Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2006, 22:04
Ray
Ray is offline
Citaat:
Faerie schreef op 12-09-2006 @ 22:03 :
Lees je eigen post nog eens na zou ik zeggen
ik zou denk ik wel tot de conclusie komen dat je het beste de jongen kunt kiezen waarbij je je echt goed voelt, en niet de jongen die opeens gaat flirten als het uit is met zijn vriendin, hij weet denk ik toch ook wel dat jij nu een vriend hebt? dat vind ik echt zo'n nono als een jongen met je gaat flirten terwijl hij weet dat je al bezet bent
Haha inderdaad.
Oud 12-09-2006, 22:10
Verwijderd
Na enige tijd kan ik zeggen dat het echt weer even goed met mij gaat. Ik ben nu ook weer wat minder rusteloos in mijn hoofd. Dus het gaat de goede kant op.

Aankomende vrijdag de eerste 'Officiële date', na een aantal we-gaan-wat-drinken-met-wat-collega's-heb-je-zin-om-mee-te-gaan-dates.
Oud 12-09-2006, 22:42
Lilium
Lilium is offline
Waarom ben ik gaan studeren hier? Ik heb zin om hem een kusje te geven.
Oud 12-09-2006, 22:44
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd hoe het nu wordt op het werk. Het zal voor mij in ieder geval een stuk saaier zijn, rustiger. Ik vind het wel jammer.. dat is echt weer zo'n optie die geschrapt is. Wat heb ik daar een hekel aan zeg.

Waarom sta ik eigenlijk niet open voor nieuwe lieve mooie jongens? Daar moet ik maar eens over nadenken. Misschien te veel over oude lieve mooie jongens in mijn hoofd en ook wel een beetje teveel met school en mezelf. Ik wil wel weer zo'n warme knuffel.. maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin er moeite voor te doen.

Ik heb zin in zaterdag Hoewel het vast leuker (/spannender) zou zijn geweest voor afgelopen vrijdag... lijkt het me zo ontzettend gezellig. Misschien kan ik daar wel een vriendschappelijke knuffel vandaan halen
Oud 12-09-2006, 23:06
dwight88
dwight88 is offline
once again: waar maakte ik me druk om?

Zo lief, en vooral zo bevestigend. En meteen de vraag of ik d'r op kom halen op schiphol (JA NATUURLIJK).

Ja, gelukkig is alles goed. De steun is er nog.
Oud 12-09-2006, 23:09
vedetje
vedetje is offline
hij zag er goed uit vandaag (=uitgeslapen, een hele week uitgaan is toch wel vermoeiend)

en hij zei dat ik er goed uitzag...

en wel 4 knuffels in het totaal: begroeting, proficiat, en een dubbele bij het afscheid

en dit allemaal terwijl er andere mensen bij waren, die niets weten van het dubbelspel dat hij speelt...

de vraag is, 'Is het een spelletje?'
Oud 13-09-2006, 00:40
Verwijderd
Het is uit en dit was de laatste keer dat ik hier kom voorlopig want too painful.
Oud 13-09-2006, 00:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 13-09-2006 @ 00:40 :
Het is uit en dit was de laatste keer dat ik hier kom voorlopig want too painful.
wtf is er gebeurd
Oud 13-09-2006, 03:48
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
mis men ventje bij mij...zijn armen om me heen,zijn kusjes,... mis hem enorm !!! waarom doet het nog altijd zo'n pijn
Oud 13-09-2006, 09:42
Verwijderd
In november gaat hij samenwonen, in Canada. Ik hoop dat ik hem voor die tijd nog even kan zien. Gewoon, nog even hem bekijken, nog even genieten van zijn lach. Ik denk het niet, maar ach. Dat voerleef ik ook wel.

