Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: appel ham-kaascroissantje twee volkoren crackers pindakaas slaatje 300 ml verse jus d'orange, 300 ml chocomel light, 2 glazen crystal clear light. |
![]() |
||
![]() |
10:30
~ 1 Beker sojamelk met brinta. 12:00 ~ 1 ding Activia. ~ 125 gram yoghurt met All Bran cornflakes. ~ 150 ml sojamelk met All Bran. ~ 1 kiwi gold. 14:00 ~ 1 beker vanille sojadrink. ~ 2 snoepjes. 15:30 ~ 2 bastogne koekjes. ~ 1 glas water. 18:00 ~ Pizza (300 gram). ~ 1 glas Crystal Clear. 22:00 ~ 1 pakje liga milkbreak. ~ 1 glas water. Citaat:
![]() Ik dacht dat het iets beter was dan eerst...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
En ik eet ook te weinig maar meestal gaat er naast een boterham ook nog wel een paar koekjes, cake of snoep naar binnen op een dag.. Maar ik heb gewoon geen honger, krijg t echt niet op!
||
Citaat:
![]() Je wilt niet weten wat ik allemaal eet op een dag. |
![]() |
||
Citaat:
Bedoel je met ongekookte spaghettie gewoon écht van die harde droge stengels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maja als je geen honger hebt, snap ik wel dat dat van mij er als veel uit ziet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik weeg t altijd van tevoren af, staat meestal ook op de verpakking hoeveel het onafgewogen oplevert dus wel zo handig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
60/70 gr ongekookte rijst kantoneze roerbakgroente sausmixje stukjes kipfilet (75 gr?) 2 glazen water
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 17:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Knap dat je aan het opbouwen bent!! Eetprobleem? ![]() Ontopic: O: glas melk en 2 boterhammen (vruchenhagel, vegetarische ham) T: nectarine M: glas fristi zonder suiker en 3 boterhammen (cheddar, tartex, pasta!) T: klein raket-ijsje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had een tijdje geleden ook dat ik wel zo'n 8 boterhammen op een dag at, maar niet aankwam...maar nu eet ik er 5 en kom ik wel aan. Dus als je nu eens probeert over te gaan op ander beleg? Misschien is proberen 1 boterham met iets "engs" te eten? Of proberen op 1 boterham margarine te smeren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kop tomaten soep 3/8 meloen
||
Citaat:
![]() Ik ga vd week de normale calve pindakaas halen ipv die 25% minder vet (na even goed de verpakkingen met elkaar te hebben vergeleken issie ook veel gezonder ![]() Bedoel je trouwens 1 boterham enkel en alleen met margarine? of dat er dan ook nog beleg opzit? Als ik kipfilet op brood doe gebruik ik wel becel (light) maar das maar n heel klein beetje; vind t niet echt lekker op brood ofzo. Misschien ook wel een questie van leren lekker vinden ofzo ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 22:14 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 |