Het is ineens wel erg rustig met alle sekslevens hier

.
@ Thijsjuh-ijsjuh: het gaat niet om het topic opzich, ook zal ik me er niet druk over maken of dit topic meerwaarde heeft die discussie vind ik dan ook totaal zinloos want er zijn zoveel topics te vinden die echt nergens over gaan, en daarnaast niemand wordt verplicht in deze topics te lezen; maar het begon met de vraag wat mensen beweegt om dagelijks, mogelijk meerdere malen, te posten over hoe fantastisch het wel niet is; en dit naast dit topic nog in een aantal andere topics posten.
Het maakt niet uit, het is een forum, en als je het niet lezen wil of je eraan ergert dan lees je het niet, maar meer, puur uit nieuwsgierigheid, waarom post iemand dat zoveel (en niet een maand, maar al tijden)?
Is het puur uit geluk, is het om jezelf aan te praten dat het zo goed gaat, wil je mede forumgebruikers tegen je op laten kijken of jaloers maken, of is het enkel oprecht geluk wat je graag kwijt wil?!
Het maakt mij niet uit, ik bedoel ik lees er af en toe in en erger me er niet aan oid, maar meer "wat zit erachter, zit er uberhaupt wel iets achter", of is het puur posten op het forum.