En dat ze nu maar naar opa gaat, het is goed zo.
Oud 13-09-2006, 10:20
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-09-2006 @ 00:51 :
wtf is er gebeurd
Idd, te cliche maar je klonk altijd heel zeker en gelukkig over je relatie

Sterkte!
Oud 13-09-2006, 10:53
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou? Sterkte
Oud 13-09-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
het was toch zo perfect allemaal
Oud 13-09-2006, 11:30
tuttebel
tuttebel is offline
scheisse. k ben een onvertrouwbare rat, en hij geeft me te weinig aandacht.
Oud 13-09-2006, 12:03
Verwijderd
Ja fucker, ik ben op het moment niet in de stemming voor zelfreflectie's, diepzinnige gesprekken of terrasjes. Ik ga godverdomme de badkamer poetsen en de was doen, hou nu je mond maar.

edit: Ik heb een knuffel nodig zoals ik die op kamp voor het laatst heb gehad. Het is kut nu, iedereen doet zoals hij zelf denkt dat hij het moet doen. Dat is prima hoor, helemaal niks mis mee. Maar ik wil vertellen, geknuffeld worden, janken, een kusje krijgen en nog meer vertellen. Ik wil dat mensen in mijn kop kunnen kijken, want ik kan het allemaal niet vertellen. En de muziek hier doet ook niet veel goeds. Misschien is het goed om een keer echt helemaal alleen te janken. We zullen zien. Ik weet het op het moment allemaal niet.

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 12:33.
Oud 13-09-2006, 13:13
Yolcu
Yolcu is offline
Hij is lief en geeft me aandacht en toch is het voor mij nooit genoeg, ik vind altijd wel weer iets om onzeker over te zijn Ik voel me zo sip en wou dat ik gewoon even 3 minuten in zijn armen kon liggen. Langeafstandsrelaties
Oud 13-09-2006, 14:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
En hier dezelfde reactie: ?

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 14:34.
Oud 13-09-2006, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Sterkte!

ot: Goeed.
Oud 13-09-2006, 14:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 13-09-2006 @ 13:13 :
Hij is lief en geeft me aandacht en toch is het voor mij nooit genoeg, ik vind altijd wel weer iets om onzeker over te zijn
Dit gevoel heb ik over mezelf ook wel eens. Vooral als ik me over iets anders niet zo goed voel kan hij in mijn ogen niks goed doen. Best zielig eigenlijk
Staat tegenover dat ik ontzettend veel voor hem doe en ook wel heel lief ben, meestal.
Anyway: wilde alleen zeggen dat ik je gevoel herken.
Oud 13-09-2006, 14:41
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Crimson schreef op 13-09-2006 @ 14:02 :
En hier dezelfde reactie: ?
ik zat echt heel lang te denken wat je met reclame bedoelde

en idd, ook dezelfde reactie.

Ik zie hem morgenavond pas rond 10 uur en de volgende dag moet hij om 8 uur 's ochtends alweer weg
Oud 13-09-2006, 14:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-09-2006 @ 14:41 :
ik zat echt heel lang te denken wat je met reclame bedoelde

en idd, ook dezelfde reactie.

Ik zie hem morgenavond pas rond 10 uur en de volgende dag moet hij om 8 uur 's ochtends alweer weg
Ja, ik weet niet waar ik met mn hoofd zat. Heb ook 5 minuten zitten nadenken hoe je reactie schreef.
Oud 13-09-2006, 15:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-09-2006 @ 09:53 :
Hoe kan dat nou? Sterkte
sterkte inderdaad
Oud 13-09-2006, 15:53
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2006 @ 14:28 :
Dit gevoel heb ik over mezelf ook wel eens. Vooral als ik me over iets anders niet zo goed voel kan hij in mijn ogen niks goed doen. Best zielig eigenlijk
Staat tegenover dat ik ontzettend veel voor hem doe en ook wel heel lief ben, meestal.
Anyway: wilde alleen zeggen dat ik je gevoel herken.
Dank je, ben blij dat ik niet de enige ben. Het is precies zoals je het omschrijft. Ik voel me niet goed en dus reageer ik dat op hem af

Ik probeer niet tegen hem te zeuren want hij heeft het al moeilijk genoeg.. maar het lijkt wel alsof dat de enige manier is om aandacht van hem te krijgen. Of om méér aandacht van hem te krijgen. Hij is nu bijvoorbeeld aan het werk (op kantoor, msn aan omdat ik hem smste dat ik me niet goed voel) en zei meteen al dat hij niet veel tijd heeft om te praten. Dan ga ik toch door en word ik bozig als hij niet snel genoeg reageert. Als ik hem dan vraag of hij nou echt geen tijd voor me heeft, biedt hij z'n excuses aan. Het liefste wil ik dan doorpushen en zielig gaan zitten doen, maar ik ben mezelf nu ernstig aan het inhouden want dat is echt niet eerlijk tegenover hem.

