|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sterkte! |
||
|
|
||
|
Citaat:
Sterkte
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
?
Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 14:34. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte!ot: Goeed.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Staat tegenover dat ik ontzettend veel voor hem doe en ook wel heel lief ben, meestal. Anyway: wilde alleen zeggen dat ik je gevoel herken.
|
|
||
|
Citaat:
en idd, ook dezelfde reactie. Ik zie hem morgenavond pas rond 10 uur en de volgende dag moet hij om 8 uur 's ochtends alweer weg
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
sterkte inderdaad
|
|
||
|
Citaat:
Ik probeer niet tegen hem te zeuren want hij heeft het al moeilijk genoeg.. maar het lijkt wel alsof dat de enige manier is om aandacht van hem te krijgen. Of om méér aandacht van hem te krijgen. Hij is nu bijvoorbeeld aan het werk (op kantoor, msn aan omdat ik hem smste dat ik me niet goed voel) en zei meteen al dat hij niet veel tijd heeft om te praten. Dan ga ik toch door en word ik bozig als hij niet snel genoeg reageert. Als ik hem dan vraag of hij nou echt geen tijd voor me heeft, biedt hij z'n excuses aan. Het liefste wil ik dan doorpushen en zielig gaan zitten doen, maar ik ben mezelf nu ernstig aan het inhouden want dat is echt niet eerlijk tegenover hem. Waarom ben ik zo'n moeilijk figuur? Ik kan toch zelf ook wel indenken dat hij het écht druk heeft?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
deed hij een beetje normaal? hehe ot: het gaat steeds weer wat beter |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
*beetje verbijsterd is* En ontopic, lekker gemeen: omg ja We klikken gewoon echt, onze ideeën, wereldbeelden, gevoelens voor humor, passen bij elkaar; alleen dat we te veel hetzelfde reageren werkt in ons nadeel. Maar het is ook prettig dat we allebei in ieder geval het idee hebben dat we nu wél weten hoe we eventuele problemen moeten oplossen (als ze zich voordoen, dan, we kwamen allebei eigenlijk tot de conclusie dat we nog niks hebben kunnen vinden wat we nu ook daadwerkelijk moeten uitpraten ). Omg ja, dus /kleffe doos |
|
|
|
||
|
Citaat:
zo'n wandelende visacard is toch wel handig! en t zijn ook degenen die me iedere keer een spreekwoordelijke dreun in t gezicht geven...
|
|
||
|
Citaat:
) , herkende hem van de fotos die je gepost had ot: Ehm, niet veel boeiends. Mn ex laat niks meer van zich horen wat te verwachten was. Maar toch vind ik het stom want ik mis het contact soms. We begrepen elkaar zo goed. Maargoed, de universiteit zit vol met jongens
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
o.t.: if something is supposed to happen, it will. dat is mijn motto. en tis moeilijk om dat te geloven, heel moeilijk nu. maar wanneer ik mijn ideologie en filosofie laat varen, ben ik net zo min als zij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu ga ik in mijn bed liggen, alleenig. Hamer op m'n hoofd. ik voel niks. Maar ik heb fijne vrienden. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: Helemaal goed, helemaal verliefd!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|