Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou kun je dat aanstellen vinden, maar zo voelt het voor mij.
|
Bij gebrek aan motivatie om nog te studeren, ga ik straks maar lekker een slechte film kijken
![]() En tot die tijd heb ik lekker nagedacht over thailand. Gekeken wat er allemaal te doen is. Ik heb niet genoeg aan bijna 4 weken, echt niet... en als je dit ziet: http://www.dolphinbayresort.com/ en ik denk eraan dat ik over ruim een week daar zit, damn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan sta ik op de &^$weegschaal en is het niet naar mn zin en vergeet ik alles weer. Voel ik me naar, ellendig, dik enzo. En dan het eten vandaag en M. Jemig doe ff normaal, alsof twee plakjes ontbijtkoek een normaal ontbijt is... Maar goed; bij mezelf blijven, ik doe het voor mezelf, mijn leven, mijn gevecht en zij zoekt het maar uit. |
![]() |
||
Citaat:
ja maar ik kan dat niet accepteren.. Ik heb een gezond bmi, dus dan hoeft het toch niet dikker? Ik weet ook dat je gelijk hebt, ik kan ook wel zo opratelen wat een normaal eetpatroon is enzo. Maar goed, ik kan niet naar mn verstand luisteren op de een af andere manier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het in je eentje niet aan kunt is het misschien verstandig hulp te gaan accepteren om te leren kunnen luisteren naar je verstand en vooral om om te leren gaan met je gevoel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet het niet, ik heb hulp gehad voor andere dingen en het hielp allemaal niks.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik at toen ook vrij weinig, meer dan nu. Maar toen hadden we het een keer over eten, ze vroeg hoeveel ik at. Dus ik zeg ' 's ochtends en tussen de middag een boterham, een appel en avondeten (oid) zo'n 800 kcal dus.' Zegt ze oh, maakt niet uit, je eet iig 3 keer per dag wat. En verder heb ik 3 therapeuten versleten, ben ondertussen doorverwezen naar psychiater (niet voor eten). Maar goed, het helpt tot nu toe helemaal niks.
||
Citaat:
||
Citaat:
hopelijk krijg je bij de pychiater medicijnen, zodat je je beter en misschien sterk genoeg voelt om de rest op te lossen... dat eten is toch maar een uiting van een onderliggend probleem.
||
Citaat:
![]() En die daarvoor probeerde van die experimenten met gedachte en gevoel enzo, maar dat werkte niet. Hij dacht ook dat ik rugpijn had omdat ik me kut voelde, maar dat is niet zo. En dat geloofde ie niet. Uiteindelijk kwam ie tot de conclusie dat het bij mij allemaal te diep zat ofzo. Ik wil ook geen medicijnen waar ik 10 kilo van aankom, ik geloof nooit dat ik dan gelukkiger word.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |