Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2006, 12:25
Meissiej
Meissiej is offline
Bwuh...misselijk en zo fucking moe/sloom
Oud 05-07-2006, 12:31
darkfairy
darkfairy is offline
pff wat een rot nacht veel angstaanvallen gehad
en dingen gehoord enzo hele nacht wakker gelegen
en net gelijk weer ruzie en ik heb zin om iemand flink hard te slaan
Oud 05-07-2006, 15:24
Verwijderd
Verdomme. Heeftie een verkeerde afspraak gemaakt, zie ik hem pas morgen! En ik had me er zo op verheugd!
Oud 05-07-2006, 16:03
moon
moon is offline
Leve de vrijheid!
Heerlijk, dat hij er niet is.
Vanaf morgen staat hij weer voor mijn neus, Joepie!
Leuk joh, een vriendje! G-E-W-E-L-D-I-G

Vanavond zwemmen met een vriendin en hond van me tante, leuk! Wel een beetje eng nog steeds, nog steeds een drempel, hoewel de drempel al kleiner is geworden. Die littekens hè, maar goed ze is wel wat gewend van me, denk/hoop niet dat ze daar zo zeer van zou schrikken.
Oud 05-07-2006, 16:26
Gothic
Gothic is offline
Leuk blousjes gekocht met 70% korting ... fucking slecht gegeten, daar gaat mn gezonde dieet (die ik stiekem zondag voor het ijsje al opgegeven had ).

Morgen nog ff doorzetten en dan is het gewoon voorbij. M'n 1e jaar is voorbij. Vorig jaar zat ik zo in de spanning. M'n hele leven kon door 1 smsje op z'n kop gezet worden en dat deed het ook, maar het was zo'n opluchting. Ik zit goed, denk ik. Soms ben ik nog wel jaloers op mensen die rechten studeren of als ik advocaten op tv zie, maar ja... Ik heb gekozen.

Vandaag lekker geslenterd door de stad met vriendin van studie. Was gezellig.

Vanavond nog ff wat tentamens maken, morgen ook en dan klaar . Ik ben er wel aan toe. Ik heb dit jaar zolang volgehouden zonder vakantie, had ik eigenlijk niet verwacht. Langzaam begint m'n gezondheid weer wat op te krabbelen, maar ja, 2 maanden geleden toch voor de 2e x in het ziekenhuis beland omdat ik bewusteloos raakte... Maar ja. Ben wel minder moe en ik voelde het aankomen. We zien wel. Hopelijk gaat het op vakantie goed. Neem gewoon genoeg medicijnen mee en dan gaat het hopelijk dit jaar wel goed, na 3 jaar dat het niet goed ging...
Oud 05-07-2006, 16:35
Verwijderd
Jaaaa echt nu ben ik eindelijk ECHT klaar met m'n 5vwo en ik ben over en ik had gewoon een 6,5 voor m'n herkansing wiskunde en dat is echt het allrebeste cijfer dat ik dit jaar heb gehaald voor wiskunde terwijl ik de stof het minst beheerste en ik dit kwartiel m'n boeken niet open heb gehad (ja ik was ze kwijt). Echt geeeniaal
Daarbij krijg ik een financiële toelage van m'n moeder: 'Ja, je zusje kreeg het ook, dus, alsjeblieft'
Oud 05-07-2006, 17:04
rare kwast
rare kwast is offline
lucht lucht lucht..
bekaf
Oud 05-07-2006, 17:13
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen is ze weg...
Oud 05-07-2006, 17:19
Verwijderd
ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven oppassen , ik ben benieuwd, een beetje eng, maar wel leuk!
Oud 05-07-2006, 17:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-07-2006 @ 11:07 :
Ik heb het ook elke dag na het eten. Maar dan gaat het nog weg na een paar uur. Nu niet, dat is het probleem.
leg mij s haarfijn uit waarom dat een "probleem" is
Oud 05-07-2006, 18:13
Yana
Yana is offline
Ik voel me verschrikkelijk. Eetbui gehad, op dat moment niet kunnen overgeven (of in ieder geval een poging kunnen doen tot...) en nu probeer ik me in te houden het niet alsnog te doen. Wel als gevolg hiervan mijn avondeten overgeslagen. Nou, het gemiddeld aantal calorieën dat een vrouw moet eten heb ik in ieder geval ruimschoots gehaald vandaag

Misschien toch maar niet tot na de zomer wachten met hulp zoeken. Het gaat echt zo de verkeerde kant op, al is het alleen maar gevoelsmatig. Als ik er van af wil, waarom gedraag ik me er dan niet naar? Ik haat het. Ik haat mijn eigen gedrag.
Oud 05-07-2006, 18:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 05-07-2006 @ 18:22 :
leg mij s haarfijn uit waarom dat een "probleem" is
Ik voel mij dan een dik varken, ik zie eruit of ik 5 kilo ben aangekomen en ik durf de straat niet meer op.
Nou kun je dat aanstellen vinden, maar zo voelt het voor mij.
Oud 05-07-2006, 19:15
Redhair
Redhair is offline
Vandaag met mijn broer en de hond in de ijssel wezen zwemmen. Hij was er ook. Even samen wat gezwommen, gekletst. Hij vroeg waarom ik zo depressief keek. Ik heb verteld dat er de afgelopen tijd veel dingen zijn veranderd. Ik verward ben door vriendschappen. Toen hij weg ging vroeg hij of ik hem nog een keer zou bellen. Ik zei eerlijk en half jankend dat ik het niet weet.

Net belde N., gelukkig. Hij legde uit waarom hij op de huistelefoon had gebeld, hij was niet thuis en had zijn mobiel niet bij zich. M. was bij hem en wist mijn huisnummer uit zijn hoofd. Het gesprek was anders dan normaal. Het was gespannen, onzeker. Logisch. Hij zei dat hij alleen thuis was, M. was er niet. Toen vroeg hij wat ik vanavond ging doen. Sorry N., ik zou je graag willen zien, maar het kan niet. Krijg ik weer gedonder met mijn ouders, en ookal bel je, ik voel me nog kut.
Ik zei dat ik voetbal ging kijken, hij zei dat hij dan maar naar vrienden in Arnhem ging.

Mijn moeder zei net dat ze tegen mijn vader heeft gezegd dat hij niet moet vergeten dat N. een vriend van me is, een goede vriend, en dat ze me zeker kwijt raken als ze hem afschilderen als een junk, als ze hem beledigen. Dat ik dan juist meer naar hem toe zal trekken. Goed zo mam, jij snapt het.

Maar toch voel ik me nog slecht. Heb geen zin meer in backpacken in Noorwegen, een week zonder drugs. Heb geen zin meer in D., die een beetje down is de laatste tijd. Ik heb nog maar zin in een ding. Stoned bij J. en K. hangen, samen een lijn nemen, weer fijne gesprekken hebben met K.
Dat ga ik niet doen, ook al zijn ze thuis. Vanavond blijf ik ook thuis.
Oud 05-07-2006, 19:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Heerlijk, ik ben weer lekker mezelf... Tenminste, daarstraks, daarnet was ik weer even de gestreste ikke van nu. Maar vandaag, en gisteren, ben ik echt weer een keer lekker mezelf... De boekenwurm die een vrij dik boek in 2 dagen uitleest en dus ook echt op ieder onbewaakt momentje in dat boek duikt, en tussendoor nog aan het boek denkt...
Vandaag liep het niet zo lekker met mijn scriptie, de inleiding is veel vervelender dan de resultaten... maar ik weet nog niet of ik morgen of overmorgen naar de uni zal gaan.
Oud 05-07-2006, 19:24
Gothic
Gothic is offline
Bij gebrek aan motivatie om nog te studeren, ga ik straks maar lekker een slechte film kijken ...

En tot die tijd heb ik lekker nagedacht over thailand. Gekeken wat er allemaal te doen is. Ik heb niet genoeg aan bijna 4 weken, echt niet...

en als je dit ziet: http://www.dolphinbayresort.com/ en ik denk eraan dat ik over ruim een week daar zit, damn
Oud 05-07-2006, 19:31
Nijn*
Nijn* is offline
@ Gothic: wow! Nog plek in je koffer voor mij, ziet er heel goed uit!