Waarom ben ik zo'n moeilijk figuur? Ik kan toch zelf ook wel indenken dat hij het écht druk heeft?
Oud 13-09-2006, 16:08
I C U
I C U is offline
Oké, van mij mag dit zich wel zo voortzetten, het liefst nog wat verstevigen, stabiliseren... Uhu.

@ Secret Agent: *knuv* Weet je wat je doet? Je gooit alles eruit in een pm aan moi, dat werkt!
*aait* 't waait over, meissie, 't waait over...
Oud 13-09-2006, 17:50
Orpheo
Orpheo is offline
The wind kissed him goodbye, and the he died!

YEAH! I've left the world behind!
I'm safe now, in my mind!
I'm free to speak, with my own kind!
This is my life, my life, I decide not you!

Keep the world, with all its sin,
it's not fit, for living in!

And I will start again,
it can take forever and ever and ever and ever
but I'll still win!

[solo+recht kwadratisch evenredige hoeveelheid kippenvel]

Ik voel me klote, verneukt, verdraaid, in de steek gelaten, en bovenal en bovendien een domme idioot. ik wist hoe t zou aflopen, zonder dat de tekenen daar waren. ik wist t gewoon. I hate being right.
Oud 13-09-2006, 18:10
Verwijderd
*neuriet* Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, jullie kunnen me niets maken...*/neuriet*

Het gaat gewoon geweldig, denk da we een perfecte balans hebben gevonden wat betreft onze relatie, vrienden, school en werk
Oud 13-09-2006, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 09-09-2006 @ 13:08 :
haha dan zag ik hem in tivoli.

ot: ik voel steeds meer afstand van mij uit. voelt goed maar ook zonde op de een of andere manier..
haha dat zou inderdaad héél erg goed kunnen deed hij een beetje normaal? hehe

ot: het gaat steeds weer wat beter
Oud 13-09-2006, 19:34
Verwijderd
Ik voel me echt sociaal vandaag en ik hoop dat de jongen van de werkgroep single is
Oud 13-09-2006, 20:15
Verwijderd
Ik hoop dat ze het niet erg vind als ik dalijk biertjes ga drinken. Ik ben er aan toe.
Oud 13-09-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-09-2006 @ 10:53 :
Hoe kan dat nou? Sterkte
Idd, dat ja *beetje verbijsterd is*

En ontopic, lekker gemeen: omg ja Ik weet niet wat we nu goed doen wat we afgelopen winter verkeerd deden (nou ja, eigenlijk weet ik het wel, maar om dat nou weer allemaal te gaan herkauwen), maar het gaat zó ongelooflijk lekker. We laten elkaar onze ruimte en als we elkaar zien is het gewoon ontzettend leuk.

We klikken gewoon echt, onze ideeën, wereldbeelden, gevoelens voor humor, passen bij elkaar; alleen dat we te veel hetzelfde reageren werkt in ons nadeel. Maar het is ook prettig dat we allebei in ieder geval het idee hebben dat we nu wél weten hoe we eventuele problemen moeten oplossen (als ze zich voordoen, dan, we kwamen allebei eigenlijk tot de conclusie dat we nog niks hebben kunnen vinden wat we nu ook daadwerkelijk moeten uitpraten ). Omg ja, dus

/kleffe doos
Oud 13-09-2006, 20:50
Orpheo
Orpheo is offline
tis gewoon niet eerlijk. dit is niet meer een dooie mus, maar een half vergane mus.
Oud 13-09-2006, 21:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, heerlijk, we bevinden ons weer in wat rustiger vaarwater
En ik heb echt zoveel leuke plannen en ideeën, allemaal voor de toekomst. Mijn toekomst en onze toekomst. Iedeeën voor dit laatste jaar van mijn studie en voor daarna, een verbouwing van ons huis (en daarbij stiekem alvast rekening houdend met ons volgende huis ), eindelijk duidelijk wanneer ik met therapie ga beginnen om echt alles van toen achter me te kunnen laten...

