Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 12:37
Strever
Strever is offline
SINT TRUIDEN - PSV heeft zonder zijn internationals woensdagavond een oefenwedstrijd van Sint Truiden verloren. De Belgische eerste klasser won op eigen veld met 4-1. Cocu, terug na een blessureperiode, maakte het Eindhovense doelpunt. Afellay en Tardelli vielen geblesseerd uit.

Phillip Cocu kon met zijn goal niet voorkomen dat PSV verloor.
Cocu stond voor het eerst sinds weken in de basis. De middenvelder, die afgelopen zondag tegen Heerenveen al inviel, speelde niet het hele duel. Trainer Koeman gebruikte de wedstrijd vooral om veel jeugdspelers te testen. De twee blessuregevallen worden donderdag nader onderzocht.

De clubs hebben wegens de interlands van de komende week geen verplichtingen in de competitie. PSV's eerstvolgende officiële onmoeting is die op eigen veld tegen Roda JC, op 15 oktober.

Schandalig..
Oud 05-10-2006, 12:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Och, schandalig. Als je jonge talenten wil laten spelen en Sint Truiden ziet zijn kans om te vlammen, kan het best eens gebeuren.
Oud 05-10-2006, 14:01
Bertje B.
Bertje B. is offline
Wat een schande zeg Pff... oefenpotje tussendoor om wat jeugdspelers de kans te geven zich te presenteren, boeiend. Tegen Ajax zullen ze wel weer vlammen in die graftombe met 0-4.
Oud 05-10-2006, 14:15
professor2
professor2 is offline
het iserger dat ze bij zon oefenwedstrijdje gelijk weer 2 spelers kwijt zijn
Oud 05-10-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 05-10-2006 @ 15:15 :
het iserger dat ze bij zon oefenwedstrijdje gelijk weer 2 spelers kwijt zijn
Tardelli heeft nog maar weinig laten zien, en dat Afellay van suiker is wisten we al langer
Oud 05-10-2006, 18:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, het is maar een oefenwedstrijd, maar het aantal doelpunten dat PSV tegen heeft gekregen verbaast me wel. Ook zonde van het uitvallen van 2 spelers...

Wel een goede opsteker voor Sint Truiden dat tot nu toe niet denderend draait in de Belgische competitie. MVV heeft op supportersgebied goed contact met Sint Truiden en bovendien zijn daar mensen werkzaam met een MVV-verleden, dus ik hoop dat ze erin blijven.
Oud 05-10-2006, 20:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 05-10-2006 @ 15:01 :
Wat een schande zeg Pff... oefenpotje tussendoor om wat jeugdspelers de kans te geven zich te presenteren, boeiend. Tegen Ajax zullen ze wel weer vlammen in die graftombe met 0-4.
Nou ik vind het schandalig. Kom op zeg, dat houdt gewoon in dat ons dorp team vv Dalen, die ook eerste klasse spelen van PSV zouden kunnen winnen. En daarnaast is het niveau van Belgisch voetbal bedroevend..
Oud 05-10-2006, 21:00
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het was een oefenwedstrijd. Het zegt niets. Het is dus ook niet schandalig.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 21:20.
Oud 05-10-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 05-10-2006 @ 21:56 :
Nou ik vind het schandalig. Kom op zeg, dat houdt gewoon in dat ons dorp team vv Dalen, die ook eerste klasse spelen van PSV zouden kunnen winnen. En daarnaast is het niveau van Belgisch voetbal bedroevend..
Eerste klasse in België is gelijk aan de eredivisie in Nederland, het hoogst mogelijke niveau. Dus je verontwaardiging slaat sowieso al nergens op.

En het niveau in België is niet heel veel slechter dan in Nederland. Dat ontloopt elkaar echt niet veel hoor. Maar goed, ik neem niet aan dat jij veel wedstrijden uit het Belgisch voetbal kijkt.
Oud 05-10-2006, 23:53
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 05-10-2006 @ 22:25 :
Eerste klasse in België is gelijk aan de eredivisie in Nederland, het hoogst mogelijke niveau. Dus je verontwaardiging slaat sowieso al nergens op.

En het niveau in België is niet heel veel slechter dan in Nederland. Dat ontloopt elkaar echt niet veel hoor. Maar goed, ik neem niet aan dat jij veel wedstrijden uit het Belgisch voetbal kijkt.
Nou ja, het niveau is toch best wel bedroevend. Ik kijk het regelmatig (minstens ééns per maand) en ik schat soms het niveau Eerste Divisie nog hoger in.
Oud 05-10-2006, 23:53
Gimme more beer
Citaat:
Stel je niet aan.
Oud 06-10-2006, 07:20
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-10-2006 @ 00:53 :
Stel je niet aan.
Hehe, jaja ik geef toe dat ik me een beetje aanstel. Het is idd erger van die blessures.

