueel aangetrokken tot vrouwen Seksueel aangetrokken tot beide seksen Specificeer indien: Beperkt tot incest Specificeer indien: Exclusieve type (zich alleen aangetrokken voelen tot kinderen) Niet-exclusieve type Bron: Beknopte handleiding bij de Diagnostische Criteria van de DSM-IV-TR (APA).
||
Citaat:
Omdat het aangeboren en niet te genezen is vind ik dat persoonlijk spijkers op laag water zoeken.
||
Citaat:
En down syndroom is ook aangeboren en niet te genezen, maar zeker wel een ziekte.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisjes op sokken appie123a | 10 | 26-10-2011 21:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen sjakodrako | 166 | 19-12-2005 11:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
pedofilie lovetear | 67 | 14-06-2003 13:14 |