OT: Paar uur geslapen en even wat gegeten, voel me nu al iets opknappen. Hoop maar dat ik morgen beter ben, ga lunchen in de stad met L. en 's avonds werken. Krijg vrijdag pas uitbetaald van gisteren, maar goed dat is tenminste wat. Toch wel goed, ondanks dat ik me niet lekker voel, een dagje voor mezelf. Zometeen nog maar een slechte film gaan kijken en dan vroeg gaan slapen.. Auw, en ik heb pijn in m'n buik
Oud 05-07-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 04-07-2006 @ 22:46 :
Net als je lengte, schoenmaat en haarkleur is je lichaamsgewicht deels vastgelegt in het genetisch materiaal in je lichaam. Er is een gewicht dat bij jou past en bij jou hoort (net als je lengte). Natuurlijk kan je daar aan sleutelen, maar dat is niet gezond! Je lichaam gaat vanzelf naar dat gewicht dat het wil en waarbij het zich prettig voelt. Als je gewoon eet kom je vanzelf op je set-point. Je kan je dus wel vasthouden aan dat getalletje, maar dat heeft toch geen zin.

Echt, echt, écht: eten is het enige wat helpt. (Weet ik uit ervaring ja.)
Gutgut, wat kan het mooi verwoorden en wat weet ik het allemaal goed.
Maar dan sta ik op de &^$weegschaal en is het niet naar mn zin en vergeet ik alles weer. Voel ik me naar, ellendig, dik enzo. En dan het eten vandaag en M. Jemig doe ff normaal, alsof twee plakjes ontbijtkoek een normaal ontbijt is... Maar goed; bij mezelf blijven, ik doe het voor mezelf, mijn leven, mijn gevecht en zij zoekt het maar uit.
Oud 05-07-2006, 19:53
coopergirl
coopergirl is offline
ruim 200 uur werken in een maand is te gaar voor woorden Dit wordt zo'n lekkere maand
Oud 05-07-2006, 20:10
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sonho schreef op 04-07-2006 @ 22:46 :
Waarschijnlijk mag je opbouwen en hoef je niet van niks naar een volledige eetlijst te gaan. Dat kan je iig vragen. Zo wen jij en je lichaam aan het eten. En van die 1400 kcal kom je miss aan maar je lichaam stabiliseert ook weer. Net als je lengte, schoenmaat en haarkleur is je lichaamsgewicht deels vastgelegt in het genetisch materiaal in je lichaam. Er is een gewicht dat bij jou past en bij jou hoort (net als je lengte). Natuurlijk kan je daar aan sleutelen, maar dat is niet gezond! Je lichaam gaat vanzelf naar dat gewicht dat het wil en waarbij het zich prettig voelt. Als je gewoon eet kom je vanzelf op je set-point. Je kan je dus wel vasthouden aan dat getalletje, maar dat heeft toch geen zin.

Echt, echt, écht: eten is het enige wat helpt. (Weet ik uit ervaring ja.)

OT: morgen ga ik naar het strand met de meiden van de 'eetclub'. Ik ga wel in een rokje maar weet nog niet of ik in bikini durf. Ik zie wel...

ja maar ik kan dat niet accepteren.. Ik heb een gezond bmi, dus dan hoeft het toch niet dikker?
Ik weet ook dat je gelijk hebt, ik kan ook wel zo opratelen wat een normaal eetpatroon is enzo. Maar goed, ik kan niet naar mn verstand luisteren op de een af andere manier.
Oud 05-07-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-07-2006 @ 21:10 :
Ik heb een gezond bmi, dus dan hoeft het toch niet dikker?
Met wat meer is je bmi waarschijnlijk nog steeds prima.

Als je het in je eentje niet aan kunt is het misschien verstandig hulp te gaan accepteren om te leren kunnen luisteren naar je verstand en vooral om om te leren gaan met je gevoel.
Oud 05-07-2006, 20:43
coopergirl
coopergirl is offline
Ik ruik de regen

:liefde: ♥
Oud 05-07-2006, 21:03
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
doodeng, verwarrend, maar toch ook wel fijn..

Hoe kan iets nu die drie dingen tegelijk zijn... dat maakt me helemaal in de war..

t gaat over het weggaan uit de kliniek. Hoewel ik daar veel vreselijke dingen heb gezien, moeilijke gesprekken heb gehad, mij daar onwijs verdrietig heb gevoeld,heb ik daar ook gelachen, steun gevonden en vrienden gemaakt. Ik ga ze zo missen... waarom kunnen we niet allemaal tegelijk weggaan, dat zou t zoveel makkelijker maken. Ik ga ze zo missen, en ik weet niet hoe ik dat moet verdragen...

het is eng om deze stap te maken, hoewel ik weet dat het moet. Ik kan hier niet mijn hele leven blijven hangen, dat zou niet goed zijn..
Maar weer naar school is zoooo eng..
Oud 05-07-2006, 21:15
Yana
Yana is offline
Ik wil hulp. Gewoon, individuele gesprekken waarin ik de oorzaken aanpak, en daarmee de gevolgen verander. Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken, naar de huisarts wil ik niet en straks ga ik verhuizen. Wachten wil ik, verstandelijk, niet, maar hoe kan ik het dan regelen? En wat gaat het me kosten? En hoe houd ik het geheim?