*Je kunt vanavond voor €2,50 naar Emmen - Stormvogels Telstar.. Ga ik maar eens een keer weer heen.. Heb al een paar mensen gevraagd of ze meegaan, maar 2,50 vinden ze nog te veel voor het niveau van Emmen
Oud 06-10-2006, 07:21
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-10-2006 @ 00:53 :
Nou ja, het niveau is toch best wel bedroevend. Ik kijk het regelmatig (minstens ééns per maand) en ik schat soms het niveau Eerste Divisie nog hoger in.
Ja, ik kijk het ook wel eens, en het is niet zoo goed
Oud 06-10-2006, 10:51
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 06-10-2006 @ 08:20 :
Hehe, jaja ik geef toe dat ik me een beetje aanstel. Het is idd erger van die blessures.

*Je kunt vanavond voor €2,50 naar Emmen - Stormvogels Telstar.. Ga ik maar eens een keer weer heen.. Heb al een paar mensen gevraagd of ze meegaan, maar 2,50 vinden ze nog te veel voor het niveau van Emmen
Emmen is leuk
Oud 06-10-2006, 13:12
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Strever schreef op 06-10-2006 @ 08:20 :

Niveau maakt toch niet uit? Lekker on tour naar een andere club voor een mooie prijs, altijd leuk lijkt me
Oud 06-10-2006, 15:24
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 06-10-2006 @ 14:12 :
Niveau maakt toch niet uit? Lekker on tour naar een andere club voor een mooie prijs, altijd leuk lijkt me
Haha ja precies. En het is maar 10 minuutjes rijden. Alleen het weer zit niet echt mee.. Je kunt wel eens nat worden daar in het stadion want niet alles is overdekt. Maar ach, we zullen zien. Morgen om 9 uur ook nog kaarten kopen voor Ajax - PSV, ik heb wat reacties gekregen dat ik er zò vroeg moet bijwezen..
Oud 06-10-2006, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nou ik vind het schandalig.
Ben je Spakenburg - Ajax in de voorbereiding van dit seizoen vergeten?

Overigens denk ik dat het niveau van de Belgische Eerste Klasse toch nog íets hoger is dan dat van onze Jupiler League, maar dat verschil zal zeker niet uitermate groot zijn. Het niveau van onze eredivisie zal hoger liggen, maar PSV speelde dus niet met het sterkste elftal, dus dan kun je zo'n pot wel eens verliezen. Vond alleen het aantal tegendoelpunten opvallend.
Oud 06-10-2006, 20:57
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-10-2006 @ 18:42 :
Ben je Spakenburg - Ajax in de voorbereiding van dit seizoen vergeten?

Overigens denk ik dat het niveau van de Belgische Eerste Klasse toch nog íets hoger is dan dat van onze Jupiler League, maar dat verschil zal zeker niet uitermate groot zijn. Het niveau van onze eredivisie zal hoger liggen, maar PSV speelde dus niet met het sterkste elftal, dus dan kun je zo'n pot wel eens verliezen. Vond alleen het aantal tegendoelpunten opvallend.
Spakenburg is een zaterdag hoofdklasse B. Dat Belgische clubje is een team uit de 1e klasse. Maar ach, wat boeit het ook

Emmen staat achter met 0-1, ik ben niet gegaan
Oud 07-10-2006, 09:08
Strever
Strever is offline
Net kaarten gehaald voor Ajax - PSV. Ik koos voor een vak, 2 seconden later waren die plaatsen al weer verkocht.. Niet normaal hoe snel dat ging. Maar uiteindelijk wel gelukt
Oud 07-10-2006, 15:33
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Strever schreef op 06-10-2006 @ 21:57 :
Spakenburg is een zaterdag hoofdklasse B. Dat Belgische clubje is een team uit de 1e klasse. Maar ach, wat boeit het ook

Je weet toch wel dat ze met de Belgische eerste klasse de eredivisie bedoelen?

Of heb je dat nu nog niet door?
Oud 09-10-2006, 23:20
Verwijderd
zaterdag tegen Eneeceej (ff GmB pesten ), ben benieuwd wat het wordt! Toch denk ik dat NAC relatief eenvoudig kan winnen.
2-0 voor NAC. doelpunten van Penders en Leonardo.
Oud 10-10-2006, 00:21
Gimme more beer
Bwoah, ik denk dat NAC uit te doen is, mits ze met de juiste instelling voetballen. Holman gaat zijn eerste maken
Oud 10-10-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Strever schreef op 06-10-2006 @ 08:21 :
Ja, ik kijk het ook wel eens, en het is niet zoo goed
Je beweert wel eens Belgisch voetbal te kijken, maar hebt nog altijd niet door dat Sint-Truiden op het hoogste niveau in België speelt? Waar kijk jij dan naar?

Ik probeer het nog één keer:

BELGISCHE EERSTE KLASSE = NEDERLANDSE EREDIVISIE, ANDERLECHT EN CLUB BRUGGE SPELEN IN DEZELFDE KLASSE ALS SINT-TRUIDEN

En kom op, 16 clubs uit de Belgische eerste klasse zouden winnen van de Nederlandse Jupiler League-teams. Jullie schatten het niveau echt te laag in.
Oud 10-10-2006, 10:20
Gimme more beer
Maar het niveau is wel lager dan dat van de Eredivisie
Oud 10-10-2006, 10:21
Verwijderd
Echt niet zo heel veel. NEC zou misschien meedoen voor Europees voetbal, maar denk niet dat ze dat zouden halen (ook al omdat ze minder plaatsen hebben in België, maar goed)
Oud 10-10-2006, 10:30
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 10-10-2006 @ 11:21 :
Echt niet zo heel veel. NEC zou misschien meedoen voor Europees voetbal, maar denk niet dat ze dat zouden halen (ook al omdat ze minder plaatsen hebben in België, maar goed)
Hoe vaak kijk jij Belgisch voetbal? Als ik "verrassing" Bergen zie spelen, vraag ik me echt af of ze in de Eredivisie überhaupt punten zouden kunnen pakken.
Oud 10-10-2006, 14:16
Strever
Strever is offline
Heb jij mij ergens zien zeggen dat ik niet door heb dat S. Truiden eerste klasse speelt? Hmm, en ik denk dat de Belgische eerste klasse teams net zo goed of minder zijn dan de Jupiler League-teams. Ach, een goede hoofdklasser in Nederland heeft het niveau van een Jupiler League-team..

Laatst gewijzigd op 10-10-2006 om 14:18.
Oud 10-10-2006, 14:38
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-10-2006 @ 15:16 :
Heb jij mij ergens zien zeggen dat ik niet door heb dat S. .
Je mag het best zelf toegeven
Oud 10-10-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-10-2006 @ 11:30 :
Hoe vaak kijk jij Belgisch voetbal? Als ik "verrassing" Bergen zie spelen, vraag ik me echt af of ze in de Eredivisie überhaupt punten zouden kunnen pakken.
Ik probeer (een stukje van) de livewedstrjden op zondag mee te pikken, en kijk meestal op de Waal de samenvattingen.
Oud 10-10-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Heb jij mij ergens zien zeggen dat ik niet door heb dat S. Truiden eerste klasse speelt?
Dat niet, maar wel dat je denkt dat de eerste klasse in België hetzelfde is als het tweede niveau van de amateurs in Nederland. Want:

Citaat:
Dit zei je in reactie op iemand die aangaf dat Ajax dus ook wel eens dingen laat liggen. Je geeft hiermee naar mijn mening duidelijk aan dat je denkt dat Spakenburg hoger niveau is dan Sint-Truiden, wat uiteraard niet zo is.

En eerder zei je al:
Citaat:
waarmee je heel direct aangeeft dat je denkt dat Belgische Eerste Klasse hetzelfde is als Nederlandse eerste klasse. Dat is het niet.

Citaat:
Hmm, en ik denk dat de Belgische eerste klasse teams net zo goed of minder zijn dan de Jupiler League-teams. Ach, een goede hoofdklasser in Nederland heeft het niveau van een Jupiler League-team..
Dus Anderlecht verliest van Fortuna?
Oud 10-10-2006, 16:22
Fides
Fides is offline
Als Zulte-Waregem Europees voetbal haalt, kan NEC dat zeker ook halen
Oud 11-10-2006, 11:26
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-10-2006 @ 17:21 :

Dus Anderlecht verliest van Fortuna?
Ja
Oud 11-10-2006, 13:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Strever schreef op 11-10-2006 @ 12:26 :
Ja
Haha, de A1 wint nog
Oud 11-10-2006, 13:49
Gimme more beer
Citaat:
Ja
:')
Oud 11-10-2006, 21:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ja
De wonderen zijn kennelijk de wereld nog niet uit...
Oud 12-10-2006, 13:38
Fides
Fides is offline
Fortuna :')
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met het geld van Van Bommel, Ricksen, Hofland, Bouma, Paauwe enzovoort?
Oud 12-10-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 12-10-2006 @ 14:38 :
Fortuna :')
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met het geld van Van Bommel, Ricksen, Hofland, Bouma, Paauwe enzovoort?
Een betonbak neergezet met 14000 zitplaatsen en vervolgens verbaasd staan kijken dat ze dat niet gevuld kregen, dat er geen bedrijf zich onder het stadion wilde vestigen en dat daardoor dat stadion een zwaar verliesgevend gedrocht is.

Bouma is trouwens nooit van Fortuna geweest, heeft er alleen een seizoentje op huurbasis gespeeld.