Ik zit weer boordevol met energie en heb overal zin in. Ja, ik voel me echt weer goed (al geeft mijn buik nog steeds veel problemen, maar ach, het begint zo langzamerhand te wennen.. En ook daar gaat aan gewerkt worden).

En we zijn gewoon zo verschrikkelijk lief voor elkaar. En hij blijft maar complimentjes geven, alsof we elkaar pas net kennen
Oud 13-09-2006, 21:12
Verwijderd
En ach, hij is is natuuuuurlijk zo'n verschrikkelijk braaf typje, waar ik in no-time overheen loop. Zo'n iemand waar ik eigenlijk helemaal niet naar op zoek ben.
Maar hij blijft schattig, hmm.
Oud 13-09-2006, 21:28
Verwijderd
Ouders zouden ze af moet schaffen.
Oud 13-09-2006, 21:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-09-2006 @ 21:28 :
Ouders zouden ze af moet schaffen.
neuh niet echt zo'n wandelende visacard is toch wel handig! en t zijn ook degenen die me iedere keer een spreekwoordelijke dreun in t gezicht geven...
Oud 13-09-2006, 21:43
WolterB
WolterB is offline
Zo verliefd
Oud 13-09-2006, 22:00
Luna
Luna is offline
Citaat:
uuuf schreef op 13-09-2006 @ 18:28 :
haha dat zou inderdaad héél erg goed kunnen deed hij een beetje normaal? hehe
ik zag em alleen voorbijlopen (wat ie heel normaal deed ) , herkende hem van de fotos die je gepost had

ot: Ehm, niet veel boeiends. Mn ex laat niks meer van zich horen wat te verwachten was. Maar toch vind ik het stom want ik mis het contact soms. We begrepen elkaar zo goed.
Maargoed, de universiteit zit vol met jongens
Oud 13-09-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 13-09-2006 @ 21:37 :
neuh niet echt zo'n wandelende visacard is toch wel handig! en t zijn ook degenen die me iedere keer een spreekwoordelijke dreun in t gezicht geven...
Maar ze snappen het niet als ik gewoon even een uurtje weg wil hier. Net op het moment dat ik het echt heel erg hard nodig heb, snappen ze het niet.
Oud 13-09-2006, 22:20
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-09-2006 @ 22:04 :
Maar ze snappen het niet als ik gewoon even een uurtje weg wil hier. Net op het moment dat ik het echt heel erg hard nodig heb, snappen ze het niet.
hmm das dan idd minder. als ik even rust aan mn kop wil hoef ik alleen maar muziek op te zetten, en ik ben weg!

o.t.: if something is supposed to happen, it will. dat is mijn motto. en tis moeilijk om dat te geloven, heel moeilijk nu. maar wanneer ik mijn ideologie en filosofie laat varen, ben ik net zo min als zij.
Oud 13-09-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 13-09-2006 @ 22:20 :
hmm das dan idd minder. als ik even rust aan mn kop wil hoef ik alleen maar muziek op te zetten, en ik ben weg!
Ik normaal ook wel, maar nu niet. Ik zit al de hele week thuis, ben de rest avn de week op en neer aan het reizen tussen hier en mijn oma, die op sterven ligt. Iedereen is moe en heeft slechte zin en bla. Kut gewoon.
Oud 13-09-2006, 22:28
Qimm
Qimm is offline
Mijn moeder kwam even gezellig op de koffie. Eigenlijk, eigenlijk mis ik haar best wel hoor Maar ik merk dat vooral als ik haar weer zie.
Ik ben blij dat we lekker dicht bij elkaar wonen, kun je wat makkelijker langs gaan.

Met mijn vriendje ben ik ook heel blij, zo fijn om thuis te komen, begroet te worden met een dikke kus en hij heeft het eten gewoon al klaar. Hoe huisman kun je zijn
Helaas is het gedwongen huismanschap omdat hij nog steeds niet kan werken
Oud 13-09-2006, 22:55
Verwijderd
Onder het mom van meer mannelijke input in dit vrouwentopic:

Ben bezig een geheel nieuwe vriendenkring op te bouwen op de uni. Het gaat allemaal nog niet zo hard, maar dat zal ik moeten accepteren. Geduld is een schone zaak.