Hm.
Oud 05-07-2006, 21:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-07-2006 @ 22:03 :
doodeng, verwarrend, maar toch ook wel fijn..

Hoe kan iets nu die drie dingen tegelijk zijn... dat maakt me helemaal in de war..

t gaat over het weggaan uit de kliniek. Hoewel ik daar veel vreselijke dingen heb gezien, moeilijke gesprekken heb gehad, mij daar onwijs verdrietig heb gevoeld,heb ik daar ook gelachen, steun gevonden en vrienden gemaakt. Ik ga ze zo missen... waarom kunnen we niet allemaal tegelijk weggaan, dat zou t zoveel makkelijker maken. Ik ga ze zo missen, en ik weet niet hoe ik dat moet verdragen...

het is eng om deze stap te maken, hoewel ik weet dat het moet. Ik kan hier niet mijn hele leven blijven hangen, dat zou niet goed zijn..
Maar weer naar school is zoooo eng..
Succes, sterkte en veel geluk
Oud 05-07-2006, 21:23
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2006 @ 21:13 :
Met wat meer is je bmi waarschijnlijk nog steeds prima.

Als je het in je eentje niet aan kunt is het misschien verstandig hulp te gaan accepteren om te leren kunnen luisteren naar je verstand en vooral om om te leren gaan met je gevoel.
Met wat minder is het ook nog goed.
Ik weet het niet, ik heb hulp gehad voor andere dingen en het hielp allemaal niks.
Oud 05-07-2006, 21:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-07-2006 @ 22:23 :
Met wat minder is het ook nog goed.
Ik weet het niet, ik heb hulp gehad voor andere dingen en het hielp allemaal niks.
wilde je het toen echt? Wil je meer eten? Nee toch? Dan zal het niet helpen natuurlijk.
Oud 05-07-2006, 21:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-07-2006 @ 22:28 :
wilde je het toen echt? Wil je meer eten? Nee toch? Dan zal het niet helpen natuurlijk.
dat was niet voor het eten.
Ik at toen ook vrij weinig, meer dan nu. Maar toen hadden we het een keer over eten, ze vroeg hoeveel ik at. Dus ik zeg ' 's ochtends en tussen de middag een boterham, een appel en avondeten (oid) zo'n 800 kcal dus.'
Zegt ze oh, maakt niet uit, je eet iig 3 keer per dag wat.

En verder heb ik 3 therapeuten versleten, ben ondertussen doorverwezen naar psychiater (niet voor eten). Maar goed, het helpt tot nu toe helemaal niks.
Oud 05-07-2006, 21:45
Redhair
Redhair is offline
Het is zover. Net de vliegtickets geboekt. Ga de 23e weg, kom de 28e terug. Zes dagen alleen in Noorwegen. Moet nog een scanrail kaart kopen, zodat ik kan treinen. Ook de hostels nog boeken.

Shit, ik zit gewoon te bedenken hoe ik pep mee kan nemen. Dat mag echt niet. Geen drugs mee.
Oud 05-07-2006, 21:58
Xonzo
Xonzo is offline
hé ik voel me nog steeds slecht.