[edit] en spelers als Dennis Gerritsen, Fritz Emeran en een roedel onbekende Roemenen langjarige contracten van per persoon minimaal €250000,- per seizoen geven

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 14:14.
Oud 12-10-2006, 17:12
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-10-2006 @ 15:10 :
Een betonbak neergezet met 14000 zitplaatsen en vervolgens verbaasd staan kijken dat ze dat niet gevuld kregen, dat er geen bedrijf zich onder het stadion wilde vestigen en dat daardoor dat stadion een zwaar verliesgevend gedrocht is.

Bouma is trouwens nooit van Fortuna geweest, heeft er alleen een seizoentje op huurbasis gespeeld.

[edit] en spelers als Dennis Gerritsen, Fritz Emeran en een roedel onbekende Roemenen langjarige contracten van per persoon minimaal €250000,- per seizoen geven
Hehe kortom wanbeleid.
Een stadion van 14 000 plaatsen voor Fortuna
Oud 12-10-2006, 18:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah, 14000 zitplaatsen volgens mij niet (al kan ik me vergissen), maar de capaciteit zal ongeveer 10000 tot 12000 zijn. Echter, van deze capaciteit wordt elke wedstrijd slechts 10 tot 20 procent benut.
Oud 12-10-2006, 18:08
Bertje B.
Bertje B. is offline
12.000 dacht ik. Maar vergeet niet dat Fortuna op weg was naar de subtop. Alleen overbetaalde noodspelers die niks presteerden was het probleem + dat ze zelf stadioneigenaar waren.
Oud 12-10-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Bertje B. schreef op 12-10-2006 @ 19:08 :
12.000 dacht ik. Maar vergeet niet dat Fortuna op weg was naar de subtop. Alleen overbetaalde noodspelers die niks presteerden was het probleem + dat ze zelf stadioneigenaar waren.
Ach, kom op, één seizoen toevallig een positieve uitschieter maakt nog niet dat je op weg bent naar de subtop. Wat er daarna gebeurd is, is overduidelijk een teken dat ze juist niet op weg waren naar de subtop maar toevallig een goede jeugdlichting hadden.

Over de capaciteit:

Van de site van fortuna:

"Fortuna Sittard speelt haar thuiswedstrijden in het Fortuna-stadion dat plaats biedt aan 12.500 supporters."

Wikipedia vermeldt hetzelfde aantal, dat zal dan dus wel zo zijn. Zaten jullie dichterbij dan ik.
Oud 12-10-2006, 19:48
Strever
Strever is offline
Ertur?

''Neoprof bij Rabobank Continental Team'' ? Nicee

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 20:01.
Oud 13-10-2006, 18:30
zztfg
zztfg is offline
Ik denk dat dat zijn droom is.
Oud 13-10-2006, 20:12
Verwijderd
Volgens Derksen vertrekt Van den Herik deze week bij Feyenoord
Oud 13-10-2006, 20:21
Gimme more beer
Zomer speelt echt belabberd
Oud 13-10-2006, 20:36
Verwijderd
Vreven
Oud 13-10-2006, 22:38
Bertje B.
Bertje B. is offline
Hij is kaal, illegaal en hij doet het ook anaal, N'Kufo Toen de 2e helft begon, dacht ik alweer aan het oude liedje. 1-0 voorkomen en dan later weer verliezen of een gelijkspel met een beetje geluk. Hoe dan ook, wij staan onderaan en vieren feest. Volgend jaar Veendam op stelten zetten
Oud 14-10-2006, 11:04
Strever
Strever is offline
Ben benieuwd hoe het afloopt met de suikeroooooom van Feyenoord. Het is de enige manier om die brakke club nog te redden..

* Anders doen jullie over 3 weken ook mee met wedstrijden voorspellen op www.voetbabbel.nl
Dan begint er namelijk weer een nieuwe ronde! Ik sta nou 12es en ben VIER wedstrijden vergeten te voorspellen, echt dom.
Had Twente gisteren goed voorspeld, was het btw een verdiende overwinning?

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 11:06.
Oud 14-10-2006, 11:15
Bertje B.
Bertje B. is offline
Een gelijkspel was verdiender geweest.
Oud 14-10-2006, 17:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op basis van de samenvatting op Talpa was ADO beter de eerste helft, en in de tweede helft was Twente beter, dus dan denk je eerder aan een gelijk spel ja. Maja, als je vroeg in de tweede helft een rode kaart en een penal tegen krijgt, dan weet je gewoon dat je het de laatste 30 minuten nog lastig krijgt, zeker als je team al weken lang niet meer weet te winnen waardoor het vertrouwen niet al te hoog is.

Citaat:
Bertje B. schreef op 13-10-2006 @ 23:38 :
Volgend jaar Veendam op stelten zetten
Vergeet Maastricht niet.

Regels voor berichten