![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel gaaf geloof ik, als het fo' real bleekt, want ik wil niet bleken met chemische troep omdat ik van mezelf heel zacht en mooi haar heb, wat ik op zich wel zo wil houden. @ L_angel: Ja, dat dacht ik dus ook. ![]() @ the exploding boy: Ik zat al te hopen op antwoord van jou, want ik kan me herinneren dat je je haar heel vaak met henna hebt geverfd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij is mijn haar idd ook lichter geworden door veel henna gebruiken. Misschien dat het i.c.m. zon sneller lichter wordt dan normaal haar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ongeveer zelfde soort haar. Maar *Oma*, wat voor merk raad je me dan aan? Ik heb nog nooit wax gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ohja.. nog voor in het algemeen.
Hier is een site waar je verschillende haarkapsels kan bekijken. Nadeel is wel dat je ze pas kan zien als je erop klikt. -_- http://www.dubaljayu.com/hairportal/..._style/upload/ |
![]() |
|
![]() |
Hoi ik zit in Hoogezand (10 minuutjes van Grun met de trein). Kijk maar ff op www.rastalove.tk
Groetjes Rachel ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb advies nodig, ik draag mijn haar nu al ongeveer 2 jaar in laagjes, verschillende lengtes maar altijd wel hetzelfde.
Heb een slag erin, en krullen als het nat is/ nat opdroogt, als het net geknipt is en de lagen er echt nog nieuw inzitten. Ik wil gewoon iets anders, maar niet te kort. Alleen totaal geen inspiratie. Nu is het zo: http://img.photobucket.com/albums/v2...ka/Foto766.jpg zo de vorige keer na het knippen: http://img.photobucket.com/albums/v2...lding014-1.jpg mja ik ben benieuwd of iemand tips/ideeen heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het dan doen dat je gewone haar er nog overheen valt ja. Ik ken iemand die het heeft en het staat heel leuk bij haar.
||
Citaat:
![]() Zo, ik heb er een paar gevonden. Eerst twee foto's die al wel twee jaar oud zijn, maar je ziet m'n haar er wel goed op. ![]() 1 2 Hier lijkt het eigenlijk tamelijk licht op, maar meestal lijkt m'n haar echt donker. Dat zie je beter op deze foto's: 1 2 3 Zo, nu hebben jullie een duidelijk beeld van m'n haar, denk ik. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je daar misschien een (anonieme) foto van/zou je daar aan kunnen komen? Ik heb net al gezocht of ik misschien een plaatje kan vinden, maar dat is nog niet zo een succes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is echt een leuk 'detail' in haar haar. Ik denk dat ze ongeveer 12 dreads had, helemaal onderaan bij haar nek.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|