kan het ook anders?
Oud 05-07-2006, 22:07
kroot
kroot is offline
mijn oppaskindjes zijn normaal schattig maar vandaag.
Eerst een beker fristie op de grond. Dan de hele kamer blank van het water....
Oud 05-07-2006, 22:10
gewoonik
gewoonik is offline
he.. t ging net wat beter. met eten ook en als t niet zo was vond ik t niet erg. maar vandaag dus weer niet. nouja morgen weer een dag. en volgende week ben ik alleen thuis, ben benieuwd hoe t dan gaat.
Oud 05-07-2006, 22:10
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me verschrikkelijk down. Ga K. zo missen als hij weg is, voel me nu al verschrikkelijk eenzaam. En ik durf D. niet te bellen, nu ze zoveel met L. en N. omgaat, heeft ze me toch niet meer nodig. Ik ben echt een waardeloze vriendin voor haar, kan me voorstellen dat ze me niet meer moet. Ik denk ook altijd alleen maar aan mezelf. Heb nu nergens meer zin in, ik haat vakantie. Iedereen gaat nu langzaam weg, en ik blijf alleen over met een verliefde J. die ook wel wat beters te doen heeft. Ik ga stoppen met therapie, ik word wel een ander mens zonder hulp, ik ga het wel alleen doen. Ik moet weg hier, ik moet weg uit deze zooi. Ik wil een dag alleen zijn, doen en laten wat ik wil, ik wil het alleen doen. Ik haat het om nuchter te zijn, maar ik ben het wel, dat moest toch iets positiefs zijn? En ik mis M. ik mis het om met haar te praten, en gewoon om bij haar in de buurt te zijn. Ik mis mezelf. Ik mis vroeger. Ik mis de controle om mezelf te straffen, en niemand die het begrijpt.
Oud 05-07-2006, 23:04
Mephisto
Mephisto is offline
Ik voel me'n misantroop.

Contactgestoord.

Nee, ik ben geen groepsmens. Dat wist ik al, maar dit is wel heel dramatisch. Ik denk dat ik maar't beste in een hutje op de hei kan gaan wonen en iedereen die in mn buurt komt afschieten, dat werkt beter
Oud 05-07-2006, 23:19
Mephisto
Mephisto is offline
En haat is zo'n beetje het enige dat er nu in me omgaat.
Oud 06-07-2006, 07:45
Verwijderd
Moet zo werken en ik heb geen zin. Voel me dik en rot en down. Stomme eten, stomme gedachten en ik wil gewoon ff rust en in mn bed liggen... Helaas... Knuffel? Iemand?
Oud 06-07-2006, 08:29
coopergirl
coopergirl is offline
kutzooi, ontzettend verkouden, opgezette amandelen, kan amper slikken, holtes lijken verstopt te zitten en m;n hoofd+ ogen doen zeer... Zucht, vandaag avonddient :-\ Morgen vroegedienst :-\ En ziekmelden is een echte nono.. Dat heb ik dan ook nog nooit gedaan. Zaterdag kan ik uitzieken en dan zondag weer met frisse moed beginnen met een vroege dienst

waarom voel ik me altijd zo zielig als ik een beetje ziekig ben?
Oud 06-07-2006, 08:41
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
sonho schreef op 06-07-2006 @ 08:45 :
Moet zo werken en ik heb geen zin. Voel me dik en rot en down. Stomme eten, stomme gedachten en ik wil gewoon ff rust en in mn bed liggen... Helaas... Knuffel? Iemand?
*doet knuffel geven aan sonho en iedereen die er een wil*
Oud 06-07-2006, 08:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-07-2006 @ 22:34 :
dat was niet voor het eten.
Ik at toen ook vrij weinig, meer dan nu. Maar toen hadden we het een keer over eten, ze vroeg hoeveel ik at. Dus ik zeg ' 's ochtends en tussen de middag een boterham, een appel en avondeten (oid) zo'n 800 kcal dus.'
Zegt ze oh, maakt niet uit, je eet iig 3 keer per dag wat.

En verder heb ik 3 therapeuten versleten, ben ondertussen doorverwezen naar psychiater (niet voor eten). Maar goed, het helpt tot nu toe helemaal niks.
Nee, weet je wat het is, jij moet het zelf doen. Zij kunnen met je praten, ze kunnen helpen dingen op een rijtje zetten (als je compleet eerlijk bent tegen ze, wat ik niet geloof), maar uiteindelijk moet jij het willen en doen...

hopelijk krijg je bij de pychiater medicijnen, zodat je je beter en misschien sterk genoeg voelt om de rest op te lossen... dat eten is toch maar een uiting van een onderliggend probleem.
Oud 06-07-2006, 10:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Shit, ik vind hier net iets terug van meer dan een jaar geleden. Ik wist wel dat ik het ergens had maar niet dat er zulke dingen instonden. Ik wil er eigenlijk niet meer inkijken maar ik wil de mooie dingen eruit pikken en het dan weggooien. Maar ik weet niet of dat wel zo slim is.
Oud 06-07-2006, 10:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-07-2006 @ 09:56 :
Nee, weet je wat het is, jij moet het zelf doen. Zij kunnen met je praten, ze kunnen helpen dingen op een rijtje zetten (als je compleet eerlijk bent tegen ze, wat ik niet geloof), maar uiteindelijk moet jij het willen en doen...