Wat liefdes betreft, ik ben niet verliefd op het moment. Wel op zoek, al uhm, 18 jaar lang...
Oud 13-09-2006, 23:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, we lopen elkaar de hele tijd mis met de telefoon. Smsjes gaat nog, maar met bellen zijn we onbereikbaar voor elkaar
Oud 14-09-2006, 00:03
Verwijderd
"Het is dat je mijn vrouw bent. Maar als ik je gewoon op straat had gezien had ik gezegd dat je een onwijs lekker wijf bent. Nu zeg ik dat je er ontzettend mooi en sexy uitziet"

Vanaaf lekker samen naar de bios geweest. Heel veel kusjes, knuffelen en de mensen stonden volgens mij wel even te kijken toen hij me optilde en wegdroeg

En alleen al vanochtend wakker worden was fijn. Samen kletsen in bed, stoeien, lachen en praten. Goed begin van de dag!
Jups, ben nog steeds verliefd!

By the way: Ik word altijd extra blij met hem als ik verhalen moet aanhoren over andere vriendjes met hun rare acties. Word het weer even extra duidelijk wat ik heb.

@ Choclot: nog meer pm
Oud 14-09-2006, 00:31
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ey dude! ik hoorde hoe t is afgelopen met je! zullen we jammen! moet je ff vrijdag naar weesp komen, gaan we line 6jes opblazen. mooi man, 2 keer les paul custom 3 pup! ff knallen vrijdag!

tis maar goed dat ik zulke toffe vrienden heb! van die gasten die je gewoon niet laten vallen, hoe dun t draadje ook is, en precies t juiste zeggen op t juiste moment. hij had nog n verrassing voor me zei hij! dus ik ben benieuwd!!!
Oud 14-09-2006, 03:13
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 14-09-2006 @ 00:03 :
"Het is dat je mijn vrouw bent. Maar als ik je gewoon op straat had gezien had ik gezegd dat je een onwijs lekker wijf bent. Nu zeg ik dat je er ontzettend mooi en sexy uitziet"

Vanaaf lekker samen naar de bios geweest. Heel veel kusjes, knuffelen en de mensen stonden volgens mij wel even te kijken toen hij me optilde en wegdroeg

En alleen al vanochtend wakker worden was fijn. Samen kletsen in bed, stoeien, lachen en praten. Goed begin van de dag!
Jups, ben nog steeds verliefd!

By the way: Ik word altijd extra blij met hem als ik verhalen moet aanhoren over andere vriendjes met hun rare acties. Word het weer even extra duidelijk wat ik heb.

@ Choclot: nog meer pm
I've seen, and i will reply!
Maar nu ga ik in mijn bed liggen, alleenig. Hamer op m'n hoofd. ik voel niks. Maar ik heb fijne vrienden.
Oud 14-09-2006, 09:33
Verwijderd
Ik pak een bus eerder, zodat ik nog een uurtje daar kan zijn. Ik hoop echt dat ze snel naar huis/opa mag.
Oud 14-09-2006, 11:11
miekmuis
miekmuis is offline
Jeej en nu is het uit en mag ik weer bij mijn ouders gaan wonen.
Oud 14-09-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 14-09-2006 @ 03:13 :
I've seen, and i will reply!
Maar nu ga ik in mijn bed liggen, alleenig. Hamer op m'n hoofd. ik voel niks. Maar ik heb fijne vrienden.
Slapen is goed, geeft je energie en zul je hard nodig hebben. Fijn dat je fijne vrienden hebt.

Citaat:
miekmuis schreef op 14-09-2006 @ 11:11 :
Jeej en nu is het uit en mag ik weer bij mijn ouders gaan wonen.
He, dat sucks! Liep al een tijdje niet lekker he? (nou ja, niet dat dat het minder erg maakt) Sterkte!

Ontopic: Helemaal goed, helemaal verliefd!
Oud 14-09-2006, 12:58
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik heb van jou volgens mij nooit gelezen dat het slecht ging
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten