Advertentie | |
|
![]() |
|
Een lange weg.
Ik wandel over een lange weg, De weg zit vol hobbels en kuilen. Het wandelen is zwaar, En af en toe struikel ik. Maar aan het einde van de lange weg, Zie ik een lichtpuntje. En ik blijf doorlopen, Zodat ik steeds dichterbij kom. Want ik weet, Dat als ik het lichtpuntje bereikt heb, De anorexia mijn leven niet langer meer beheerst. |
![]() |
|
Afscheid.
Lange tijd, beheerste je mijn leven. Je was een deel van mij, een belangrijk deel. Jij was sterk, en mijn verstand zwak. En langzaam, werd jij steeds sterker. Maar nu, wil ik zelf leven. Ik wil gelukkig zijn, zonder jou. Mijn verstand word sterk, en jij zwak. En langzaam, word jij steeds zwakker... |
![]() |
|
Zoals het bestaan van alles eidenlijk weer zal verdwijnen
Zoals de gorwijnen elke ochtend de dag laat verschijnen Voor altijd bij elkaar was kennelijk maar anderhalf jaar. Verliefd op een niet meer dan een aantrekkelijke minaaar Eenzaamheid treed op nu ze niet meer in mijn leven is Maar ik moet verder, ik geef haar mijn vergevenis. Ik heb spijt van alles, ik had nooit wat met je moeten beginnen Maar blijkbaar doe je als je verliefd bent de domste dingen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kortegedichtentopic #5 Bright Blue | 171 | 09-07-2013 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
^.- Nederlands gedicht, maybe better? PrincessKairi | 13 | 01-11-2009 16:48 |