Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben nu standaard iedere week minstens één vrije dag samen met elkaar en dan gaan we ook echt leuke dingen doen en tijd besteden aan elkaar. Vreselijk, je agenda trekken om te kijken wanneer je tijd voor elkaar hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Winter (Kerst-Nieuw enzo): veel relaties gaan uit. Valentijn: veel relaties gaan uit. Lente: veel relaties gaan uit. Zomer: veel relaties gaan uit. Happens all the time. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien moet ik voor mijn gemoedsrust in de herfst ook maar eens naar alle relaties gaan kijken die net aan zijn.. Overigens kan Valentijnsdag een goede reden zijn om je lief opeens te dumpen. Als je hoort wat sommigen voor hun vriend(in) doen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ben zo ooit gedumpt op Valentijn, door m'n eerste vriendin, anderhalf jaar geleden. Wel klote, is ook m'n verjaardag. ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het meest ironische is nog dat ik op dezelfde dag ben gedumpt als bij mijn vorige relatie. 12 September 2002 en 12 September 2006. Bad karma ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ont: loslaten argh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Who am I to talk eigenlijk, ik praat tot nu toe ook nog elke dag uitgebreid met m'n ex (huuu, ex) |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb 'm 2 maanden geleden voor het laatst gesproken en mijn laatste woorden aan hem waren 'Let me know when you've become a grownup'. Het lijkt me sterk dat dat nu al is gebeurd. En dat jij nog steeds met je ex praat is logisch. het is toch pas net uit? In het begin sprak ik ook elke dag met m'n ex, tot ik merkte dat ik het gewoon niet aankon omdat ik hem eigenlijk terugwou en hij doorging. Zoals je mss wel hebt gelezen was ik echt maandenlang kapot. Bij jou zal het wrs ook wel even duren, maar als je er doorheen bent, dan ben je tenminste een sterker mens. 'What doesn't kill you makes you stronger', je kent het wel. Heel veel sterkte ermee iedergeval. Gewoon lekker veel janken op de bank, veel van je afpraten en je voldouwen met chocolade ijs. *knuf*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die andere dingen doe ik al. It helps! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder is het hier nog steeds leuk. Ook wel gaaf dat het eigenlijk ook wel erg leuk is met zijn vrienden. Dat was natuurlijk ondertussen ook wel zo voor het uit ging, maar sinds het weer aan was heb ik de helft niet echt lang gezien. Maar het is nog steeds wel tof. En ze lachen zo leuk hard als ik kutopmerkingen maak, dat doet verder niemand hier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mijn vriend tegen mij praatte in termen als triest en zielig zou hij echt ontzettende ruzie met me krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|