hopelijk krijg je bij de pychiater medicijnen, zodat je je beter en misschien sterk genoeg voelt om de rest op te lossen... dat eten is toch maar een uiting van een onderliggend probleem.
Ik was altijd eerlijk, maar dan zeiden ze van ik snap dat je je zo voelt, je moet het leren accepteren enzo. Ja, wat heb ik daar nou aan
En die daarvoor probeerde van die experimenten met gedachte en gevoel enzo, maar dat werkte niet. Hij dacht ook dat ik rugpijn had omdat ik me kut voelde, maar dat is niet zo. En dat geloofde ie niet. Uiteindelijk kwam ie tot de conclusie dat het bij mij allemaal te diep zat ofzo.
Ik wil ook geen medicijnen waar ik 10 kilo van aankom, ik geloof nooit dat ik dan gelukkiger word.
Oud 06-07-2006, 10:36
moon
moon is offline
Vandaag diplomauitreiking!!!!!!!! Het maakt me wel flink zenuwachtig, maar goed.
Oud 06-07-2006, 11:04
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn beste vriendin gaat voor 2,5 maand naar Spanje. En ze gaat morgen ofzo al weg. Krijgt ze net te horen.
Ik zou blij voor dr moeten zijn. Ben ik ook wel, maar toch. Vind het best klote. Raar ook, ben sinds dat ik 4 was nog nooit zolang zonder haar geweest.
Pff.
Oud 06-07-2006, 11:24
Nyawa
Mijn vriend is net gezakt voor z'n rijexamen . Meteen naar hem toegegaan om te troosten natuurlijk, maar hij was zó ontzettend verdrietig. Hij had totaal niet verwacht dat hij zou zakken, heb niet het idee dat hij zich al wat beter voelt. Bah, ik haat het dat ik niets voor hem kan doen, op zulke momenten voel ik me zo machteloos. Ik wil niet dat mijn lieve vriendje verdrietig is .
Oud 06-07-2006, 11:38
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 06-07-2006, 11:58
Verwijderd
Mijn vriendinnetje is de liefste. Ik ging naar haar toe omdat zij niet alleen met de trein mocht, maar trein is duur. En nu had ik 5 euro tekort voor jurkje dat ik graag wilde, en ging ze dat net naar me overmaken omdat ze het zo lief vond dat ik was gekomen <3
Oud 06-07-2006, 12:01
Roosje
Roosje is offline
Ik heb een nieuw groot bed, schoenen voor veertien euro en morgen een groenwitgestreepte fiets. <3
Oud 06-07-2006, 12:24
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel aan sonho geeft*

ik ben uitgeput.. wil alleen maar slapen
Oud 06-07-2006, 12:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou zeg, wat een enorme domper. Lees ik net mijn boek uit, is het laatste hoofdstuk van 5 pagina's echt superstom... Voor mijn gevoel is nu echt het hele boek, wat ik echt helemaal geweldig vond, verpest. In ieder geval voor nu even, want ik vond het verhaal zo fascinerend dat ik dat boek wil hebben! (al zal dat er de komende paar verjaardagen niet in zitten, omdat we nog genoeg spulletjes voor het huis nodig hebben, *zucht*)
Ook nog een mini-cadeautje voor mijn vriendje gekocht, nu nog even bedenken wanneer ik hem dat ga geven. Toch maar vast binnenkort, denk ik. Want als we gaan verhuizen, raakt dat vast kwijt...
Oud 06-07-2006, 12:35
Verwijderd
Ik ben nieuwsgierig, welk boek was het?
Oud 06-07-2006, 12:41
Gothic
Gothic is offline
Ik wil gewoon niet meer leren. En weet je. Misschien moet ik ook gewoon lekker stoppen. Lekker wat anders doen. Het kan niet zo zijn dat ik alles met gmiddeld een 7,5 haal en de jaartoets niet. Misschien vanavond nog wat doen, maar nu gewoon lekker niet...

maar het voelt wel kut, het voelt alsof ik nog zoveel moet doen...

Regels voor berichten